giasara1981 Posted May 7, 2021 Report Share Posted May 7, 2021 Αρχικά σας χαιρετώ όλους.Είμαι κάτοχος ενος tiguan 2.0 190ps. Αν και γενικά ειμαι ευχαριστημένος απο το αυτοκίνητο συνολικά, μάλλον θέλω κατι παραπάνω σε απόδοση. Έχει κάποιος κάνει κάτι σχετικά με βελτίωση, και τι? Υπαρχει καμμιά πρόταση για κάποιον οίκο βελτίωσης στην Αθήνα? υ.γ Με ενδιαφέρει να διατηρηθεί ενα επίπεδο αξιοπιστίας φυσικά... Σας ευχαριστώ. Στάλθηκε από το LM-V405 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted May 7, 2021 Report Share Posted May 7, 2021 ΓΕΙΑ σου φιλε.καλοταξιδο να ειναι!εχεις 2-3 επιλογες.θα σου πω τις 2 1.πας σε εναν οικο βελτιωσεων τυπου APR και κανεις εναν επαναπρογραμματισμο εγκεφαλου περιπου στα 220 αλογα και περιπου 45 ροπη με κοστος γυρω στο 500αρικο αν δεν κανω τεραστιο λαθος.θα το συνηθησεις σε 1-2 μηνες 2.το πουλας και περνεις παλι ιδιο αυτοκινητο αλλα με το αλλο διλιτρο μοτερ με τα 240 αλογα και bitdi,το οποιο με επαναπρογραμματισμο παει στα 300 (!) αλογα και σχεδον 60 ροπη. αν ημουν στη θεση χωρις να ξερω τη τσεπη σου και τον τροπο σκεψης σου θα πηγαινα στην επιλογη 2. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giasara1981 Posted May 8, 2021 Author Report Share Posted May 8, 2021 Ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκριση ...η αλήθεια είναι οτι σκεφτόμουν τη δεύτερη επιλογή, αλλά το έβαλα για πούλημα κ δεν χτύπησε καν το τηλέφωνο... Επειδή το αμάξι το προσέχω κ έχει της Παναγίας τα μάτια από εξοπλισμό δεν θέλω να το δώσω 20000 (αγορά έκανε 45000).Τα χιλιόμετρα τα έχει ολα εθνική, ειμαι ικανοποιημένος τοσο σε απόδοση οσο σε κατανάλωση, χώρους, αισθητική και αξιοπιστία κ είπα αφού δεν θέλω να το χαρίσω μπας κ παίζει τίποτα να πάει καμμία 250αρια ίππους να διασκεδάζω λίγο πιο πολύ...Τζίφος απ' ότι φαίνεται...Στάλθηκε από το LM-V405 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreasp Posted May 8, 2021 Report Share Posted May 8, 2021 Δεν πουλιουνται ευκολα αυτα τα αυτοκινητα. Δεν υπαρχουν πολλοι που θα δωσουν μετρητα τοσα λεφτα και μαλιστα για VW. Να ηταν audi, κατι γινοταν. Σε καθε περιπτωση ή βαλε κανενα προγραμμα να παει στα 220 που σου λεει ο φιλος παραπανω και πες μου και εμενα αν εκανε δουλεια ή μην πειραζεις τιποτα. Γραψε χιλιομετρα ατελειωτα και παντρέψου το. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giasara1981 Posted May 8, 2021 Author Report Share Posted May 8, 2021 Εχεις απολυτο δικιο...Στάλθηκε από το LM-V405 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
topmar Posted May 8, 2021 Report Share Posted May 8, 2021 Καλησπέρα, τι μοντέλο είναι και πόσα χιλιόμετρα έχει;Η καλύτερη λύση είναι να κάνεις remap και να πας στα 220-225ΗΡ, το να το δώσεις θα σου κοστίσει ακριβά (απώλειες πολλές σε €).Έχω το BiTDI με 240ΗΡ και κρατιέμαι με νύχια και με δόντια για το remap στα 300ΗΡ, λόγω εγγύησης.....γιατί τα άλογα δεν είναι ποτέ αρκετά τελικά Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 8, 2021 Report Share Posted May 8, 2021 Με stage 2,Εισαγωγη, downpipe, dpfΦτάνει στα 245ps- 500-550nm, ειναι αλλο αυτοκινητο απο αυτο που οδηγας.Το bitdi stage1 300ps/600nm εν συγκρίσει, εχει διαφορά μετά τα 140 σε ανοίγματα.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giasara1981 Posted May 8, 2021 Author Report Share Posted May 8, 2021 On 8/5/2021 at 3:34 ΜΜ, topmar said: Καλησπέρα, τι μοντέλο είναι και πόσα χιλιόμετρα έχει; Η καλύτερη λύση είναι να κάνεις remap και να πας στα 220-225ΗΡ, το να το δώσεις θα σου κοστίσει ακριβά (απώλειες πολλές σε €). Έχω το BiTDI με 240ΗΡ και κρατιέμαι με νύχια και με δόντια για το remap στα 300ΗΡ, λόγω εγγύησης.....