Jump to content
  • Who's Online   2 Members, 0 Anonymous, 35 Guests (See full list)

  • Member Statistics

    20,705
    Total Members
    1,229
    Most Online
    urbilum
    Newest Member
    urbilum
    Joined
  • Forum Statistics

    41.1k
    Total Topics
    558.6k
    Total Posts
  • Last 3 posts

    • Γειά σας,    Μπορεί να είναι η ιδέα μου αλλά σαν να μου φάνηκε ότι μύρισα λίγο καύσιμο. Δεν ξέρω εάν μπορεί να μην είναι καύσιμο αλλά καυσαέριο, το αυτοκίνητο μόλις έβαλα ποιο ελεύθερο downpipe πριν προγραμματιστεί (προγραμματίστηκε τελικά) οπότε μπορεί η αλλαγή να μου φάνηκε κάπως και να μην είναι τίποτα. Επίσης, το αυτοκίνητο καμιά φορά κλοτσάει στις 2000-2500 στροφές με σταθερή ταχύτητα. Όλα αυτά με πονήρεψαν λίγο και άρχισα να μυρίζω το dip stick του λαδιού. Εμπειρία δεν έχω αλλά μου φάνηκε σαν να μυρίζει καύσιμο και άρχισα να κοιτάω εάν και πως υπάρχει πιθανότητα να καταλήγει καύσιμο στο λάδι του μοτέρ. Το έχω πάει για αλλαγή λαδιού σαν προληπτικό μέτρο μην μαγκώσει τίποτα μέχρι να δούμε τι συμβαίνει. Όλοι οι μηχανικοί λένε, χωρίς καν να τσεκάρουν, αποκλείεται μπλα μπλα κτλ. Ρώτησα 2-3, κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να το κοιτάξει παραπάνω (εκτός από την ξερολίαση του να σε βγάλουν άσχετο, βλάκα και ψεύτη κατευθείαν). Το ίντερνετ λέει ότι είναι στάνταρτ πρόβλημα εάν η HPFP έχει αρχίσει να παραδίδει πνεύμα, το cam follower της αντλίας τα ίδια (αμφιβάλλω εάν έχει αλλαχτεί ποτέ), ο MAP να είναι βρώμικος, τα μπεκ να "κατουράνε" κτλ. Έβαλα το OBD2 module που έχω και έβαλα το Torque Pro να καταγράψει πίεση καυσίμου, στροφές και fuel trims. Τα πράγματα δεν φαίνονται και πολύ καλά. Ενδεικτικά παραθέτω κάποιες τιμές. Δεν έχω βρει κάποιο pattern ακόμα. Στις ίδιες στροφές, ίδιες πιέσεις καυσίμου τα trims μπορεί να είναι ΟΚ αλλά καμιά φορά πετάει τα παρακάτω     Προφανώς τα -10 και κάτω είναι πολύ ανησυχητικά, αν το καταλαβαίνω καλά, ο εγκέφαλος θεωρεί ότι υπάρχει πολύ καύσιμο από τη μέτρηση του AFR και κόβει την παροχή μέχρι και το μέγιστο -25%. Δεν μου πολύ-φαίνεται για μπεκ γιατί φαντάζομαι εάν ήταν κολλημένο θα έριχνε συνέχεια καύσιμο και όχι περιστασιακά και όποτε να είναι. Από την άλλη το long term είναι +14.0625, περίεργα πράγματα. Καμία ιδέα τι να κάνω; Όπως είχα αναφέρει και σε άλλο μήνυμα, δεν περιμένω από μηχανικό να μου κάνει διάγνωση, έχω εγκαταλείψει σε αυτό το θέμα. Σαν πρώτο βήμα θα δω τι μου λέει, και εάν μπορεί να το διαβάσει το Torque Pro, το MAP. Καθαρισμός MAP. Αλλαγή φίλτρου βενζίνης σε περίπτωση που είναι μπουκωμένο. Από εκεί και πέρα, το ψάχνω περισσότερο κομμάτι κομμάτι ( και εάν ναι σε ποιόν για Θεσσαλονίκη ) ή τρώω το πακέτο και παραγγέλνω απευθείας RTMG μπεκ για EA111 420bhp και μια Loba HP14 HPFP και πάω στο μηχανικό της γειτονιάς και του λέω βάλε τα και ότι γίνει; Το αυτοκίνητο έχει S3 Intercooler, downpipe, και στο πρόγραμμα έδωσε 190bhp/300Nm. Κατά μια έννοια ίσως για το HPFP να είχε έρθει η ώρα του. Και μετά αρχίζω να κυνηγάω τα 230-240 bhp. Το αμάξι έχει 266,000 χιλιόμετρα, στις 190,000 είχε σπάσει καδένα οπότε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης (συγγενής) είχε κάνει το ρεκτιφιέ με καινούργιες βαλβίδες κτλ. Η HPFP που φοράει μου φαίνεται από το εργοστασίου. Turbo BorgWagner ας πούμε είναι καινούργιο.    Γνώμες; Ευχαριστώ! Έχω όλο το trim log, 10ΜΒ, από την πρωινή διαδρομή, μεγάλο κομμάτι ήταν σταμάτα ξεκίνα λόγω κίνησης, μετά έχει και λίγο ποιο υψηλές ταχύτητες.     
    • Η Πανελλήνια εκδρομή του VWClub στις 5 & 6 Ιουλίου 2025 στο Μουζάκι υπόσχεται ένα αξέχαστο διήμερο για τους φίλους του VW! Μοναδικές διαδρομές, όμορφα τοπία και φυσικά εξαιρετική παρέα. Είτε είσαι παλιός είτε νέος στο κλαμπ, είναι μια ευκαιρία να μοιραστούμε το πάθος μας για το αυτοκίνητο και να δημιουργήσουμε υπέροχες αναμνήσεις. Μην τη χάσετε!
    • Φίλε μου καλησπέρα.  Στο δικό μου VW GOLF V GTI 2006 δεν ξεκλειδώνει η πόρτα του οδηγού και στο διαγνωστικό μου βγάζει ακριβώς τα ίδια.Παλαιότερα το διαγνωστικό μου έβγαζε το ίδιο σφάλμα χωρίς να έχω αντιληφθεί κάποια δυσλειτουργεία αλλά σε λίγο καιρό άρχισε να μην ξεκλειδώνει την πόρτα του οδηγού, οπότε αποφάσισα να την αλλάξω. Πήρα αντιπροσωπεία και ζήτησα τον κωδικό της κλειδαριάς και μου είπαν ότι είναι: 3D1 837 015 AP και παρήγγειλα από ιντερνετικό κατάστημα μία στα 52 ευρώ και περιμένω να έρθει για να την αλλάξω. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν κλειδαριά γνήσια 207€ μετά την έκπτωση και περίπου 50 € αντικατάσταση.  
  • Topics feed

