Alonso Posted April 21, 2006 Report Share Posted April 21, 2006 (edited) Kserei kaneis pws akrivws leitourgei to sistima tetrakinisis tou s3 (haldex)??poia diafora exei ap tin klassiki tetrakinisi?p.x. evo,impreza Edited April 23, 2006 by Alonso Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alonso Posted April 26, 2006 Author Report Share Posted April 26, 2006 Re paides, kaneis den kserei na apantisei?Den exei kaneis s3/tt/quatro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted April 26, 2006 Report Share Posted April 26, 2006 alonso η τετρακίνηση είναι μια ολόκληρη θεωρία. Ποιός θέλει και μπορεί να κάτσει να γράψει ένα ολόκληρο βιβλίο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 26, 2006 Report Share Posted April 26, 2006 Καλύτερα κανε καμια αναζητηση σε κανα google και θα λυθουν οι αποριες σου. Τωρα μεσα σε ενα ποστ να εξηγησει καποιος πως λειτουργει ολο αυτο το συστημα ειναι λιγακι δυσκολο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orfeas Posted April 26, 2006 Report Share Posted April 26, 2006 Πολυ απλοϊκα το haldex δινει το 100% της ροπης μπροστα και οταν ,μεσω των αισθητηρων του ABS ,διαγνωσει οτι χανεται η προσφυση απο τους κινητηριους τροχους τοτε μεταδιδει και ενα ποσοστο πισω που σε καμια περιπτωση δεν ξεπερναει το 50%. Το torsen διαφορικο που φορανε τα μεγαλυτερα Audi λειτουργει διαφορετικα με την εννοια οτι μεταδιδει μονιμα ενα 30% στον πισω αξονα και αυτο το ποσοστο μπορει να φτασει μεχρι και το 70% πισω. Τωρα η τετρακινηση του Εvo εχει ενα κεντρικο διαφορικο σαν το Torsen ομως εχει και μπλοκε μπροστα και ενα πισω την στιγμη που τα Audi εχουν ενα μηχανισμο που προσομειωνει την λειτουργια του μπλοκε φρεναροντας τον τροχο που χανει προσφυση και μεσω του εγκεφαλου στελνει την δυναμη σε καποιον αλλο μεσω του κεντρικου διαφορικου.Ετσι γλιτωνεις κοστος και βαρος αλλα εχεις λιγοτερο αμμεση αποκριση απ΄οτι θα ειχες με ενα μηχανικο μπλοκε. Ελπιζω να βοηθησα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alonso Posted April 26, 2006 Author Report Share Posted April 26, 2006 Eyxaristw re Orfea.Akrivws ayto iyhela na mathw.Gia to Haldex tpt perissotero...Thanks k pali... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacific Posted April 27, 2006 Report Share Posted April 27, 2006 Το συστημα της haldex που φοράει το s3 να σημειωθεί πως το φοράει και το R32 ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted April 27, 2006 Report Share Posted April 27, 2006 μεσω των αισθητηρων του ABS ,διαγνωσει οτι χανεται η προσφυση απο τους κινητηριους τροχους τοτε μεταδιδει και ενα ποσοστο πισω που σε καμια περιπτωση δεν ξεπερναει το 50%. Ωπα κατσε. Πως διαγνωνει μεσω των αισθητηρων του ABS οτι χανει προσφυση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted April 27, 2006 Report Share Posted April 27, 2006 Όπως ακριβώς το κάνει και στο φρενάρισμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted April 27, 2006 Report Share Posted April 27, 2006 Κατσε Κωστα. Οταν χανει προσφυση, απλα γυρναει πιο γρηγορα ο τροχος. Το ABS απο οσα ξερω, δουλευει με εναν πριονοτο μικρο δισκο που "διακοπτει" τον αισθητηρα να το πουμε χοντρα. Αν δεν δει διακοπη τοτε το ενεργοποιει. Οταν χανει προσφυση πως ακριβως δουλευει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kage Posted April 27, 2006 Report Share Posted April 27, 2006 http://www.in.gr/auto/cartechnology/in_dia...ka_eisagogi.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpan_a3 Posted May 1, 2006 Report Share Posted May 1, 2006 Aν σε ενδιαφερει μια πληρης αναλυση στο Haldex τοτε δες εδω (θελει εγγραφη) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted May 2, 2006 Report Share Posted May 2, 2006 (edited) Πως ανιχνεύουν την έλλειψη πρόσφυσης: (το ίδιο για οποιοδήποτε σύστημα ABS, traction control, Haldex κ.λπ.) Οι αισθητήρες του ABS ανιχνεύουν την ταχύτητα περιστροφής των τροχών. Στο ABS, όταν φρενάρεις, παίρνεις τον ταχύτερα περιστρεφόμενο τροχό, και όποιος περιστρέφεται πιό αργά απο αυτόν, πάει να πεί οτι μπλοκάρει, ή τουλάχιστον γλιστράει σε σχέση με το δρόμο. Οπότε, του μειώνεις τη δύναμη πέδησης για να ξαναβρεί πρόσφυση. Το Haldex κάνει το ίδιο πράγμα αντίστροφα: όταν οι πίσω τροχοί περιστρέφονται πιό αργά απο τους μπροστά, πάει να πεί οτι οι μπροστά χάνουν πρόσφυση (ολισθαίνουν σε σχέση με το δρόμο), και μπαίνει σε λειτουργία για να μεταφέρει ροπή στους πίσω. Edited May 2, 2006 by Quasar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacific Posted May 2, 2006 Report Share Posted May 2, 2006 (edited) Πως ανιχνεύουν την έλλειψη πρόσφυσης: (το ίδιο για οποιοδήποτε σύστημα ABS, traction control, Haldex κ.λπ.)Οι αισθητήρες του ABS ανιχνεύουν την ταχύτητα περιστροφής των τροχών. Στο ABS, όταν φρενάρεις, παίρνεις τον ταχύτερα περιστρεφόμενο τροχό, και όποιος περιστρέφεται πιό αργά απο αυτόν, πάει να πεί οτι μπλοκάρει, ή τουλάχιστον γλιστράει σε σχέση με το δρόμο. Οπότε, του μειώνεις τη δύναμη πέδησης για να ξαναβρεί πρόσφυση. Το Haldex κάνει το ίδιο πράγμα αντίστροφα: όταν οι πίσω τροχοί περιστρέφονται πιό αργά απο τους μπροστά, πάει να πεί οτι οι μπροστά χάνουν πρόσφυση (ολισθαίνουν σε σχέση με το δρόμο), και μπαίνει σε λειτουργία για να μεταφέρει ροπή στους πίσω. Πολυ σωστός quasar αλλά αν δεν κάνω λάθος αυτό που λές για το abs το κάνει το asr και το abs απλά φροντίζει να μην μπλοκάρουν οι τροχοί κατα το φρενάρισμα αν δεν κανω λάθος. Αν θυμάμαι καλά το τεχνικό αρθρο που είχα διαβάσει σχετικά με αυτά τα βοηθήματα έτσι έλεγε. Μάλιστα το abs ξεκίνησε την δεκαετία του 70 απο τα εροπλάνα της πολιτικής αεροπορίας και σκοπός του ήταν αυτός. Edited May 2, 2006 by Pacific Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted May 2, 2006 Report Share Posted May 2, 2006 Ναι, ναι τελος πάντων το πλήρες ABS με ΕΒD ASR KKK ADE REE YUPI_YAYA και όλα τα σχετικά... Το ζουμί μεταφέρω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...