George A. Posted March 10 Report Share Posted March 10 (edited) Καλημέρα σας. Θα εκτιμούσα ιδιαιτέρως την γνώμη σας για την αγορά vw passat cc 1.8tsi μοντέλο 2009 με 85.000 πραγματικά χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο το συντηρουν στο συνεργείο που πάω το δικό μου όχημα και ισχυρίζονται ότι είναι άριστο μηχανικά. Οπτικά μέσα και έξω δείχνει άψογο. Ως κάτοχοι cc, θα ήθελα να μου πείτε από την εμπειρία σας τι πρέπει να προσέξω και τι είναι πιθανό να εμφανίσει στο άμεσο μέλλον. Ενημερωτικά το κόστος αγοράς είναι 12.500€, θεωρείτε ότι αξίζει δεδομένου ότι είναι όχημα 15 ετών; Ελπίζω να μην σας κούρασα. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων! Edited March 10 by George A. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dnapas Posted March 10 Report Share Posted March 10 Έχω ακριβώς το συγκεκριμένο μοντέλο, είναι οδηγικά άριστο, ξεκούραστο αμάξι, ωστόσο, αν τα χιλιόμετρά του είναι μέσα στην πόλη, άναψε σβήσε και το κινείς ελάχιστα χιλιόμετρα κάθε ημέρα, μετά τις 100.000 χιλ. θα σου βγάλει βαλβίδες και κυλινδρους από άνθρακα. Θα πρέπει να ρίχνεις καθαριστικό και ότι άλλο αφορά τη συντήρηση του εσωτερικού κινητήρα. Δεν είναι αυτοκίνητο πόλης. Στις 100.000 χιλ. επίσης άλλαξα πολλαπλή. Το αγόρασα 31.500 με αρκετά extra, τώρα δεν ξέρω πόσο πάει στην αγορά ειλικρινά. Για τα χιλ. που έχει μάλλον καλά είναι γιατί η μηχανή είναι ακόμη ξεκούραστη. Τα service είναι λίγο ακριβά, αλλά θα πρέπει να τα κάνεις στην ώρα τους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George A. Posted March 10 Author Report Share Posted March 10 (edited) 24 λεπτά πριν , dnapas said: Έχω ακριβώς το συγκεκριμένο μοντέλο, είναι οδηγικά άριστο, ξεκούραστο αμάξι, ωστόσο, αν τα χιλιόμετρά του είναι μέσα στην πόλη, άναψε σβήσε και το κινείς ελάχιστα χιλιόμετρα κάθε ημέρα, μετά τις 100.000 χιλ. θα σου βγάλει βαλβίδες και κυλινδρους από άνθρακα. Θα πρέπει να ρίχνεις καθαριστικό και ότι άλλο αφορά τη συντήρηση του εσωτερικού κινητήρα. Δεν είναι αυτοκίνητο πόλης. Στις 100.000 χιλ. επίσης άλλαξα πολλαπλή. Το αγόρασα 31.500 με αρκετά extra, τώρα δεν ξέρω πόσο πάει στην αγορά ειλικρινά. Για τα χιλ. που έχει μάλλον καλά είναι γιατί η μηχανή είναι ακόμη ξεκούραστη. Τα service είναι λίγο ακριβά, αλλά θα πρέπει να τα κάνεις στην ώρα τους. Σ' ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. Αν γίνει η αγορά μάλλον θα είναι με βάση το συναίσθημα και όχι το value for money. Ακόμα και τώρα έχει αξεπέραστη γραμμη. Τι κατανάλωση έχει με συνετή οδήγηση; Από ότι έχω διαβάσει ομως στο forum, λογικά είναι euro4 και με προβληματίζει ότι από 2034 οδεύουν προς απαγόρευση... Edited March 10 by George A. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsompev Posted March 10 Report Share Posted March 10 Μέσα στη πόλη έχει μεγάλη κατανάλωση, σε σχέση πάντα με τα νέα αυτοκίνητα. Τώρα σε ότι αφορά το euro4 και 2034, αντιλαμβάνεσαι ότι το 2034 το αυτοκίνητο θα είναι 25 χρόνων, θα το αλλάξεις έτσι κι αλλιώς. Έχω το ίδιο (με περίπου 110.000 χιλιόμετρα), δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα και μάλιστα επειδή κάνω κοντά στα 7.000 χιλιόμετρα το χρόνο το πάω για σέρβις στους 18 μήνες και όχι στους 12. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George A. Posted March 11 Author Report Share Posted March 11 8 hours ago , tsompev said: Μέσα στη πόλη έχει μεγάλη κατανάλωση, σε σχέση πάντα με τα νέα αυτοκίνητα. Τώρα σε ότι αφορά το euro4 και 2034, αντιλαμβάνεσαι ότι το 2034 το αυτοκίνητο θα είναι 25 χρόνων, θα το αλλάξεις έτσι κι αλλιώς. Έχω το ίδιο (με περίπου 110.000 χιλιόμετρα), δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα και μάλιστα επειδή κάνω κοντά στα 7.000 χιλιόμετρα το χρόνο το πάω για σέρβις στους 18 μήνες και όχι στους 12. Σ' ευχαριστώ πολύ. Έχεις δίκιο για το euro4, έτσι το σκέφτηκα κι εγώ. Υγεία και χρήματα να υπάρχουν να το αλλάξουμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsikis007 Posted March 11 Report Share Posted March 11 (edited) 3 hours ago , George A. said: Σ' ευχαριστώ πολύ. Έχεις δίκιο για το euro4, έτσι το σκέφτηκα κι εγώ. Υγεία και χρήματα να υπάρχουν να το αλλάξουμε... Εξάδελφος μου το 2010 αγόρασε καινούργιο CC φουλ έξτρα (σαλόνι Connolly κλπ.) Από την αρχή έκαιγε πολύ λάδι ο κινητήρας. Περίπου στον 1, 5 χρόνο έγινε αλλαγή του κινητήρα στα πλαίσια της εγγύησης με νέο (επισκευασμένο) από Γερμανία. Οποίος και αυτός έκαιγε και καίει λάδι. Ο εξάδελφος έχει κρατήσει το αυτοκίνητο βέβαια συχνά πυκνά το ποτίζει λάδι. Μια βλάβη που θυμάμαι γιατί πήγαμε μαζί σε εξουσιοδοτήμενο συνεργείο VW ήταν αλλαγή PCV. Edited March 11 by tsikis007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basilis81 Posted March 16 Report Share Posted March 16 Τσεκαρε τον κωδικο κινητηρα. Αν φοραει τον BZB νομιζω οτι θεωρειται περισσοτερο αξιοπιστος σε θεμα καταναλωσης λαδιου, σε σχεση με τον CDAA. Ψαξτο λιγο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...