beg golf Posted May 1, 2006 Report Share Posted May 1, 2006 Υπάρχουν παρόμοια θέματα αλλά έχω και εγώ κάποιες ερωτήσεις. Έχει βάλει κανένας σε golf iii ταμπλό από golf iv. Έχω κάποιες γνώσεις με τα ηλεκτρολογοηλεκτρονικά και λέω να προχωρήσω. Μήπως ξέρετε κάποια διεύθυνση στο internet που να έχει τα ηλεκτρικά σχέδια των αυτοκινήτων ή αν έχει κανένας τίποτα (έστω κάποιο site με πληροφορίες). Εγώ βρίσκω κάποια αλλά δεν είναι τόσο εξειδικευμένα και δεν με καλύπτουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted May 1, 2006 Report Share Posted May 1, 2006 σίγουρα δεν είναι μόνο ηλεκτρολογικά τα προβλήματα που θα αντιμετοπίσεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted May 1, 2006 Report Share Posted May 1, 2006 Ναι μαλλον ειναι πιο πολλα τα προβληματα που θα βρεις.Σχεδια μπορει να βρεις και σε αντιπροσωπεια αν τα ζητησεις ευγενικα και βρεις και καμμια ακρουλα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fondas Posted May 1, 2006 Report Share Posted May 1, 2006 δεν πιστευω να μπορεσεις να ταιριαξεις τα ταμπλο.ο λογος ειναι οι εγκεφαλοι των 2 αυτοκινητων.στο 4αρι ο εγκεφαλος εμπλεκεται σε ζωτικες λειτουργιες του καντραν κατι που στο 3αρι δεν υπηρχε.με λιγα λογια στην καλυτερη περιπτωση οι ενδειξεις θα ειναι...αλλου, και στην χειροτερη δεν θα ξεκινησει καν το αμαξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted May 1, 2006 Report Share Posted May 1, 2006 Καταρχην θελει κατι ψιλοπατεντες να κατσει το ταμπλο επανω. Στη θεση σου αν θελεις τοσο πολυ να αλλαξεις ταμπλο, θα σου ελεγα να ψαξεις για ταμπλο απο ΤΤ οπου μπαινει λιιιιγο πιο ευκολα και αισθητικα ειναι καλυτερο. Τωρα οσο για τα ηλεκτρονικα..ο,τι σου ειπαν τα παιδια.Το κυριο προβλημα ειναι οτι τα οργανα απο το 4αρι εχουν θηκες για 2 φισες απο πισω, και τα δικα μας εχουν μονο μια (αν ειναι φουλ ηλεκτρονικο το δικο σου και δεν εχεις μηχανικο μετρητη χλμ). Πρεπει να βρεις ανταπτορακια για τις φισες του 4αριου, να ξερεις καθε καλωδιο η ταση που βγαζει τι μετραει (απο το δικο σου) και να δεις που μπαινει στο 4αρι. Παντως το εχω δει στην πραξη, θελει λιγη δουλεια αλλα δε νοιζω οτι ειναι ακατορθωτο.Ψαξιμο βασικα θελει. Ενα πχ ειναι η θερμοκρασια του νερου ή η σταθμη της βενζινης.Τι ταση πεταει το 3αρι (απο την τρομπα) και τι ταση πεταει το 4αρι ωστε να ειναι συγχρονισμενο και το κανταν του 4αριου? Πριν κανεις ο,τιδηποτε ψαξτο αρκετα παντως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beg golf Posted May 1, 2006 Author Report Share Posted May 1, 2006 Εγώ πιστεύω το πρόβλημα εντοπίζετε μόνο στα ηλεκτρικά, με πατέντες όπως λέει και ο koukouroukou το ταμπλό θα κάτσει. Το πρώτο βήμα όμως είναι να βρούμε τα σχέδια. Φίλε fondas τι εννοείς ζωτικές λειτουργίες; Όσο αφορά τις ενδείξεις, οι σενσορες μπορούν να ταιριάξουν είτε με έξτρα κυκλώματα μικροελεγκτων είτε βάζοντας από το mk4. Συμφωνώ όμως ότι είναι πολύ δύσκολο να γίνει και θέλει πολύ ψάξιμο και πειραματισμό. Όταν πέσουν όμως στα χέρια μου τα σχέδια και ένα καντράν από 4αρι τα πράγματα θα γίνουν πιο εύκολα. Το επάγγελμα μου είναι ηλεκτρονικός-ηλεκτρολόγος βιομηχανικών εγκαταστάσεων και αυτοματισμών οπότε έχω ελπίδες να πετύχω κάτι. Θα βοηθήσει πολύ όμως αν ξέρετε και κάποιο site. