Montoya Posted April 8, 2006 Report Posted April 8, 2006 GOLF V GT ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ? 1η φορα ειμαι τοσο επιφυλαχτικος για ενα αυτοκινητο της VW καθως ο κινητηρας ειναι καινουργιος σε κυκλοφορια (κομπρεσορ+τουρμπο) και βεβαια δεν εχω δει να βελτιωνουν καττι τετοιο ακομα!!!! Λοιπον για ριξτε λιγο τα φωτας σας αν και σαν Dr. Polo Tuner ξερω αρκετα αλλα αυτο το μοτερ μου ειναι προτογνωρο οποτε θελω γνωμες και αποψεις και αλλων!!!!!!! Υ.Γ Μαλλον θα το αγορασω αν δω και μαθω οτι τουμπανιαζεται αρκετα!!!! Montoya.
GOLF R32 Posted April 8, 2006 Report Posted April 8, 2006 Να και οι πρωτες βελτιωσεις για τον 1.4 TSI...Απο Β&Β 1ο σταδιο: 200 αλογα, 300 Nm ροπη, τιμη 998 E 2ο, 3ο σταδιο, 210, 240 αλογα με επιδοσεις, 0-100 σε 6.5 και 240 τελικη. Φυσικα και για τον 2.0 TDI υπαρχει ενα προγραματακι με 200hp/400Nm
DrYiD PanoRamiX Posted April 9, 2006 Report Posted April 9, 2006 Δυναμη ακουγεται...Για 1400 κυβικα τουλαχιστον...
Montoya Posted April 9, 2006 Author Report Posted April 9, 2006 Να και οι πρωτες βελτιωσεις για τον 1.4 TSI...Απο Β&Β 1ο σταδιο: 200 αλογα, 300 Nm ροπη, τιμη 998 E 2ο, 3ο σταδιο, 210, 240 αλογα με επιδοσεις, 0-100 σε 6.5 και 240 τελικη. Φυσικα και για τον 2.0 TDI υπαρχει ενα προγραματακι με 200hp/400Nm Ελα ρε !!!!Μπραβο !!εχεις δει εσυ βελτιωμενο GT στο δρομο?Να σου πω εχεις κανενα σιτε να διαβασω και εγω ποιο αναλυτικα!!!? Ρε κοιταζε και το μσν σου που και που σε ρωτουσα γι'αυτο αλλα δεν πηρα απαντηση!!!! ΑΑααα και κατι τελευταιο αυτο το κιτακι στα 200 αλογα με 998Ε απο που θα το τσιμπισω αν ειναι ? Montoya.
GOLF R32 Posted April 9, 2006 Report Posted April 9, 2006 ESY POLO DEN EXEIS ? H KAI ESENA SE PHRA TO GT MAZI TOU???
Montoya Posted April 9, 2006 Author Report Posted April 9, 2006 ESY POLO DEN EXEIS ? H KAI ESENA SE PHRA TO GT MAZI TOU??? POLO εχω απλα θελω να αγορασω το GOLF V GT και γι'αυτο και ανοιξα το θεμα αυτο για να δω αν θα αντεξει μεγαλη βελτιωση οποτε να το τουμπανιασω οσο ποιο πολυ μπορω μηχανικα και λιγο εξωτερικα!!!!!Καταλαβες? Ακουω τι εχεις δει και τι εχεις να προτεινεις ρε Μαρινο!!!!ΑΑΑααα και οποιος αλλος εχει σοβαρες αποψεις και γνωμες ας γραψει!!!!!1 Ευχαριστω Μοntoya