  • Recent Status Updates

    • George A.  »  R1der

      Υπάρχει "οδηγός" για το πως βγαίνει η μοκέτα αριστερά στο πορτμπαγκάζ (για να αποφύγουμε ζημιές);
      · 0 replies
    • ARISCRETE

      Καλημέρα στην παρέα.  Κάτοχος VW passat 1.8T Tiptronic ( 3bg) 2001 μοντέλο με 114.000 χλμ. 
      Απροειδοποιητα και χωρις κανένα πρόβλημα ποτε το αυτοκίνητο μπήκε σε κατάσταση "limp mode " κάτι σαν SAFE MODE.  Η ένδειξη των ταχυτήτων στο καντράν κοκκινισε ολόκληρη και έχει "μόνο την 3η ταχύτητα μέσα " ώστε να κινείται όσο χρειάζεται. Δεν δουλεύει καμία επιλογή από το σειριακό η το αυτοματο σασμαν ενώ στην πρώτη εμπλοκή ταχύτητας από νεκρό η πάρκινγκ " κλωτσαει" . Το μετέφερα με οδική  στην Καρεντα Ηρακλείου Κρήτης  και στο διαγνωστικό έβγαλε το σφάλμα P1820 ( ρυθμιστική βαλβίδα πιεσης 2 βραχυκύκλωμα με θετικό) Εκεί στο συνεργείο μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό διότι η VW έχει σταματήσει να παράγει ανταλλακτικα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.  Τι κάνω λοιπόν τους λέω; το πετάω το αυτοκίνητο; ...   είχε ποτέ κάποιος παρόμοιο πρόβλημα; περιμένω την βοήθεια σας πριν το ανεβάσω προς αναζήτηση λύσης στην Αθήνα.... 
      · 0 replies
    • alexandros29  »  nikdev

      Γειά,σου φιλε.Ψαχνω εδώ αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι δισκοπλακες πισω φοραει το golf gt 170hp .286 288mm
      Και ποιες προτεινεις value formoney μαμα κατάσταση και τι κωδικο και τακακια
      · 0 replies
    • tsixis

      Παιδιά ψάχνω αυτό εδώ για golf mk6 2πορτο βοηθεια
      https://www.google.com/search?q=golf+6+3+door+interior+door+pull+handle+trim+cover&client=ms-android-huawei&sxsrf=ALiCzsY0MPnbNfIAbQrPfT9HgwpsPUV6WQ%3A1669147469900&ei=TSt9Y6zANoiQxc8P6oaskAI&oq=&gs_lcp=ChNtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwEAEYATIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzIHCCMQ6gIQJzoKCAAQRxDWBBCwAzoHCAAQsAMQQzoSCC4QxwEQ0QMQyAMQsAMQQxgBSgQIQRgAUN0KWN0KYLIZaAJwAHgAgAEAiAEAkgEAmAEAoAEBsAEPyAENwAEB2gEECAEYCA&sclient=mobile-gws-wiz-serp#imgrc=SyroHq7nx_bLJM
      · 0 replies
  • Popular Contributors

  • Members

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.