Jump to content
Guest RGT

''ΗΠΙΑ'' ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΓΙΑ Golf Gt

Recommended Posts

Γιάννη η επίτευξη 210 αλόγων στο μελλοντικό μου GT είναι ΤΕΛΕΙΑ για εμένα! Μου είναι υπεραρκετά! :D Αρκεί μέχρι εκεί να μην υπάρχει πρόβλημα αξιοπιστίας... Από θέμα εξάτμισης γνωρίζουμε κάτι?
Σίγουρα όταν πειράζεις κάτι μειώνεις τη διάρκεια ζωής του αλλά και την αξιοπιστία του! Λογικό δεν είναι; Όσο για την εξάτμιση, περίμενε ακόμη.

Αν δεις εδώ στο stage2 (210hp) αναφέρει σε ότι αφορά την εξαγωγή: modified pre-exhaust pipe for reduced exhaust counter-pressure. Αν δεις δε πειράζουν κάτι άλλο από την εξαγωγή! Στο επόμενο stage 3 (240hp) που περιλαμβάνει και αλλαγή τούρμπο κτλ αλλάζει και εξάτμιση... Αν προσέξεις το κόστος για το stage 2 είναι περί τα 2000€ ενώ στο stage 3 δεν αναφέρει τιμή (μην εκπλαγείς αν πλησιάζει ή και ξεπερνά τα 5000€ ) :thumbsup:

Edited by Γιάννης
Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα... Ενημερώθηκα σχετικά... Κάτι αλλο τώρα... Το GT έχει όργανο ένδειξης υπερπλήρωσης στο καντράν. Μπορεί κάποιος να τοποθετήσει ένα aftermarket π.χ. της Apex-i? Γίνεται? Όπως επίσης και Air Flow meter?

Συγγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις, απλά θέλω να μάθω διάφορα για το νέο αυτό μοτέρ... :(

Link to comment
Share on other sites

Guest Rallyeman
Μάλιστα... Ενημερώθηκα σχετικά... Κάτι αλλο τώρα... Το GT έχει όργανο ένδειξης υπερπλήρωσης στο καντράν. Μπορεί κάποιος να τοποθετήσει ένα aftermarket π.χ. της Apex-i? Γίνεται? Όπως επίσης και Air Flow meter?

Συγγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις, απλά θέλω να μάθω διάφορα για το νέο αυτό μοτέρ... :wacko:

(καλως σας βρηκα!)

Σχετικα με το μπαρομετρο που ρωτας, επειδη το GT δουλευει 2.5 overboost και τα περισσοτερα μπαρομετρα ειναι δύμπαρα, τουλαχιστον εγω, δε βρηκα καποιο! :D

Οσο για το προγραμμα των 220αλογων, αν εχει εγγυηση δε τιθεται θεμα αξιοπιστιας..Ομως μηπως στα λεφτα αυτα ειναι και φιλτρο κ εξατμιση? :mellow:

Για τη σκαστρα, οπως ειπωθηκε παραπανω ως τωρα δεν εχω βρει κανεναν που να συμφωνει οτι μπαινει. Ολοι λενε οτι οπως και ο 2lt δε δεχεται σκαστρα...Κριμα... :D

Φιλτρο K&Ν για το φιλτροκουτι πηρα τιμες πανω απο 100 ευρω, πολυ ακριβα! :cry:

Και εγω στο ψαξιμο ειμαι! :D

Link to comment
Share on other sites

μια παρενθεση επειδη κι εγω το ιδιο λαθος εκανα πριν κυκλοφορησει,το gt overboost εχει 1,5 bar και οχι 2,5 :wacko:

οποτε μια χαρα τη κανει τη δουλεια του ενα οργανακι!

ηλεκτρολογο καλο μονο να βρεις :D

Link to comment
Share on other sites

Οσο για το προγραμμα των 220αλογων, αν εχει εγγυηση δε τιθεται θεμα αξιοπιστιας..Ομως μηπως στα λεφτα αυτα ειναι και φιλτρο κ εξατμιση? :wacko:

πρεπει να ειναι με φιλτρο εξατμιση ομως προγραμμα με 220 ps δεν νομιζω να παιζει σην ελλαδα.μονο γερμανια

φιλτρακια κοιτα και BNC και GREEN .Νομιζω οτι ειναι φθηνοτερα

Link to comment
Share on other sites

γιατι υπαρχει η υποψια οτι η αλλαγη φιλτρου ευννοει τον τουρμπο κινητηρα?...εγω παντως με το μαμα φιλτρο παω καλυτερα!....(εκτος αν γινει σε συνδυασμο με προγραμμα)

