Jump to content

R1der

Members
  • Content Count

    281
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

R1der last won the day on September 15 2018

R1der had the most liked content!

Community Reputation

17 Good

About R1der

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 03/01/1984

User Information

  • Gender
    Male
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Other VW car

Recent Profile Visitors

5,143 profile views
  1. R1der

    1.8 Tsi K04 Υβρίδιο

    Είχες κάποιο νέο; Ποια εταιρία θα το βγάλει; Βρήκα κάτι σχεδόν σαν αυτό που λες, από εξωτερικό, της sachs και θέλει 1500 μόνο τα ανταλλακτικά.
  2. R1der

    1.8 Tsi K04 Υβρίδιο

    Σωστά φίλε μου. Άσε να τελειώσει πρώτα και βλέπουμε. Και πάλι 100% συμπέρασμα δε βγάζουμε γιατί πέραν των προσωπικών προτιμήσεων του καθενός έχουμε και τις διαφορές από δυναμόμετρο σε δυναμόμετρο.
  3. R1der

    1.8 Tsi K04 Υβρίδιο

    Δεν μου φαίνεται περίεργο. 330 μοτέρ είναι 270-280 ρόδα. Τα 10-15 άλογα είναι το 0,1 bar διαφορά. Τα υπόλοιπα 15-20 βγαίνουν άνετα αν είσαι λίγο πιο στεγνός ή με ελάχιστα περισσότερο αβάνς από μένα. Απλώς εγώ παίζω 1000% ασφαλώς κι ας χάσω 20 άλογα.
  4. R1der

    1.8 Tsi K04 Υβρίδιο

    Ξαναλέω ότι φοράω boost controller. Το αρχικό πλάνο ήταν lo στο 1,3 και hi στο 1,6 (ίσως και λίγο παραπάνω αλλά μας νοιάζει πρώτα η αξιοπιστία και μετά τα άλογα). Στο lo μπορέσαμε και κάναμε πατήματα όπου έβγαλε 240 ρόδα. Στο hi δεν καταφέραμε να δούμε άλογα, ο συμπλέκτης πατινάρησε στο πρώτο πάτημα και προλάβαμε μόνο να δούμε σχεδόν 45 κιλά ροπή. Αν μου πεις τι ακριβώς σε μπερδεύει, ίσως να μπορέσω να σου απαντήσω (αν δεν απάντησα ήδη με τα αποπάνω).
  5. R1der

    1.8 Tsi K04 Υβρίδιο

    Δεν είναι over η πίεση που γράφω. Σταθερή είναι. Φοράει boost controller το αμάξι. Στη lo μπορέσαμε και το ρυθμίσαμε, για τη hi θα φτιαχτεί ο συμπλέκτης.
  6. R1der

    1.8 Tsi K04 Υβρίδιο

    Όπως έγραψα και πιο πάνω ξέραμε πως μάλλον δε θα αντέξει και ήταν επιλογή να μην το πειράξουμε σε πρώτη φάση. Μέχρι 240 είδαμε γιατί δεν μπορούσε να πάει παραπάνω λόγω συμπλέκτη.
  7. R1der

    1.8 Tsi K04 Υβρίδιο

    Σίγουρα δε θα μείνουμε στα 1200. Απλώς μιλάμε για κόστος ανταλλακτικών. Προσωπικά συμφωνώ μαζί σου. Αν είναι να δώσω 1500 για λύση όχι 100% εγγυημένη, δίνω άλλα 1000 και πάω σε dsg6 όπου και μαμά θα είμαι και απροβλημάτιστος και με περιθώριο για πολλά ακόμα αν θελήσω.
  8. R1der

    1.8 Tsi K04 Υβρίδιο

    Βολάν μονής και δίδισκο και θα είναι φιλικό; Αν το βάλεις και είναι καλό εγώ μέσα αλλά 1200 με ρίσκο δε δίνω. Ποιας εταιρίας αλήθεια;
  9. R1der

    1.8 Tsi K04 Υβρίδιο

    Σίμο εξάφτερο δεν είχες βάλει εσύ; Σκέφτομαι πως αν χρειαστώ και βολάν η τιμή θα με βάλει σε σκέψεις να μείνω έτσι προς το παρόν και να πάω σε dsg. Γιατί όταν έχεις δώσει ήδη τα λεφτά μια τέτοιας μετατροπής και φτάνεις στον συμπλέκτη είναι δελεαστικό με +1,5 χιλιάρικο να πας σε κάτι με την αντοχή που θες και μαμά συμπεριφορά.
  10. R1der

    1.8 Tsi K04 Υβρίδιο

    Έχει χάρτη έτοιμο μέχρι 1,3 τώρα και θα κυκλοφορώ έτσι για λίγο. Μετά θα πάει μέχρι 1,6 και εκεί θα μείνει. Ο απαράβατος κανόνας μου είναι απροβλημάτιστη και με μηδενικό ρίσκο λειτουργία.
  11. R1der

    1.8 Tsi K04 Υβρίδιο

    Και τελειώσαμε (σχεδόν)... Το αμάξι σε χαμηλή πίεση έβγαλε 240 ρόδα, σε υψηλή δυστυχώς οι φόβοι μας βγήκαν αληθινοί και ο συμπλέκτης πατινάρησε με το πρώτο πάτημα. Προλάβαμε να δούμε σχεδόν 45 κιλά ροπή και μετά η χαράδρα [emoji23] Το κακό με τα 18άρια μας είναι πως οι λιγοστές έτοιμες λύσεις (π.χ. Sachs) δεν υπάρχουν πλέον και πάμε ή σε φτιαχτό 5φτερο-6φτερο ή σε dsg που όμως τσούζει πολύ η τιμή. Θα ψαχτώ και με εξωτερικό μπας και βρω κανένα ξεχασμένο κιτάκι.
  12. R1der

    1.8 Tsi K04 Υβρίδιο

    Αρχίσαμε [emoji16]
  13. R1der

    1.8 Tsi K04 Υβρίδιο

    Είχα αρκετά τρεξίματα οπότε δεν έκανα κάτι τόσο καιρό. Ήρθε η ώρα του όμως. Τελικά θα μπει κ04 καινούρια μιας και δεν έτυχε κάποια αξιόλογη μεταχείρω για να γίνει υβρίδιο. Θα μπουν όλα μαζί πάνω εκτός του συμπλέκτη που θα τον αφήσω να φάει ότι ψωμιά έχει και μετά θα πάρει πόδι και αυτός. Τέλος μήνα λογικά θα είναι έτοιμο (δεν το έχω βάλει μέσα ακόμα) οπότε θα σας γράψω εντυπώσεις.
  14. Μεγειές!!! Είναι σίγουρα η καλύτερη επιλογή και εκεί θα κινηθώ μάλλον και εγώ όταν χρειαστεί. Αν επιτρέπεται πόσο σου κόστισε; Υ.Γ. Τα νίκελ βάφτηκαν μαύρα ή έβαλες αυτοκόλλητο;
  15. Μα βάλανε οι βλάκες σκληρό πλαστικό. Αν βάζανε ABS που είναι απίστευτα εύκαμπτο δε θα έσπαγε ποτέ.

VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×