Jump to content
Montoya

Golf V Gt ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ?

Recommended Posts

Πρώτα απ'όλα είναι κρίμα να πειράξεις το συγκεκριμένο μοτέρ,καίει όσο καίει και το 1.4άρι με τα 75 άλογα!!!

Δεύτερον το GT έχει τεχνολογία πάνω, δέν είναι παίξε γέλασε, κ επειδή δουλεύει ήδη πουσαρισμένο εγώ προσωπικά,δέν θα το έβαζα δάχτυλο, θα προτιμούσα κάποιο άλλο μοτέρ να πειράξω. Και επίσης το θεωρώ απίθανο να το φιάξεις ..250 άλογα και να συνεχίσει να δουλεύει, όχι απο θέμα αξιοπιστίας, αλλά είναι.. 1400!!! Είδε κανείς μοτέρ 1.4L να βγάζει τόσα άλογα??

Punto GT ισως?? :D

Φιλε μου απο την στιγμη που επισημοι βελτιωτικοι οικοι βγαζουν πακετα για το μοτερ αυτο,κατι παραπανω θα ξερουν και απο εμας.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα απ'όλα είναι κρίμα να πειράξεις το συγκεκριμένο μοτέρ,καίει όσο καίει και το 1.4άρι με τα 75 άλογα!!!

και γώ αυτής της άποψης είμαι, ειναι highly tuned απο μαμα, γιατί να το πειράξεις , ασε που θα χαλάσες τις εργοστασιακές τιμές

Link to comment
Share on other sites

και γώ αυτής της άποψης είμαι, ειναι highly tuned απο μαμα, γιατί να το πειράξεις , ασε που θα χαλάσες τις εργοστασιακές τιμές

Τι εννοεις...? Οτι θα χαλασεις τα αλογα και θα τα ανεβασεις...Οπως και την ροπη...

Link to comment
Share on other sites

Εχει αναφερθει και θα χιλιοειπωθει.

170 αλογα για 1400 κεκ δεν ειναι πολλα.

Απλα μας κανει εντυπωση πως ενα γερμανικο προσιτο αυτοκινητο (το ποσο προσιτο ειναι, ειναι μια αλλη ιστορια βεβαια αλλα μιλαμε για τα "στανταρς") μπορει να βγαλει τοσα.Πολλα ακομα μπορουν να βγουν.

Για αυτο..ηρεμιστε.

Ακομη για την καταναλωση που ειπε ο Γιαννης εχω να πω οτι σε ορισμενες περιπτωσεις η καταναλωση μπορει να μειωθει κιολας οταν το μοτερ δουλευει χαμηλα ( βλεπε ΑΕΒ 1.8Τ) .

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι 200 θα πηγαίνει (κατι τέτοιο είχε πει και ενας προφεσορ βαν χαουτεν που ειχε ερθει στην παρουσίαση) αλλα τι να τα κάνεις τα παραπάνω με κίνηση μπροστά;

Μια χαρα είναι το μοτέρ έτσι, καίει και λίγο (ελπίζω).

Edited by mezzanine
Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Αν υποθέσουμε οτι το αμάξι βγάζει πάνω κάτω 180+ άλογα λογικά με ένα φιλτράκι και μια εξάτμιση ολόκληρη τα 200άλογα περίπου είναι πολύ εφικτά..Επίσης νομίζω πως τα 2,5 μπαρ που λέτε είναι συνολική πίεση δλδ πίεση τουρμπίνας 1,5 μπαρ όπως και πολλοί άλλοι κινητήρες στη φάση του οβερ.επομένως μπορεί κανείς να΄κάνει πολλά για να μεγαλώσει την υποδύναμή του όπως και στον 1,8Τ.Μπορείς να βάλεις μεγαλύτερη τουρμπίνα, να αυξήσεις τις στροφές του κομπρέσσορα με τροχαλίες κλπ κοινώς συνδιασμός βελτίωσης κομπρεσεράτου και τουρμπο.Επίσης μη συγχέεται το οτι έχει και και τα 2 αφού στην ουσία τα 170 άλογα βγαίνουν μόνο με την τουρμπίνα ο κομπρέσορας είανι εκτός λειτουργίας στις στροφές αυτές και ο ρόλος του γενικότερα είναι να γεμίζει την καμπύλη μέχρι να στροφάρει η τουρμπίνα...τα πολλά άλογα θα βγούνε όταν αρχίζουν να πειράζουν το σημείο που βγαίνει εκτός ο κομπρέσσορας οπότε θα υπάρχει και αυτός σε συνδιασμό με περισσότερες στροφές περιστροφής, ίσως ένα μεγαλύτερο τούρμπο κλπ οπότε τα πολλά άλογα θα έρθουν.... Βέβαια όλα αυτά είναι θεωρητικά...διότι μετά άντε να περάσεις τα άλογα στο δρόμο, αντε να πληρώνεις σπασμένους κομπρέσσορες που κάνουνόσο 2 τουρμπίνες κλπ κλπ...άλλωστε μιλάμε για κόστος μεγαλύτερο του GTI που έχει καλύτερες προοπτικές, καλύτερο στήσιμο και σαφώς άλλο prestige...οπότε όποιος το πάρει ας αρκεστεί στο α στάδιο προς το παρών να περπατήσει ο κινητήρας αυτός λίγο και είδωμεν...

