Jump to content
Guest super sayian

μεγαλυτερη πεταλουδα

Recommended Posts

για να καθαριστει σωστα η πεταλουδα πρεπει να βγει.

αν βγει ομως μετα θα χρειαστει να γινει "βασικα ρυθμιση πεταλουδας" μεσω του vag com

Βασικα αυτο δεν το ξερα.......

Οποτε να επιλεξεις καποιον καλον ε...

Νομιζω παντος πως ειναι καλο να καθαρισεις την πεταλουδα αν φυσικα χρειαζεται.. B)

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Έχω την εντύπωση ότι βασική ρύθμιση πεταλούδας γίνεται με αναμένη μηχανή, σταματημένο αμάξι και πατώντας το φρένο για μερικά δευτερόλεπτα

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι βασική ρύθμιση πεταλούδας γίνεται με αναμένη μηχανή, σταματημένο αμάξι και πατώντας το φρένο για μερικά δευτερόλεπτα

H βασικη ρυθμιση γινεται με μονο τον γενικο διακοτη ανοιχτο,vag com,block 060.

Παταμε το "basic settings" και το αφηνουμε για 30 περιπου δευτερολεπτα.Μετα ξαναπαταμε το ιδιο πληκτρο και τελος.Εννοειται οτι ολη αυτη την ωρα δεν ακουμπαμε τιποτα αλλο και κυριως το γκαζι.

Link to comment
Share on other sites

αν είναι πολύ βρώμικη τώρα η πεταλούδα σου μπορεί να είναι για λίγο φτωχό το μίγμα στην αρχή και να σου ανάψει λαμπάκι σφάλματος στο καντράν..

σε εμένα έτσι έγινε αλλά μετά από κάποια χιλιόμετρα έστρωσε και πήγα και το έσβησα το σφάλμα και όλα οκ

Link to comment
Share on other sites

παιδιά τελικά η πεταλούδα ήταν οκ. αλλά μου αλλάξαν τον διανομέα γιατί έπαιζαν καμιά φορά οι στροφές στο ρελαντί (700-1000στρ). τον παλιό δε μου τον έδωσαν όμως, αν και τους τον ζήτησα...είπαν πως θα τον πάνε στη γερμανιά για να τον ξαναφτιάξουν...πολύ ψέμα μου ακούγεται αυτό...και μάλιστα από ετεα...

Link to comment
Share on other sites

εχω την εντυπωση οτι ο καθαρισμος της πεταλουδας γινεται με ενα σπρει και το γκαζι κολλαρο για λιγη ωρα αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος παρακαλω.

Link to comment
Share on other sites

παιδιά τελικά η πεταλούδα ήταν οκ. αλλά μου αλλάξαν τον διανομέα γιατί έπαιζαν καμιά φορά οι στροφές στο ρελαντί (700-1000στρ). τον παλιό δε μου τον έδωσαν όμως, αν και τους τον ζήτησα...είπαν πως θα τον πάνε στη γερμανιά για να τον ξαναφτιάξουν...πολύ ψέμα μου ακούγεται αυτό...και μάλιστα από ετεα...

Χωρις να γινομαι κακος παιζει και να τον κρατησαν για παρτυ τους. Η να μην ειχε βλαβη η να διορθωνεται με μικρο κοστος. Αλλα αυτο περι γερμανιας ακουγεται καπως ....

Link to comment
Share on other sites

κι ολως ετσι γινετε!τα στελνουν πισω για ανακατασκευη!

Χρονη εχεις δικιο.

Τα στελνουν πισω για ανακατασκευη και σου βγαινει πιο φτηνο το ανταλλακτικο.

Οσα ανταλλακτικα εχουν στο τελος του κωδικου τους το γραμμα Χ σημαινει οτι ειναι ανακατασκευης.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έκλεισα ραντεβού για αύριο για καθάρισμα πεταλούδας. Τί ακριβώς είναι αυτό? Μπορεί να προκαλέσει κανένα πρόβλημα? σε άλλο τόπικ διάβασα ότι μπορεί να ανεβαίνουν οι στροφές κατά την εκκίνηση, αν καθαρίσεις την πεταλούδα. υπάρχει πρόβλημα?

Εγω εδω και τρια χρονια την καθαριζω μονος μου,

την βγαζω απο πανω και την καθαριζω με σπρει καρμπυρατερ ,

και μετα την βαζω πανω και ολα ειναι ενταξει .

ουτε vag com ουτε τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

εχω την εντυπωση οτι ο καθαρισμος της πεταλουδας γινεται με ενα σπρει και το γκαζι κολλαρο για λιγη ωρα αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος παρακαλω.