Pacific Posted April 9, 2006 Report Posted April 9, 2006 Καταρχάς αυτό το μοτέρ σχεδιαστικά είναι εντελώς διαφορετικό απο τα γνωστά εως και τώρα. Δεν πήραν ενα 1.4 και του πέταξαν 2 υπερσυμπιεστές επάνω. Εχει φάει πολύ δοκιμή μιας και οι φήμες για το 1.4 το gt κυκλοφορούν 1μιση χρόνο τώρα ! Σκέψου απο πότε έχει αρχίσει η ανάπτυξη του μοτέρ αυτού απο τους μηχανικούς της vw ! Σίγουρα θα παίρνει τρελό φτιάξιμο. Λογικά με ενα πρώτο στάδιο το μοτέρ αυτό θα πρέπει να πέρνει 80 άλογα αν οχι και παραπάνω. Αλωστε και στην διαφήμιση το αμάξι το δείχνει να γκαζώνει και να φωνάζει κάτι που στο promotion της η vw δεν το κάνει και δεν το εκανε ούτε με το gti ! Το μοτέρ θα παίρνει φτιάξιμο αγριο ! Είχα διαβάσει σε ενα post εδω μέσα οτι δοκίμασαν να δούν πού θα σπάσει και έπιασε τα 23.5 bar μέχρι να σπάσει ! Σκέψου πόσο καλοφτιαγμένο είναι. Εμένα αν μου έλεγαν σήμερα να διαλέξω ανάμεσα σε gt και gti θα διάλεγα το gt για το λόγο του ότι απο ρελαντί ο κομπρέσσορας σε πάει μέχρι 3.500 και εκει πέρα πέρνει τη σκυτάλη το turbo ... Σκέψου τι τσαντίλα και σκύλιασμα θα έχει !!!!!!!!
DubbeR_ChRoniS Posted April 9, 2006 Report Posted April 9, 2006 οχι και 80 αλογα ρε pacific χαλαρωσε... ουτε το s3 επερνε τοσα με 1ο σταδιο.τι ειναι τα αλογα ρε συ?πασατεμπο?
GOLF R32 Posted April 9, 2006 Report Posted April 9, 2006 οχι και 80 αλογα ρε pacific χαλαρωσε...ουτε το s3 επερνε τοσα με 1ο σταδιο.τι ειναι τα αλογα ρε συ?πασατεμπο? STRAGALIA EINAI RE
Renaissance Posted April 9, 2006 Report Posted April 9, 2006 (edited) Εμένα αν μου έλεγαν σήμερα να διαλέξω ανάμεσα σε gt και gti θα διάλεγα το gt για το λόγο του ότι απο ρελαντί ο κομπρέσσορας σε πάει μέχρι 3.500 και εκει πέρα πέρνει τη σκυτάλη το turbo ... Σκέψου τι τσαντίλα και σκύλιασμα θα έχει !!!!!!!! Eχω την εντυπωση οτι το κλαπετο που σταματαει την λειτουργεια του κομπρεσορα , ενεργει στις 2500 σαλ και απο κει και περα αναλαμβανει η τουρμπινα. Edited April 9, 2006 by Renaissance
GolfRS Posted April 9, 2006 Report Posted April 9, 2006 Σίγουρα θα παίρνει τρελό φτιάξιμο. Λογικά με ενα πρώτο στάδιο το μοτέρ αυτό θα πρέπει να πέρνει 80 άλογα αν οχι και παραπάνω. Μηπώς εννοείς 180....;;; Ή μήπως 8..... Καλά παραπάνω δέν διάβασες;;;; Το μοτέρ θα παίρνει φτιάξιμο αγριο !Είχα διαβάσει σε ενα post εδω μέσα οτι δοκίμασαν να δούν πού θα σπάσει και έπιασε τα 23.5 bar μέχρι να σπάσει ! Σκέψου πόσο καλοφτιαγμένο είναι. Νάι ναι αμέέέ...23.5 bar = 23.1926968 atm Εχεις ιδέα τί ακριβώς πίεση είναι 23 ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΕΣ;;;;
AMITTAS Posted April 9, 2006 Report Posted April 9, 2006 Αν κάνουμε λίγη υπομονή στο χρόνο, είμαι σίγουρος ότι θα δούμε πράματα και θαύματα για Tuning στο V GT... Μην ξεχνάτε ότι οι μεγάλες εταιρίες (MTM - ABT - APR - GIAC - REVO - κλπ κλπ) δεν έχουν ανοίξει ακόμα τα χαρτιά τους...
