Jump to content
jsk

Passat b8 δυσκολία αλλαγής από 1η σε 2α

Recommended Posts

Καλησπέρα φίλοι μου. Μετά από ένα σύντομο διάλλειμα ενός έτους με ένα leon 5f 1.8tsi επέστρεψα αγοράζοντας ένα b8 1.4tsi 4motion μεταχειρισμένο με 15000χλμ. Το αυτοκίνητο φαίνεται πραγματικά άθικτο σε κατάσταση βιτρίνας μέσα και έξω. Ωστόσο υπάρχει ένα μικρό θέμα... η αλλαγή από 1η σε 2άρα δεν θυμίζει κιβώτιο vw. Για να γίνω πιο συγκεκριμένος είναι σκληρή και καμία φορά γρατζουνάει ενώ έχω την αίσθηση ότι κάθε κούπωμα 2αρας είναι διαφορετικό από το προηγούμενο!!! Ο συμπλέκτης φαίνεται δυνατός και φυσικά δεν πατινάρει ενώ είναι προοδευτικός. Δεν είναι ότι έχει αστοχήσει ποτέ να μπει η δευτέρα ακόμα και με υψηλές στροφές απλά δεν συμπεριφέρεται όπως πρέπει ή όπως στις άλλες ταχύτητες. Κουμπώνει η πρώτη με χιλιόμετρα? ναι κανένα πρόβλημα. Οι υπόλοιπες ταχύτητες? ναι μια χαρά τις ρουφάει όπως πρέπει. Η όπισθεν? κανένα πρόβλημα! το κατέβασμα από 3η σε 2αρα? κανένα πρόβλημα και σαφώς πολύ καλύτερα από 1η σε 2αρα. Ένα άλλο που έχω παρατηρήσει είναι ότι αν πατήσεις απότομα τον συμπλέκτη πχ για να ανεβάσεις ταχύτητα ακούς το βολάν να ψιλοχτυπάει!!! 

Αλλαξα βαλβολίνες με τις γνωστές προδιαγραφές (75 μονότυπη) και έβαλα και ένα ενισχυτικό τελευταίας γενιάς της liqui moli. Η κατάσταση βελτιώθηκε σίγουρα αλλά και πάλι δεν είμαι ευχαριστημένος. Βρήκα ένα video στο youtube σχετικά με την ρύθμιση των συρματόσχοινων του επιλογέα και λέω να ζητήσω από το συνεργείο μου να το κάνει.

Υπάρχει καμία άποψη πάνω στο θέμα?

Ευχαριστώ πολύ.

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Μες το μυαλό μου ήσουν φιλε :rock:

 

Έχω και έχω ένα παρόμοιο πρόβλημα με την 1η και την 2η.

Να μην μπορώ να βάλω 2η καποιες φορές.

 

Είχα σκεφτεί να δω και εγώ την περιπτωση με της ντιζες στον επιλογεα.

Αλλά δεν ξέρω υπάρχει κάποιος που να το έχει ψάξει περεταίρω και να μας εξηγήσει τι παιζει με την ρύθμιση αυτη.

 

Τι ακριβώς προσφέρει?

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω... θα σιγουρευτώ ότι το συνεργείο έχει το special tool για την συγκεκριμένη δουλειά (ουσιαστικά πρόκειται για τον πύρο ακινητοποίησης του επιλογέα) και θα κάνουμε την ρύθμιση. Νομίζω ότι κακό δεν πρόκειται να κάνουμε σε καμία περίπτωση. Δυστυχώς δεν μπορώ αυτή την εβδομάδα... θα πάω όμως σίγουρα την επόμενη και θα γράψω εδώ τις εντυπώσεις μου.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Το εργαλείο στον επιλογέα μην νομίζεις ότι είναι κάτι το "πολύ" εξειδικευμένο.

