Jump to content
Guest luke_execute

Luke_execute - Vw Golf Iv 1.8t Auq 6-speed - K03s

Recommended Posts

Guest luke_execute

Το αυτοκίνητο μου είναι μετατροπή. Ήταν VW GOLF IV 1.4 AXP '2002.

Η μετατροπή έγινε στην SMBROS (Παντελίδης) στην Θεσσαλονίκη και κόστισε συνολικά 6000 ευρώ.

Η μετατροπή περιλαμβάνει :

1) Μοτέρ 1.8Τ ΑUQ 20v turbo (βγήκε από το εργοστάσιο 10/2003)

2) Κιβώτιο 6 ταχυτήτων FZQ (11/2003)

3) Πλεξούδα (όχι όλη του 1.8Τ, κρατάς κομματια κι από το 1.4 )

4) Εξάτμιση από μπροστά μέχρι πίσω

5) Αναρτήσεις μπροστά

6) Φρένα 312mm μπροστά

7) Αντιστρεπτική , ιμιαξόνια , ψαλίδια κτλ. απο το GTI

Cool Πίνακας οργάνων

9) Εργασία

Τα πράγματα από το 1.4 τα κρατάει ο βελτιωτής.

=========================================================

Τα προβλήματα :

Ουσιαστικό πρόβλημα δεν είχα κανένα σε ότι αφορά μηχανικά προβλήματα του αυτοκινήτου. Όμως υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν τα ήξερα και πρέπει να προσεχτούν:

1) Στο αυτοκίνητο δεν λειτουργεί το immobilizer. Αυτό συμβαίνει γιατί δεν έχει μπεί ολόκληρη η πλεξούδα του 1.8Τ από μπροστά μέχρι πίσω. Θα έπρεπε να γδυθεί το αυτοκίνητο από μπροστά μέχρι πίσω σε ότι αφορά καλωδιόσεις και να μπεί όλη η καλωδίωση του 1.8Τ.

2) Για τον παραπάνω λόγο έχω ακόμη τον παλιό πίνακα οργάνων μέχρι να βρεθεί κάποιος συμβατός.

3) Για τον παραπάνω λόγο δεν είναι συνδεδεμένο πλήρως και το CANBUS που είναι υπεύθυνο για την επικοινωνία αυτοκινήτου - έγγεφάλου. Το VAGCOM και τα διαγνωστικά της VW δουλεύουν κανονικά πάντως.

=========================================================

Δείτε αυτά τα links που περιέχουν εντυπώσεις για την μετατροπή και μετρήσεις όταν το αυτοκίνητο ήταν ΟΕΜ (''μαμά'')

http://www.gtc.gr/forum/viewtopic.php?t=4691

http://www.gtc.gr/forum/viewtopic.php?t=4716

=====================================================

Στα παρακάτω links μπορείτε να δείτε τις εντυπώσεις και κάποιες μετρήσεις αφού έβαλα πρόγραμμα από την GIAC .

http://www.gtc.gr/forum/viewtopic.php?t=5279

http://www.gtc.gr/forum/viewtopic.php?t=5294

=====================================================

Tέλος εδώ μπορείτε να δείτε τις μετρήσεις με το VBOX που το αυτοκίνητο έχει :

1) Το updated πρόγραμμα της GIAC

2) N75J

http://www.gtc.gr/forum/viewtopic.php?t=5808&start=75

=====================================================

Εμφανισιακά :

Full bodykit Rieger-Tuning γνήσιο

Πίσω φιμέ φώτα Hella γνήσια

αεροτομή handmade

ΚΑΜΕΙ μασκάκι

Ζάντες AUDI RS4 Replica (κοινώς μαϊμού) 8 Χ 18'

Λάστιχα 225/40/18 GOODYEAR F1 EAGLE GSD3

Φιμέ ζελατίνες Llumar

Φώτα ΧΕΝΟΝ

img1054small29ie.th.jpg

img1053small5ht.th.jpg

Από θέμα στησίματος έχω κάνει τα εξής :

Bilstein PSS9 coilover kit

σινεμπλοκ Powerflex στα ψαλίδια μόνο

Μπάρα θόλων ρυθμιζόμενη ΜΟΜΟ

Θέλω να βάλω ακόμη αντιστρεπτικές , ρυθμιζόμενα topmounts , όλα τα υπόλοιπα σινεμπλόκ , να βελτιώσω λίγο τις βάσεις τις μηχανής , διαφορικό (μάλλον quaife) , ψαλίδια από ΑUDI S3 , φλατζες για την ρύθμιση της πίσω γεωμετρίας (εκτός αν βρεθεί κάτι καλύτερο) , φρένα μεγαλύτερα μπροστά , τα μπροστά θα τα βάλω πίσω! Πολλά θέλω. Όταν γίνουν αυτά σκεφτόμαστε και για παραπάνω δύναμη.