Link to comment
Share on other sites

Αν υποθέσουμε οτι το αμάξι βγάζει πάνω κάτω 180+ άλογα λογικά με ένα φιλτράκι και μια εξάτμιση ολόκληρη τα 200άλογα περίπου είναι πολύ εφικτά..Επίσης νομίζω πως τα 2,5 μπαρ που λέτε είναι συνολική πίεση δλδ πίεση τουρμπίνας 1,5 μπαρ όπως και πολλοί άλλοι κινητήρες στη φάση του οβερ.επομένως μπορεί κανείς να΄κάνει πολλά για να μεγαλώσει την υποδύναμή του όπως και στον 1,8Τ.Μπορείς να βάλεις μεγαλύτερη τουρμπίνα, να αυξήσεις τις στροφές του κομπρέσσορα με τροχαλίες κλπ κοινώς συνδιασμός βελτίωσης κομπρεσεράτου και τουρμπο.Επίσης μη συγχέεται το οτι έχει και και τα 2 αφού στην ουσία τα 170 άλογα βγαίνουν μόνο με την τουρμπίνα ο κομπρέσορας είανι εκτός λειτουργίας στις στροφές αυτές και ο ρόλος του γενικότερα είναι να γεμίζει την καμπύλη μέχρι να στροφάρει η τουρμπίνα...τα πολλά άλογα θα βγούνε όταν αρχίζουν να πειράζουν το σημείο που βγαίνει εκτός ο κομπρέσσορας οπότε θα υπάρχει και αυτός σε συνδιασμό με περισσότερες στροφές περιστροφής, ίσως ένα μεγαλύτερο τούρμπο κλπ οπότε τα πολλά άλογα θα έρθουν.... Βέβαια όλα αυτά είναι θεωρητικά...διότι μετά άντε να περάσεις τα άλογα στο δρόμο, αντε να πληρώνεις σπασμένους κομπρέσσορες που κάνουνόσο 2 τουρμπίνες κλπ κλπ...άλλωστε μιλάμε για κόστος μεγαλύτερο του GTI που έχει καλύτερες προοπτικές, καλύτερο στήσιμο και σαφώς άλλο prestige...οπότε όποιος το πάρει ας αρκεστεί στο α στάδιο προς το παρών να περπατήσει ο κινητήρας αυτός λίγο και είδωμεν...

Φιλε ισως η ποιο σωστη απαντηση που εχει δοθει απο τοτε που ανοιξα αυτο το θεμα για να δω τι και πως θα γινει αμα παρω το Gt θα μπορω να το τουμπανιασω η οχι !!!!Αυτο που ειπες για τον κομπρεσορα εχεις δικιο μαν...δεν ξερω αν εχεις διαβασει για βελτιωμενο Μινι Cooper οντως βαζουν αλλες τροχαλιες και ιμαντες ποιο ανθεκτικοτερους για να εχει ποιο λιγες τριβες ωστε να τροφαρει ποιο καλα και ποιο γρηγορα ο κινητηρας ( Παιδια αν πω κατι λαθος συγχωρεστε με αλλα εχω διαβασει για βελτιωμενο Cooper βεβαια δεν εχω μπροστα το περιοδικο οποτε αν πω κατι λαθος σορρυ )οποτε οπως ειπες σαφως φιλε μου πρεπει να κανεις καποιες μετατροπες με συνδιασμο και κομπρεσορα και Tυρμπο οπως και ενα μεγαλυτερο ιντερκοολερ θα εκανε το αμαξι να δουλευει ποιο καλα και ποιο ξεκουραστα ετσι ?Να μην ειναι τοσο ποια πουρσαρισμενο!!!!!

Το λογικο Συμπερασμα για μενα ειναι : Με καποια πραγματα και βεβαια σαφως επωνυμα βελτιωτικα προιοντα το αμαξι βελτιωνετε και παραπανω βεβαια οχι για τρελλα αλογα αλλα νομιζω μεχρι 250 - 280 ισως μπορει να παει και βεβαια δικιο το κοστος υπερογκο !!!!!

