Jump to content
Medjon

Golf 6 1.4 160ps

Recommended Posts

γεια σας έχω ένα golf 6 1.400 160 άλογα και θέλω να αλλάξω τα αμορτισέρ υπάρχει κάποιος να με βοηθήσει τι αμορτισέρ να βάλω

Edited by Medjon
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Καλό θα ήταν να έκανες πρώτα μια παρουσίαση του εαυτού σου και του αυτοκινήτου, όπως κάνουν όλα τα μέλη όταν πρωτοποστάρουν, εδώ: 

Στο θέμα μας:

 

Bilstein B6 αν φοράς τα εργοστασιακά ελατήρια, Bilstein B8 αν φοράς ελατήρια χαμηλώματος. Ελατήρια χαμηλώματος θεωρούνται και τα ελατήρια της εργοστασιακής σπορ ανάρτησης που έχουν 2-2,5cm χαμήλωμα συγκριτικά με την απλή ανάρτηση που φοράει. Β8 βγαίνουν σε 2 εκδόσεις, η απλή και τα "χοντρομπούκαλα" που θεωρούνται πιο σπορ.

 

Τα Koni street comfort που προτείνονται ακούγεται ότι είναι πιο σκληρά και σαφώς χειρότερα από τα παραπάνω (μου το είχε πει μάστορας εξειδικευμένου συνεργείου VAG αν και τον βόλευε να μου πουλήσει τα Koni). Είναι περίπου 100€ πιο φθηνά από τα παραπάνω, γύρω στα 400€.

 

Τα Sachs (νομίζω) είναι τα εργοστασιακά με τιμή παραπλήσια των Koni.

 

Φοράω στο ίδιο αμάξι που έχεις τα B8 "χοντρομπούκαλα" (στα 560€ αν θυμάμαι καλά) με τα ελατήρια της σπορ ανάρτησης και μπροστινά σινεμπλόκ S3, η αίσθηση σε σχέση με την εργοστασιακή σπορ ανάρτηση (επίσης με σινεμπλόκ S3) είναι μέρα με τη νύχτα. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα άλλαζε τόσο η συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου στις στροφές με την αλλαγή μόνο των αμορτισέρ. Έχω δουλέψει και την απλή ανάρτηση και την εργοστασιακή σπορ ανάρτηση σε όλο τον κύκλο ζωής τους, και στις 2 το αυτοκίνητο είχε καθαρά υποστροφική συμπεριφορά, κλίσεις και αισθανόμουν το βάρος του αυτοκινήτου. Μετά την αλλαγή είναι σαν να έχασε βάρος από τον μπροστινό άξονα και είναι σαν να μπαίνω στις στροφές με τα 4. Οι κλίσεις δεν μου προκαλούν ανασφάλεια πλέον και στην απότομη αλλαγή κατεύθυνσης [στροφές κλειστές απανωτές (S-άκια) με γκάζι] το αμάξι συμπεριφέρεται άψογα. Το μειονέκτημα είναι ότι είναι λίγο πιο απότομη η απόσβεση στις εγκάρσιες ανωμαλίες και για κάποιους με 17ρα ή 18ρα ζάντα μπορεί να τους φαίνεται σκληρό.

 

Αν δεν φοράς ελατήρια χαμηλώματος βάλε τη Β6.

 

Έχε στο νού σου ότι με H&R ελατήρια χαμηλώματος 3,5cm και Β8 θα αισθάνεσαι και την τρίχα (αν φοράς μεγάλες ζάντες). Έχω μπει σε leon με 18ρα και αυτό το setup, δεν την πάλευα και το αμάξι ήταν κουδουνίστρα. Τα Eibach 3,5cm είναι λίγο πιο άνετα.

 

Καλύτερα σίγουρα θα είναι αν έβαζες ρυθμιζόμενα coilover (KW variant 2 ή 3) αλλά να υπολογίζεις τριπλάσια+ τιμή από τα Β8 και δεν ξέρω αν είναι VFM για τη χρήση που θα του κάνεις. Ρυθμιζόμενες πιο φθηνές θα έλεγα να τις αποφύγεις, JOM blueline πχ, από μέλη που έχω ακούσει, τις πετάξανε ή τις ξεφορτωθήκανε πολύ σύντομα από τη στιγμή που τις βάλανε.

 

Ελπίζω να βοήθησα.

 

 

Edited by Gmis
Link to comment
Share on other sites

Μεταφέρθηκε στην υποενότητα των αναρτήσεων.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.