Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
26ska

Polo TSI 1,2 dsg 2010,άναψαν οι ενδείξεις EPC, ESP,το λαμπάκι του καταλύτη και η ένδειξη ελαστικών.

Recommended Posts

Καλησπέρα, σήμερα ενώ ταξίδευα Αθηνα-Καρδιτσα,λίγο πριν φτάσω στον προορισμό μου,άναψαν οι παραπάνω ενδείξεις και το αυτοκίνητο άρχισε να έχει ένα περίεργο τρέμουλο.Το εσβησα,το άφησα να κρυώσει λίγο,γιατί πήγαινα σε όλο το ταξίδι πατημενος,ξαναεβαλα μπροστά και τα λαμπάκια παραμένουν.Το πήγα σε συγγενή μου εκεί ου συνέβη και το άφησα.Εχουμε ιδέα τι μπορεί να είναι;Το αμάξι έχει μόλις 45000 χιλιόμετρα,είναι πρώτο χέρι και τα περισσότερα χιλιόμετρα έχουνε γίνει σε εθνική.Θα το πάω στην τοπική αντιπροσωπεία τη Δευτέρα,το πάω οδηγώντας,είναι καμιά 25αρια χιλιόμετρα ή καλώ οδική;
 
 
Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καμία ιδέα ρε παιδιά; Να ειναι κάνας πολλαπλασιαστής;

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί να ανάβει το esp αν έχει πρόβλημα ο πολλαπλασιαστής; Ξεκινα απο τα απλά.:

1 . Ηλεκτρονική διάγνωση. Καταγραφή βλαβων.

2. Σβήσιμο της μνήμης βλαβών, κανεις μια βόλτα και ξανάκανεις έλεγχο για βλάβες, να δεις τι κράτησε στη μνήμη.

3. Αν δε δείξει τίποτα, ελέγχετε το ρεύμα που δίνει στη μπαταρία ο δυναμος με ενα πολύμετρο των 5 ευρω (ελέγχεται και σε πραγματικό χρόνο με το όργανο που κάνετε ηλεκτρονική διαγνωση). Δε πρέπει να ξεπερνάει τα 15V, όταν δουλεύει ο κινητήρας, ακόμα και σε υψηλές στροφές.

4. Αν ούτε αυτο είναι πρέπει να γίνει έλεγχος σε έμπειρο ηλεκτρολόγο γιατί κάτι αλλο ηλεκτρολογικο συμβαινει.

 

Στάλθηκε από το ASUS_X00HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago , alexturbo said:
. Γιατί να ανάβει το esp ανά έχει πρόβλημα ο πολλαπλασιαστής; Ξεκινα απο τα απλά. 1 . Ηλεκτρονική διάγνωση. Καταγραφή βλαβων.
2. Σβήσιμο της μνήμης βλαβών, κανεις μια βόλτα και ξανάκανεις έλεγχο για βλάβες, να δεις τι κράτησε.
3. Αν δε δείξει τίποτα, ελέγχετε το ρεύμα που δίνει στη μπαταρία ο δυναμος με ενα πολύμετρο των 5 ευρω (ελέγχεται και σε πραγματικό χρόνο με το όργανο που κάνετε ηλεκτρονική διαγνωση). Δε πρέπει να ξεπερνάει τα 15V, όταν δουλεύει ο κινητήρας, ακόμα και σε υψηλές στροφές.
4. Αν ούτε αυτο είναι πρέπει να γίνει έλεγχος σε έμπειρο ηλεκτρολόγο γιατί κάτι αλλο ηλεκτρολογικο συμβαινει.

Στάλθηκε από το ASUS_X00HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 


Είμαι επαρχία δυστυχώς,μακριά από το δικό μου συνεργείο.Το πάω μόνος μου συνεργείο καμία 20αρια χιλιόμετρα ή καλώ οδική;Πρεπει να το πάω αποκλειστικά σε αντιπροσωπεία,δεν θα έχουν φαντάζομαι σε απλό συνεργείο διαγνωστικό για να κουμπωσουν.

