Jump to content
kou

Προβλημα κρεμαγιερας...?

Recommended Posts

Παιδια ανοιγω νεο θεμα γιατι τα νηματα που κοιταξα σχετικα με κρεμαγιερα δεν ταυτιζοταν με το προβλημα που μου εχει παρουσιαστει.

 

Εχω GOLF V 1.6 FSI με περιπου 284.000χλμ αγορασμενο το 2004 πρωτο χερι.

 

Οσα θα περιγραψω μου εγιναν αντιληπτα πριν περιπου 5-6 μηνες.

 

Ημουν παραλιακη με ταχυτητα πανω κατω 80-100χλμ/ωρα,σε καμπες που εκανε ο δρομος και εκοβα λιγο το τιμονι δεξια ή αριστερα για να συνεχισω την πορεια μου στιγμιαια σκληραινε- βαραινε και επρεπε να κανω μικροδιορθωσεις για το κραταω ευθεια, οπως οταν φυσαει πολυ για να καταλαβετε.Βαραινε στιγμιαια οταν ξεκινουσα να το στριψω,μετα γινοταν κανονικο(σε θεμα βαρους) και μετα ενιωθα να σκληραινει ξανα στιγμιαια στην επαναφορα λιγο πριν φτασει στο σημειο να ειναι ευθυγραμμισμενο στην μεση για να με πηγαινει ευθεια.Ουσιαστικα το βαρος γονοταν αντιληπτο οταν ημουν σε ευθεια και ξεκιναγα να στριψω το τιμονι ελαχιστα δεξια ή αριστερα και μετα στην επαναφορα στο σημειο λιιιιιιγο πριν ισιωσει.Το ιδιο και σ ενα ταξιδι που εκανα 300χλμ στον αυτοκινητοδρομο,ακριβως τα ιδια οσο αναφορα το βαρος του τιμονιου,δεν μου το εκανε σε ολη την διαδρομη αλλα σε μεγαλο μερος αυτης και με ειχε κουρασει στα χερια.Οταν πχ βγαινω απο ενα δρομο και στριβω 90 μοιρες για να μπω σε ενα στενο ή το βαλω με χλμ σε καποια στροφη δεν παρουσιαζει το συγκεκριμενο προβλημα ΟΜΩΣ καποιες φορες σε στροφη 90 μοιρων οταν το χερι μου ακολυθει την επαναφορα του τιμονιου αντιλαμβανομαι λιγο πριν φτασει στο ισιο να κανει 3-5 σκαλοπατακια,ειναι ανεπαισθητα μεν αντιλήπτα δε,χωρις να τρεμει τιμονι και χωρις θορυβο.

 

Επισης στο ταξιδι που εγραψα παραπανω παρατηρησα οτι το αμαξι δεν ηταν τοσο ευθυβολο οσο αλλες φορες,χρειαζοταν να κανω τακτικα μικροδιορθοσουλες για να το κρατησω ευθεια,οχι κατι φοβερο αλλα επρεπε να το κανω. Οταν ειμαι εν κινησει παιζοντας με το τιμονι δεξια αριστερα δεν εχω παρατηρησει καποιο κενο(τζογος νομιζω λεγεται),ανταποκρινεται αμεσα ακομη και στην ελαχιστη κινηση δεξια ή αριστερα.Οταν ομως το αμαξι ειναι ακινητο παρατηρω ενα μικρο κενό οταν κανω δεξια-αριστερα το τιμονι μαζι με ενα τακ τακ...δηλ οταν κανω αριστερα αντιλαμβανομαι αυυτο το κενό και κανει ενα τακ,ενα μονο....το ιδιο και δεξια.

 

Καποια διαροη δεν εχω παρατηρησει,υγρα υδραυλικου τιμονιου εχω την εντυπωση οτι δεν εχω αλλαξει ποτε.Πεζοδρομια κτλ δεν ανεβαινω,τις λακουβες τις αποφευγω αλλα σε ελληνικους δρομους οδηγαμε...

 

Τα λαστιχα ειναι καινουρια περιπου 6 μηνων.

 

Πριν 3 ημερες αλλαξα

- αναρτησεις , εβαλα koni πορτοκαλι

- βασεις αναρτησεων

- σινεμπολοκ μπροστα

-μπαλες ψαλιδιων

- ακρομπαρα

- ζαμφορ

- πισω λαστιχα κρουσης

- ευθυγραμμιση

 

Τα οσα ανεφερα πιο πανω διαπιστωσα οτι παραμενουν αλλα σε μικροτερο βαθμο.Ταξιδι μεγαλο δεν εχω κανει ουτε βγηκα στον αυτοκινητοδρομο για να εχω πιο ολοκληρωμενη εικονα.

 

Δεν θελω να σκεφτομαι οτι μπορει να ειναι κρεμαγιερα και να χρειαζομαι αντικατασταση.Αν εχει να μου πει καποιος κατι ευπροσδεκτο.

 

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , passatfsi said:

το τιμονι  ειναι ηλεκτρικο και δεν αλλαζουν τα υγρα απο οτι ξερω

Υπαρχει δοχειο με υγρα υδραυλικου τιμονιου το οποιο εχει και ηλεκτρικη υποβοηθηση.

