Jump to content
Montoya

Vw Polo ΣΤΡΙΒΕΙ ΣΑΝ Saxorallo ΠΕΡiΠoy!

Recommended Posts

ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΠΡΟΧΘΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΤΑ BILSTEIN SPRINT"XONTΡΟΚΑΛΑΜΑ" ΜΕ APEX ΕΛΑΤΗΡΙΑ 5ΑΡΙΑ ΟΜΩΣ!!!ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ"ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟ" Π.χ ΟΙ ΘΟΛΟΙ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΖΑΝΤΕΣ!!!!!ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΩΣΤΟ ΒΑΡΥΝΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΑΚΟΥ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΤΙΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ!!!!ΜΕ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΟΙΟ ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΓΙΟΛΙΣΘΗ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΑΝ SAXORALLO.......BEBAIA ΠΡΟΧΘΕΣ ΜΑΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣΕ SAXORALLO ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΒΕΝΤΟΥΖΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ1!!!!!ΧΑΜΗΛΩΜΑ=ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!!!!!

AKOYΩ ΓΝΩΜΕΣ!!!!!

Dr.Montoya(Polo tuner).

Link to comment
Share on other sites

Όχι απλά στρίβει σαν αυτά τα γαλλικά μπρίκια που ανέφερες αλλά έσι που το έχεις κάνει...πολύ καλύτερα! Αυτό έλειψε!

Πάντως εξακολουθώ και πιστεύω, πρέπει να είναι ακατάλληλο το 5ποντο χαμήλωμα σε οδικές συνθήκες πρωτεύουσας... Ειδικά με αυτές τις λακούβες...

έχει γίνει ρυθμίσιμο το αμάξι?

Εγώ φοράω ολοκαίνουρια Bilstein Sprint Upside-down με ελατήρια HR 3 πόντων και γενικά με ευχαριστεί το τιμόνι στα πολλά όπως και η σταθερότητα παρά τον πλάγιο άνεμο. Απλά παρατήρησα γενικά βελτιωμένη αλλά ακόμα εμφανή επιρροή στον πλευρικό άνεμο σε ταξίδι με maximum 160 χλμ, παρ'όλη την καινούρια ανάρτηση, λάστιχα, μπάρα θόλων, και πρόσφατη αλλαγή βάσεων στη μηχανή. Γενικά το αμάξι το έχω σαν καινούριο αλλά παρατηρώ την επίτευξη ανάλογα υψηλής ταχύτητας με πολύ αέρα από υποδεέστερα αμάξια και γεμίζω ερωτηματικά! Θέλουν να αυτοκτονήσουν ή απλά κάτι δνε πάει καλά με εμένα????

Link to comment
Share on other sites

Επειδή φοράω κι εγώ 2 μήνες τώρα τα συγκεκριμένα Exalto II, διακρίνεις κι εσύ ανικανότητα επίτευξης κατάλληλης θερμότητας στο ελαστικό σε σύντομο χρονικό διάστημα? εγώ δυσκολεύομαι να το ζεστάνω πολύ!

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και υπερβάλλεις όταν λες ότι το polo στρίβει σαν σαξόραλλο. Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Πάρε σαξόραλλο και βάλτου αυτά που έβαλες στο δικό σου (Ε ok, στο σαξόραλλο θα κάνεις maximum 3,5 πόντους χαμήλωμα αν θες να κρατήσει την καλή του οδική συμπεριφορά) και πήγαινέ το μια βόλτα. Πες μου μετά αν στρίβουν το ίδιο. Δεν παίζει man δυστυχώς.

Όσο για το ότι το χαμήλωμα σημαίνει ασφάλεια και σιγουριά, δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα λες. Αυτό που σου δίνει τη σιγουριά και την ασφάλεια είναι τα πιο σκληρά ελατήρια/αμορτισέρ. Το χαμήλωμα μπορεί να γίνει και κακό.

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση, ο παραπάνω τύπος που άνοιξε και το τόπικ μιλούσε για μάμά 122άρια "Σαξόραλλα" (μπλιαχχχχ, απεχθάνομαι αυτή την ονομασία :Dthumbsdown.gifknife.gif )

¶λλωστε με 1ου σταδίου βελτίωση σε 101 Πόλο, Φάμπια Ιμπίθα εξακολουθεί κανείς κι έχει χαμηλότερη αναλογία βάρους-δύναμης σε σχέση με τα γαλλικά αυτά. Οπότε και πάλι πιο κάτω είναι!

