mordor Posted December 4, 2017 Report Posted December 4, 2017 (edited) Καλησπέρα.εχει φίλος polo 6r σε ακινησία κ έχει να το βάλει μπροστά ένα χρόνο. Τώρα θα πάρει ξανά τις πινακιδες. Εκτός από τα γνωστά αλλαγή λαστιχα λάδια φίλτρα μπουζι κ σιγουρα εναν ελέγχω,πρεπει να προσεξουμε κατι πριν το βαλουμε μπρος:κάποιοι μ λενε μηπως εχει γινει νερο η βενζινη. Edited December 4, 2017 by nikdev Quote
dasauto Posted December 4, 2017 Report Posted December 4, 2017 Η βενζινη να εγινε νερο??? Ποιο το λεει αυτο?? Τιποτα δεν παθαινει η βενζινη, εγω το αφηνω 8 μηνες με την την ιδια βενζινη μεσα, απλα χανει την δυναμη της, σε σχεση με την ''φρεσκια'' μολις το βαλεις μπροστα, βαζεις καινουρια βενζινη, πχ 1-2 20αρικα μεχρι να καει η παλια και θα παρει τα πανω του το μοτερακι, για αρχη νορμαλ δουλεμα, οχι κοφτιασματα. Quote
nikdev Posted December 4, 2017 Report Posted December 4, 2017 (edited) Πριν βάλει μπρος, αλλαγή λαδιών - έλεγχος ψυκτικού μέσου,αλλαγή φίλτρου καυσίμου και να φορτίσει την μπαταρία (πριν βάλει μπρος, πηδάει δόντι η καδένα με αδύναμη μπαταρία γενικά δεν είναι καλό και ιμάντα να έχεις για το χρονισμό). Μπουζί, αν έχουν ελάχιστα χλμ, ας τα δει αργότερα συνεργείο κι αν είναι καλά ας μην τ΄αλλάξει. Βενζίνη ρίξε ένα torco μέσα αν είναι φουλ τεπόζιτο, διαφορετικά αν έχει 10-20% φούλαρέ το επώνυμη κατοστάρα BP/EKO κλπ και μόλις αδειάζει πχ 1/8, ξανά γέμισμα 100άρα. Οδήγηση ήρεμη χωρίς εξάρσεις και δεν θα έχει τρομερό πρόβλημα, νερό δεν θα γίνει μην ανησυχείς, χάνει αντικροτικότητα. Αν φοράει πρόγραμμα ας κάνει λίγο κράτει στο γκάζι. Στο επόμενο τεπόζιτο καυσίμου, θα πάρει από την αντιπροσωπεία ένα μπουκάλι καθαριστικού μπεκ και θα το ρίξει στο τεπόζιτο. Edited December 4, 2017 by nikdev 1 1 Quote
mordor Posted December 17, 2017 Author Report Posted December 17, 2017 On 4/12/2017 at 9:47 ΜΜ, nikdev said: Πριν βάλει μπρος, αλλαγή λαδιών - έλεγχος ψυκτικού μέσου,αλλαγή φίλτρου καυσίμου και να φορτίσει την μπαταρία (πριν βάλει μπρος, πηδάει δόντι η καδένα με αδύναμη μπαταρία γενικά δεν είναι καλό και ιμάντα να έχεις για το χρονισμό). Μπουζί, αν έχουν ελάχιστα χλμ, ας τα δει αργότερα συνεργείο κι αν είναι καλά ας μην τ΄αλλάξει. Βενζίνη ρίξε ένα torco μέσα αν είναι φουλ τεπόζιτο, διαφορετικά αν έχει 10-20% φούλαρέ το επώνυμη κατοστάρα BP/EKO κλπ και μόλις αδειάζει πχ 1/8, ξανά γέμισμα 100άρα. Οδήγηση ήρεμη χωρίς εξάρσεις και δεν θα έχει τρομερό πρόβλημα, νερό δεν θα γίνει μην ανησυχείς, χάνει αντικροτικότητα. Αν φοράει πρόγραμμα ας κάνει λίγο κράτει στο γκάζι. Στο επόμενο τεπόζιτο καυσίμου, θα πάρει από την αντιπροσωπεία ένα μπουκάλι καθαριστικού μπεκ και θα το ρίξει στο τεπόζιτο. Μετά από αλλαγή φιλτρων κ λαδιού Δυστυχώς τίποτα. Δεν περνει μπρος κ μετά μου βγάζει σήμα λαδιού.