Jump to content

R1der

Members
  • Posts

    293
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

R1der last won the day on March 15 2021

R1der had the most liked content!

About R1der

  • Birthday 03/01/1984

User Information

  • Gender
    Male
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Other VW car

Recent Profile Visitors

7,052 profile views

R1der's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

19

Reputation

  1. Καλησπέρα.

    Είδα που έχεις γράψει για την πλεξούδα που άλλαξες στο πορτ παγκάζ.

    Επειδή έχω πρόβλημα με την πόρτα πίσω από τον συνοδηγό (δεν δουλεύει το πίσω τζάμι σωστά και ενώ δεν την διάβαζε πριν λίγο καιρό την πόρτα δεν την κλείδωνε και ξεκλείδωνε,  τώρα την διαβάζει ).

    Υπάρχει περίπτωση να είναι από την πλεξούδα;

    Γιατί μια μέρα σηκώνοντας το πορτ παγκαζ κουνήθηκε και το τζάμι.

    Είναι εύκολο να βγει η μοκέτα πριν την πλεξούδα και πως την βγάζω;

    Το τηλέφωνό μου είναι 6948944878, μπορείς να μου κάνεις μια αναπάντητη όταν μπορείς να μιλήσεις

    ή να μου στείλεις ένα μήνυμα να σε πάρω εγώ για να μην σε χρεώνω.

    Φιλικά Γιάννης.

     

     

  2. Καλό το polar fis. Ουσιαστικά μιλάω για boost control (μιας και έχω) που πέραν την πίεσης βλέπεις τα πάντα, afr, πίεση καυσίμου, misfire, retard (ανά κύλινδρο και συνολικά), πυρόμετρο, λάδια, iat και πολλά άλλα. Χώρια ότι βάζεις εξτρά ασφαλιστικά και αν δει κάτι περίεργο κόβει πίεση άμεσα. Κοστίζει αλλά πιθανότατα σώζεις το μοτέρ σου.
  3. Μεγειά το νέο μοτεράκι λοιπόν. Βάλε οργανάκι πάντως, δε χρειάζεται να το κοιτάς συνέχεια αν βάλεις καλό, ανάβει λαμπάκι και σου τραβάει την προσοχή αν χρειαστεί.
  4. Άουτς... κρίμα... Έχεις οργανάκι να βλέπεις misfire, retard κλπ;
  5. Λέγοντας 300 μιλάω για ρόδα πάντα και το οριακά που λες ποτέ δεν μου άρεσε. Θέλω να είμαι 1000% σίγουρος ότι θα είμαι οκ.
  6. Δεν είναι απόλυτο όριο αλλά από εκεί και πάνω δε θα δουλεύεις απροβλημάτιστα. Πες τα γιατί όταν έγραφα πως θα βάλω μπεκ, μου έλεγαν κάποιοι πως για 300 άλογα δε θέλω μπεκ. Εγώ βέβαια άκουσα τον μηχανικό μου.
  7. Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες. Το μοτέρ μας παίζει ασφαλώς στα 300-320. Φια παραπάνω απροβλημάτιστα αλλάζεις μοτέρ. Και πιο φθηνά θα σου βγει στο τέλος και θα είσαι ήσυχος.
  8. Με μπέρδεψες λίγο να πω την αλήθεια. Όπως κρίνεις καλύτερα.
  9. Βασικά δε χωρίζουμε τα θέματα γιατί μιλάμε για 2 αμάξια στο ίδιο νήμα; 1,8 tsi k04 υβρίδιο του φίλου και το δικό μου κάντο 1,8 tsi k04. [emoji6]
  10. Είσαι παρατηρητικός [emoji6] Πράγματι πονάνε εκεί τα μοτέρ μας. Λόγω χλμ που έχω αλλά και από ένα μικρό «ίδρωμα» που έκανε στην ένωση σασμάν μοτέρ το είχαμε ψιλιαστεί και την αγοράσαμε πριν καν το ανοίξουμε. Πράγματι είχε μια πολύ μικρή διαρροή η οποία σε λίγο καιρό θα μεγάλωνε μιας και η τσίμουχα έφυγε ολόκληρη από το λαμαρινάκι της με ένα απαλό σπρώξιμο με το δάχτυλο. Το άλλο καλό είναι πως ο δίσκος ήταν σχεδόν στα όρια φθοράς οπότε και βελτίωση να μην έκανα, πάλι θα ζήταγε αλλαγή πολύ σύντομα και αυτός.
  11. Έτοιμος λοιπόν και ο συμπλέκτης. Άψογη η συμπεριφορά του από τα πρώτα χλμ. Στρώσιμο τώρα και μετά δυναμόμετρο για να κλείσουμε το θέμα.
  12. Επιτέλους βρήκα χρόνο και προχωράμε
  13. Είχες κάποιο νέο; Ποια εταιρία θα το βγάλει; Βρήκα κάτι σχεδόν σαν αυτό που λες, από εξωτερικό, της sachs και θέλει 1500 μόνο τα ανταλλακτικά.
  14. Σωστά φίλε μου. Άσε να τελειώσει πρώτα και βλέπουμε. Και πάλι 100% συμπέρασμα δε βγάζουμε γιατί πέραν των προσωπικών προτιμήσεων του καθενός έχουμε και τις διαφορές από δυναμόμετρο σε δυναμόμετρο.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.