kyriakosgti Posted January 15, 2018 Report Posted January 15, 2018 καλησπερα, θα παρω σε λιγο καιρο ενα Polo gti 6r 1.4 και θελω να το παω πρωτο στάδιο ΦΠΕ (full 63,5 cat ή de-cat). εχω διαβασει πολλες ώρες και πολλα θεματα μεσα στο κλαμπ αλλα κάποια ειναι πιο παλια και αλλα με βαζουν σε διλημματα. Ηθελα λοιπον να ρωτησω αυτους που εχουν βελτιωσει τα polo τους 2-3 πραγματα: i) θα μου κοστισει πανω απο 1000 ευρω? ii) ποια ειναι η κατάλληλη εισαγωγη με λογικο κοστος? iii) τα μαμα φρένα καλύπτουν τις ανάγκες ενός αυτοκινήτου 220 αλόγων ή τα 4πιστονα του cupra είναι μονόδρομος? iv) αν μελλοντικά θέλω να πάω λιγο πιο πάνω, ποιο το κόστος ενός μεγαλύτερου ιντερκουλερ και wastegate? Τέλος, υπάρχει κάποια λύση για πρόγραμμα "καλύτερη" απο τις άλλες ή όλοι οι ecu-tuners είναι το ίδιο πανω-κατω? ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας Quote
Passatoukos Posted January 15, 2018 Report Posted January 15, 2018 Καλησπερα. Υπολογισε για μια ολοσωμη εξατμιση Decat με μεσαιο και τελικο γυρω στο 500(χωρις καταλυτη),με υπολογισε κανα 200€ ακομα. (70mm Downpipe-63.5 υπολοιπη η ολη 70αρα.) Εισαγωγη εναν απλο σωληνα και ενα φιλτρο ramair ειναι μια χαρα.(100€) Προγραμμα οτι και να βαλεις πανω κατω τα ιδια ειναι,μιλα με 2-3 και οποιος σου κανει το βαζεις εκει.(250-400) Wastegate ειναι περιττο για μενα αν δεν κυνηγας πατηματα και να το σπασεις. Intercooler για μενα οπωσδηποτε. Τα φρενα του αν δεν εισαι καυτης μια χαρα ειναι. Quote
kyriakosgti Posted January 15, 2018 Author Report Posted January 15, 2018 σ ευχαριστώ πολυ για τη γρηγορη απαντηση! intercooler έχεις κατι συγκεκριμενο να προτεινεις ή ενα universal μεγαλυτερο? με καταλυτη ή χωρις, τι ειναι καλυτερο απο θέμα απόδοσης? ο ήχος δε με ενοχλει.. οσο για τα πατήματα, έχουν περάσει οι εποχές.. Quote
DarkX Posted January 17, 2018 Report Posted January 17, 2018 Για κούλερ China δαγκωτό. Waste μόνο όταν το κάνεις 1ο στάδιο και πάλι αν σηκώσεις από 1.3 κόφτη και πάνω, δηλαδή αν στοχεύεις με custom πρόγραμμα τα 250 σχεδόν στο όριο της τουρμπίνας, π.χ. 1.35 που έχει ένας φίλος και έχει βγάλει κάπου τόσο. Δίνονται 3 ελατήρια ανάλογα την πίεση. Μπορείς και να σφίξεις τη μαμά, αλλά η σωστή λύση είναι αλλαγή. Όταν θελήσεις το παραπάνω εδώ είμαστε. Αφού έχουν περάσει οι εποχές να βάλεις καταλύτη... Quote
nikdev Posted January 19, 2018 Report Posted January 19, 2018 Επειδη θα παρεις μεταχειρισμενο να δεις αν ο προηγουμενος ειχε καταναλωση λαδιου και τι ενεργειες εκανε. Μπεκ λαδιου, πιστονια η μοτερ αλλαγη.Απο κει και μετα προχωρας οπως σου ειπαν και πιο πανω.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote
kyriakosgti Posted January 21, 2018 Author Report Posted January 21, 2018 πιστόνια ή μοτέρ δεν έχει αλλάξει, το συγκεκριμένο που θέλω.. ειναι φίλου και τσιμπάει λίγο λάδι αλλά όχι ανησυχητικό Quote