Puck Posted April 9, 2006 Report Posted April 9, 2006 Εμένα αν μου έλεγαν σήμερα να διαλέξω ανάμεσα σε gt και gti θα διάλεγα το gt για το λόγο του ότι απο ρελαντί ο κομπρέσσορας σε πάει μέχρι 3.500 και εκει πέρα πέρνει τη σκυτάλη το turbo ... Σκέψου τι τσαντίλα και σκύλιασμα θα έχει !!!!!!!! Γιατι το gti που αρχίζει από τις 2.000 δλδ τι κακό έχει , λές και άμα θες να ανοίξεις δεν θα το πάς πάνω από 2k....Εγώ τον κύριο λόγο που πήρα gti είναι οτι το αμαξάκι είναι αλλού από όλες τις μεριες -- 1ο Σχεδίαση διαφορετική από όλα τα άλλα 5αρια- 2ο Κινητήρας διαμάντι που είναι ο απόγονος του θρυλικού 1.8τ . 3ο Είναι πιο μούρη , πώς να το κάνουμε .4ο Είναι τρενάκι Και κάτι τελευταίο -- με 1000ευρώ το αυτοκίνητο πηγαίνει στα 260 άλογα ΜΟΝΟ από πρόγραμα + αμα βάλουμε και εξάτμιση = 282...Όλα αυτά σε μισό 1ο στάδιο....Και μην πεί κανένας για στραγάλια γιατι έχουμε παραδείγματα που θα παρουσιαστούνε σύντομα.Αυτά Το gt όπως λέει και ο σπύρος (nightangel) είναι απλά ένα Demo car, Θα δούνε πώς θα πάει και τι προβλήματα θα βγάλει και άμα είναι καλό θα το εφαρμόσουν και σε πιο πολλά κυβικά...Πάντως από την κουβεντούλα που είχα με τον Nightangel θεωρεί οτι οι TSI είναι επιδειξη ισχύος προς την χώρα με τα ρύζια .+ Δεν έχω κανένα λόγο να μην το πιστεύω αυτό.....Αυτά
DubbeR_ChRoniS Posted April 9, 2006 Report Posted April 9, 2006 τι ειναι τα αλογα ρε puck? στραγαλια?
Puck Posted April 9, 2006 Report Posted April 9, 2006 Καλαααααααα.....Όταν ανέβουμε πάνω θα δεις Αν και κάτι ξέρεις εσύ...
GolfRS Posted April 9, 2006 Report Posted April 9, 2006 τι ειναι τα αλογα ρε puck? στραγαλια? Αλλα σοβαρά τώρα....Ο κινητήρας αυτός για μενα ειναι one time deal... Το έχω ξαναπεί και θα το δούμε στην συνέχεια. Ο κινητήρα θα πεθάνει σαν 1.4. Δέν θα βγεί ούτε σε 1.6, αλλά φυσικά ούτε σε 2.0 Απλά κάντε λίγο υπομονή......
DubbeR_ChRoniS Posted April 9, 2006 Report Posted April 9, 2006 Καλαααααααα.....Όταν ανέβουμε πάνω θα δεις Αν και κάτι ξέρεις εσύ... Αλλα σοβαρά τώρα....Ο κινητήρας αυτός για μενα ειναι one time deal... Το έχω ξαναπεί και θα το δούμε στην συνέχεια. Ο κινητήρα θα πεθάνει σαν 1.4. Δέν θα βγεί ούτε σε 1.6, αλλά φυσικά ούτε σε 2.0 Απλά κάντε λίγο υπομονή...... pinochio νομιζω πως δεν εχεις δικιο... καλυτερα να περιμενουμε.. only time will tell my friend!