Και οσοι λετε για να αγορασεις GTI εεε μετα παμε σε αλλη κατηγορια!!!!!

Αυτα.

Montoya.

Link to comment
Share on other sites

Guest Nightangel
You've made your point...Φτανει... :)

Σπυρο, κανα νεο απο καμια αλλη εταιρεια εχουμε ωρε φιλε...? :D :D

Ναι γιατρέ μου.

Τα άλογα του μαμά GT που έχουν ειπωθεί μέχρι τώρα είναι μούφα. :D

Την εταιρεία την ξέρεις :D

Link to comment
Share on other sites

στην παρουσίαση) αλλα τι να τα κάνεις τα παραπάνω με κίνηση μπροστά;

Ειπες το πιο σωστο. :)

Με ενα μπλοκε κατι γινεται αλλα και παλι.

Αντε πες το σε αυτους που θελουν να ξεπερασουν τα 300 με μπροστα κινηση! Χαχαχαχαχαχαχ !!

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Αλλάζοντας τροχαλίες(μικρότερες) απλά κάνεις τον κομπρέσσορα να γυρίζει με πιο πολλές στροφές και επομένως να πρεσάρει περισσότερο αέρα.Είναι ακριβώς όπως όταν αλλάζεις ταχύτητα στο ποδήλατο. Απλά λογικό είναι εφόσον τον πιέζεις να ελαττώνεις και τη ζωή του.Οι ιμάντες απλώς είναι πιο μικροί για να εφαρμόζουν...

Link to comment
Share on other sites

SKN -CHIP Tuning - VW / Volkswagen,Golf V GT 1,4 L TSI

VW / Volkswagen,Golf V GT 1,4 L TSI

Serien - Leistung 125 kW (170 PS)

Serien - Drehmoment 240 Nm

Mehr Leistung 22 kW (30 PS)

Mehr Drehmoment 35 Nm

SKN - Leistung 147 kW (200 PS)

SKN - Drehmoment 275 Nm

EUR 999,00

SKN CHIP-TUNING

Link to comment
Share on other sites

SKN -CHIP Tuning - VW / Volkswagen,Golf V GT 1,4 L TSI

VW / Volkswagen,Golf V GT 1,4 L TSI

Serien - Leistung 125 kW (170 PS)

Serien - Drehmoment 240 Nm

Mehr Leistung 22 kW (30 PS)

Mehr Drehmoment 35 Nm

SKN - Leistung 147 kW (200 PS)

SKN - Drehmoment 275 Nm

EUR 999,00

SKN CHIP-TUNING

H SKN EINAI MIA POLY GNOSTH ETAIRIA EDO (GERMANY)

Link to comment
Share on other sites

Guest Nightangel
Εσείς που πήγατε ρωτήσατε αν θα βγει σύντομα κάτι επίσημο από αυτούς?? :whistling::)

Δεν υπάρχει ''αν''.Και τώρα αν θες ... :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Εγω πιστεύω οτι θα πηγαίνει χωρίς προβλήματα στην απόδοση του GTi (καμιά 25αρια άλογα δηλαδη +) και ίσως χώρις σημαντική επιβάρυνση στην κατανάλωση και αξιοπιστία. Απο εκει και πάνω τι να δώσει ρε παιδιά, 1400 κυβικά είναι το μοτεράκι.

Αυτά με τις τροχαλίες, ιμάντες κτλπ μου φαίνονται πολυ επικίνδυνα, το Cooper-s το τελευταίο δεν έχει καμία διαφορα απο όσα διαβαζω στις ιμάντες, αυτο που λένε όλοι είναι οτι έχει την εισαγωγή του Works και αναπνέει καλύτερα.

Αν κάνεις οτιδήποτε στο supercharger είναι σίγουρο οτι θα καταστρέψεις το ομαλό πέρασμα στο turbo και θα πηγαίνει σαν καγκουρό το αυτοκίνητο. Το καλύτερο είναι να γίνουν μετατροπές που αφορούν στις πιο υψηλές στροφές και το turbo.

Αλλα και περισσότερα απο 200 άλογα να γίνεται εγω επιμένω οτι στην μπροστά κίνηση δεν έχει κανένα νοήμα, εκτός και αν το θές το αυτοκίνητο για κόντρες στα φανάρια. Τα πολλά άλογα θέλουν πίσω κίνηση και μπλοκέ, η τετρακίνηση.

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Σε όλα τα αυτοκίνητα με κομπρέσορα οι βελτιωτικές εταιρίες ΟΛΕΣ προσφέρουν κιτακια με μικρότερες τροχαλίες για να αυξήσουν την πίεση

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.