 

Και ένα allen έχω δει ότι βάζουν στην υποδοχή για να κλειδώσει

 

 

 

https://www.dieselgeek.com/products/shifter-alignment-pin-tool-for-2000-and-newer-vw-and-audi-t10027

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Ναι έχεις δίκιο. Ένας πύρος είναι 5χιλ. Πιστεύω ότι θα τον έχουν σίγουρα.

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

On 10/10/2021 at 9:54 ΜΜ, jsk said:

Ναι έχεις δίκιο. Ένας πύρος είναι 5χιλ. Πιστεύω ότι θα τον έχουν σίγουρα.

 

Καλημέρα. 

 

Δεν ξέρω τι εκανες Τελικά,  αλλά κράτα πολύ πολύ μικρό καλάθι στο ότι Μπορεί να έχουν το κλειδακι αυτό για το κλείδωμα το επιλογέα ταχυτήτων....:whistle:

 

Γιατί εγώ εκεί που πήγα , ούτε καν το είχαν ξαναδεί μάλλον η και ακούσει;.... Γιατί με πατέντα μου έκαναν την ρύθμιση (Και πιστεύω πως δεν έχει γίνει και σωστά....:aggressive:<_<)

 

 

Εγώ έκατσα αυτές της ημέρες και έφτιαξα δικό μου στα 5mm χιλιοστά.

Και το εκανα όπως της VW. 

 

f03T9VKxgazSKWXHKqxMUrhqwzgaSjEg9a7GHAxW

 

 

inCollage_20211016_073226182_copy_1061x480.thumb.jpg.bbf992178ef1b0f368b6cf3e76abda6a.jpg

 

Βρήκα ένα σιδεράκι 5mm το οποίο ήταν ίσιο (χωρίς κλείσει, και στραβό.) 

 

Μέτρημα με το παχυμετρο,  του έκανα μετά στης άκρες μυτούλα(για να μπορεί να μπαίνει ποιο Καλά στις τρύπες-υποδοχές )

 

Και μετά του έκανα μια μικρή κουρμπα.

 

Γυαλισμα με σμυριδόπανο, και έγινε.:thumbsu:

 

Δοκιμάστηκε και έρχεται και κουμπωνει ακριβώς! 

Σφιχτά χωρίς να παίζει πέρα δώθε η να αφήνει κενά.

 

Πρέπει να είναι 5mm το σιδεράκι, και η κουρμπα που έχει δεν είναι τυχαία και υπάρχει σοβαρός λόγος που πρέπει να έχει την κουρμπα.

 

Κόστος: 0€ 

 

 

Κάτι πολύ απλό.

 

Κάτι το όποιο υποτίθεται ότι θα έπρεπε να το έχει η αντιπροσωπεία....

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν συγνώμη για την αργοπορία. Πήγα τελικά. Ναι ΔΕΝ είχαν τον πύρο! Allen χρησιμοποίησαν. Προσπάθησαν να κάνουν τη ρύθμιση και εγώ έβλεπα τον επιλογέα μέσα στο αυτοκίνητο να κουνιέται κάτι που φυσικά δεν πρέπει να συμβαίνει!

Τί έγινε τώρα? Σίγουρα υπάρχει συνολική καλυτέρευση αφού πλέον κατεβάζω τον επιλογέα ίσια κάτω από 1η σε 2άρα χωρίς γρατζούνισμα. Έγινε πιο σφιχτός στο κούμπωμα μόνο από 1η σε 2άρα! Επίσης συνέβει και κάτι άλλο. Σχεδόν εξαφανίστηκε αυτός ο περίεργος ήχος σαν klats από το βολάν όταν πατούσα απότομα τον συμπλέκτη για να αλλάξω ταχύτητα και ειδικά από 1η σε 2άρα και 2αρα σε τρίτη. Ήταν δηλαδή σαν να υπήρχε κάποιος τζόγος στο βολάν που τώρα σχεδόν εξαλείφθηκε. Επίσης... έχω μια περίεργη αίσθηση όχι όμως δυσσάρεστη ότι όλα τα κουμπώματα στον επιλογέα μετακινήθηκαν λίγο προς τα δεξιά. Επιπλέον μόλις κουμπώσω την όπισθεν και αφήσω τον επιλογέα έχω την αίσθηση ότι μετατοπίζεται προς τα πάνω περισσότερο απ' ότι πριν. 