γιατί τα άλογα δεν είναι ποτέ αρκετά τελικά Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Ειναι μοντελο 11/16, η εκδοση ADVANCE με σχεδον τα παντα απο την EXCLUSIVE. Ευλογα θα ρωτησεις κ γιατι δεν πηρες την exclusive? Δυο οι λογοι... 1. φοβομουν το ηλεκτρονικό κοντερ λογω καιρικων συνθηκων της χωρας (ηλιος, υγρασια κλπ)κ 2.ηθελα να βαλω δερματινα καθισματα, κ λυπομουν να πεταξω τα τυπου alcantara της πλουσιας εκδοσης(το δερματινο της vw μου ανεβαζε πολυ την τιμη με τα τελη ταξινομησης με ολα τα αλλα που ηθελα). Ετσι πηρα την την ADVANCE κ εβαλα 18αρες,πανοραμική, 360 καμερα, gps,αυτοματο παρκαρισμα, επιπλεον αερασακους, ηλεκτρικα ρυθμιζομενη αναρτηση (αν το θυμαμαι καλα), δερματινα απο carrera, κ.α το εχτισα στα μετρα μου με λιγα λογια... Τωρα φτανω τα 100000 km κ το καλο ειναι οτι δεν εχω βαλει ουτε ευρω ακομη (λογικο αφου το οχημα κινειτε εθνικη, ως επι τω πλείστον)!!! Παντως για 25-30 ps δεν μπαινω στη διαδικασια να πειραξω το αμαξι...για εμενα δεν αξίζει το ρισκο! Στάλθηκε από το LM-V405 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giasara1981 Posted May 8, 2021 Author Report Share Posted May 8, 2021 Με stage 2,Εισαγωγη, downpipe, dpfΦτάνει στα 245ps- 500-550nm, ειναι αλλο αυτοκινητο απο αυτο που οδηγας.Το bitdi stage1 300ps/600nm εν συγκρίσει, εχει διαφορά μετά τα 140 σε ανοίγματα.Sent from my iPhone using Tapatalkαρα υπαρχει επιλογη...οικονομικα γιατι πακετο μιλαμε?εχεις καποια προταση για βελτιωτικο οικο? Ξερεις καποιον που να εχει κανει τη συγκεριμενη αναβαθμιση ωστε να ρωτουσα πιο συγκεκριμένα πραγματακια τον ιδιο?Στάλθηκε από το LM-V405 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
topmar Posted May 8, 2021 Report Share Posted May 8, 2021 Με stage 2,Εισαγωγη, downpipe, dpfΦτάνει στα 245ps- 500-550nm, ειναι αλλο αυτοκινητο απο αυτο που οδηγας.Το bitdi stage1 300ps/600nm εν συγκρίσει, εχει διαφορά μετά τα 140 σε ανοίγματα.Sent from my iPhone using TapatalkΤο BiTDI Stage 1 300HP κάνει 5,1" το 0-100 και 17,7" το 0-180, δεν το φτάνει με τίποτα το απλό, είτε Stage 1 είτε Stage 2. Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted May 8, 2021 Report Share Posted May 8, 2021 απορια.τι διαφορες να εχουν αραγε αυτοι οι κινητηρες?τα κιβωτια? μηπως αν εμπαινε τοοοο συστημα (εννοω πολλαπλη εξαγωγης συν τουρμπο) bitdi με αναλογο προγραμματισμο στον υπαρχων κινητηρα να γινοταν κατι καλο?!?!?!?!?!?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
topmar Posted May 9, 2021 Report Share Posted May 9, 2021 Από όσο ξέρω, οι κινητήρες είναι ίδιοι, αλλάζει η χαρτογράφηση και υπάρχει 1 επιπλέον Turbo (έχει 2 το BiTDI).Το κιβώτιο είναι το ίδιο DSG7 έχω την εντύπωση. Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted May 10, 2021 Report Share Posted May 10, 2021 πως μπορουμε να το επιβεβαιωσουμε???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
topmar Posted May 10, 2021 Report Share Posted May 10, 2021 Κατέβασε την πλήρη ανάλυση του BiTDi κινητήρα (CUAA) από εδώ και ξεκίνα το διάβασμα.http://users.telenet.be/veerle_haai/08_A2.2_Eichler_VW_bitdi_2.0.pdfΤο απλό TDI μοτέρ (190HP) έχει κωδικό CNHAΣτάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patroklos Posted September 8, 2021 Report Share Posted September 8, 2021 On 10/5/2021 at 9:26 ΜΜ, topmar said: Κατέβασε την πλήρη ανάλυση του BiTDi κινητήρα (CUAA) από εδώ και ξεκίνα το διάβασμα.http://users.telenet.be/veerle_haai/08_A2.2_Eichler_VW_bitdi_2.0.pdf Το απλό TDI μοτέρ (190HP) έχει κωδικό CNHA Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk DFHA ειναι ο κωδικος. Βελτιωτες πολλοι πια. ABT MTM REVO APR ακομα δεν βλεπω κατι στο site αλλα για να το λενε τα παιδια κατι θα υπαρχει. Ecu-center.gr το πιο δυνατο που κανει παραλληλα λεει και το κιβωτιο. e-tuners προφανως και αλλοι που δεν γνωριζω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...