Jump to content
N/A Gti

Kαν'το και συ το Golf (ΙΙ) σου βιδες, ΜΠΟΡΕΙΣ!

Recommended Posts

Λοιπον.....

οπως λεει και ο τιτλος του θεματος, εδω θα δειτε πως μπορειτε να κανετε βιδες το Golfακι σας, η αλλιώς πως να το ξανακανετε καινουριο, στο βαθμο του απλου Do It Yourself, και μερικα σημεια μετριου.

Τα βασικα: θα χρειαστειτε καταρχην, χρονο, μερακι, τραυμαπλαστ και ιωδιο, ρουχα εργασιας (κοινως για πεταμα), καφε (πολυ), τσιγαρα (πιο πολλα), καλη παρεα, και ΠΟΛΥ ΥΠΟΜΟΝΗ.

Μετα θα χρειαστειτε ενα γκαραζ, κατα προτιμηση στεγασμενο, και ενα αλλο αυτοκινητο για να πηγαινοερχεστε μεχρι να τελειωσετε το καμαρι σας.

(εργαλεια: σειρα καρυδακια, σειρα γαλλικα,σειρα αλλεν, κατσαβιδια σταυρο και ισιο, πενσα)

Αρχιζουμε απο τα ευκολα. Τα 2αρια (οχι κατ'αποκλειστικοτητα βεβαια) εχουν αρκετα χρονακια στην πλατη τους. Ετσι μπορει καποια μερα εκει που παμε να πατησουμε φρενο το ποδι μας να βγει απο κατω. Ειναι γνωστα αλλωστε τα προβλήματα διαρροων του καλοριφερ. Δεν ειναι ομως μονο αυτο. Τα λαστιχα απο τις πορτες πολλες φορες ξεραινονται-κοβονται και περνανε νερα στην καμπινα, τα οποια λιμναζουν και μπορει να μας προκαλεσουν προβληματα χωρισ να ο παρουμε χαμπαρι. Καλο ειναι λοιπον να κανουμε ενα ελεγχο μεσα εξω στο πατωμα για σκουριες, γραντζουνιες κοπανηματα κτλ.Προς το παρον θα επικεντρωθουμε στο μεσα.

Ετσι λοιπον αρχιζουμε γδυνοντας το αμαξι, και αρχιζουμε αφαιροντας τα εμπρος καθισματα. Αφαιρουμε πρωτα τα προστατευτικα των σιδηροδρομων (1 βιδα εκαστο). Μετα αφαιρουμε τη βιδα στην μπροστινη (μονη) ραγα του καθισματος και το τραβαμε πισω μεχρι να βγει απο τους οδηγους. Επαναλαμβανουμε και για το αλλο. (επι τη ευκαιρια παρτε καινουριες πλαστικες γλυστρες-αυτες στους πισω οδηγους των καθισματων - για να σταματησετε το παιξιμο των καθισματων). Αφαιρουμε τα πισω καθισματα, οι βιδες (σταυροκατσαβιδο) ειναι πισω απο δυο πλαστικα καλυματακια (κουμπωτα) λιγο κατω απο κει που τελειωνει το καθισμα. Ξεβιδωνουμε τις ζωνες ασφαλειας (17αρα βιδα) (προσοχη στο ελατηριο).Αφαιρεστε το καλυμα του λεβιε ταχυτητων. Τσα, οι βιδες που συγκρατουν την κεντρικη κονσολα. Αφαιρεστε και την κενρικη κονσολα (ψαξτε και για αλλες βιδες, μπορει να εχει και αλλου). Αν εχετε τους διακοπτες των παραθυρων στην κονσολα, τραβηξτε πρωτα τουσ διακοπες εξω, σημειωστε τις θεσεις των καλωδιων (ακομα καλυτερα τραβηξτε μια φωτο) και αφαιρεστε τους διακοπτες. Αφαιρεστε το βυσμα που παει στον αναπτηρα (1 διπολικο βυσμα και ενα καλωδιο με βυσμα μονό για το φωτακι απο το τασακι. Βαλτε χαρτοταινια και γραψτε που παει το καλωδιο αυτο. Αφαιρεστε το "στοπ" του πενταλ του γκαζιου. Αναλογως της χρονολογιας και του μοντελου υπαρχουν απο 2 εως 4 (στο συνολο) πλαστικα η μεταλικα retainers (γυρω στα 3 εκ. διαμετρο, βιδωτά) που συγκρατουν την μοκετα περιπου πισω απο τα πενταλ και αντοιστοιχα στην πλευρα του συνοδηγου. Αφαιρεστε τα. Αφαιρεστε τα λαστιχα απο τις πορτες.