<_< - γινεται επι τοπου express οταν εισαι πχ επαρχια,γινεται επι τοπου πιο επισταμενως με σπρευ καρμπυρατερ ή αναλογο τροπο αν δεν θες κατι τετοιο τοξικο και τελος με βγαλσιμο αν τυχον θελεις να της κανεις και καμια πατεντα - τουλαχιστον μια φορα τον χρονο θελει καθαρισμα ιδιως αν φορας φιλτρο ελευθερας/χοανη ,κανει πολυ καλο στο μοτερ αλλωστε την βρωμικη πεταλουδα την καταλαβαινεις αμεσως στην γκαζια με νεκρα

Link to comment
Share on other sites

:ninja: - ριχνεις μια ξερογκαζια και αν δεις ο δεικτης να πεφτει αποτομα λιγο κατω απο το οριο του ρελαντι και μετα να ξανανεβαινει και να κανει ενα μικρο μπαλατζαρισμα,κανει κατι σαν κομπιασμα ,αυτο ειναι μια ενδειξη οτι κατι δεν παει καλα στο μειγμα γιατι σε νορμαλ καταστασεις η βελονα πρεπει να πεφτει στρωτα και να σταθεροποιηθει στην γραμμη που εχεις ρελαντι πχ 700,800 - δεν μιλαω για εκκεντροφορατο,τετραπεταλουδ μοτερ και τετοια γιατι εκει η ασταθεια ειναι συνηθης
Link to comment
Share on other sites

:blink: - ενα γυαλισμα μονοι μας με Dremel ή με κατι αναλογο και κοψιμο των προεξοχων των βιδων της γκιλοτινας θα κανει δουλεια,εστω λιγη βελτιωση ? μιλαμε για μοτερ που ηδη εχει φιλτρο,προγραμμα,εξατμιση
Link to comment
Share on other sites

Παντος ο Δρακος που λεει ο φιλος μου ο Γιαννης ειναι γνωστος και πολυ καλος στην δουλεια του. Εχω παει αρκετες φορες με φιλους και μου εχει δωσει καλη εντυπωση.... Δεν νομιζω να μην ασχοληθει.... εδω του πηγαμε κεφαλη απο glx και μας εξυπηρετισε μια χαρα...!!

Link to comment
Share on other sites

α,οκ!!!!δεν το ηξερα αυτο!

χμμμμ,μαλλον θελει και η δικη μου καθαρισμα!!!

μεθαυριο παω για να βαλω χιονολαστιχα και πισω τακακια οποτε θα χωσω τα μαστορια να κανουνε κι αλλη δουλεια!!!

Link to comment
Share on other sites

;) - αν ειναι τοσο βολικος ως τεχνιτης ωστε να ασχοληθει με κατι τοσο μικρο ΟΚ αλλα αναρωτιεμαι σε συνθηκες οπου η πεταλουδα ειναι 100% ανοιχτη δηλαδη τερμα γκαζι το υπαρχον προγραμμα θα μπορει να μας καλυψει λογω της καποιας περισσειας αερα ? δεν ειναι οπως στην τοποθετηση φιλτρου ελευθερας/χοανης οπου ο εγκεφαλος κανει self learning ως ενα ποσοστο στα νεα δεδομενα μετα απο reset που του κανουμε
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν ξέρετε πόσο είναι η διάμετρος της πεταλούδας του 100αριου?

Στα παλιότερα 100αρια (AFH) ήταν 63mm (!!) και στα νεότερα νομίζω είναι 58 mm.

Κατα δεύτερον περιμένετε με μαμά έκκεντρα να δείτε παραπάνω άλογα?

Ενδεικτικά τα σαξόραλλα βγάζουν μέχρι και 180hp μονοπετάλουδα με 55 mm (ανοιγμένη) πεταλούδα....

¶λλο παράδειγμα τα S1600 βγάζουν 220 hp με 60αρα πεταλούδα....

Επίσης typer μαμά έχουν 60mm πεταλούδα....

Οπότε μην ψάχνεται για άλογα σε σημείο που δεν θα τα βρείτε.

Φυλάξτε τα λ7 σας για κάτι άλλο και αποφύγετε να χαλάσετε τις πεταλούδες σας (δεν θέλετε να μάθετε πόσο κάνουν καινούγιες....)

Link to comment
Share on other sites

Εχω βαλει σε μοτερ 1400 απο s3 και εχω δει διαφορα κυριως στα ρεπριζ...

Μάλιστα, αυτό το έχεις μετρήσει στο dyno ή σε συγκριτικό με κάποιο γνωστό σου αμάξι?

Να δεις αν όντως υπάρχει διαφορά?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.