john959 Posted August 21, 2018 Report Share Posted August 21, 2018 Γεια σας Έχω ένα jetta 1.6 TDI 105ps του 2010 και μου κάνει το εξής πρόβλημα: ερχόμενος από Τρίπολη είπα να το ανοίξω λίγο (έφτασε 180 με 3800 στροφές) και έκοψα όταν βλέπω τη θερμοκρασία νερού να ξεπερνάει τους 90° (έφτασε τους 100°) και θερμοκρασία λαδιού 130°, κάνω στην άκρη, το σβήνω και ανοίγω καπώ και βλέπω τα βεντιλατέρ να δουλεύουν στο full και το νερό να βράζει στο δοχείο διαστολής και είχε πετάξει νερά από τις τρυπούλες του δοχείου. Το αφήνω, κρυώνει, του συμπληρώνω νερά και συνεχίζω χαλαρά με 80-100 χλμ. χωρίς πρόβλημα. Το δούλεψα μέσα στην πόλη χωρίς πρόβλημα και με θερμοκρασία λαδιού 95°-105° και θερμοκρασία νερού σταθερή στους 90°. Χθες που το έβγαλα εθνική και το άνοιξα για δοκιμή άρχησε να ανεβάζει θερμοκρασία λαδιού (έφτασε 127°) και έκοψα ταχύτητα και σταμάτησα να ελένξω. Έξω από το δοχείο νερού είχε πάλι νερά και έτοιμα να βράσουν. Συμπέρασμα: στην πόλη με χαμηλές σχετικά στροφές δεν έχει πρόβλήμα, στο ταξίδι με ταχύτητα άνω των 120χλμ και με 3000 ανεβάζει θερμοκρασία λαδιού και φουσκώνει τα νερά στο δοχείο διαστολής. Τι πιστεύετε ότι παίζει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted August 21, 2018 Report Share Posted August 21, 2018 @john959καλησπέρα. Από αντλία νερού πώς πάμε; Έχεις αλλάξει πρόσφατα ή ποτέ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john959 Posted August 21, 2018 Author Report Share Posted August 21, 2018 Έχει αλλαχθεί πριν 2.000 χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john959 Posted August 21, 2018 Author Report Share Posted August 21, 2018 Υπάρχει περίπτωση να έχει κάψει φλάντζα σύμφωνα με αυτά που ανέφερα; Επίσης, υπάρχει περίπτωση ένας κινητήρας να έχει κάψει φλαντζα εάν δεν έχει ανεβάσει ποτε θερμοκρασία; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted August 21, 2018 Report Share Posted August 21, 2018 1 ώρα πριν , john959 said: Έχει αλλαχθεί πριν 2.000 χλμ Ίσως είναι λίγο ύποπτο για αυτό που σου συμβαίνει αυτό (με την προϋπόθεση πως πριν την αλλάξεις δε συνέβαινε). 53 λεπτά πριν , john959 said: Υπάρχει περίπτωση να έχει κάψει φλάντζα σύμφωνα με αυτά που ανέφερα; Επίσης, υπάρχει περίπτωση ένας κινητήρας να έχει κάψει φλαντζα εάν δεν έχει ανεβάσει ποτε θερμοκρασία; Είναι ένα σύμπτωμα το να ανεβάζει θερμοκρασία & να χάνει υγρά αν έχει κάψει φλάντζα. Δες & τα υπόλοιπα, δηλαδή κάποια μορφή αφρού στα λάδια (τότε υπάρχει ψυκτικό υγρό και έχουν τα υγρά μπερδευτεί με λάδια) ή μια γλυκιά οσμή να βγαίνει από την εξάτμιση με άσπρο καπνό, συνοδευόμενη από σταγόνες νερού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john959 Posted August 22, 2018 Author Report Share Posted August 22, 2018 (edited) Τελικά το πήγα στον Μοίρα στο Περιστέρι που φτιάχνει τα ταξί τα octavia και μου είπε ότι έχει κάψει φλάτζα, ασχέτως που δεν έχει ανεβάσει ποτέ θερμοκρασία (στα κόκκινα). Πρέπει να λυθεί ο κινητήρας. Κόστος από 320€ εώς 550€ εάν θέλει και καπάκι. Edited August 22, 2018 by john959 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted August 22, 2018 Report Share Posted August 22, 2018 26 λεπτά πριν , john959 said: Τελικά το πήγα στον Μοίρα στο Περιστέρι που φτιάχνει τα ταξί τα octavia και μου είπε ότι έχει κάψει φλάτζα, ασχέτως που δεν έχει ανεβάσει ποτέ θερμοκρασία (στα κόκκινα). Πρέπει που πε να λυθεί ο κινητήρας. Κόστος από 320€ εώς 550€ εάν θέλει και καπάκι. Ωχ, τελικά ήταν το χειρότερο σενάριο... Καλά ξεμπερδέματα εύχομαι, αν & από όσο έχω δει μες στο forum, επέλεξες καλό συνεργείο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 25, 2018 Report Share Posted August 25, 2018 Μηπως πριν αλλαξεις αντλια νερου εγινε ηδη η ζημια;Προγραμματισμενα την αλλαξες σε σερβις;Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...