Μόλις βρω χρόνο θέλω να πάω σε κάποιον πολύ εξειδικευμένο μάστορα ο οποίος επισκευάζει κιβώτια και να τον ρωτήσω να μου πει τη γνώμη του και αν μπορεί να μου κάνει σωστά τη ρύθμιση.

Αυτά.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Σε εσένα Ominus δεν έγινε τίποτα με την ρύθμιση? 

Μπράβο για την κατασκευή σου. Φαίνεται εξαιρετική.

Edited by jsk
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

38 λεπτά πριν , jsk said:

Σε εσένα Ominus δεν έγινε τίποτα με την ρύθμιση? 

Μπράβο για την κατασκευή σου. Φαίνεται εξαιρετική.

Καλησπέρα αγαπητέ.

 

Ειχα το ίδιο θέμα,  με εσένα.... κουνιόταν και σε εμένα ο λεβιες ταχύτητα....:aggressive:

 

Σε εμένα  να φανταστείς ότι έβαλαν και την ζώνη του οδηγού στον λεβιέ ταχυτήτων για να κρατάει "υποτιθετε " τον λεβιέ στην θέση εκείνη....:whistle:

 

Ήμαρτον ούτε αυτό να μην μπορεί να γίνει Όπως το λέει ο κατασκευαστής.:hmm:

 

Κάτι παραπάνω ξέρει ο κατασκευαστής, για να λέει 5mm..

 

 

Δεν έχω καταλάβει διαφορά,  γιατί Μπορεί να μην έγινε πολύ σωστά σε εμένα.

 

Μόλις βρω λίγο χρόνο, θα την κάνω μόνος μου την ρύθμιση αυτή...

Γιατί δεν βλέπω φώς

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

On 16/11/2021 at 6:30 ΜΜ, jsk said:

Κατάλαβα... Την Πέμπτη θα πάω σε ένα άλλο συνεργείο.

 

Καλησπέρα σε όλους.

 

Σήμερα έκανα την ρύθμιση με τον πυρο στον λεβιέ ταχυτήτων.

 

Την διαδικασία την έκανα μόνος μου.

 

Πάμε σε κάποιες λεπτομέρειες, γιατί πιστεύω ότι κατά 99% στην αντιπροσωπεία vw που πήγα, και "υποτίθεται" ότι έκαναν την ρύθμιση , σίγουρα με κορόιδεψαν και ήμουν και παρόν.

 

Λοιπών πάμε να τα πάρουμε ένα ένα.

 

Αν δεν υπάρχει ο πυρος τον 5 χιλιοστών δουλειά δεν πρόκειται να γίνει.

 

Το επόμενο βήμα και πιστεύω ότι είναι το ποιο κρίσιμο.

 

Αν δεν γίνει αφαίρεση όλου του φίλτρου αέρα όλη η εισαγωγή για να έχουμε εικόνα και πρόσβαση στης ντιζες τον ταχυτήτων και στο διακοπτακη το μικρό που είναι για να κλειδώνει τον επιλογέα ταχυτήτων.

 

Τότε δουλειά σωστή δεν πρόκειται να γίνει ποτέ.

 

9cd92a2s-960.jpg

 

Όποιος σας πει ότι γίνεται χωρίς να ξηλωθεί το κουτί του φίλτρου αέρα τότε σας κοροϊδεύουν...

 

Το έκανα εγώ και δεν υπάρχει καμία περίπτωση ούτε μια στο εκατομμύριο να κάνει κάποιος την ρύθμιση αυτή χωρίς να βγεί το κουτί.