Mike Posted April 10, 2006 Report Posted April 10, 2006 Αλλα σοβαρά τώρα....Ο κινητήρας αυτός για μενα ειναι one time deal... Το έχω ξαναπεί και θα το δούμε στην συνέχεια. Ο κινητήρα θα πεθάνει σαν 1.4. Δέν θα βγεί ούτε σε 1.6, αλλά φυσικά ούτε σε 2.0 Απλά κάντε λίγο υπομονή...... Εγινεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε...... Να και οι πρωτες βελτιωσεις για τον 1.4 TSI...Απο Β&Β 1ο σταδιο: 200 αλογα, 300 Nm ροπη, τιμη 998 E 2ο, 3ο σταδιο, 210, 240 αλογα με επιδοσεις, 0-100 σε 6.5 και 240 τελικη. Φυσικα και για τον 2.0 TDI υπαρχει ενα προγραματακι με 200hp/400Nm Ρε συ Μαρινο ομως...Οχι και να δωσει καποιος 1000ευρω για οχι 30 αλογα, αλλα στην ουσια για 15, μιας και ολοι το δυναμομετρουν το αμαξι 185αλογα... Α, οσο για το θεμα μας...Περιμεντε λιγακι την ΜΤΜ...Να δουμε ποσο αντεχει το αμαξακι...
nikkosnet Posted April 10, 2006 Report Posted April 10, 2006 (edited) Τι εγινε παιδες? Ειδατε το οργανακι πιεσης και φοβηθηκατε? Aν το πηγαινει ο οδηγος ταπα ολη μερα καθε μερα, σιγουρα δεν θα αντεξει. Ποιο μοτερ αντεχει αλλωστε? Μην ξεχνατε οτι το μπλοκ παραμενει αλουμινενιο οπως οι FSI, αλλα η κυλινδροκεφαλη ειναι απο χυτοσιδηρο ακριβως για να αντεχει μεγαλυτερη πιεση και καταπονηση. Εμενα αλλο με απασχολει. H καταναλωση λαδιου και βενζινης. Ο Μιχαλης εχει δικιο. Εταιριες οπως η MTM και αλλες, καραδοκουν με...το κιτ στο χερι.... Edited April 10, 2006 by nikkosnet
raven Posted April 10, 2006 Report Posted April 10, 2006 μαγκες εμενα η αποψη μου ειναι οτι οχι μονο θα αντεξει αλλα θα σηκωσει και τρελο φτιαξιμο!!!!γιατι το λεω αυτο????γιατι αν θυμαστε καποια εποχη η F1 ετρεχε με 1500 turbo και αν θυμαμαι καλα εβγαζε γυρω στα 650 αλογακια!!!πιστευω οτι η τεχνολογια και η τεχνογνωσια απο τους ανθρωπους της VW ειναι υπεραρκετη ωστε να βγαλουν ενα αξιοπιστο 1.4 με δυο υπρσυμπιεστες οπου να σηκωνει και φτιαξιμο!!! (δεν συγκρινω f1 με golf gt)
nikkosnet Posted April 10, 2006 Report Posted April 10, 2006 Περα απο αυτο, ο TSI τι ειναι πρακτικα? Ενα μοτερ 1400 με turbo. Το πρωτο λοιπον ειναι ή το τελευταιο? ή μηπως οσοι τουρμπιζουν τα 1400αρια τους μονοι τους, θεωρουν οτι κανουν πιο αξιοπιστη δουλεια απο ενα εργοστασιο? Επειδη εχει και compressor δηλαδη? So what? Απλα μειωνει ή εξαφανιζει (θα μας το πουν οσoι το δοκιμασαν) το turbo lag......
meco Posted April 10, 2006 Report Posted April 10, 2006 Σύμφωνα με την VW (επίσημη ανακοίνωση δυστυχώς δεν μπορώ να βρω το link) μέχρι τα 200άλογα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Από εκεί και μετά άφησαν να εννοηθεί ότι καλύτερα να μην επιχειρηθεί...
