Thanos_mc Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 για να καθαριστει σωστα η πεταλουδα πρεπει να βγει.αν βγει ομως μετα θα χρειαστει να γινει "βασικα ρυθμιση πεταλουδας" μεσω του vag com Βασικα αυτο δεν το ξερα....... Οποτε να επιλεξεις καποιον καλον ε... Νομιζω παντος πως ειναι καλο να καθαρισεις την πεταλουδα αν φυσικα χρειαζεται.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 Έχω την εντύπωση ότι βασική ρύθμιση πεταλούδας γίνεται με αναμένη μηχανή, σταματημένο αμάξι και πατώντας το φρένο για μερικά δευτερόλεπτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vassilis20vt Posted September 20, 2006 Report Share Posted September 20, 2006 Έχω την εντύπωση ότι βασική ρύθμιση πεταλούδας γίνεται με αναμένη μηχανή, σταματημένο αμάξι και πατώντας το φρένο για μερικά δευτερόλεπτα H βασικη ρυθμιση γινεται με μονο τον γενικο διακοτη ανοιχτο,vag com,block 060. Παταμε το "basic settings" και το αφηνουμε για 30 περιπου δευτερολεπτα.Μετα ξαναπαταμε το ιδιο πληκτρο και τελος.Εννοειται οτι ολη αυτη την ωρα δεν ακουμπαμε τιποτα αλλο και κυριως το γκαζι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted September 20, 2006 Report Share Posted September 20, 2006 αν είναι πολύ βρώμικη τώρα η πεταλούδα σου μπορεί να είναι για λίγο φτωχό το μίγμα στην αρχή και να σου ανάψει λαμπάκι σφάλματος στο καντράν.. σε εμένα έτσι έγινε αλλά μετά από κάποια χιλιόμετρα έστρωσε και πήγα και το έσβησα το σφάλμα και όλα οκ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeterPan Posted September 20, 2006 Report Share Posted September 20, 2006 παιδιά τελικά η πεταλούδα ήταν οκ. αλλά μου αλλάξαν τον διανομέα γιατί έπαιζαν καμιά φορά οι στροφές στο ρελαντί (700-1000στρ). τον παλιό δε μου τον έδωσαν όμως, αν και τους τον ζήτησα...είπαν πως θα τον πάνε στη γερμανιά για να τον ξαναφτιάξουν...πολύ ψέμα μου ακούγεται αυτό...και μάλιστα από ετεα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 εχω την εντυπωση οτι ο καθαρισμος της πεταλουδας γινεται με ενα σπρει και το γκαζι κολλαρο για λιγη ωρα αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος παρακαλω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danichro Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 sto 4ari an einai zesti prepei na krywsei teleiws alliws den pairnei tis rythmiseis tou vag com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos_mc Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 παιδιά τελικά η πεταλούδα ήταν οκ. αλλά μου αλλάξαν τον διανομέα γιατί έπαιζαν καμιά φορά οι στροφές στο ρελαντί (700-1000στρ). τον παλιό δε μου τον έδωσαν όμως, αν και τους τον ζήτησα...είπαν πως θα τον πάνε στη γερμανιά για να τον ξαναφτιάξουν...πολύ ψέμα μου ακούγεται αυτό...και μάλιστα από ετεα... Χωρις να γινομαι κακος παιζει και να τον κρατησαν για παρτυ τους. Η να μην ειχε βλαβη η να διορθωνεται με μικρο κοστος. Αλλα αυτο περι γερμανιας ακουγεται καπως .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 κι ολως ετσι γινετε!τα στελνουν πισω για ανακατασκευη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAGOURISTAS Posted October 16, 2006 Report Share Posted October 16, 2006 κι ολως ετσι γινετε!τα στελνουν πισω για ανακατασκευη! Χρονη εχεις δικιο. Τα στελνουν πισω για ανακατασκευη και σου βγαινει πιο φτηνο το ανταλλακτικο. Οσα ανταλλακτικα εχουν στο τελος του κωδικου τους το γραμμα Χ σημαινει οτι ειναι ανακατασκευης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted October 30, 2006 Report Share Posted October 30, 2006 κανένα πρόβλημα απολύτως, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KOS_KOR Posted October 31, 2006 Report Share Posted October 31, 2006 Παιδιά έκλεισα ραντεβού για αύριο για καθάρισμα πεταλούδας. Τί ακριβώς είναι αυτό? Μπορεί να προκαλέσει κανένα πρόβλημα? σε άλλο τόπικ διάβασα ότι μπορεί να ανεβαίνουν οι στροφές κατά την εκκίνηση, αν καθαρίσεις την πεταλούδα. υπάρχει πρόβλημα? Εγω εδω και τρια χρονια την καθαριζω μονος μου, την βγαζω απο πανω και την καθαριζω με σπρει καρμπυρατερ , και μετα την βαζω πανω και ολα ειναι ενταξει . ουτε vag com ουτε τιποτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted October 31, 2006 Report Share Posted October 31, 2006 εχω την εντυπωση οτι ο καθαρισμος της πεταλουδας γινεται με ενα σπρει και το γκαζι κολλαρο για λιγη ωρα αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος παρακαλω. - γινεται επι τοπου express οταν εισαι πχ επαρχια,γινεται επι τοπου πιο επισταμενως με σπρευ καρμπυρατερ ή αναλογο τροπο αν δεν θες κατι τετοιο τοξικο και τελος με βγαλσιμο αν τυχον θελεις να της κανεις και καμια πατεντα - τουλαχιστον μια φορα τον χρονο θελει καθαρισμα ιδιως αν φορας φιλτρο ελευθερας/χοανη ,κανει πολυ καλο στο μοτερ αλλωστε την βρωμικη πεταλουδα την καταλαβαινεις αμεσως στην γκαζια με νεκρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 αλλωστε την βρωμικη πεταλουδα την καταλαβαινεις αμεσως στην γκαζια με νεκρα eee? diladi??