Jump to content
Passat1,4Giorge

ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ

Recommended Posts

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΕΝΟΣ VW PASSAT 1,4 TSI ΜΟΝΤΕΛΟ 09 Β6. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ 124000 ΧΛΜ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 3 ΜΗΝΕΣ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΕΝΑ ΘΟΡΥΒΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ. ΣΤΗ 1η ΟΧΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗ 2η ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ. Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΕΡΑ (ΤΟ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΩ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ, ΑΛΛΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΕΙ ΑΠΟ ΑΠΛΗ ΧΟΑΝΗ). ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΔΕ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΑΥΞΗΘΗΚΕ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ, ΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΠΑΡΑΘΥΡΑ, Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΤΑΜΠΛΩ ΚΑΙ ΜΟΙΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΣ. Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝ ΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΤΙ, ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΣΤΑΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ Ή ΑΝ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ. ΕΙΧΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
 
 
edit:διορθωσε το θεμα σου και μην το γραφεις με κεφαλαια
Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Ψάξε για το σωληνάκι υποπίεσης στο πίσω μέρος του μοτέρ που είναι για τα φρένα,

Κάνε έναν έλεγχο στις πίσω υποπιέσεις να είσαι σίγουρος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την ανταπόκριση, και χρόνια πολλά σε όλους. Αποφάσισα να το ψάξω λιγάκι και σας παραθέτω το έγινε τελικά. Αποφάσισα να πάω στην ΕΤΕΑ Θεσσαλονίκη μέσω γνωστού να το δουν. Αφού το ξέσκισε στα γκάζια για 1ωρα ένας του συνεργείου, έκανε τη γνωμάτευση του κολλημένου turbo, και θέλανε 8 κατοστάρικα για αντικατάσταση!!!( Ευτυχώς δε με χρεώσανε την επίσκεψη). Πάω στα Διαβατά σε συνεργείο εξειδικευμένο σε turbo, και το παλληκάρι ιδιοκτήτης VW, με εξυπηρέτησε άψογα. Το δοκιμάσαμε μαζί στο δρόμο μαζί με το διαγνωστικό, καί με αναλογικούς μετρητές παρακαλώ (εν στάση), το turbo δουλεύει κανονικά και οι πιέσεις κανονικές (ευτυχώς γλίτωσα τα 800). Για το Μανδύλα δε το συζητάμε. Αυτοί ούτε χαμπάρι πήραν όταν πήγα. Με τα πολλά, σήμερα αποφάσισα να το πάω στο συνεργείο της Avis μιας και νοικιάζουμε αυτοκίνητα απο εκεί για πάνω από 15 χρόνια και τα παιδιά του συνεργείου με γνωρίζουν. Για να είμαι ειλικρινής, είχα τις υποψίες ότι έχω προβλήματα στη μετάδοση, κάτι το οποίο επιβεβαίωσαν και οι ίδιοι μετά από δοκιμές στο δρόμο και στη ράμπα κύλισης. Με είπαν ότι το διαφορικό ακούγεται έτσι και δε χρήζει άμεσης αλλαγής, αλλά κάποια στιγμή πρέπει να γίνει, ιδίως αν ακουστεί ποιο μεταλλικός ο θόρυβος. Ο λόγος είναι ότι η ζημιά έχει συμβεί, αλλά το αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα ακόμη. Με τίς υγείες μας, και καλά να είμαστε, να το πληρώσουμε κάποια στιγμή. Καλή πρωτοχρονιά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.