Guest GEROS Posted May 2, 2006 Report Share Posted May 2, 2006 ΕΧΩ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ, ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΤΑΠΟΔΙ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menios Posted May 2, 2006 Report Share Posted May 2, 2006 θα σου δώσει κι άλλη δύναμη ψηλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted May 2, 2006 Report Share Posted May 2, 2006 φανταζομαι μενιο μιλας για το 4-1.. το 4-2-1 ομως?χαμηλες-μεσαιες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted May 2, 2006 Report Share Posted May 2, 2006 θα δεις πολυ διαφορα γιατι στο χταποδι υπαρχει ο προκαταλυτης που πνιγει το αμαξι οσο δε φανταζεσαι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted May 2, 2006 Report Share Posted May 2, 2006 Πρόσεχε μόνο να είναι σωστά μελετημένο για το μοτέρ σου,γιατί αλλιώς καλύτερα να μην το βάλεις καθόλου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menios Posted May 5, 2006 Report Share Posted May 5, 2006 Το 4-1 δίνει μόνο ψηλά δύναμη κα μετατοπίζει και την μέγιστη ροπή ψηλα. Τα 4-1 έχουν χρησιμοποιούνται μόνο για στροφάρισμα πάνω από 7.500σ/λ. Το 4-2-1 δίνει δύναμη ψηλά όσο κονταίνει το "2". Ένα σωστά μελετημένο 4-2-1 δίνει σε όλο το φάσμα. Κάπου έχω ένα βιβλίο βελτιώσεων όπου μέσα έχει και τύπους για υπολογισμό χταποδιών 4-1 και 4-2-1. Αυτό που θυμάμαι (το είχα αγοράσει και διαβάσει πριν απο 20 χρόνια!!!) οι σωλήνες του 4 έχουν σταθερό μήκος 38εκ ανεξαρτήτως αν είναι 4-1 ή 4-2-1 και αλλάζει η διάμετρος ανάλογα με τα στοιχεία που βάζεις στον τύπο. Θέλει λεπτομέρεις όπως ¶νω και Κάτω Νεκρό σημείο του εμβόλου και γωνία εκκεντροφόρου. Αν δεν κάνω λάθος το βύθισμα και η διάμετρος των βαλβίδων δεν πάιζουν ρόλο. Στο 4-2-1 είναι δύο τύποι ένας για το "4" και ένας για το "2". Στο "2" υπολογίζεται και η διάμετρος και το μήκος. Καλύτερα από χειροποίητο ένα έτοιμο από κάποια επώνυμη μάρκα που είσαι σίγουρος ότι έχει υπολογιστεί σωστά αν και εδώ εγώ είχα τους τύπους δεν θα τους έχει ένας Ποπάϋ ή ένας Παπαδόπουλος? Στην Ελλάδα είμαστε, από εμπειρικούς τύπους και τσαπατσούλιδες που φτιάχνουν πράγματα στο περίπου άλλο τίποτα!!! (δεν μιλάω προσωπικά για τους δύο γνωστούς εξατμησάδες, μιλάω γενικά). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted May 6, 2006 Report Share Posted May 6, 2006 ΕΧΩ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ, ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΤΑΠΟΔΙ? θα πας σε ένα καλό μάστορα 3ξατμισά και θα βάλεις το χταπόδι, θα δεις διαφορά αξίζει φίλε μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted June 10, 2006 Report Share Posted June 10, 2006 Το 4-1 δίνει μόνο ψηλά δύναμη κα μετατοπίζει και την μέγιστη ροπή ψηλα. Τα 4-1 έχουν χρησιμοποιούνται μόνο για στροφάρισμα πάνω από 7.500σ/λ. Το 4-2-1 δίνει δύναμη ψηλά όσο κονταίνει το "2". Ένα σωστά μελετημένο 4-2-1 δίνει σε όλο το φάσμα - συμφωνω-προτεινω επισης να το ντυσεις με ειδικη μονωτικη ταινια πχ Cool it ή DEI και για μειωση θερμοκρασιας στο μηχανοστασιο και για να σου κρατα πιο ζεστα τα καυσαερια <βοηθαει στον λ > Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THOMAS23 Posted June 11, 2006 Report Share Posted June 11, 2006 (edited) ΕΧΩ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΟ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ, ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΤΑΠΟΔΙ? όπως είπε κ ο sayian στο μαμά χταπόδι υπάρχει ο προκαταλύτης που κόβει τουλάχιστον 3 άλογα...Εγώ φοράω χταπόδι χειροποίητο απο exhaust centre....Όταν το έβαλα είδα μεγάλη διαφορά....Μιλάμε για σημαντική αύξηση της ροπής σε χαμηλές μεσαίες και υψηλές...Αρκεί όμως να πάς σε κάποιον καλό εξατμισά...Τα παιδιά στο exhaust κάνουν φοβερή δουλειά.... Edited June 11, 2006 by THOMAS23 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted June 11, 2006 Report Share Posted June 11, 2006 Κόστος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THOMAS23 Posted June 11, 2006 Report Share Posted June 11, 2006 Κόστος? Φίλε stoila δεν θυμάμαι πόσο έκανε το καθένα χωριστά γιατί πάει 1,5 χρόνος που τα έχω βάλει...πάντως επειδή τα έβαλα όλα μαζί (χταπόδι,καταλύτης,μεσαίο,τελικό) μου έκανε μια έκπτωση της τάξης των 50 ευρώ....