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 - ριχνεις μια ξερογκαζια και αν δεις ο δεικτης να πεφτει αποτομα λιγο κατω απο το οριο του ρελαντι και μετα να ξανανεβαινει και να κανει ενα μικρο μπαλατζαρισμα,κανει κατι σαν κομπιασμα ,αυτο ειναι μια ενδειξη οτι κατι δεν παει καλα στο μειγμα γιατι σε νορμαλ καταστασεις η βελονα πρεπει να πεφτει στρωτα και να σταθεροποιηθει στην γραμμη που εχεις ρελαντι πχ 700,800 - δεν μιλαω για εκκεντροφορατο,τετραπεταλουδ μοτερ και τετοια γιατι εκει η ασταθεια ειναι συνηθης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 - ενα γυαλισμα μονοι μας με Dremel ή με κατι αναλογο και κοψιμο των προεξοχων των βιδων της γκιλοτινας θα κανει δουλεια,εστω λιγη βελτιωση ? μιλαμε για μοτερ που ηδη εχει φιλτρο,προγραμμα,εξατμιση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 Τσάκη άμα θες πήγαινε΄στο Drakos Engineering στην πλ.Αττικής να σου κάνει ένα ξεχονδρισματακι στα 3mm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted November 4, 2006 Report Share Posted November 4, 2006 - κοτζαμ μαγαζι με ρεκτιφιε μηχανων με την πεταλουδιτσα μου θα ασχοληθει ? θα με αφησουν τελευταιο τον ερημο - Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos_mc Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 Παντος ο Δρακος που λεει ο φιλος μου ο Γιαννης ειναι γνωστος και πολυ καλος στην δουλεια του. Εχω παει αρκετες φορες με φιλους και μου εχει δωσει καλη εντυπωση.... Δεν νομιζω να μην ασχοληθει.... εδω του πηγαμε κεφαλη απο glx και μας εξυπηρετισε μια χαρα...!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 α,οκ!!!!δεν το ηξερα αυτο! χμμμμ,μαλλον θελει και η δικη μου καθαρισμα!!! μεθαυριο παω για να βαλω χιονολαστιχα και πισω τακακια οποτε θα χωσω τα μαστορια να κανουνε κι αλλη δουλεια!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 - α μπραβο να μην σου χρεωσουν εξτρα αλλη μερα αν πας ειδικα γιαυτο ,παντως μπορεις να μαθεις να την καθαριζεις και μονος σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted November 7, 2006 Report Share Posted November 7, 2006 - αν ειναι τοσο βολικος ως τεχνιτης ωστε να ασχοληθει με κατι τοσο μικρο ΟΚ αλλα αναρωτιεμαι σε συνθηκες οπου η πεταλουδα ειναι 100% ανοιχτη δηλαδη τερμα γκαζι το υπαρχον προγραμμα θα μπορει να μας καλυψει λογω της καποιας περισσειας αερα ? δεν ειναι οπως στην τοποθετηση φιλτρου ελευθερας/χοανης οπου ο εγκεφαλος κανει self learning ως ενα ποσοστο στα νεα δεδομενα μετα απο reset που του κανουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rippa Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 Καταρχήν ξέρετε πόσο είναι η διάμετρος της πεταλούδας του 100αριου? Στα παλιότερα 100αρια (AFH) ήταν 63mm (!!) και στα νεότερα νομίζω είναι 58 mm. Κατα δεύτερον περιμένετε με μαμά έκκεντρα να δείτε παραπάνω άλογα? Ενδεικτικά τα σαξόραλλα βγάζουν μέχρι και 180hp μονοπετάλουδα με 55 mm (ανοιγμένη) πεταλούδα.... ¶λλο παράδειγμα τα S1600 βγάζουν 220 hp με 60αρα πεταλούδα.... Επίσης typer μαμά έχουν 60mm πεταλούδα.... Οπότε μην ψάχνεται για άλογα σε σημείο που δεν θα τα βρείτε. Φυλάξτε τα λ7 σας για κάτι άλλο και αποφύγετε να χαλάσετε τις πεταλούδες σας (δεν θέλετε να μάθετε πόσο κάνουν καινούγιες....) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tribal Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 Εχω βαλει σε μοτερ 1400 απο s3 και εχω δει διαφορα κυριως στα ρεπριζ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rippa Posted November 9, 2006 Report Share Posted November 9, 2006 Εχω βαλει σε μοτερ 1400 απο s3 και εχω δει διαφορα κυριως στα ρεπριζ... Μάλιστα, αυτό το έχεις μετρήσει στο dyno ή σε συγκριτικό με κάποιο γνωστό σου αμάξι? Να δεις αν όντως υπάρχει διαφορά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...