Link to comment
Share on other sites

Guest stel-th

κολιτος εχει ραλλυ 122αρι και το εχω σαν μετρο συγκρισης σε στρανταρ διαδρομες

με τα δυο αυτοκινητα στανταρ δεν ειχα μελλον ουτε σε κατηφορα

μετα την επεμβαση στον παππου (ολο το μπροστινο και πισω σηστημα απο πολο G40) στα κατηφορικα κλειστα κοματια του ελεγα αντε για μεχρι που μια ωραια πρωια

ηρθε και του βαλα κονι κιτρινα με βογκλαντ ελατηρια 3ποντα ε μετα εφαγα μια

ΨΩ@$&^$^ΑΡΑ που ηταν ολη δικη μου οσον αφορα ικανοτητες και οι δυο εχουμε

απο ενα ξεκουμπομενο παρμπριζ απο οριακο στριψημο οσον αφορα το μκ1 πολο μου

ΜΧ5 δεν με βλεπει ποτε ουτε στις ευθειες μεταξυ των στροφων.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Montoya καλά χλμ και καλές βόλτες με το νέο Στήσιμο.Εχω δοκιμάσει πολλά Αμορτησέρ και τελικά εδω και ένα χρόνο και μετά απο πολύ σκέψη και το χέρι βαθιά στη τσέπη αποφάσισα να κάνω "σωστή δουλειά".

Ετσι ένα ωραίο πρωί έβαλα τα Bilstein PSS9 μπροστά και τα PSS πίσω με ελατήρια H&R.Οπως καταλαβαίνεις ενα αμορτισέρ ριθμιζόμενο σε ύψος και απόσβεση σου δίνει δυνατότητα για τρομερό παιχνιδι και πολλά διαφορετικά SET UP.Ειμαι απόλυτα ικανοποιημένος δεν κλαίω τα λεφτα που έδωσα(Πάνω απο 2000 Εuro).Το συμπέρασμα όμως που έβγαλα είναι οτι οι Ελληνικοί δρόμοι ΔΕΝ είναι ούτε για χαμηλά ούτε για σκληρά.Δεν ανακαλυψα την Αμερική το ξέρω αλλά το ένιωσα στο πετσί μου(το POLάκι μου τρίζει όλο).Απο οδική συμπεριφορά θα σου έλεγα απλά οτι το στήσιμο στυλ Saxorallo οσο καλο και απόλυτο είναι τόσο, ακραία, ύπουλα και εγωιστικά μπορει να σου φερθεί στα πιο δύσκολα.Το χαμήλωμα αυτοί που ξέρουν απο στησίματα πίστας θα σου πουν οτι το max επιτρεπτό χαμήλωμα είναι τόσο ώστε η βάση του ψαλιδιού στο silent block στη γέφυρα να μην είναι πιο χαμηλά απο τη βίδα στο μπαλάκι του ψαλιδιού στο ακραξόνιο.Αν σε μπέρδεψα και σε ενδιαφέρει αυτή η θεωρία μπορώ να στο αναλύσω σε άλλο POST.Ακόμα ένα πράγμα που πρέπει να προσέξεις πάρα πολύ και αν δεν το έχει κάνει ο μηχανικός σου πρέπει να το κάνει γρήγορα είναι να σου ρυθμήσει το κατανεμητή γιατι αλλιώς θα έχεις έντονη υπεστροφή σε περίπτωση φρεναρίσματος σε στροφή.

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas
κολιτος εχει ραλλυ 122αρι και το εχω σαν μετρο συγκρισης σε στρανταρ διαδρομες

με τα δυο αυτοκινητα στανταρ δεν ειχα μελλον ουτε σε κατηφορα

μετα την επεμβαση στον παππου (ολο το μπροστινο και πισω σηστημα απο πολο G40) στα κατηφορικα κλειστα κοματια του ελεγα αντε για μεχρι που μια ωραια πρωια

ηρθε και του βαλα κονι κιτρινα με βογκλαντ ελατηρια 3ποντα ε μετα εφαγα μια

ΨΩ@$&^$^ΑΡΑ που ηταν ολη δικη μου οσον αφορα ικανοτητες και οι δυο εχουμε

απο ενα ξεκουμπομενο παρμπριζ απο οριακο στριψημο οσον αφορα το μκ1 πολο μου

ΜΧ5 δεν με βλεπει ποτε ουτε στις ευθειες μεταξυ των στροφων.

Αρχηγέ, χωρίς κανένα ψύγμα ειρωνείας, σε παραδέχομαι, πρέπει να είσαι πολύ μεγάλο τιμόνι. Να βάζεις τόσο καλά, ένα τόσο παλιό αμάξι...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Οι εντυπώσεις μου από τη νέα ανάρτηση αλλά και τη συνεργασία τους με τα νέα μου, 2 μηνών ελαστικά, δεν είναι και ό,τι καλύτερο.

