nipanag Posted October 3 Report Share Posted October 3 Καλησπέρα! Θα περιγράψω την κατάσταση μπας και έχετε καμιά ιδέα. Έπρεπε να αλλάξω αντλία βενζίνης γιατί ο μηχανικός είπε πως χάλασε το αντεπίστροφο της και σαν αποτέλεσμα δεν έπαιρνε εύκολα μπρός μετά απο πολύωρη στάση. πχ το πρωί. Πάω συνεργείο, μου βάζει μια αντλία hitachi. Παίρνω το αμάξι και στο δρόμο καταλαβαίνω ότι παίζει το ρελαντί κυρίως όταν πάω να σταματήσω σε φανάρι ή σε στοπ. Γυρίζω πίσω και μου λέει μάλλον είναι ελλατωματική η αντλία. Μου βάζει την παλιά και μου λέει θα παραγγείλω άλλη. Παίρνω το αμάξι με την παλιά αντλία, γυρνάω σπίτι, πάω δουλειά, το αμάξι μια χαρά με το ρελαντί. Πηγαίνω ξανά συνεργείο να μου βάλει την καινούργια πάλι, μάρκα HELLA, παίρνω το αμάξι, τα ίδια με το ρελαντί και μάλιστα σβήνει κιόλας τελείως στα φανάρια ή στα στοπ. Αν το βάλεις μπρος και το αφήσεις ρελαντί δουλεύει μια χαρά χωρίς αρυθμίες. Αν όμως οδηγείς πχ με 70χλμ/ωρα και πας να σταματησεις στο φανάρι, σβήνει τελείως ή κάνει ανεβοκατεβάσματα. Αυτό είναι το περίεργο. Με την παλιά δεν έχω κάποιο τέτοιο πρόβλημα, παρα μόνο οτι το πρωί δυσκολεύεται να πάρει μπροστά λόγω χαλασμένου αντεπίστροφου. Η αντλία μαμά είναι μάρκα VDO. Λέτε να πρέπει να βρω την ίδια; Μήπως ο εγκέφαλος δεν μπορει να καντρολάρει άλλη μάρκα αντλία; Προφανώς μπορεί να λέω παταριές τώρα αλλά το γεγονός οτι έχω πρόβλημα με τις καινούργιες αντλίες με βάζει να σκέφτομαι άλλα. Έχει τύχει εσείς να αλλάξετε αντλία; και αν ναι, τι μάρκα βάλατε; Είχατε κάποιο παρόμοιο πρόβλημα; Σας παρακαλώ, βοήθεια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted October 3 Report Share Posted October 3 Καλησπέρα Η κωδικοί της αντλίας είναι σωστή? Είναι για το συγκεκριμένο αμάξι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nipanag Posted October 3 Author Report Share Posted October 3 (edited) Δεν γνωρίζω, δεν το έλεγξα ο ίδιος, κακώς βέβαια. Σήμερα θα πάω να μου τοποθετήσει την παλιά αντλία στο αυτοκίνητο διότι προτιμώ να μην παίρνει εύκολα μπρος το πρωί απ' το να μου σβήνει καθώς πλησιάζω σε ένα φανάρι με αποτέλεσμα να σκληραίνουν τα φρένα και το τιμόνι. Θα επανέλθω μόλις έχω νεότερα. Edited October 3 by nipanag 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nipanag Posted October 15 Author Report Share Posted October 15 Καλησπέρα φίλοι. Ξεκινάω να κάνω την περιγραφή των όλων όσων ζω αυτές τις 3 εβδομάδες. Το αμάξι δυσκολεύεται να πάρει μπρος μετά απο πολύωρη στάση, όχι όμως πάντα. Έμεινε λοιπόν στο συνεργείο ένα ολόκληρο βράδυ συνδεδεμένο στο μετρητή πίεσης καυσίμου για να δούμε τι φταίει. Ο μηχανικός μου είπε οτι πέφτει η πίεση καυσίμου στο κύκλωμα λόγω χαλασμένης αντλίας. Απο τότε έχουν παραγγελθεί και τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο 4 αντλίες βενζίνης. Η πρώτη Hitachi, η δεύτερη Hella, η τρίτη Boss και η τέταρτη Vdo(Continental). Όλες οι παραπάνω αντλίες δημιουργούν πρόβλημα στο αυτοκίνητο και συγκεκριμένα το κάνουν να σβήνει ξαφνικά πχ. καθώς σταματάω κατα την οδήγηση σε ένα κόκκινο φανάρι. Να σημειώσω οτι όλες οι παραπάνω αντλίες που είναι ή 6Q0919051C ή 6Q0919051F είχαν ανάποδο φλοτέρ. Ανάποδο φλοτέρ εννοώ πως ενώ το αμάξι έχει λαμπάκι βενζίνης αναμμένο, μετά την τοποθέτηση της αντλίας το δείχενι φούλ γεμάτο. Δηλαδή ακριβώς η αντίστροφη ένδειξη. Έτσι κάθε φορά κρατούσαμε το παλιό φλοτέρ το οποίο έτυχε να ταιρίαζει στις 3 αντλίες αλλά όχι στην Boss. Έχω βάλει την παλιά του αντλία επάνω αυτή τη στιγμή και ας δυσκολέυεται να πάρει μπρός, τουλάχιστον δεν σβήνει μόνο του. Δεν μπορώ να καταλάβω πλεόν τι πρέπει να κάνω, ο μηχανικός σήκωσε τα χέρια ψηλά. Η επόμενη σκέψη μου είναι να πάει σε εξειδικευμένο συνεργείο της skoda. Έχετε καμιά ιδέα στο μεταξύ ρε παιδιά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 17 Report Share Posted October 17 Παρε μια απο αντιπροσωπει να τελειωνεις ηδη εδωσες λεφτα και χρονο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...