Link to comment
Share on other sites

γιατι υπαρχει η υποψια οτι η αλλαγη φιλτρου ευννοει τον τουρμπο κινητηρα?...εγω παντως με το μαμα φιλτρο παω καλυτερα!....(εκτος αν γινει σε συνδυασμο με προγραμμα)
Σωστά, σε μαμά τούρμπο στην καλύτερη θα είσαι στα ίδια και στη χειρότερη θα πηγαίνει χειρότερα... Άσε που μπορεί να κάψεις κανένα maf. Μόνο σε ολοκληρωμένη βελτίωση θα σου προσφέρει κάτι (εισαγωγή, εξαγωγή, πρόγραμμα)! Edited by Γιάννης
Link to comment
Share on other sites

Σωστά, σε μαμά τούρμπο στην καλύτερη θα είσαι στα ίδια και στη χειρότερη θα πηγαίνει χειρότερα... ¶σε που μπορεί να κάψεις κανένα maf. Μόνο σε ολοκληρωμένη βελτίωση θα σου προσφέρει κάτι (εισαγωγή, εξαγωγή, πρόγραμμα)!

Είπαμε ρε παιδιά να μήν λέμε πράγματα χωρίς να τα στηρίζουμε.Τι καμμένα MAF και ιστορίες....

¶ν ήταν έτσι ΚΑΝΕΝΑΣ βελτιωτής δέν θα πείραζε την εισαγωγή......

Link to comment
Share on other sites

Είπαμε ρε παιδιά να μήν λέμε πράγματα χωρίς να τα στηρίζουμε.Τι καμμένα MAF και ιστορίες....

¶ν ήταν έτσι ΚΑΝΕΝΑΣ βελτιωτής δέν θα πείραζε την εισαγωγή......

Διαφωνείς ότι είχαν παρατηρηθεί στα τεσσάρια τέτοια προβλήματα, από κακό-λανθασμένο λάδωμα του φίλτρου; Δεν ήταν και λίγοι αυτοί που τον είχαν πάρει στο χέρι!

Επίσης δε μίλησα για βελτιωτή! Εννούσα αν πας και βάλεις μόνος σου κάποιο φίλτρο... Ο βελτιωτής το έχει μελετήσει προφανώς και χρησιμοποιεί συγκεκριμένη εισαγωγή και έχει και την ευθύνη των πραξεών του!

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνείς ότι είχαν παρατηρηθεί στα τεσσάρια τέτοια προβλήματα, από κακό-λανθασμένο λάδωμα του φίλτρου; Δεν ήταν και λίγοι αυτοί που τον είχαν πάρει στο χέρι!

Επίσης δε μίλησα για βελτιωτή! Εννούσα αν πας και βάλεις μόνος σου κάποιο φίλτρο... Ο βελτιωτής το έχει μελετήσει προφανώς και χρησιμοποιεί συγκεκριμένη εισαγωγή και έχει και την ευθύνη των πραξεών του!

Με συγχωρείς, αλλά άν δέν ξέρει κανείς να λαδώνει ΣΩΣΤΑ το φίλτρο του, δέν του φταίει καμία εταιρία κατασκευής φίλτρων, αλλά ούτε και η VW φυσικά...

ΚΑΘΕ αυτοκίνητο οφελειται απο την απελευθέρωση της εισαγωγής, είτε ΤΒ είτε Ν/Α καθώς είναι ευρέως γνωστό ότι το μπούκωμα της εισαγωγης απο το εργοστάσιο είναι ένας τρόπος ελλάτωσης της απόδοσης για λόγους ρύπων και ....άλλων.

Και κάτι ακόμα...Όταν λέμε να αλλάξουμε εισαγωγή ειναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ότι θα βάλει κανείς κάποιο "ΚΙΤ" δια τον συγκεκριμένο κινητήρα.Δέν χρειάζεται να στο βάλει κανένας "βελτιωτής", αλλά ούτε παίρνεις δύο μπουριά με ένα καλτσόν και το βαφτίζεις.....φιλτροχοάνη.......

Link to comment
Share on other sites

Με συγχωρείς, αλλά άν δέν ξέρει κανείς να λαδώνει ΣΩΣΤΑ το φίλτρο του, δέν του φταίει καμία εταιρία κατασκευής φίλτρων, αλλά ούτε και η VW φυσικά...

ΚΑΘΕ αυτοκίνητο οφελειται απο την απελευθέρωση της εισαγωγής, είτε ΤΒ είτε Ν/Α καθώς είναι ευρέως γνωστό ότι το μπούκωμα της εισαγωγης απο το εργοστάσιο είναι ένας τρόπος ελλάτωσης της απόδοσης για λόγους ρύπων και ....άλλων.