Τα χοντρομπούκαλα τελικά Bilstein δεν είναι κάτι ιδιαίτερα διαφορετικό από τα απλά, δεδομένου ότι ήδη στο παρελθόν έχω δοκιμάσει τα απλά sprint με μέτρια συμπεράσματα ως προς την απόδοση αλλά και την υποστροφή στις εισόδους των κλειστών στροφών.

Επειδή έτυχε σήμερα να παίξω λίγο σε Μαραθώνα, Καλέτζι, Γραμματικό και να ψάξω τα όρια της ανάρτησης και γενικά το νέο set-up, μπορώ να πώ, είμαι προβληματισμένος με τους χρόνους μου σε σχέση με το παρελθόν και πλέον δεν με ικανοποιεί σχεδόν τίποτα! Τα αμορτισερ αυτά δεν κάνουν για extreme καταστάσεις και πραγματικά αν μπορούσαν να είναι ακόμα σφιχτότερα θα με εντυπωσίαζε περισσότερο. Πέραν της καλής άνεσης που παρέχουν για τα δεδομένα, δεν προσφέρουν την απαιτούμενη απόδοση. Και μάλιστα μιλώντας για κλειστές στροφές, όπου ακόμα και με αρνητική κάμπερ στο -1, πρόσφατη τέλεια ευθυγράμμιση από 2 μάστορες σε 2 διαφορετικές μέρες και γενικότατο έλεγχο του αυτοκινήτου μου, μπορώ να πώ η υποστροφή ήταν παρούσα, ακόμα και με τα νέα Michelin Exalto II που φοράω! Θέλω να πώ, δεν φταίει κάτι ελαττωματικό στο αμάξι!Μάλιστα δοκίμασα το αυτοκίνητο με πίεση 34/30 και έχω την εντύπωση, ένα 36 μπροστά θα του πήγαινε γάντι!Εξακολουθούν τα πίσω λάστιχα και ζεσταίνονται δύσκολα, το πίσω μέρος παραμένει όμως τελικά κολλημένο στο έδαφος ακόμα και με σχετικά απότομο χειρόφρενο σε κλειστές, έτσι για τη δοκιμή, ενώ το μπροστινό μέρος έχει αυτή την αίσθηση που αποκόμισα αναφορικά με το σύστημα διεύθυνσης και με τα προηγούμενα απλά Bilstein Sprint που φορούσα κάποτε: Σχετική αδράνεια γύρω από τη θέση της ευθείας και καθυστέρηση στην απόκριση από τέρμα αριστερά σε δεξιά και το αντίθετο, δηλαδή στην επαναφορά. Βέβαια το τιμόνι είναι αρκούντως σφιχτό και με στιβαρή αίσθηση, μέσα στη στροφή ικανοποιεί αλλά στο απότομο άφημα του γκαζιού με πολλά χλμ και στην ταυτόχρονη αλλαγή πορείας με πάτημα στο φρένο, υπάρχει μία αδράνεια του μπροστινού μέρους, σαν να πλέει! Υπόψη, αλλάχτηκαν πρόσφατα και οι βάσεις της μηχανής, του κιβωτίου αλλά και τα ψαλίδια είναι 10 μηνών!

Τί λέτε?

Γενικά η υποστροφή δεν έπρεπε να είναι λιγότερη????

Αυτά...

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια και παλι!!!λοιπον ο σκοπος που ανοιξα αθτο το τοπικ ειναι για να δηλωσω οτι οσο ποιο χαμηλο ειναι το αυτοκινητο τοσο ποιο σταθερο ειναι και τοσο ποιο απολυτο στην κινηση του τιμονιου!!!!δηλαδη οτι και αν κανεις το τιμονι ακουει κατευθειαν!!!καταλαβατε???το συμπερασμα ειναι οτι bilstein 40ari καλαμι+ελατηρια οσο ποιο χαμηλα γινεται=η καλυτερη αναρτηση μετα βεβαια απο τις ρυθμιζομενες(ΚW,WEITEC,POWERTEK)

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι, το αυτοκίνητο δείχνει να χρειάζεται λίγο περισσότερο χαμήλωμα...Κάτι οι κλίσεις του αμαξιού, κάτι η απόκριση σε απότομους ελιγμούς. Αλλά το σίγουρο είναι, το ελατήριο αυτό είναι αρκούντως σκληρό!Και προοδευτικό! ¶σε που όλοι φοράνε πια αυτόν το συνδυασμό συνέχεια και εκφέρουν συνεχώς θετικές εντυπώσεις...