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beg golf Posted May 2, 2006 Author Report Share Posted May 2, 2006 Παίδες σχέδια βρέθηκαν. Ας είναι καλά το internet. * Για όσους ενδιαφέρονται. 1. Πηγαίνετε www.google.gr και πατήστε «Εικόνες» 2. Γράψτε “vw diagram” και πατήστε αναζήτηση Στα αποτελέσματα εικόνων αν ψάξετε διάφορα θα βρείτε σχεδόν για όλα τα vw. Ίσως δεν κάνει να πούμε την συγκεκριμένη διεύθυνση από εδώ. Από αυτά που είδα συμπέρανα πως ταμπλό από 4αρι μοντέλο 1998 μπαίνει και μάλλον πιο εύκολα από ότι φανταζόμαστε. Θα το ψάξω λίγο περισσότερο και αν έχω νεότερα θα επανέρθω στο θέμα. Αν και κάποιος άλλος βρει οτιδήποτε, ας γράψει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beg golf Posted May 4, 2006 Author Report Share Posted May 4, 2006 Όποτε βρίσκω κάτι νέο θα σας το γράφω μήπως και υπάρχει κάποιος να γνωρίζει κάτι που μπορεί να βοηθήσει. Με βάση λοιπόν τα σχέδια και των δυο golf οι διαφορές είναι λίγες και τις έχω εντοπίσει που είναι. Τα δυο αυτοκίνητα έχουν περίπου τα ίδια καλώδια και χρώματα τα οποία κάνουν και τις ίδιες λειτουργίες. Μια διαφορά είναι ότι το 4αρι έχει μερικά καλώδια περισσότερα, τα οποία οι λειτουργίες τους δεν είναι και τόσο σοβαρές ώστε να μην παίρνει μπρος το αυτοκίνητο. Πάρα πολλές ομοιότητες υπάρχουν και στους σένσορες και μάλιστα τα σήματα τους μεταδίδονται στο καντράν και στον εγκέφαλο με τον ίδιο τρόπο και στα δυο. Επίσης το 3αρι θα αποκτήσει και μερικές ενδείξεις που μέχρι τώρα δεν είχε και αυτό λόγο του ότι δημιουργούνται μέσα στο καντράν (π.χ. ειδοποίηση βενζίνης). Τέλος για την διάγνωση του καντράν που έχει το 4αρι, δεν μπορεί να δουλεψει στο 3αρι. Εντελώς πληροφοριακά σας λέω πως εντόπισα και το τσιπάκι που κρατάει στην μνήμη του τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου, με ξεκόλλημα και επαναπρογραμματισμό μπορείτε να βάλετε όσα χιλιόμετρα εσείς θέλετε. * Να σημειώσω κάτι που ξέχασα, μιλάω για τα καντράν του golf Mk3 μοντέλο 1996 και του golf Mk4 μοντέλο 1998. Σε άλλης χρονιάς μοντέλα δεν ισχύει τίποτα από αυτά που έχουμε πει μέχρι τώρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted May 5, 2006 Report Share Posted May 5, 2006 Μπράβο φίλε μου! Πραγματικά πάρα πολύ ενδιαφέρον το επιχείρημα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beg golf Posted May 7, 2006 Author Report Share Posted May 7, 2006 Όλα καλά με τα σχέδια αλλά πρέπει να βρω και τα όργανα του ΜΚ4 για να περάσουμε και στην πράξη. Έχετε καμιά ιδέα που μπορώ να βρω καντράν μεταχειρισμένο ή από τρακαρισμένα; (Προσοχή: καντράν από golf mk4 μοντέλο 1998) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 7, 2006 Report Share Posted May 7, 2006 Λογικα σε μαντρες με ανταλλακτικα κτλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Όλα καλά με τα σχέδια αλλά πρέπει να βρω και τα όργανα του ΜΚ4 για να περάσουμε και στην πράξη. Έχετε καμιά ιδέα που μπορώ να βρω καντράν μεταχειρισμένο ή από τρακαρισμένα; (Προσοχή: καντράν από golf mk4 μοντέλο 1998) Πήγαινε στην Καλλιρόης (στο ρεύμα προς Πειραιά), λίγο πρίν από την Βούρβαχη είναι ένα μαγαζί με ανταλλακτικά (δίπλα σε ένα ζαντολαστιχάδικο) μόνο για VW εχεο πολύ πράμα ο παππούς και γνώστης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beg golf Posted May 8, 2006 