gauloise Posted August 2, 2010 Report Posted August 2, 2010 Καλησπέρα. Είμαι καινούργιο μέλος και έχω κάποιες απορίες σχετικά με την αναβάθμιση απο rcd300 σε rcd510 (μου το έδωσε φίλος από GTI 6). Εχω διαβάσει πολλά για το θέμα σε ελληνικά αλλά και σε ξένα forum σχετικά με το θέμα "αδείασματος της μπαταρίας" και με τη συμβατότητα του CAN GATEWAY. Ρώτησα την αντιπροσωπεία που αγόρασα το Golf (GT SPORT 07-2007 - Face Lift) αν μπορούσαν να δουν μέσω αρ.πλαισίου τι gateway φοραει. Μου είπαν πως είναι 1Κ0 907 530 S .Εχοντας διαβάσει πως απο L και μετα δεν υπάρχει πρόβλημα, έκανα το εγχείρημα. (δεν έχω χειριστήρια στο τιμόνι, ούτε extra ηχεία) Πήγα σε άλλον εξουσιοδοτημένο έμπορο, μιας και ο δικός μου δεν το αναλάμβανε (!) και το έβαλα. Ως τώρα καλά. Στον έλεγχο δεν έβγαλε πρόβλημα. Δεν σας κρύβω όμως πως σήμερα δεν θα κοιμηθώ ήσυχος. Μου έκαναν και ενα update για κάποιο recall της VW. (Ξέρει κανείς κάτι?) ΥΓ.1.Πως θα δω αν έχει διαροή ρεύματος κάπου;(Αν ναι μεχρι πόσο είναι ανεκτή) ΥΓ.2.Δυο μέρες ακινησίας και σήμερα πήρε μπροστά..¶ντε να δούμε.. (Το topic το εχω ανεβάσει πάλι αλλά κάποιος το μετακίνησε στα Corrado..) Quote
nikoskallithea Posted August 2, 2010 Report Posted August 2, 2010 Oταν το αυτοκίνητο "πέσει" σε sleep-mode το ρεύμα είναι περίπου 50-60mA. Quote
gauloise Posted August 2, 2010 Author Report Posted August 2, 2010 Ευχαριστώ για τη πληροφορία. Αυτό μπορώ να το δω σε ηλεκτρολόγο; Που θα μετρήσει; Και όταν μετρήσει θα το έχω κλειδωμένο; Γιατι ο συναγερμός σίγουρα θα τραβάει κάτι. Quote
gauloise Posted August 2, 2010 Author Report Posted August 2, 2010 (edited) Ευχαριστώ.Με την πρώτη ευκαιρία θα παω να το κοιτάξω. Προτείνετε κάποιον ηλεκτρολόγο; Edited August 2, 2010 by panos_gt140 Quote
nikoskallithea Posted August 2, 2010 Report Posted August 2, 2010 Βγάζεις τη φύσα από το καπό (αν το βλέπει ανοιχτό δεν πρόκειται να "κοιμηθεί"), κλειδώνεις και περιμένεις. Την διάταξη για να γίνει σωστά η μέτρηση την γνωρίζει ο ηλεκτρολόγος. Η διάταξη ειναι η εξής 1)Βγάζεις τη φύσα από το καπό οπως ειπε και ο Δημήτρης το καπό πρέπει να φαινεται κλειστό 2)Κλειδώνεις 3)Τοποθετείς παράλληλα με την μπαταριά του αυτοκινήτου μια άλλη 12βολτη συνδέοντας την με "κροκοδειλάκια" επάνω στα καλώδια που φεύγουν από την μπαταριά. 4)Αποσυνδέεις τον θετικό (+) πόλο απο την μπαταριά του αυτοκίνητου, χωρίς να σου φύγουν τα "κροκοδειλάκια" από τα καλώδια. 4)Τοποθετείς εν σειρά ένα αμπερόμετρο. 5)Αποσυνδέεις το "κροκοδειλάκια" Περιμένεις 10 λεπτα+ για να γυρίσει το αυτοκίνητο σε sleep mode και βλέπεις ποσα mA έχει το όργανο. Σε κάθε περίπτωση στο μισάωρο πρέπει να δείχνει 50-60mA. Quote
gauloise Posted August 2, 2010 Author Report Posted August 2, 2010 Ευχαριστώ για τις πολύτιμες οδηγίες σας. Οταν το κάνω θα δημοσιεύσω τα αποτελέσματα. Quote