Δηλαδή το συμπέρασμα που βγάζετε έχει να κάνει αποκλειστικά με τα ελατήρια???

Link to comment
Share on other sites

Guest stel-th
Αρχηγέ, χωρίς κανένα ψύγμα ειρωνείας, σε παραδέχομαι, πρέπει να είσαι πολύ μεγάλο τιμόνι. Να βάζεις τόσο καλά, ένα τόσο παλιό αμάξι...

ευχαριστο για τα καλα λογια αλλα η μηχανικη προσφιση ενος αυτοκινητου επιρεαζεται απο το βαρος του οποτε οντας ελαφρυτερος σχεδον 300 κιλα απο ενα

ραλλυ η φυγοκεντρος μεσα σε μια στροφη με επυρεαζει λιγοτερο αυτο συμβαινει μεχρι το πολυ τα 100 χλμ\ωρα απο εκει και πανω παιζει ρολο και η αεροδυναμικη

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Με τις πιέσεις που έβαλες πως να μην είναι όλο μούτρα το αμάξι...αυ΄τες είναι μόνο για πίστα ή...για τρακτέρ... για κάνε μια δοκιμή με 29-28 και θα δείς... στο Ιμπιζα με sprint/vogtland είδα το αμάξι ρυθμίσιμο μόνο με 28/26 πιέσεις....ακούγεται κάπως αλλά δοκίμασε...

Link to comment
Share on other sites

Να'τονα παιδιά! :D

Τί λέτε καλέ?

σε 65% ποσοστό βάρους μπροστά θα βάλεις σε έντονη πίεση σε οριακή οδήγηση σε δρόμο 28-29 μπροστά, τη στιγμή που ο κατασκευαστής δεν το κατεβάζει ούτε...άδειο κάτω από 31?

¶σε που με διαφορά 2 λιμπρών στο όριο μπροστά πίσω αλλά και στην περίπτωση που το πίσω ξεπεράσει το μπροστά, ενδέχεται, όπως συνέβη σεεμένα παλιότερα, να πιέζει το πίσω μέρος το μπροστινό μέσα στη στροφή για να μην υπερστρέψει με τόση πίεση και να έχεις περισσότερα μούτρα!

Πίστα? Ειδικά χειμερινούς μήνες, 38-40 μπροστά με 32-34 πίσω ,αν δεν θές μετά από 4-5 γύρους να κλαίς τα λάστιχα...

arci-20VT, χωρίς παρεξήγηση, αν βάλεις πχ τις πιέσεις που προτείνεις στο σχεδόν αγωνιστικό Λεόν σου, θα σε περνάνε ακόμα...και τα γαλλικά μπρίκια 106 στις στροφές! :thumbsup:

Φιλικά

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

Δεν υπάρχει λόγος παρεξήγησης...Σου είπα ΔΟΚΙΜΑΣΕ δεν χάνεις τπτ...και μη μου λες για τον κατασκεαστή ούτε οι πιέσεις που λές έχουν καμια σχέση με του κατασκευαστή.θέλεις να κάνεις ένα αυτοκίνητο που είναι φτιαγμένο να οδηγείται υποστροφικά να πετάει κώλους ε κάτι πρέπει να αλλάξεις...

Το Λεον μου ΔΕΝ είναι αγωνιστικό, για την ακρίβεια είναι πολύ πιο αθόρυβο και άνετο απο το Ιμπιζα που είχα...μαμά ακόμα γαρ...έίναι 1470 κιλά και όχι 1040 όπως το ίμπζα και φοράει 225/45/17 όχι 195/50/15....όπως καταλαβαίνεις επομένως βάζω τις μαμά πιέσεις 2,1 bar μπρός πίσω (δε θυμάμαι σε πόσα psi αντιστοιχούν...)

Στο ίμπιζα φόραγα για λίγο μια ρυθμιζόμενη ανάρτηση(την οποία και πουλάω...) και ψάχνοντας να το κάνω υπερστροφικό είδα κάτι που ήταν πέρα απο αυτά που γνώριζα..όσο το σκλήραινα πίσω τόσο πιο πολλά μούτρα έβγαζε. ανάποδα μπροστά! έτσι είπα να βάλω τέτοιες πιέσεις και με γνώμωνα να μην κοπανάει μέσα στην πόλη.μοναδικό μειονέκτημα επειδη το έστιβα στις στροφές να έχω φθείρει τα πλαινά του ελαστικού αλλά σιγά το πρόβλημα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.