Και κάτι ακόμα...Όταν λέμε να αλλάξουμε εισαγωγή ειναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ότι θα βάλει κανείς κάποιο "ΚΙΤ" δια τον συγκεκριμένο κινητήρα.Δέν χρειάζεται να στο βάλει κανένας "βελτιωτής", αλλά ούτε παίρνεις δύο μπουριά με ένα καλτσόν και το βαφτίζεις.....φιλτροχοάνη.......

Σύμφωνοι μια σωστή απελευθέρωση της εισαγωγής κάνει καλό. Βέβαια θα πρέπει να γίνει και κάτι ανάλογο σε εξαγωγή και πρόγραμμα, έτσι δεν είναι;

Σχετικά με το προηγούμενο post, αναφερόμουν σε παιδιά που ψάχνωνται για βελτίωση κτλ ώστε να έχουν στο μυαλό τους όλα τα ενδεχόμενα. Εγώ πάντως ακολουθώ το ρητό: προσέχουμε για να έχουμε :baby:

Link to comment
Share on other sites

Guest Rallyeman

Για να γινουμε πιο συγκεκριμενοι....

Αν στο GT βαλουμε ενα πιο ελευθερο φιλτρο στο φιλτροκουτι, υπαρχει περιπτωση να παθει κατι καποιος αισθητηρας?

Καποιοι εγκεφαλοι (ολοι?) εχουν τη δυνατοτητα να αυτοπροσαρμοζονται στις εκαστοτε συνθηκες και να αυξομειωνουν το ψεκασμο με σκοπο την προσεγγιση της τελειας καυσης! (δηλ ουτε πλουσιο ουτε φτωχο το μιγμα)

Φυσικα αυτη η αυξομειωση περιελαμβανει ενα μικρο ευρος, ετσι ωστε αναλογα τη περιεκτικοτητα του αερα σε οξυγονο (βλ. υψομετρικες διαφορες) να γινεται η βελτιστη καυση.

Με ενα πιο ελευθερο φιλτρο στο μαμα φιλτροκουτι ο αιθητηρας της εισαγωγης θα διαγνωσει βελτιωμενη ροη αερα και λογικα θα προσαρμοστει ο εγκεφαλος ετσι ωστε να εχουμε καλυτερη καυση..

Δε βρισκω το λογο να χαλασει κατι...

Υποθεσεις κανω βεβαια...

Τωρα με φιλτροχοανη (που καταργει βεβαια τους πνιχτες κτλ) ισως υπαρχει προβλημα... Εχω καψει MAF σε Accent με τετοια πατεντα...!

(τι μου θυμισατε τωρα!)

Tελοσπαντων!

Link to comment
Share on other sites

Αν βάλεις ελεύθερο φίλτρο, μόνο με λάθος λάδωμα μπορείς να δημιουργήσεις πρόβλημα στο maf. Αν περάσει λάδι στο maf μάλλον τον παίρνεις στο χέρι... Πάντως για το αν αυξάνει την ιπποδύναμη θα πρέπει να στο πει κάποιος που το έχει βάλει. Πιστεύω ότι σε μαμά gt δε θα καταλάβεις κάποια σημαντική διαφορά. Οπότε το ερώτημα είναι, αξίζει τα λεφτά του;

Edited by Γιάννης
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και από εμένα παιδιά,

Είμαι και εγώ κάτοχος ενός gt και καλοβλέπω την αναβάθμιση του κινητήρα στο πρώτο στάδιο.Στα πόσα χιλιόμετρα πιστεύετε ότι θα ήταν κατάλληλο να την επιχειρήσω;

Ευχαριστώ πολύ

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και από εμένα παιδιά,

Είμαι και εγώ κάτοχος ενός gt και καλοβλέπω την αναβάθμιση του κινητήρα στο πρώτο στάδιο.Στα πόσα χιλιόμετρα πιστεύετε ότι θα ήταν κατάλληλο να την επιχειρήσω;

Ευχαριστώ πολύ

Κοίτα αυτό είναι καθαρά προσωπικό θέμα. Εγώ πάντως πριν τα 30,000 δε μου πάει καρδιά να το πειράξω... Η γνώμη μου είναι ότι το χέρεσαι εργοστασιακό και μόλις αρχίσεις να το βαριέσαι του πετάς και ένα α' στάδιο. ¶σε που ακόμη δεν υπάρχουν πολλές λύσεις στην αγορά. Ας να το φτιάξουν πρώτα άλλοι να δουν τι παίζει (πετώντας αρκετά χρήματα) και μετά βλέποντας και κάνοντας :)
Link to comment
Share on other sites

Για μένα δεν αξίζει η βελτίωση σε αυτό το αμάξι σε γκάζια.. μιά περισσοτερο δεμένη αναρτισούλα ή κάτι για την εμφάνιση πιστέυω θα ήταν καλύτερη επιλογή...