=========================================================

Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

τσιτα το γκολφον!ολα τα ευρω στο οδοστωμα@@καλες συνεχειες στις μοντιφες

Link to comment
Share on other sites

Κουκλι luke το golfaki σου...βρηκα ευκαιρια να στο πω εδω μιας και στο gtc δεν γραφω :D

Link to comment
Share on other sites

Guest luke_execute

Έχω δώσει συνολικά μέχρι τώρα μαζί με την αγορά του αυτοκινήτου περίπου 30.000 ευρώ

Link to comment
Share on other sites

Μα, κατσε αν δεν εχεις τα λεφτα να παρεις αυτο που ΕΣΥ θελεις, τοτε απλα κανεις υπομονη!

Απο εκει και περα, Δημητρη ειδες οτι μερικα πραγματα (βλ immo) δεν δουλευουν!

Τωρα οσον αφορα τους προφυλακτηρες και τις μασκες..Προσωπικα αδιαφορο με αφηνουν.

Οταν το παιρνεις μαμα 1800, πιστευω εχει αλλη αισθηση η βελτιωση οταν ξεκινα απο εκει!

Γνωμη μου. :)

Παντως το αμαξι οντως ειναι πολυ ομορφο και διακριτικο.

Για το μοτερ τι σχεδια εχεις?

Edited by koukouroukou
Link to comment
Share on other sites

Guest luke_execute

Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λές. Το θέμα είναι ότι το αυτοκίνητο ήταν των γονιών μου και μου το έδωσαν οπότε δεν είχα καν την επιλογή να το πάρω ως gti. Εκτός αυτού ώς φοιτητής η υπόμονη που έκανα (3 χρόνια) για να το φτιάξω ήταν αρκετή και δεν μπορούσα να περιμένω άλλο να το πουλήσω και να πάρω ένα μεταχειρισμένο το οποίο δεν θα ήξερα κι ακριβώς τι έχει υποστεί. Τέλος πάντων είμαι μόλις 23 οπότε για πρώτο αυτοκίνητο μια χαρά είναι κι ας μην είμαι μαμά gti!

Τώρα ότι κάποια πράγματα δεν δουλεύουν κι εμένα με στανοχωρεί αλλά πιο πολύ για ψυχολογικούς λόγους παρά για χρηστικούς.

Μοτέρ προς το παρόν δεν σκέφτομαι να πειράξω αφού είναι ήδη πολύ γρήγορο το αυτοκίνητο κι ακόμα δεν το έχω φτάσει στα όρια του . Και δεν εννοώ ευθεία , είμαι του στριψίματος....

Πάντως για το μέλλον θα με ενδιέφερε το setup του S3. Θα ήταν υπέραρκετό για μπροστοκίνητο αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα γειτονα απο την Πεντελη. Εγω μενω Βριλησσια και ειμαι κολλητος του Θωμα, που εχετε παει και βολτες...Για το αμαξακι σου μονο τα καλυτερα εχω να πω...Το εχω πετυχει αρκετες φορες...

Link to comment
Share on other sites

[bilstein PSS9 coilover kit

σινεμπλοκ Powerflex στα ψαλίδια μόνο

Μπάρα θόλων ρυθμιζόμενη ΜΟΜΟ

Θέλω να βάλω ακόμη αντιστρεπτικές , ρυθμιζόμενα topmounts , όλα τα υπόλοιπα σινεμπλόκ , να βελτιώσω λίγο τις βάσεις τις μηχανής , διαφορικό (μάλλον quaife) , ψαλίδια από ΑUDI S3 , φλατζες για την ρύθμιση της πίσω γεωμετρίας (εκτός αν βρεθεί κάτι καλύτερο) , φρένα μεγαλύτερα μπροστά , τα μπροστά θα τα βάλω πίσω! Πολλά θέλω. Όταν γίνουν αυτά σκεφτόμαστε και για παραπάνω δύναμη.

=========================================================

τι συμπεριφορα εχεις με τα powerflex. εχεις κραδασμους?

απο βασεις και ψαλιδια γιατι το σκεφτεσαι?

με την μπαρα εχεις δει διαφορα? απο που αν επιτρεπεται?

Link to comment
Share on other sites

Guest luke_execute
[bilstein PSS9 coilover kit

σινεμπλοκ Powerflex στα ψαλίδια μόνο

Μπάρα θόλων ρυθμιζόμενη ΜΟΜΟ

Θέλω να βάλω ακόμη αντιστρεπτικές , ρυθμιζόμενα topmounts , όλα τα υπόλοιπα σινεμπλόκ , να βελτιώσω λίγο τις βάσεις τις μηχανής , διαφορικό (μάλλον quaife) , ψαλίδια από ΑUDI S3 , φλατζες για την ρύθμιση της πίσω γεωμετρίας (εκτός αν βρεθεί κάτι καλύτερο) , φρένα μεγαλύτερα μπροστά , τα μπροστά θα τα βάλω πίσω! Πολλά θέλω. Όταν γίνουν αυτά σκεφτόμαστε και για παραπάνω δύναμη.

=========================================================

τι συμπεριφορα εχεις με τα powerflex. εχεις κραδασμους?

απο βασεις και ψαλιδια γιατι το σκεφτεσαι?

με την μπαρα εχεις δει διαφορα? απο που αν επιτρεπεται?

