Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

alexturbo

Members
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About alexturbo

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Άρτας

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

Recent Profile Visitors

660 profile views
  1. Άμα θες ντε και καλά να το κανεις ψιλο-τερας σχετικά οικονομικά, πάρε μονο τις μπιελες, κεραμική στα πιστονια, gtx3076 κίνα (με τα νερά συνδεδεμένα), πολλαπλή - καζανια κίνα. Μαζί με πρόγραμμα και εργατικά θα σου βγει κανα 3χιλιαρο. και πάλι δε συμφέρει, αλλά θα βγάλει πολυ δύναμη. Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
  2. Ωραίος ο μηχανικός σου, τα αλλάξατε όλα για να καταλάβετε στο τέλος ότι πρέπει ο προγραμματιστής σου να κόψει λίγο πίεση ... Να αλλάξεις μηχανικό προτείνω εγω. Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
  3. Να αλλάζετε φρεον κάθε 2 με 3 Χρόνια με καθαρισμό του συστήματος γιατί γι αυτο βρωμίζει το φίλτρο του συμπιεστη. Δε μπορεί να έχουμε 10 Χρόνια το ίδιο φρεον και μετα να απορούμε που χάλασε ο συμπιεστης. Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
  4. Μπορείς να πας στον μάστορα σου και να του πεις ευγενικά και χωρίς μανούρα τις ανησυχίες σου και να σου εξηγήσει τι ακριβώς έκανε και πως το κοστολογησε. Πες του ότι δεν το κάνεις αυτό επειδή αισθάνεσαι ότι σε κορόιδεψε, απλά θες να εξηγήσεις σε κάποιον τρίτο που σε μαλωσε για το κόστος της επισκευής. Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
  5. Άστο όπως είναι, έχεις κάνει αυτά που πρέπει για αυτο το μοτέρ, το παραπάνω είναι πλεονασμός. Απορώ πως ο κόσμος συνεχίζει να βάζει precision, με τόσο καλές ρουλεμανατες που κυκλοφορούν (βλέπε kinugawa και mamba), Ακόμα και οι κινεζικές με διπλο ρουλεμάν (maxpeedingrods) πολυ πιο value for money είναι. Άστο μοτέρ όπως είναι, πεταμένα λεφτά και οι μεθανολες και το big turbo. Για μετατροπή big turbo θα σου πάρουν 3 χιλιάρικα τουλάχιστον (1500 έχει μόνο η τουρμπίνα), ΠΑΡΕ ΑΛΛΟ ΑΜΑΞΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙΣ (που θα έχει και καλύτερη αξία μεταπώλησης), άμα σου περισσεύουν. Και να σου περισσεύουν όμως τα λεφτά δεν είναι φρόνιμο να τα σπαταλας ανούσια γιατί μπορεί να έρθει ο καιρός που δε θα σου περισσεύουν. Με αγάπη τα λέω αυτά και δεν απευθύνονται μονο σε σένα αλλά σε όλα τα παιδιά που (σαν και εμένα όταν ήμουν μικρότερος) πετάνε τα λεφτά σε ασύμφορες μετατροπές για να καυχιουνται ότι έχουν το πιο γρήγορο αμαξι. Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
  6. Βαλε κορμό απο 1.6 16V, μια κινεζική td04-19t (δεν αξίζει να δώσεις σε τόσο παλιο αμαξι 700 ευρω για τουρμπίνα) με custom φλαντζα 2 χιλιοστά, εγκεφαλακι split second, μια δίοδο zenner στον map, τετραφτερο ανά κατασκευή και εξάτμιση 63 με καζανια καινούργια απο κάποιο τούρμπο αμαξι με πανω απο 250 άλογα που να χωράνε. Καταλύτη after market. Με 0.5 bar 180 άλογα με κόστος όλα κι όλα 2.5 χιλιάρικα. Aν δε θέλεις να βάλεις κορμό 1.6, πρέπει να βρεις μικρότερη τουρμπίνα και Μεταχειρισμένη k03 καλή θα του πέσει, αλλά υπολόγισε 140-150 άλογα στο 0.5 bar. Η Τ3 πράγματι είναι αρχαιολογια. Παραπάνω απο 2.5 χιλ ΔΕΝ αξίζει να δώσεις, ΠΑΡΕ μεταχειρισμένο Ibiza/skoda/Leon με μοτέρ 1.8 Τ Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
  7. Τώρα δεν είμαι ειδικος, αλλά πολλοί λένε ότι είχε προβλημα η τροχαλία του μεταβλητού και την αλλάζουμε με άλλη παρτίδα. Αν είναι αυτο, μη το πολυζοριζεις γιατί μπορεί να πηδήξει και δόντι λένε Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