θα Το δω αργότερα αυτό.ίσως αν πάρει κ γυρίσουν τα λάδια σβήσει. Το συμπέρασμα είναι κολλημένη τρόμπα βενζίνης.δεν πήγε καν βενζίνη στο φίλτρο ούτε έτρεχε από το σωληνάκι μετά από μιζιες. Μέχρι που την βγάλαμε έξω κ δεν κάνει τίποτα.βλεπουμε.... Quote
mordor Posted December 24, 2017 Author Report Posted December 24, 2017 On 17/12/2017 at 7:56 ΜΜ, mordor said: Μετά από αλλαγή φιλτρων κ λαδιού Δυστυχώς τίποτα. Δεν περνει μπρος κ μετά μου βγάζει σήμα λαδιού.θα Το δω αργότερα αυτό.ίσως αν πάρει κ γυρίσουν τα λάδια σβήσει. Το συμπέρασμα είναι κολλημένη τρόμπα βενζίνης.δεν πήγε καν βενζίνη στο φίλτρο ούτε έτρεχε από το σωληνάκι μετά από μιζιες. Μέχρι που την βγάλαμε έξω κ δεν κάνει τίποτα.βλεπουμε.... Μετά από αλλαγή καμένης ασφάλειας τρόμπας,αλλαγή κολημενου φλοτερ το αμαξι πήρε.καθαριστικαν κ τα μπουζι. Κ ξεκινάμε.... Δεν μου δείχνει ένδειξη καυσίμου στο ταμπλό. Το αμαξι ρεταρι. Quote
mordor Posted December 25, 2017 Author Report Posted December 25, 2017 22 hours ago , mordor said: Μετά από αλλαγή καμένης ασφάλειας τρόμπας,αλλαγή κολημενου φλοτερ το αμαξι πήρε.καθαριστικαν κ τα μπουζι. Κ ξεκινάμε.... Δεν μου δείχνει ένδειξη καυσίμου στο ταμπλό. Το αμαξι ρεταρι. Άλλαξα κ μπουζι. Μ έβγαλε p0301 κ σκέφτηκα ότι είναι ο πολλαπλασιαστής. Άλλαξα τον 1 με τον 3 κ λογικά είναι αυτός γιατί έσβησε η βλάβη από τον 1 μου δείχνει 3(p0303)να αγοράσω έναν αύριο να τον αλλάξω? Ρωτάω γιατί μετά την αλλαγή μου λέει ο 3 κ ο 4 και το p0300 είναι ranom misfire. Μήπως είναι κάτι άλλο. Μια μικρή βοήθεια γιατί το αμαξι είναι σε ράμπα 3 μέτρα κάτω κ αν δεν σταματήσει να ρεταρι δεν βγάνει για μάστορα Quote
nikdev Posted December 25, 2017 Report Posted December 25, 2017 Παρε ενανSent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote
nouli Posted December 26, 2017 Report Posted December 26, 2017 Πάρε κι ένα καθαριστικό μπεκ όπως σου λέει ο Νίκος λίγα ποστ πιο πάνω και ρίξτο μέσα. 1 Quote
mordor Posted December 26, 2017 Author Report Posted December 26, 2017 2 hours ago , nouli said: Πάρε κι ένα καθαριστικό μπεκ όπως σου λέει ο Νίκος λίγα ποστ πιο πάνω και ρίξτο μέσα. Εγω θα πάρω αύριο κ 2 πολαπλασιαστες να δω αν δουλεψει κανονικά. Αλιως ειναι μπεκ η καμια βαλβιδα . Η γνώσεις μου δεν φθάνουν μέχρι εκεί. Αύριο βλέπουμε.... Quote