Λογικα τωρα θα μπορειτε να αφαιρεσετε τις μοκετες. Καντε το. Μιας και τις εχετε και καθονται, χωστε το φιλο σας που τοση ωρα καθεται και σας κοιταει να τις πλυνει (με Τιde η αντοιστοιχο για να να ξεβγαλθουν και ευκολα). Αφηστε τις να στεγνωσουν (διαλειμα-καφε-τσιγαρο).

Αν εχει κετσεδες κατω απο τη μοκετα αφαιρεστε τους προσεκτικα (εχουν την ταση να διαλυονται). Το πατωμα πρεπει να ειναι πισσωμενο. Ελεγξτε για χτυπηματα -καρουμπαλα που μπορει να εχουν κανει την πισα να "σκασει". Γενικοτερα ψαξτε για ρωγμες στην πισσα. Αν βρειτε, και ακομα χειροτερα αν η ρωγμη ειναι και ψιλοπορτοκαλι, αρχιστε με ενα ισιο κατσαβιδι να αφαιρειτε την πισα μεχρι να φτασετε λαμαρινα. Αν δειτε σκουρια αρχιστε να αφαιρειτε περιμετρικα εωσ οτου εμφανιστει καθαρη λαμαρινα 2 ποντους τουλαχιστον γυρω γυρω απο τη σκουρια. Επαναλαβετε οπου σας φαινεται υποπτο σημειο.

τι θα χρειαστειτε απο δω και περα: σμιριδοπανο, ακομα καλυτερα δραπανο με συρμαστοβουρτσα, πισσα, πισσοφυλλο, φλογιστρο, κομπρεσερ (ημαρτον)(ειναι προεραιτικο), πινελα, ασταρι που βαφει στη σκουρια, βενζινοκολλα, σιλικονη η συνθετικο καουτσουκ.

post-1251-1150841249_thumb.jpg (απο αριστερα, πισσοφυλλο, μονωτικο υλικο (αντι για κετσε), πισσα υγρη. (τα αλλα τα ξερετε)

Ξεκινηστε να τριβετε με τη συρματοβουρτσα μεχρι να μεινει καθαρο μεταλλο. Μολις τελειωσετε, καθαριστε καλα την περιοχη που τριψατε με διαλυτικο νιτρου για να φυγουν λιπαρες ουσιες κτλ. Βαψτε με το ασταρι. Επαναλαβετε αν εχετε περισσοτερα απο ενα σημεια.

Αφηστε να στεγνωσει. (διαλειμα-σαντουιτσακι-τσιγαρο).

Ελεγξτε τις διαφορες ταπες του πατωματος για εφαρμογη, σκασιματα κτλ. Αν δειτε τιποτα υποπτο, αφαιρεστε τις, καθαριστε το παλιο στεγανοποιητικο υλικο, βαλτε σιλικονη η υγρο καουτσουκ και ξανατοποθετηστε τις.

Τωρα στις "λακουβες" που ανοιξατε ριξτε υγρη πισσα (κατευθειαν απο το δοχειο) μεχρι να γεμισουν, αφου ανακινησετε το δοχειο πολυ καλα πριν το ανοιξετε. Αν θελετε, περαστε ολο το πατωμα ενα χερι πισσα, ετσι για το καλο. Εδω θα σας χρειθαστει το κομπρεσσερ. Αν δεν εχετε, ενα φαρδυ πινελο θα κανει τη δουλεια. (Υπολογιστε περιπου 2 λιτρα για ολο το πατωμα με μπιστολι, 3 περιπου με πινελο(5-10ευρω το λιτρο αναλογα με την εταιρια). Ενοειτε οτι θα εχετε σκουπισει καλα ολο το πατωμα πριν αρχισετε να βαφετε, αλοιως δεν θα "πιασει" καλα η πισσα.

Περιμενετε μεχρι την επομενη ημερα να τραβηξει η πισσα.

Next day....8:00 πμ

Αφου φτασατε ως εδω, να μην βελτιωσετε και λιγο την ηχομονωση?