 

Να είναι καμιά βενζίνη;;;


Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δε νομίζω να έχει πρόβλημα να το πας 10-15 χιλιόμετρα χαλαρά. Πριν το πας Γκουγκλαρε τα κοντινά συνεργεία και τους ηλεκτρολογους και ρωτά τους στο τηλέφωνο, αύριο το πρωί αν έχουν διάγνωση για το μοντελο σου. Κάποιο θα έχει, ειδικά αν είναι ηλεκτρολόγος. Χαλάρωσε σήμερα, απόλαυσε την Κυριακή σου και αύριο το πρωί βρίσκεις συνεργείο ή ηλεκτρολογειο κοντά που να έχει διάγνωση. Σε ποια περιοχή είσαι μπας και ξέρω κανέναν;

Στάλθηκε από το ASUS_X00HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δε νομίζω να έχει πρόβλημα να το πας 10-15 χιλιόμετρα χαλαρά. Πριν το πας Γκουγκλαρε τα κοντινά συνεργεία και τους ηλεκτρολογους και ρωτά τους στο τηλέφωνο, αύριο το πρωί αν έχουν διάγνωση για το μοντελο σου. Κάποιο θα έχει, ειδικά αν είναι ηλεκτρολόγος. Χαλάρωσε σήμερα, απόλαυσε την Κυριακή σου και αύριο το πρωί βρίσκεις συνεργείο ή ηλεκτρολογειο κοντά που να έχει διάγνωση. Σε ποια περιοχή είσαι μπας και ξέρω κανέναν;

Στάλθηκε από το ASUS_X00HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Παλαμάς Καρδίτσας,έχει αντιπροσωπεία vw στα 20 χιλιόμετρα,αλλά φοβάμαι ότι θα μου πιάσουν τον πωπω.



Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενδεχομένως να γίνει αυτο στην αντιπροσωπεία. Έχει η Καρδίτσα ηλεκτρολόγους και συνεργεία με διάγνωση. Αν αύριο το πρωι δε βρεις κανέναν τότε θα πας αντιπροσωπεία.

Αν και δε μπορούν να στον πιάσουν άμα δε τους αφήσεις, δηλαδή να Ρωτάς πριν απο κάθε βήμα τι θα κάνουν και πόσο θα κοστίσει και ύστερα να δίνεις έγκριση για το βήμα.

Στάλθηκε από το ASUS_X00HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ενδεχομένως να γίνει αυτο στην αντιπροσωπεία. Έχει η Καρδίτσα ηλεκτρολόγους και συνεργεία με διάγνωση. Αν αύριο το πρωι δε βρεις κανέναν τότε θα πας αντιπροσωπεία.

Αν και δε μπορούν να στον πιάσουν άμα δε τους αφήσεις, δηλαδή να Ρωτάς πριν απο κάθε βήμα τι θα κάνουν και πόσο θα κοστίσει και ύστερα να δίνεις έγκριση για το βήμα.

Στάλθηκε από το ASUS_X00HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Προτείνεις δηλαδή να πάω σε απλό συνεργείο,όχι αντιπροσωπεία;


Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν πας με την τακτική που προανέφερα πάνε και σε αντιπροσωπεία και αναλόγως τι θα σου πούνε πας μετα και σε ηλεκτρολόγο καλύτερα.

Εγώ θα πήγαινα πρώτα σε ηλεκτρολόγο με διάγνωση και αν δε μπορούσε να το φτιάξει αυτός, τότε θα κατέφευγα στην αντιπροσωπεία.

Στάλθηκε από το ASUS_X00HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αν πας με την τακτική που προανέφερα πάνε και σε αντιπροσωπεία και αναλόγως τι θα σου πούνε πας μετα και σε ηλεκτρολόγο καλύτερα.

Εγώ θα πήγαινα πρώτα σε ηλεκτρολόγο με διάγνωση και αν δε μπορούσε να το φτιάξει αυτός, τότε θα κατέφευγα στην αντιπροσωπεία.

