Jump to content
Komis

σασμάν, Φλάντζα , P0171 PASSAT B6 2008 1.8TSI BZB

Recommended Posts

 

να σας πώ τον πόνο μου:

PASSAT B6 2008 1.8TSI BZB   201.000χλμ

 

 

πριν μια εβδομάδα παρατηρώ  στο πάρκινγκ λάδια (περίπου 1 φλιτζανάκι του καφέ!!)

Επειδη γνωρίζω ότι έχει κάποιες χρόνιες διαρροές από τη φλάντζα στον καθρέφτη στο πλάι της καδένας) νομίζω ότι είναι από εκεί...

Την επόμενη ημέρα βγάζει error P0171 (air-to-fuel ratio too lean).

Αγοράζω μια καινούργια PCV valve (55EURO )για τις αναθυμιάσεις , τη τοποθετώ , αλλά τίποτα!

Μετά την αλλαγή της pcv τα πράγματα είναι χειρότερα:  το αμάξι παίρνει εμπρός  με χίλια ζόρια , ρετάρει και δεν μπορεί να κρατήσει αναμμένη μηχανή!!!

 

Καθ οδόν στο μάστορα.

Μου λέει  με τη μία :   "...έχεις χαλασμένη φλάντζα σασμάν ή/και στροφάλου "

Του λέω: " τί σχέση έχει το σασμάν!!

Μου λέει: " το αμάξι αναπνέει από κάτω και δεν κρατάει vacuum! θα ελέγξουμε και το δίσκο πλατό σε τι κατάσταση είναι"

 

 

Κατέβασμα σασμαν για αλλαγή 2 φλάντζες ( σασμάν και στροφάλου) 350EURO

Αφου το ανοίγει μου λέει : "...είναι κρίμα να μην αλλάξουμε και δίσκο/πλατο , έχεις 205,000χλμ !!! και όπου να ναι θα χρειαστεί"

 

Οπότε επιπλέον 365 EURO ( σετ Δίσκο πλατό SACHS + ρουλμαν + βαλβολινες)

 

Μετά από 2-3 ημέρες που το κυκλοφορώ, όλα ΟΚ , αλλά εξακολουθεί να βγάζει λάδια από τον καθρέπτη στο πάνω μέρος στη καδένα ( αποφύγαμε να το αλλάξουμε μήπως και το γλιτώναμε ...)

 

οπότε μαζί με μία αλλαγή στη τσιμούχα της πολλαπλής ΕΠΙΠΛΕΟΝ 195EURO

 

και το καλύτερο: σε 1-2 μήνες πρέπει να αλλάξουμε καδένα χρονισμού γιατί μοιάζει αρκετά χαλαρή ( θόρυβο όμως δεν κάνει στα πρωινά ξεκινήματα )

 

σύνολο μέχρι τώρα 965EURO ( ...ούτε χιλιάρικο!) Δε βαριέσαι σαν την υγεία δεν έχει!

 

θεωρώ αρκετά ακριβά τα εργατικά που χρεώσε , αλλά μου εκανε εντύπωση ότι έκοψε απόδειξη σε όλο το ποσό!

 

 

Αν έχει τύχει κάτι τέτοιο σε κανέναν και έχει όρεξη , ας μας πεί!

 

 

Edited by Komis
Link to comment
Share on other sites

On 18/12/2023 at 8:45 ΜΜ, Komis said:

 

να σας πώ τον πόνο μου:

PASSAT B6 2008 1.8TSI BZB   201.000χλμ

 

 

πριν μια εβδομάδα παρατηρώ  στο πάρκινγκ λάδια (περίπου 1 φλιτζανάκι του καφέ!!)

Επειδη γνωρίζω ότι έχει κάποιες χρόνιες διαρροές από τη φλάντζα στον καθρέφτη στο πλάι της καδένας) νομίζω ότι είναι από εκεί...

Την επόμενη ημέρα βγάζει error P0171 (air-to-fuel ratio too lean).

Αγοράζω μια καινούργια PCV valve (55EURO )για τις αναθυμιάσεις , τη τοποθετώ , αλλά τίποτα!

Μετά την αλλαγή της pcv τα πράγματα είναι χειρότερα:  το αμάξι παίρνει εμπρός  με χίλια ζόρια , ρετάρει και δεν μπορεί να κρατήσει αναμμένη μηχανή!!!

 

Καθ οδόν στο μάστορα.

Μου λέει  με τη μία :   "...έχεις χαλασμένη φλάντζα σασμάν ή/και στροφάλου "

Του λέω: " τί σχέση έχει το σασμάν!!

Μου λέει: " το αμάξι αναπνέει από κάτω και δεν κρατάει vacuum! θα ελέγξουμε και το δίσκο πλατό σε τι κατάσταση είναι"

 

 

Κατέβασμα σασμαν για αλλαγή 2 φλάντζες ( σασμάν και στροφάλου) 350EURO

Αφου το ανοίγει μου λέει : "...είναι κρίμα να μην αλλάξουμε και δίσκο/πλατο , έχεις 205,000χλμ !!! και όπου να ναι θα χρειαστεί"

 

Οπότε επιπλέον 365 EURO ( σετ Δίσκο πλατό SACHS + ρουλμαν + βαλβολινες)

 

Μετά από 2-3 ημέρες που το κυκλοφορώ, όλα ΟΚ , αλλά εξακολουθεί να βγάζει λάδια από τον καθρέπτη στο πάνω μέρος στη καδένα ( αποφύγαμε να το αλλάξουμε μήπως και το γλιτώναμε ...)

 

οπότε μαζί με μία αλλαγή στη τσιμούχα της πολλαπλής ΕΠΙΠΛΕΟΝ 195EURO

 

και το καλύτερο: σε 1-2 μήνες πρέπει να αλλάξουμε καδένα χρονισμού γιατί μοιάζει αρκετά χαλαρή ( θόρυβο όμως δεν κάνει στα πρωινά ξεκινήματα )

 

σύνολο μέχρι τώρα 965EURO ( ...ούτε χιλιάρικο!) Δε βαριέσαι σαν την υγεία δεν έχει!

 

θεωρώ αρκετά ακριβά τα εργατικά που χρεώσε , αλλά μου εκανε εντύπωση ότι έκοψε απόδειξη σε όλο το ποσό!

 

 

Αν έχει τύχει κάτι τέτοιο σε κανέναν και έχει όρεξη , ας μας πεί!

 

 

Σε golf v εχω κι εγω μια μικρη διαρροη απο την φλατζα στον καθρεφτη,για να αλλαχτει ειναι πολλα τα εργατικα λογω του οτι ειναι διπλα στην καδενα....η διαρροη ειναι σταγονιτσες μια στο τοσο....καθε 10,000χλμ που αλλαζω λαδια να εχω απωλειες το πολυ εως 1L επομενως το αφηνω για την ωρα.

Αυτο που με απασχολει λιγο ειναι οτι εχω 290.000 χλμ και δεν εχω αλλαξει καδενα,ειναι μαμα.Δεν ακουγεται κατι αλλα αρχιζω να προβληματιζομαι μηπως να την αλλαξω προληπτικα για να γλυτωσω τα χειροτερα.

Edited by kou
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.