  8. Πες του να σβήσει τις βλάβες, να κάνεις βόλτα 10 λεπτά και μετα να ξαναδιαβάσει βλάβες. Αν θες μας λες εδώ τι βλάβες έβγαλε μετα. Πες του επίσης να ελέγξει ταση μπαταρίας σβηστο (πρέπει να έχει πανω απο 12.7 βολτ) και με τον κινητήρα να δουλεύει (πρέπει να δείχνει 13.5 με το πολύ 14.8 volt, με οποιεσδήποτε στροφές). Αν η μπαταρία και το alternator είναι οκ, βγάζει ακόμα misfire σε κάποιο κύλινδρο και δεν είναι μπουζι, μπουζοκαλωδιο, η μπεκ, πρέπει να πάρει μια κομπρεσιον απο τον κύλινδρο που κάνει misfire. Στον έλεγχο αυτο πρέπει να βγάλει πανω απο 140 psi (περίπου 9 μπαρ), αλλιώς χάνει ο κύλινδρος απο καμμένη βαλβίδα ή φλαντζα. Στάλθηκε από το ASUS_X00HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  9. Άκυρο για το intercooler ναι όντος αποκλείεται να πέρασε την τουρμπίνα, Εγώ το χα πάθει αυτο γιατι καθαριζα τις σωληνώσεις με πανί μετα την τουρμπίνα. Άμα ανοίγει κανονικά σίγουρα δεν έχει πρόβλημα, δε πειράζει έχεις το αλλο γάντι Στάλθηκε από το ASUS_X00HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  10. Το γεγονός ότι άλλαξες λάμδα και το ξανάκανε σημαίνει ότι σίγουρα δεν ήταν ο πρώτος λάμδα. Θέλει προσεκτική δουλειά και όχι άρπα κόλα διάγνωση. Με καλή real time διάγνωση (να ελέγχονται οι τιμές απο τους αισθητήρες με ταυτόχρονη λειτουργία του κινητήρα) υπάρχει τροπος να ελεγθουνε όλα χωρίς να χρειαστεί να αλλαχθουνε όλα. Μπορεί να είναι οτιδήποτε, απο καμένη βαλβίδα, μέχρι φλαντζα, πολλαπλασιαστης, μπουζι, Μπουζοκαλωδιο, ότι μπορείς να φανταστείς. Συνήθως οι λάμδα δε χαλάνε εύκολα, απλά αποτυπώνουν τιμές που ξεπερνούν το επιτρεπτό εύρος λειτουργίας εξαιτίας προβλήματος στην αναλογία του μείγματος. Εξαρτάται αρχικώς απο το τι δείχνει η διάγνωση. Όταν χαλάει ο λάμδα (σπανιο) συνήθως γράφει "short circuit", or "heater problem" or "low voltage". Στάλθηκε από το ASUS_X00HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  11. Αν έχει ιντερκουλερ, θα χει μείνει πριν απο αυτο. Παίρνει μπροστά κανονικα και κυκλοφορεις, αλλά δε θα σηκώνει πίεση ή θα σηκώνει λιγότερη. Αν δεν έχει ιντερκουλερ πρέπει να τα λύσεις όλα να δεις που χώθηκε. Στάλθηκε από το ASUS_X00HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  12. Ο λαός το λέει σοφά: Αν δε βρεξεις Κ@λο, ψάρι δε τρως... Στάλθηκε από το ASUS_X00HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  13. Αν πας με την τακτική που προανέφερα πάνε και σε αντιπροσωπεία και αναλόγως τι θα σου πούνε πας μετα και σε ηλεκτρολόγο καλύτερα. Εγώ θα πήγαινα πρώτα σε ηλεκτρολόγο με διάγνωση και αν δε μπορούσε να το φτιάξει αυτός, τότε θα κατέφευγα στην αντιπροσωπεία. Στάλθηκε από το ASUS_X00HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  14. Ενδεχομένως να γίνει αυτο στην αντιπροσωπεία. Έχει η Καρδίτσα ηλεκτρολόγους και συνεργεία με διάγνωση. Αν αύριο το πρωι δε βρεις κανέναν τότε θα πας αντιπροσωπεία. Αν και δε μπορούν να στον πιάσουν άμα δε τους αφήσεις, δηλαδή να Ρωτάς πριν απο κάθε βήμα τι θα κάνουν και πόσο θα κοστίσει και ύστερα να δίνεις έγκριση για το βήμα. Στάλθηκε από το ASUS_X00HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  15. Δε νομίζω να έχει πρόβλημα να το πας 10-15 χιλιόμετρα χαλαρά. Πριν το πας Γκουγκλαρε τα κοντινά συνεργεία και τους ηλεκτρολογους και ρωτά τους στο τηλέφωνο, αύριο το πρωί αν έχουν διάγνωση για το μοντελο σου. Κάποιο θα έχει, ειδικά αν είναι ηλεκτρολόγος. Χαλάρωσε σήμερα, απόλαυσε την Κυριακή σου και αύριο το πρωί βρίσκεις συνεργείο ή ηλεκτρολογειο κοντά που να έχει διάγνωση. Σε ποια περιοχή είσαι μπας και ξέρω κανέναν; Στάλθηκε από το ASUS_X00HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
×
×
  • Create New...