Στάλθηκε από το ASUS_X00HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Οι μέρες είναι λίγες,έχω έρθει για Πασχα εδώ,αν είναι να τρέχω πέρα δώθε για το αμάξι καηκαμε.Το χρειαζόμαι κιόλας για την μετακίνηση.


Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο λαός το λέει σοφά: Αν δε βρεξεις Κ@λο, ψάρι δε τρως...

Στάλθηκε από το ASUS_X00HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχεις δοκιμάσει να αποσυνδέσεις την μπαταρία από τους πόλους της? 

 

Και να το αφήσεις μερικά λεπτά χωρίς ρεύμα, και να δεις αν θα σου ξανά κάνει τα ίδια όταν την ξανα συνδέσεις? 

 

Δεν χάνεις κάτι πιστεύω:unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Έχεις δοκιμάσει να αποσυνδέσεις την μπαταρία από τους πόλους της? 

 

Και να το αφήσεις μερικά λεπτά χωρίς ρεύμα, και να δεις αν θα σου ξανά κάνει τα ίδια όταν την ξανα συνδέσεις? 

 

Δεν χάνεις κάτι πιστεύωoldipbemoticons_unsure.png

Είμαι ολίγον τι άσχετος...και επίσης δεν νομίζω ότι φταίει σε κάτι ή μπαταρία.Εχει κάποιο θέμα το αυτοκίνητο,δεν δίνει όπως έδινε και έχει ένα τρέμουλο.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άσχετος προς τι ακριβώς??

Να αποσυνδέσεις τα καλώδια της μπαταρίας?

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Άσχετος προς τι ακριβώς??
Να αποσυνδέσεις τα καλώδια της μπαταρίας?
 
 
 

Βασικά να αποσυνδεσω τον πολο δεν έχω θέμα,κλειδί δεν έχω εδώ που είμαι και εργαλεία.Ασχετος γενικά από μηχανολογικά.


Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 λεπτά πριν , 26ska said:


Βασικά να αποσυνδεσω τον πολο δεν έχω θέμα,κλειδί δεν έχω εδώ που είμαι και εργαλεία.Ασχετος γενικά από μηχανολογικά.


Sent from my iPad using Tapatalk

Αααα πάω πάσο τότε.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πήγα σε τοπικό μη εξουσιοδοτημενο το έβαλε στο διαγνωστικό και έδειξε έναν κύλινδρο off. Μου είπε για πολλαπλασιαστή, παρήγγειλε το ngk 86 ευρώ.Πιστευω να είναι αυτό.

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά δεν είναι ο πολλαπλασιαστής, μάλλον τα μπουζοκαλωδια...

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πες του να σβήσει τις βλάβες, να κάνεις βόλτα 10 λεπτά και μετα να ξαναδιαβάσει βλάβες. Αν θες μας λες εδώ τι βλάβες έβγαλε μετα. Πες του επίσης να ελέγξει ταση μπαταρίας σβηστο (πρέπει να έχει πανω απο 12.7 βολτ) και με τον κινητήρα να δουλεύει (πρέπει να δείχνει 13.5 με το πολύ 14.8 volt, με οποιεσδήποτε στροφές).

 

Αν η μπαταρία και το alternator είναι οκ, βγάζει ακόμα misfire σε κάποιο κύλινδρο και δεν είναι μπουζι, μπουζοκαλωδιο, η μπεκ, πρέπει να πάρει μια κομπρεσιον απο τον κύλινδρο που κάνει misfire. Στον έλεγχο αυτο πρέπει να βγάλει πανω απο 140 psi (περίπου 9 μπαρ), αλλιώς χάνει ο κύλινδρος απο καμμένη βαλβίδα ή φλαντζα.

 

Στάλθηκε από το ASUS_X00HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άλλαξε τα μπουζοκαλωδια και ήρθε στα ίσα το polaki.

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...