Jump to content
George A.

Αγορά vw passat cc 1.8tsi

Recommended Posts

Καλημέρα σας.

Θα εκτιμούσα ιδιαιτέρως την γνώμη σας για την αγορά vw passat cc 1.8tsi μοντέλο 2009 με 85.000 πραγματικά χιλιόμετρα. 

Το αυτοκίνητο το συντηρουν στο συνεργείο που πάω το δικό μου όχημα και ισχυρίζονται ότι είναι άριστο μηχανικά. 

Οπτικά μέσα και έξω δείχνει άψογο. 

Ως κάτοχοι cc, θα ήθελα να μου πείτε από  την εμπειρία σας τι πρέπει να προσέξω και τι είναι πιθανό να εμφανίσει στο άμεσο μέλλον. 

Ενημερωτικά το κόστος αγοράς είναι 12.500€, θεωρείτε ότι αξίζει δεδομένου ότι είναι όχημα 15 ετών;

Ελπίζω να μην σας κούρασα. 

 

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

Edited by George A.
Link to comment
Share on other sites

Έχω ακριβώς το συγκεκριμένο μοντέλο, είναι οδηγικά άριστο, ξεκούραστο αμάξι,  ωστόσο, αν τα χιλιόμετρά του είναι μέσα στην πόλη, άναψε σβήσε και το κινείς ελάχιστα χιλιόμετρα κάθε ημέρα, μετά τις 100.000 χιλ. θα σου βγάλει βαλβίδες και κυλινδρους από άνθρακα. Θα πρέπει να ρίχνεις καθαριστικό και ότι άλλο αφορά τη συντήρηση του εσωτερικού κινητήρα. Δεν είναι αυτοκίνητο πόλης. Στις 100.000 χιλ. επίσης άλλαξα πολλαπλή. Το αγόρασα 31.500 με αρκετά extra, τώρα δεν ξέρω πόσο πάει στην αγορά ειλικρινά. Για τα χιλ. που έχει μάλλον καλά είναι γιατί η μηχανή είναι ακόμη ξεκούραστη. Τα service είναι λίγο ακριβά, αλλά θα πρέπει να τα κάνεις στην ώρα τους. 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
24 λεπτά πριν , dnapas said:

Έχω ακριβώς το συγκεκριμένο μοντέλο, είναι οδηγικά άριστο, ξεκούραστο αμάξι,  ωστόσο, αν τα χιλιόμετρά του είναι μέσα στην πόλη, άναψε σβήσε και το κινείς ελάχιστα χιλιόμετρα κάθε ημέρα, μετά τις 100.000 χιλ. θα σου βγάλει βαλβίδες και κυλινδρους από άνθρακα. Θα πρέπει να ρίχνεις καθαριστικό και ότι άλλο αφορά τη συντήρηση του εσωτερικού κινητήρα. Δεν είναι αυτοκίνητο πόλης. Στις 100.000 χιλ. επίσης άλλαξα πολλαπλή. Το αγόρασα 31.500 με αρκετά extra, τώρα δεν ξέρω πόσο πάει στην αγορά ειλικρινά. Για τα χιλ. που έχει μάλλον καλά είναι γιατί η μηχανή είναι ακόμη ξεκούραστη. Τα service είναι λίγο ακριβά, αλλά θα πρέπει να τα κάνεις στην ώρα τους. 

Σ' ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση.

Αν γίνει η  αγορά μάλλον θα είναι με βάση το συναίσθημα και όχι το value for money. 

Ακόμα και τώρα έχει αξεπέραστη γραμμη.

Τι κατανάλωση έχει με συνετή οδήγηση;

Από ότι έχω διαβάσει ομως  στο forum, λογικά είναι euro4 και με προβληματίζει ότι από 2034 οδεύουν προς απαγόρευση...

 

Edited by George A.
Link to comment
Share on other sites

Μέσα στη πόλη έχει μεγάλη κατανάλωση, σε σχέση πάντα με τα νέα αυτοκίνητα. Τώρα σε ότι αφορά το euro4 και 2034, αντιλαμβάνεσαι ότι το 2034 το αυτοκίνητο θα είναι 25 χρόνων, θα το αλλάξεις έτσι κι αλλιώς. 

Έχω το ίδιο (με περίπου 110.000 χιλιόμετρα), δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα και μάλιστα επειδή κάνω κοντά στα 7.000 χιλιόμετρα το χρόνο το πάω για σέρβις στους 18 μήνες και όχι στους 12. 

 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , tsompev said:

Μέσα στη πόλη έχει μεγάλη κατανάλωση, σε σχέση πάντα με τα νέα αυτοκίνητα. Τώρα σε ότι αφορά το euro4 και 2034, αντιλαμβάνεσαι ότι το 2034 το αυτοκίνητο θα είναι 25 χρόνων, θα το αλλάξεις έτσι κι αλλιώς. 

Έχω το ίδιο (με περίπου 110.000 χιλιόμετρα), δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα και μάλιστα επειδή κάνω κοντά στα 7.000 χιλιόμετρα το χρόνο το πάω για σέρβις στους 18 μήνες και όχι στους 12. 

 

Σ' ευχαριστώ πολύ. 

Έχεις δίκιο για το euro4, έτσι το σκέφτηκα κι εγώ. 

Υγεία και χρήματα να υπάρχουν να το αλλάξουμε...

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , George A. said:

Σ' ευχαριστώ πολύ. 

Έχεις δίκιο για το euro4, έτσι το σκέφτηκα κι εγώ. 

Υγεία και χρήματα να υπάρχουν να το αλλάξουμε...

Εξάδελφος μου το 2010 αγόρασε καινούργιο CC φουλ έξτρα (σαλόνι Connolly κλπ.)

Από την αρχή έκαιγε πολύ λάδι ο κινητήρας.

Περίπου στον 1, 5 χρόνο έγινε αλλαγή του κινητήρα στα πλαίσια της εγγύησης με νέο (επισκευασμένο) από Γερμανία.

Οποίος και αυτός έκαιγε και καίει λάδι.

Ο εξάδελφος έχει κρατήσει το αυτοκίνητο βέβαια συχνά πυκνά το ποτίζει λάδι.

Μια βλάβη που θυμάμαι γιατί πήγαμε μαζί σε εξουσιοδοτήμενο συνεργείο VW ήταν αλλαγή PCV.       

Edited by tsikis007
Link to comment
Share on other sites

Τσεκαρε τον κωδικο κινητηρα. Αν φοραει τον BZB νομιζω οτι θεωρειται περισσοτερο αξιοπιστος σε θεμα καταναλωσης λαδιου, σε σχεση με τον CDAA. Ψαξτο λιγο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.