Author Report Share Posted May 8, 2006 Πήγαινε στην Καλλιρόης (στο ρεύμα προς Πειραιά), λίγο πρίν από την Βούρβαχη είναι ένα μαγαζί με ανταλλακτικά (δίπλα σε ένα ζαντολαστιχάδικο) μόνο για VW εχεο πολύ πράμα ο παππούς και γνώστης Κάποιο τηλέφωνο υπάρχει, γιατί είμαι από επαρχία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted May 8, 2006 Report Share Posted May 8, 2006 Κάποιο τηλέφωνο υπάρχει, γιατί είμαι από επαρχία. Θα το κοιτάξω άυριο που θα περνάω από εκεί και θα σου το πώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beg golf Posted May 8, 2006 Author Report Share Posted May 8, 2006 ΟΚ. Ευχαριστώ… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Scorpio Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 ΟΚ. Ευχαριστώ… 2109229724 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beg golf Posted September 20, 2007 Author Report Share Posted September 20, 2007 Και μετά από πολύ καιρό ας επανέλθω στο θέμα. Μετά από πολύ μελέτη και πειραματισμούς έχω βγάλει το πόρισμα μου. Στο golf 3 μπαίνουν σχετικά εύκολα τα όργανα του golf 4 και ΤΤ αρκεί να μην έχουν εντολές Can-bas. Τα όργανα που κάνουν στην περίπτωση μας και που δεν έχουν can-bas εντολές είναι αυτά που ο κωδικός ανταλλακτικού είναι 1J0 919 xxx. Τα xxx παίζουν ανάλογα με το μοντέλο, αν είναι βενζίνα-πετρέλαιο, πόσο τελική ταχύτητα γράφουν κ.τ.λ. στην περίπτωση αυτή διαλέγουμε το κατάλληλο για το δικό μας αυτοκίνητο. Όσο αφορά τη σύνδεση των οργάνων η διαφορά είναι ότι το golf 3 έχει ένα φις ενώ τα άλλα έχουν δυο. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να αντιστοιχίσουμε το φις του αυτοκινήτου με τα δυο φις των οργάνων. To φις του golf 3 είναι μαυρο με 28 ποδαράκια το οποίο στα σχεδία αναφέρετε ως Τ28 ενώ στο golf 4 το ένα φις είναι πράσινο με 32 ποδαράκια και το δεύτερο είναι μπλε με επίσης 32 ποδαράκια. Με λίγα λόγια πρέπει να αντιστοιχίσουμε τις εντολες.των φις. Επίσης για να δουλέψουν τα όργανα και όλες οι ενδείξεις του golf 4 απόλυτα χωρίς να υπάρχει ποσοστό λάθους, πρέπει να αλλαχτούν κάποιοι σενσορες και να προστεθούν λίγοι ακόμα. Αυτά είχα να πω, μπορείτε να ρωτήσετε ότι θέλετε για περισσότερες πληροφορίες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgeIII Posted September 20, 2007 Report Share Posted September 20, 2007 καλησπερα σκεφτεσαι τελικα να αλλαξεις ολο το ταμπλο ή μονο το καντραν; αν βρω καντραν απο 4αρι ποσο ευκολο ειναι να αλλαξω τις ζελατινες και τις βελονες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beg golf Posted September 20, 2007 Author Report Share Posted September 20, 2007 Οι βελόνες του ταχυμέτρου και του στροφόμετρου κουμπώνουν κανονικά, οι βελόνες θερμοκρασίας και καυσίμων έχουν λίγο μεγαλύτερη τρύπα βέβαια με λίγο κόλα ή διορθωτικό μπλανκο ή βερνίκι νυχιών όλα γίνονται. Οι ζελατίνες των οργάνων όμως δεν έχουν ίδια διάμετρο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgeIII Posted September 21, 2007 Report Share Posted September 21, 2007 μονο του 96 μοντελο το καντραν αλλαζεται; το δικο μου ειναι του 94 με VDO εχω καμια ελπιδα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beg golf Posted September 21, 2007 Author Report Share Posted September 21, 2007 Ταιριάζουν και στο δικό σου. Είναι τα