Σύνολο αν θυμάμαι καλά 730 ευρώ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted June 11, 2006 Report Share Posted June 11, 2006 - καλη τιμη,παιζουν γυρω στα 800 συνηθως και ανεβαινουνε (!) ο μεταλλικος ποσες κυψελες ειχε ? διαμετρος τελικου ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THOMAS23 Posted June 11, 2006 Report Share Posted June 11, 2006 (edited) Φίλε μου δεν ξέρω πόσες κυψέλες έχει...Είναι μεταλλικός αγωνιστικού τύπου..Νομίζω ο απλός για μέχρι 160 PS.Ούτε τη διάμετρο του τελικού την ξέρω.... Edited June 11, 2006 by THOMAS23 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted June 11, 2006 Report Share Posted June 11, 2006 - ανευ παρεξηγησης θα επρεπε ο τεχνικος που στα εβαλε να σου πει,ειναι χρησιμοτατες αυτες οι πληροφοριες-μην ξεχνας οτι οταν πας για καρτα καυσαεριων σε σωστο μαγαζι και μπει απο κατω να δει πρεπει να γραψει στην καρτα οτι εχεις αλλον απο τον μαμα και τι τυπου ειναι (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THOMAS23 Posted June 11, 2006 Report Share Posted June 11, 2006 Δεν το γνώριζα αυτό...Θα πάρω τηλ να ρωτήσω στο exhaust..και θα σου πω...Πάντως αν διαβάζεις burn out στη σελίδα με το κατάλογο των προιόντων του exhaust υπάρχει....ή μπές στο site να δεις http://www.exhaust-center.gr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted June 11, 2006 Report Share Posted June 11, 2006 - εννοια σου και οτι λεω τωρα ειναι εκ πειρας,δεν τα ηξερα κι εγω-υπαρχουν μεταλλικοι με 100-200+ κυψελες αναλογα την ιπποδυναμη του αμαξιου,δεν εχει νοημα να βαλεις σε πολιτικο αμαξι racing καταλυτη γιατι εκτος απο αρρυθμιες θα εχεις και προβληματα στα καυσαερια -η διαμετρος του τελικου θα πρεπει να ειναι 48 χιλιοστα ,καμια φορα για λογους εντυπωσιασμου ορισμενοι ναζουν κατι 60 αρια σαν μπουρια σομπας που εκτος απο θορυβο δεν κανουν τιποτα αλλο σε πολιτικο αμαξι (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THOMAS23 Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 ο καταλύτης δεν είναι racing φίλε μου...Μου το πε κ αυτός ότι σε ατμοσφαιρικό αμάξι και ειδικά polaki δεν θα αποδίδει και γενικά θα έχω αρρυθμίες κ προβλήματα...Είναι μεταλλικός και καλά τύπου αγωνιστικού όχι racing...εξάλλου ο racing κάνει 300+ ευρώ...Εγώ γιαυτόν πλήρωσα 200 αν θυμάμαι καλά.... Τώρα όσο για τη διάμετρο δε ξέρω μπορεί να έχεις κ δίκιο...Αν βρεθούμε σε καμιά συνάντηση θα δεις κ μόνος σου μιας κ ξέρεις περισσότερα λόγω πείρας.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 - πειρας ? ναι πειρας απο ορισμενα $$$ σε λαμογια τεχνικους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THOMAS23 Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 αν δεν πάθεις δεν θα μάθεις!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted June 14, 2006 Report Share Posted June 14, 2006 καταλυτη δεν αλλαζεις στο 9ν χανεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THOMAS23 Posted June 14, 2006 Report Share Posted June 14, 2006 φίλε sayian εγώ αυτό που λες το έχω ακούσει κυρίως για το χταπόδι κ από πολλούς...Αλλά κ πριν το βάλω ρώτησα κ αφού το έβαλα είδα μεγάλη διαφορά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super sayian Posted June 17, 2006 Report Share Posted June 17, 2006 χταποδι αλλαζεις γιατι παντα ειναι πνιγμενος μεσω προκαταλυτη απλα ο καταλυτης στο 9ν ειναι ηδη αρκετα μεγαλος(εκει παιζεται το παιχνιδι στο μεγεθος) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolaris2002 Posted August 6, 2006 Report Share Posted August 6, 2006 Καλησπέρα παιδιά!Ενδιαφέρομαι να αλλάξω εξατμιση στο Polaki (GTi 1600cc) μου από χταπόδι και πίσω και θέλω να ενημερωθώ για να μην μας πιάσουν και κότσους. Έχω ήδη διαβάσει σχετικά post στο forum αλλά θα ήθελα να με πληροφορήσετε: α)για την διάμετρο του τελικού που πρέπει να βάλω β)αν πρέπει να πετάξω ή να αντικαταστήσω το μεσαίο (τί θα κερδίσω σε κάθε περίπτωση) γ)σε ποιούς εξατμισάδες να ρωτήσω (Νότια Προάστια) δ)πόσο περίπου να περιμένω να μου πούν ¤ Θα εκτιμούσα αν απαντούσε κάποιος που ήδη έχει βάλει εξάτμιση στο GTi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted August 6, 2006 Report Share Posted August 6, 2006 Nα σου πω απλά επειδή σκοπεύω να βάλω σύντομα ολο το σετάκι από καζανάκια μέχρι τελικό + καταλύτη (ΑΝΟΞΕΊΔΩΤΗ ΟΛΗ) υπολογίζω κανά 600 ευρώ-φιλική τιμή. Εχω ρωτήσει και ποπάυ το ιδιο σετάκι με 1200 ευρώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolaris2002 Posted August 6, 2006 Report Share Posted August 6, 2006 kathgti και πού λές να πας να τα βάλεις; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...