Link to comment
Share on other sites

On 16/8/2023 at 10:47 ΠΜ, passatfsi said:

το τιμονι  ειναι ηλεκτρικο και δεν αλλαζουν τα υγρα απο οτι ξερω

Ισως ςχεις δικιο φιλε....δεν πρεπει να υπαρχει δοχειο με υγρα.

Ρωτησα ενα γνωστο μαντρα που επικοινωνησε μ ενα μαστορα που συθνεργαζεται και μου ειπε οτι μπορει να ειναι και κολωνα τιμονιου η οποιο ομως θελει ρυθμιση σε ειδικο μηχανημα κτλ.... ομως αυτα μεσω τηλεφωνου και υποθετικα τελειως....οταν επιστρεψει ο μαστορας μου απο διακοπες θα περασω καμια βολτα.

Link to comment
Share on other sites

On 16/8/2023 at 2:33 ΜΜ, kou said:

Υπαρχει δοχειο με υγρα υδραυλικου τιμονιου το οποιο εχει και ηλεκτρικη υποβοηθηση.

Πρέπει να έχει ? , αλλά είναι χωμένο το δοχείο στο σασί, και δεν φαίνεται εύκολα..

 

Πχ στο εγώ που είχα το polo 6R ήταν χωμένο κάτω κάτω από την μπαταρία 

 

Αν θυμάμαι καλά? Πρέπει να ήταν το δοχείο με πράσινο καπάκι.

 

Φαινόταν μόνο το καπάκι από το δοχείο.

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον,επανερχομαι για να κλεισω το θεμα.

Η κρεμαγιερα εχει προβλημα.

Εν συντομια...

-εχω χασει σε μεγαλο βαθμο,οχι τελειως,την επαναφορα του τιμονιου 

-κατα την επαναφορα  κανει σκαλοπατακια μεχρι να ευθυγραμμιστει σε ευθεια το τιμονι

-ακομα και σε μικρες κακοτεχειες του οδοστρωματος ακουγεται θορυβος απο μπροστα δεξια

-λιγο πιο βαρυ το τιμονι οταν το αυτοκινητο ειναι στασιμο,οχι κατι φοβερο αλλα υπαρχει.

 

Καποια στιγμη πρεπει να αλλαχτει η κρεμαγιερα και το κοστος δεν ειναι μικρο.

Αν θυμαμαι καλα μτχ καπου στα 350 μου ειχε πει,αν παμε σε καινουρια καπου ισως 800+ αλλα και αυτος δεν ηταν σιγουρος γιατι επρεπε να το ψαξει.Δεν θυμαμαι αν οι τιμες αυτες ηταν μονο για τα ανταλλακτικα ή περιλαμβανονταν και η εργασια.

Με απασχολει το θεμα της ασφαλειας,εχω διαβασει καποιες περιπτωσεις για προβλημα κρεμαγιερας(σε forum για opel αν δεν κανω λαθος) που ενω το αυτοκινητο ηταν σε πορεια ξαφνικα το τιμονι εγινε πολυ βαρυ σε βαθμο που εστριβε με παρα πολυ δυσκολια και φανταζομαι οτι αυτο αν συμβει με πολλα χλμ θα ειναι επικυνδηνο.

 

Εχει κανεις να μου προτεινει κατι?

Να κοιταξω για κανουρια ή μτχ ? 

Πρεπει να κανω κατι αμεσα ή μπορω να το αφησω λιγο ακομα μεχρι να μαζεψω τα χρηματα?

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 31/8/2023 at 10:18 ΜΜ, OMINUS said:

Πρέπει να έχει ? , αλλά είναι χωμένο το δοχείο στο σασί, και δεν φαίνεται εύκολα..

 

Πχ στο εγώ που είχα το polo 6R ήταν χωμένο κάτω κάτω από την μπαταρία 

 

Αν θυμάμαι καλά? Πρέπει να ήταν το δοχείο με πράσινο καπάκι.

 

Φαινόταν μόνο το καπάκι από το δοχείο.

 

 

Οχι φιλε μου....δεν εχει υγρα τελικα.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

--Στο service που εκανα την τεταρτη ο μαστορας βρηκε τζογο.Επισης με ενημερωσε οτι η κρεμαγιερα επαιρνε υγρασια και ειχε βγαλει σκουρια ,ηταν στεγνη και την γεμισε με γρασο οσο μπορουσε.

Το δερξι ημιμπαρο ειχε στραβωσει λιγο και το αντικατεστησε με καινουριο,το προβλημα αυτο μου το ειχε αναφερει απο το προηγουμενο service.

--Μετα την αλλαγη του ημιμπαρου μου ειπε οτι ο τζογος εξαφανιστηκε και ισως γλυτωσω την κρεμαγιερα αλλα θα πρεπει να το παρακολουθησουμε.

--Οι θορυβοι που ακουγοταν ακομα και στην παραμικρη ανωμαλια του δρομου εξαφανιστηκαν.

--Στην βολτα διαπιστωσα οτι για να πηγαινω ευθεια επρεπε να κραταω το τιμονι με κλιση προς τα αριστερα και το αυτοκινητο ειχε την ταση να τραβαει προς τα δεξια....οσο ανεπτυσα ταχυτητα τοσο πιο εντονο γινοτανε.Την επομενη μερα του εκανα ευθυγραμμιση και ολα καλα.

--Για οποια εξελιξη θα ενημερωσω.

 

Edited by kou
Διορθωση
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.