ίδια, για τα πρώτα μοντέλα δεν ξέρω του 92 αλλά μάλλον και αυτά ίδια θα είναι. Επίσης δεν παίζει ρόλο αν είναι της vdo ή της motometer τα φις είναι ίδια. Οι μόνες διαφορές που υπάρχουν από μοντέλο σε μοντέλο εντοπίζονται μόνο στο αν έχει το αυτοκίνητο υπολογιστή ταξιδιού και αν είναι βενζίνα ή πετρέλαιο. Εκεί μόνο διαφέρει ελάχιστα η πλεξούδα των οργάνων αλλά και πάλι υπάρχει τρόπος. Από θέμα προσαρμογής υπάρχουν δυο τρόποι. Ο πρώτος είναι να αλλάξεις μόνο τα όργανα με λίγη δουλίτσα στα πλαστικά του ταμπλο και ο δεύτερος και πιο δύσκολος να αλλάξεις όλο το ταμπλο. Ακόμα όμως δεν ξέρω πιο ταμπλο κάθετε πιο εύκολα, του golf 4 ή του ΤΤ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beg golf Posted September 24, 2007 Author Report Share Posted September 24, 2007 Λοιπόν παιδιά οι συνδέσεις είναι θέμα ημερών να τις τελειώσω όλες. Πριν λίγο έκανα και την πρώτη δοκιμή στο αυτοκίνητο και σχεδόν όλα δούλεψαν άψογα. Τα όργανα και οι ενδεικτικές λυχνίες του Golf 3 δουλεύουν όλες κανονικά, το μόνο που μένει είναι να σβήσω μερικές ενδείξεις που έχει παραπάνω το Golf 4. Αύριο πάω να παραγγείλω τα γνήσια φις των οργάνων, γιατί μέχρι να συνδέσω τα δυο καλώδια floppy στραβώθηκα. Οπότε αναμονή… *Μεχρι να βρω πως τοποθετουνται φωτογραφιες δειτε το αλμπουμ φωτογραφιων μου. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?aut...m&album=490 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beg golf Posted September 26, 2007 Author Report Share Posted September 26, 2007 Η αλλαγή οργάνων προχώρησε κι’άλλο. Σήμερα έσβησα τις ενδείξεις που δεν θα χρησιμοποιήσω (αερόσακος, ABS, anti spin κ.τ.λ.). Τώρα θέλω να κάτσω να μελετήσω δυο περιπτώσεις που αφορούν την τοποθέτηση των οργάνων στο αυτοκίνητο. Η πρώτη είναι αν θα βάλω μόνο τα όργανα και η δεύτερη αν θα αλλάξω όλο το ταμπλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beg golf Posted September 29, 2007 Author Report Share Posted September 29, 2007 Τα όργανα είναι έτοιμα για τοποθέτηση στο αυτοκίνητο. Το μόνο που δεν κατάφερα είναι το immobilizer και συγκεκριμένα η ένδειξη στο καντράν. Το immobilizer στο Golf 4 βρίσκετε μέσα στο καντράν ενώ στο Golf 3 βρίσκετε έξω σε ξεχωριστό εγκέφαλο. Βέβαια ξεκώλυσα και έβγαλα το Led και κατά κάποιο τρόπο το πρόβλημα λύθηκε. Παράλληλα ξεκίνησα και τροποποιώ τον χώρο για την τοποθέτηση του καντράν. Έκοψα κάποια πλαστικά μέσα για να ταιριάσουν οι βάσεις και να κάτσει μέσα με την σωστή κλήση και έκοψα και το εξωτερικό πλαστικό μπροστά από το καντράν. Στα πλάγια για να μην μείνει τρύπα έβαλα μια πολύ ψιλή λαμαρίνα που αργότερα μπορεί να την αντικαταστήσω με φύλο ανθρακόνημα. Αυτά, πιστεύω μέχρι αύριο να το έχω τελειώσει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beg golf Posted October 1, 2007 Author Report Share Posted October 1, 2007 Λοιπόν παιδιά όλα ΟΚ, το καντράν μπήκε στο αυτοκίνητο. Το αποτέλεσμα είναι πολύ ικανοποιητικό και συγκεκριμένα ο φωτισμός το βράδυ σου δίνει άλλη αίσθηση. Σύντομα θα το ξαναλύσω για να αλλάξω την λαμαρίνα με ανθρακόνημα και να προσθέσω και κάποιες ενδείξεις που θέλω. Μήπως γνωρίζετε καμιά ιστοσελίδα ή φόρουμ που να έχει πληροφορίες για τοποθέτηση ταμπλο από golf 4 ή ΤΤ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...