gauloise Posted August 9, 2010 Author Report Posted August 9, 2010 (edited) Δυστυχώς δεν το έκανα ακόμα (αν και το άφησα 3 μέρες ακίνητο και ήταν οκ) γιατί είχα άλλα. Αναψε EPC εν κινήση. Φοβόμουν για αντλία υψηλής πίεσης αλλά τελικά ήταν 2 πολλαπλασιαστές και 2 μπουζί.... Edited August 9, 2010 by panos_gt140 Quote
ge@zax Posted August 28, 2010 Report Posted August 28, 2010 Τελικά είχαμε κανένα νέο σχετικά με τη μπαταρία; Να σε ρωτήσω επίσης, πόσο πήγε η αγορά (μεταχειρισμένο, από αντιπροσωπεία ή ebay?) και η τοποθέτηση; Ακούω διάφορα νούμερα και για τα 2 καθώς και για το αν τοποθετείται ή όχι σε gt sport V! Quote
gauloise Posted August 29, 2010 Author Report Posted August 29, 2010 Δεν το αγόρασα. Μου το έδωσε ένας καλός φίλος από GTI 6. Εβαλε κάποιο Alpine νομίζω. Πάντως έως τώρα δεν έχω κανένα πρόβλημα με την μπαταρία. Η τοποθέτηση κοστίζει 30 euro. Καλύτερα να μπει σε αντιπροσωπεία και καλό είναι να γνωρίζεις αν το CAN GATEWAY σου ταιριάζει. Απο 1Κ0 907 530 S και πάνω δεν έχεις πρόβλημα. Quote
tsampikos gt Posted October 23, 2010 Report Posted October 23, 2010 Δεν το αγόρασα. Μου το έδωσε ένας καλός φίλος από GTI 6. Εβαλε κάποιο Alpine νομίζω. Πάντως έως τώρα δεν έχω κανένα πρόβλημα με την μπαταρία. Η τοποθέτηση κοστίζει 30 euro. Καλύτερα να μπει σε αντιπροσωπεία και καλό είναι να γνωρίζεις αν το CAN GATEWAY σου ταιριάζει. Απο 1Κ0 907 530 S και πάνω δεν έχεις πρόβλημα. πολυ χρησιμα ολα!!! η τοποθετηση γινεται στην αντιπροσωπεια με 30 ευρω?κατι εχω ακουσει για εναν κωδικο που πρεπει να υπαρχει μαζι με το rcd-510,ισχυει?? Quote
golfioo Posted November 11, 2010 Report Posted November 11, 2010 πολυ χρησιμα ολα!!! η τοποθετηση γινεται στην αντιπροσωπεια με 30 ευρω?κατι εχω ακουσει για εναν κωδικο που πρεπει να υπαρχει μαζι με το rcd-510,ισχυει?? επιδη ενδιαφερομαι και εγω για το θεμα: 1)ολα τα rcd kai rns εχουν κωδικο και σιγουρα στην τοποθετηση χρειαστηκε... 2)αυτο ομως που θα ηθελα να ξερω ειναι αν επιδη εχει χρησιμοποιηθει σε αλλο αυτοκινητο αρκειται στην διακοπη του ρευματος για να κανει reset και να ειναι σαν καινουριο; ευχαριστω Quote
mourh Posted November 11, 2010 Report Posted November 11, 2010 εχω μια απορια το rcd510 ειναι εξισου καλο με μια aftermarket 7inch οθονη? oχι καμια κινεζικη μια JVC πχ Quote
ACE2007 Posted November 11, 2010 Report Posted November 11, 2010 (edited) εχω μια απορια το rcd510 ειναι εξισου καλο με μια aftermarket 7inch οθονη? oχι καμια κινεζικη μια JVC πχ Σε ορισμένους τομείς υπερτερεί & σε κάποια άλλα θέματα υστερεί, π.χ. έχει ενισχυτή 4χ20Watt ενώ οι οθόνες aftermarket 4x50Watt. Από εκεί και ύστερα αναβαθμίζεται ώστε να έχει λειτουργίες tv, dvd κλπ, πιθανόν όμως σε ανάλυση οθόνης & ποιότητα να υπολείπεται ενός JVC που αναφέρεις. Για τον φίλο όμως που το πήρε δωρεάν εννοείται πως είναι super και σαφώς καλύτερο από 300/310! Tο καλύτερο όλων από τα εργοστασιακά είναι το RNS-510, μπορείς να δεις τα χαρακτηριστικά τους εδώ : RNS-510 Edited November 11, 2010 by ACE2007 Quote
Kaklios design Rodos Posted November 11, 2010 Report Posted November 11, 2010 βαλε καμια φοτο φιλε μου να το δουμε.. Quote