σορρυ για το οφτοπικ

Link to comment
Share on other sites

οδηγησα τις προαλλες το Gt της αντιπροσωπείας. το αμαξι πολυ καλο στις χαμηλές (ροπΗ δηλαδη) αλλα δεν με συγκίνησε, δεν με ενθουσιασε δηλαδη οσο περιμενα. Ηλπιζα οτι θα δω τεράστια διαφορά 55 αλογα διαφορα ειναι αυτη με το δικο μου, αλλα ήταν σαν 1.4 απλα με ένα τουρμπο πάνω που έκανε την διαφορά.Σαν στησιμο, φρένα κλπ είναι ίδιο με το δικο μου (1.6 sportline).

Link to comment
Share on other sites

οδηγησα τις προαλλες το Gt της αντιπροσωπείας. το αμαξι πολυ καλο στις χαμηλές (ροπΗ δηλαδη) αλλα δεν με συγκίνησε, δεν με ενθουσιασε δηλαδη οσο περιμενα. Ηλπιζα οτι θα δω τεράστια διαφορά 55 αλογα διαφορα ειναι αυτη με το δικο μου, αλλα ήταν σαν 1.4 απλα με ένα τουρμπο πάνω που έκανε την διαφορά.Σαν στησιμο, φρένα κλπ είναι ίδιο με το δικο μου (1.6 sportline).

Εχει την διπλάσια ροπή απο το 1.6 πως δεν σου φάνηκε η διαφορά; Στις επιταχύνσεις με τετάρτη το 1.6 μπροστά του είναι ποδήλατο.

Οι αναρτήσεις είναι πιο σκλήρες και τα 17αρια του δίνουν καλύτερη επαφή με τον δρόμο, έχει πιο σκλήρές αντιστρεπτικές και αμορτισέρ, πως σου φάνηκε ίδιο; Τα φρένα είναι ίδια με του GTi και το 1.6 αυτά φοράει;

Link to comment
Share on other sites

όχι παιδιά δεν μιλάω για ροπες κ χαμηλα εκει οντως ειμαι ποδήλατο σε συγκριση με το Gt(170).τις αναρτήσεις τώρα: πηγαινα στην εθνική δεν παρατήρησα διαφορα.Επισης, στο τελος πηγαινα με 130-140 και μου λεει ο πωλητης πάτα φρενο να δεις.Ε δεν ειδα διαφορά σε σχέση με το δικό μου, ψέματα να πω? 17αρες ζάντες κ 225 λάστιχο? Ουτε εκει είδα διαφορά. Καλα μην μιλήσω για εσωτερικό. Τον ρωτάω σε τι ακριβως διαφέρει απο το 1.6? μου λεει το λογοτυπο στο τιμονι και η επένδυση και ο τεμπελης που δεν ξερω αν ειναι προαιρετικό. Παντως στο δρόμο ειναι ένα 1.4 απλά με φοβερές χαμηλές και πολύ ροπή.

Τελικά μόνο το GTI είναι "ολα τα λεφτά". (προσωπική άποψη)

Υ.Γ.1 Οχι δεν ανέβηκα στο TSI με τα 140.

Υ.Γ.2 Περίμενα πολύ μεγαλύτερη διαφορά!

Edited by theos_larissa
Link to comment
Share on other sites

ελεος ειχα το 1,6 V sportline και πριν 20 μερες το εδωσα και πηρα το gt .τα φρενα ειναι μερα νυχτα αναρτησεις ασυγκριτα καλυτερες στησιμο και οδηγικη συμπεριφορα καμμια σχεση και απο μηχανη ροπη τελικη και οτι θες να μην το συζηταμε

και καλα ολα αυτα εκεινο πουδεν καταλαβα ειναι το ψαξιμο σου με το εσωτερικο τι περιμενες ? ιδιο μοντελο ειναι και το gti ενα κοντερ 300χλμ μπακετ και λεβιεδακι εχει διαφορετικα απο τα αλλα

συμπερασμα η μαιμου το παιδι της το βλεπει το πιο ομορφο αλλα οχι και ετσι φιλικα

Link to comment
Share on other sites

ενταξει ας μη ριμαξουμε το τοπικ.

τα παιδια για βελτιωση μιλανε.

μερα με τη νυχτα ειναι οι επιδοσεις φυσικα.

φρενα-αναρτησεις(μερα με τη νυχτα δεν ειναι) αλλα ειναι καλυτερα φυσικα αφου ειναι κ πιο μεγαλα(τα φρενα) και πιο σπορ(η αναρτηση)

ας μεινουμε στο θεμα ομως.

οσο για βελτιωση και στα ποσα κμ που ειπατε νομιζω μετα τα 15-20 χιλιαδες ειναι μια χαρα..

εχει ανοιξει το μοτερ ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.