 

Στην αντιπροσωπεία ο άλλος υποτίθεται ότι την έκανε χωρίς να βγεί το κουτί αέρος.

Έβαλε τα χέρια του ανάμεσα στο κουτί και πιστεύω ότι και καλά έπαιζε και κουνούσε της ντιζες τον ταχυτήτων για να φαίνεται ότι και καλά κάνει κάτι;....

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

 

Αν και λίγο καθυστερημένα, δεν έγραψα κάποιες λεπτομέρειες που αφορούν την ρύθμιση στον επιλογέα ταχυτήτων με της ντιζες και με το σιδεράκι που μπαίνει στον λεβιέ ταχυτήτων για να κλειδώσει τον λεβιέ και να μην κουνιέται πέρα δώθε (όσο είχα το αμάξι )

 

 

Πάμε να τα πάρουμε βήμα βήμα. (Έτσι το έκανα εγώ τουλάχιστον)

 

Βήμα:1)

 

Κλείδωμα πρώτα από όλα από τον χώρο του ΚΙΝΗΤΉΡΑ τον επιλογέα ταχυτήτων από το πλαστικό διακόπτη που έχει (μοιάζει με Γ) 

Την διαδικασία για το πώς θα κλειδώσεις τον επιλογέα υπάρχει στα επάνω videos.

 

Βήμα:2)

 

Αφού έχουμε κλειδώσει τον επιλογέα ταχυτήτων.

 

Θα πάμε στης  δύο ντίζες του κιβωτίου ταχυτήτων και θα ξελασκαρουμε - μαζέψουμε τα δύο ελατήρια που έχει η κάθε ντίζα.

(Το πώς γίνεται θα το δείτε και αυτό στα video τα επάνω)

 

Αφού έχουμε μαζέψει τα ελατήρια και είναι ελεύθερα η ντιζες του κιβωτίου.

Θα πρέπει να πάμε να κλειδώσουμε τον λεβιέ τον ταχυτήτων στην καμπίνα μέσα με το σιδεράκι

(και αυτήν την διαδικασία στα videos θα την βρείτε)

 

Να ξέρετε ένα πράγμα, από όλη την διαδικασία, αυτή που αφορά το ΚΛΕΊΔΩΜΑ ΤΟΥ ΛΕΒΙΈ ΤΑΧΥΤΉΤΩΝ στην καμπίνα μέσα, θα την κάνετε στο ΤΈΛΟΣ και όχι πρώτα. Αυτό στην ουσία είναι το τρίτο βήμα μας.

 

 

Αργότερα αφού έχετε κλειδώσει τον λεβιέ ταχυτήτων στην καμπίνα.

 

Θα πάτε στον κινητήρα και θα ελευθερώσετε τα 2 ελατήρια που είναι στης ντίζες του επιλογέα ταχυτήτων.

 

Και μετά θα ελευθερώσετε και τον επιλογέα ταχυτήτων στον χώρο του κινητήρα (το διακοπτακι το Γ)

 

Και μετά θα πάτε στην καμπίνα μέσα και θα βγάλετε το σιδεράκι που βάλατε στον λεβιέ ταχυτήτων.

 

 

Με αυτή την διαδικασία η αλλαγές ταχυτήτων θα βελτιωθούν.

 

 

ΑΝΑΦΈΡΩ ΤΟ ΕΞΉΣ. 

 

Η vw γράφει ότι αν δεν δούμε διαφορά στης αλλαγές τον ταχυτήτων με την όλη διαδικασία αυτή, τότε θα πρέπει να ξανά κάνουμε πάλι την ίδια διαδικασία από την αρχή.

 

 

Να αναφέρω ότι ΚΑΙ εγώ την έκανα ξανά την διαδικασία αυτή για δεύτερη φορά και πραγματικά είδα διαφορά προς το καλύτερο (μέχρι και την ημέρα που πούλησα το αμάξι δεν είχα κανένα θέμα)

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.