Tα POWERFLEX τελικά δεν αξίζουν γιατι χαλάνε γρήγορα. Στην αρχή νιώθεις την διαφορά κατευθείαν και δικαιώνεσαι για την επιλογή σου. Με τον καιρό όμως χαλάνε. Κραδασμούς δεν έχεις. Μόνο το dogbone σου δημιουργεί κραδασμούς στο τιμόνι, το οποίο το έχω δοκιμάσει αλλά το έβγαλα.

Θέλω να βελτιώσω τις βάσεις μηχανής γιατί το να περιορίσεις τις μετατοπίσεις της μηχανής βοηθάει αρκετά στο στρίψιμο. Νιώθεις πιο δεμένο το αυτοκίνητο και δεν έχεις έντονες μεταφορές βάρους.

Τα ψαλίδια του S3 είναι μασίφ και αυξάνουν ελάχιστα το μετατρόχιο.

Με την μπάρα είδα διαφορά, η οποία αλλάζει ανάλογα με την ρύθμιση. Ένιωσα το τιμόνι μου πιο ακριβές και με λίγο παίξιμο έφτιαξα την υποστροφή. Την διαφορά δεν την καταλαβαίνεις πάντως αμέσως αλλά μόνο αφού το ρυθμίσεις σωστά. Από την αρχή νιώθεις μόνο το τιμόνι σου διαφορετικό.

Link to comment
Share on other sites

Tα POWERFLEX τελικά δεν αξίζουν γιατι χαλάνε γρήγορα. Στην αρχή νιώθεις την διαφορά κατευθείαν και δικαιώνεσαι για την επιλογή σου. Με τον καιρό όμως χαλάνε. Κραδασμούς δεν έχεις. Μόνο το dogbone σου δημιουργεί κραδασμούς στο τιμόνι, το οποίο το έχω δοκιμάσει αλλά το έβγαλα.

Θέλω να βελτιώσω τις βάσεις μηχανής γιατί το να περιορίσεις τις μετατοπίσεις της μηχανής βοηθάει αρκετά στο στρίψιμο. Νιώθεις πιο δεμένο το αυτοκίνητο και δεν έχεις έντονες μεταφορές βάρους.

Τα ψαλίδια του S3 είναι μασίφ και αυξάνουν ελάχιστα το μετατρόχιο.

Με την μπάρα είδα διαφορά, η οποία αλλάζει ανάλογα με την ρύθμιση. Ένιωσα το τιμόνι μου πιο ακριβές και με λίγο παίξιμο έφτιαξα την υποστροφή. Την διαφορά δεν την καταλαβαίνεις πάντως αμέσως αλλά μόνο αφού το ρυθμίσεις σωστά. Από την αρχή νιώθεις μόνο το τιμόνι σου διαφορετικό.

pia mpara exis vali? tripises tholous?

to diaforiko to skeftesai akomi?

Link to comment
Share on other sites

Guest luke_execute
pia mpara exis vali? tripises tholous?

to diaforiko to skeftesai akomi?

Έχω βάλει μια ρυθμιζόμενη της ΜΟΜΟ που είχα αγοράσει από τον Louis. Τρύπησα τους θόλους για να την βάλω. Αν σκέφτεσαι να το κάνεις πάρε με ένα τηλ. να μιλήσουμε και να σου πώ κάποια tips.

Το διαφορικό το σκέφτομαι αλλά θα αργήσει να γίνει. Αυτή την στιγμή το αυτοκίνητο με ικανοποιεί αρκετά... Κάτσε να μαζέψουμε και κανα φράγκο.

Πάντως έχω μπεί σε αυτοκίνητο που φοράει διαφορικό της Quaife και είναι πραγματικά πολύ καλή βελτίωση.

Link to comment
Share on other sites

Έχω βάλει μια ρυθμιζόμενη της ΜΟΜΟ που είχα αγοράσει από τον Louis. Τρύπησα τους θόλους για να την βάλω. Αν σκέφτεσαι να το κάνεις πάρε με ένα τηλ. να μιλήσουμε και να σου πώ κάποια tips.

Το διαφορικό το σκέφτομαι αλλά θα αργήσει να γίνει. Αυτή την στιγμή το αυτοκίνητο με ικανοποιεί αρκετά... Κάτσε να μαζέψουμε και κανα φράγκο.

Πάντως έχω μπεί σε αυτοκίνητο που φοράει διαφορικό της Quaife και είναι πραγματικά πολύ καλή βελτίωση.

steile moy to thl sou me ena pm na se paro.

Link to comment
Share on other sites

Το παρόν τόπικ κλειδώνει, εφαρμόζοντας πλέον τους κανονισμούς για την συγκεκριμένη κατηγορία. Θα γίνει ολοκληρωτική καθαριότητα στο τόπικ αυτό (όπως θα γίνει και σε όλες τις παρουσιάσεις) και αν ο δημιουργός του θέλει να κάνει κάποια ενημέρωση για το αυτοκίνητό του, θα πρέπει να ειδοποιεί κάποιον από τους τοπικούς ή γενικούς διαχειριστές να το ξεκλειδώνουμε, να κάνει την ενημέρωσή του και κατόπιν θα ξανακλειδώνει.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.