AMITTAS Posted April 10, 2006 Report Posted April 10, 2006 Σύμφωνα με την VW (επίσημη ανακοίνωση δυστυχώς δεν μπορώ να βρω το link) μέχρι τα 200άλογα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Από εκεί και μετά άφησαν να εννοηθεί ότι καλύτερα να μην επιχειρηθεί... Ετσι είναι... από τη μια πλευρά αλλά όπως πχ και με τον 1.8Τ 150 ή 180 PS έλεγαν ότι πάνω από 300 PS δεν αντέχουν τα εντόσθια... πράγμα που όπως έχουμε δει από custom ή επώνυμες βελτιώσεις δεν ισχύει εν μέρη κάτι τέτοιο... Εδώ υπάρχουν 1.8Τ με 350+ PS με μαμά εντόσθια και δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά ούτε έχουν κάνει κιχ... Στην τελική τα Punto GT που έφταναν τα 250+ PS από 1.400 cc τι παραπάνω έχουν να ζηλέψουν από τον 1.400αρι της VW? Θα μου πεις ότι το ένα έβγαινε με 130PS και το άλλο με 170PS? Η βάση είναι ίδια: 1.400cc + υπερσυμπιεστής.
aris29448 Posted April 10, 2006 Report Posted April 10, 2006 Ετσι είναι... από τη μια πλευρά αλλά όπως πχ και με τον 1.8Τ 150 ή 180 PS έλεγαν ότι πάνω από 300 PS δεν αντέχουν τα εντόσθια... πράγμα που όπως έχουμε δει από custom ή επώνυμες βελτιώσεις δεν ισχύει εν μέρη κάτι τέτοιο... Εδώ υπάρχουν 1.8Τ με 350+ PS με μαμά εντόσθια και δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά ούτε έχουν κάνει κιχ... Στην τελική τα Punto GT που έφταναν τα 250+ PS από 1.400 cc τι παραπάνω έχουν να ζηλέψουν από τον 1.400αρι της VW? Θα μου πεις ότι το ένα έβγαινε με 130PS και το άλλο με 170PS? Η βάση είναι ίδια: 1.400cc + υπερσυμπιεστής. Φίλε μου δέν αντέχουν όλα τα 1.8τ μέχρι 350 άλογα!Μόνο του s3 και τα γνωστά με κωδικό agu αντέχαν τόσο!Τα πρώτα 150αρια ήταν μια αποτυχία!Επίσης τα punto ναι μεν φτάναν 250 για πλάκα αλλά σπαγαν και για πλάκα χωρίς αλλαγή μπιελοπίστονα & καλο setup!Επίσης οι πληροφορίες για το κιτ που θα βγεί από την mtm για το gt με 300+ περίπου άλογα θα περιλαμβάνει εκτός απο μεγαλύτερο turbo-εξατμισεις-φίλτρα-πρόγραμμα κ.τ.λ και άλλα πιστονια-μπιέλες με κόστος περίπου 12000 ευρώ!Δέν είναι και τόσο απλά λοιπόν τα πράγματα!Όλα γίνονται αρκεί να έχεις χρήμα!!
VasP Posted April 10, 2006 Report Posted April 10, 2006 θα συμφωνησω και εγω με την σειρα μου με τον arisgti.Τι νοημα εχει επιπλεον να πω οτι θα παρω το gt θα δωσω στην Mtm 12000ευρω και θα εχω ενα αυτοκινητο με 300 αλογα,με 1400 κυβικα και προσθιοκινητο μονο!!! Ολα εχουν τα ορια τους.Πιστευω οτι εκεινος που θελει να παρει το Gt δεν εχει κατα νου τα 300 αλλα περισσοτερο τα 200 αλογα max.Αν ηθελε να ξοδεψει τοσα περισσοτερα τοτε γιατι να μην παει απο την αρχη σε κατι μεγαλυτερο και δυνατοτερο,και προπαντος τετρακινητο για να νιωθει την δυναμη στον δρομο?