Εδω λοιπον μπαινουν τα πισσοφυλλα. Ερχονται συνηθως σε κομματια 40*40 (10 ευρω εκαστο). Η εφαρμογη ειναι απλη: βγαζουμε το προστατευτικο χαρτι της κατω πλευρας, ζεσταινουμε με το φλογιστρο και το τοποθετουμε πιεζοντας για να "παρει" τις καμπυλες του δαπεδου. Που βαζουμε? το καλυτερο ειναι παντου, αλλα υπαρχει ο παραγοντας βαρος και κοστος. ενα φυλλο σε καθε μεγαλη επιφανεια, ποδια οδηγου, ποδια συνοδηγου και επιβατων, ειναι καλα.

Μετα, ερχεται η αλλη μονωση.Αυτο το υλικο θα το βρειτε με πολλα ονοματα, ειναι σαν το υλικο της αυγουλιερας (που βαζουμε στα ηχεια) αλλα ισιο και απο τις δυο πλευρες και πιο συμπαγες, και βγαινει σε διαφορες διαστασεις. Προτιμηστε αυτη που σας βολευει καλυτερα. Αρχιστε κοβοντας κοματια λιγο μεγαλυτερα απο το μερος που θελετε να καλυψετε, και τριμαροντας το στις ακριβεις διαστασεις δοκιμαζοντας το διαδοχικα. Αφου φτασετε στο ιδανικο μεγεθος, απλωστε βενζινοκολλα και στο μονωτικο και στο πατωμα και περιμεντε μεχρι να τραβηξει η κολλα. Εν τω μεταξυ αρχιστε να φτιαχνετε το επομενο κομματι. Τραβηξε η κολλα; ωραια, αρχιστε να κολλατε το κομματι απο μια γωνια και προχορωντας προσεκτικα, αφου αν κολησει δεν ξεκολλαει χωρις να καταστραφει το μονωτικο. Επαναλαβετε για τα υπολοιπα κομματια.

Λογικα τωρα θα το εσωτερικο σας θα ειναι καπως ετσι:

post-1251-1150843609_thumb.jpg post-1251-1150843695_thumb.jpg

αλλη αποψη:post-1251-1150844570_thumb.jpg

πως μπορω να ανεβασω κιαλες φωτο??????? δεν παιρνει αλλες ;)-_-

anyway next week χωρος πορτμπαγκαζ.

Link to comment
Share on other sites

ΜΠΡΑΒΟ φιλε μου!ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ''Ηow to'' και ακομη πιο απιστευτος ο τροπος που το γραφεις.. :D:D:Dworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gif

Link to comment
Share on other sites

στην οροφή τι έβαλες; Έχω πετάξει τον κετσέ και ήδη σκέφτομαι αντικαταστάτη. Το θέμα είναι, να είναι καλό και θερμομονωτικό και ηχομονωτικό.

Link to comment
Share on other sites

για την οροφη δεν το εχω ψαξει ακομα. Επιφυλασομαι για το αμεσο μελλον :D:D

ΜΠΡΑΒΟ φιλε μου!ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ''Ηow to'' και ακομη πιο απιστευτος ο τροπος που το γραφεις.. :D:D:Dworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gif

:blush::blush::blush::blush::blush::blush::D:D

Link to comment
Share on other sites

καλα και οικονομικα :D

παρτε και μια ιδεα τι θα κανουμε μετα το εσωτερικο :D:D:D:D

post-1251-1150846267_thumb.jpg

P.S. φανταστικε moderator, πως μπορω να αυξησω το οριο των συνημενων μου?

Edited by N/A Gti
Link to comment
Share on other sites

Guest BassakosVR6

μπραβω Γιαννη! worthy.gifworthy.gif

πολυ καλο how to! με ολες τις λεπτομερειες :D

με βλεπω στις διακοπες μου να καθομαι

να ξηλωνω πατωματα :D

ελα την πεμπτη ΣΕΦ! να τα πουμε απο κοντα! ! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest stel-th
μπραβω Γιαννη! worthy.gifworthy.gif

πολυ καλο how to! με ολες τις λεπτομερειες ^_^

με βλεπω στις διακοπες μου να καθομαι

να ξηλωνω πατωματα :blink:

ελα την πεμπτη ΣΕΦ! να τα πουμε απο κοντα! ! :blink:

ωραιος worthy.gif εγω αν και το εχω ξυλωσει κανα δυο φορες

εεε αλλη μια δεν ειναι τιποτα

αντε και καποιος που γραφει how to γιατι εγω ...ψιλοβαριεμαι.. ^_^:wacko:

Link to comment
Share on other sites

Για ριχτε και μια ματια εδω :thumbsup:http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?s=&...m&album=299

Μπορει να ειναι scirocco αλλα αξιζει να δειτε σε τι μπλεκεις :) οταν ξεκινας restoring.Εδω ειναι πριν τρια χρονια που το εφτιαξα.Περσυ το ξαναελυσα ολο αλλα τα εχω σε βιντεο τα περσινα. B)

Link to comment
Share on other sites

πράγματι κάποιος πρέπει να έχει πολύ κουράγιο για να ξεκινήσει και πόσο μάλλον να τελειώσει κάτι τέτοιο.

Edited by bit
Link to comment
Share on other sites

καλα και οικονομικα :cry:

παρτε και μια ιδεα τι θα κανουμε μετα το εσωτερικο :cry::cry::cry::cry:

post-1251-1150846267_thumb.jpg

P.S. φανταστικε moderator, πως μπορω να αυξησω το οριο των συνημενων μου?

Γιαννη ΜΠΡΑΒΟ!

Πολυ καλο! Χαρα στο κουραγιο σου, ειδικα στο engine bay! Αφαιρεσες και σερβο κτλ? Χαχαχα! Χαμος γινεται!

Σε τι αποσκοπει ολο αυτο?

Link to comment
Share on other sites

μπραβο ρε φιλε!!!! αρχηγος!!(και νομιζα οτι ειμαι ο μονος που θελει

το 2αρι του τζι τζι) παντως σε ζηλευω που εχεις γκαραζ,περυσι εφαγα

το κρυο της αρκουδας για να φτιαξω καποια πραγματα........

υ.σ το μκ2 δεν εχει πισοχαρτα στο πατωμα,υπαρχουν πλαστικα

σακουλακια με καποιο ειδος σκονης μολις ερθει σε επαφη με νερο

ανοιγει και γλυτωνεις τη σκουρια..

Link to comment
Share on other sites

υ.σ το μκ2 δεν εχει πισοχαρτα στο πατωμα

μη σε ξεγελά το ότι ίσως ειναι βαμμένα

υπαρχουν πλαστικα σακουλακια με καποιο ειδος σκονης μολις ερθει σε επαφη με νερο

ανοιγει και γλυτωνεις τη σκουρια..

για ηχομόνωση είναι αυτά

Link to comment
Share on other sites

Τα 2αρια συνηθως εχουν πισσα στο πατωμα περασμενη με spray. To "σακουλακι" με την αμμο ειναι οντως για ηχομονωση.

Ζητω συγνωμη που δεν εχω συνεχισει το how to, αλλα βλεπετε αυτεσ οι καταραμενες υποχρεωσεις....

Αnyway, λιαν συντομως θα μπει και το στεγαστρο του γκαραζ (ναι μεχρι τωρα εβλεπα τ'αστερια) και θα εχουμε οργασμο εργασιων :baby::cry::mellow::baby:

Link to comment
Share on other sites

σημερα επιτελους μετα απο πολυ κοπο εκανα κ το δικο μου αμαξι (golf3) βιδες.εβγαλα τα παντα απο μεσα για να του κανω καινουργια μονοση γιατι αρχιζε κ εμπαζε νερα.αυτες οι ταπες που ειναι στις φωτο στο πατωμα γιατι ειναι;δεν μπορω να καταλαβω.απο εκει μπενει το νερο.εχουν σαπισει.με πισα θα γινει δουλεια η θελει κ τιποτε αλλο;μετα θα πρεπει να το βαψω η δεν χριαζεται;

post-187-1203342506_thumb.jpg

post-187-1203342528_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

σημερα επιτελους μετα απο πολυ κοπο εκανα κ το δικο μου αμαξι (golf3) βιδες.εβγαλα τα παντα απο μεσα για να του κανω καινουργια μονοση γιατι αρχιζε κ εμπαζε νερα.αυτες οι ταπες που ειναι στις φωτο στο πατωμα γιατι ειναι;δεν μπορω να καταλαβω.απο εκει μπενει το νερο.εχουν σαπισει.με πισα θα γινει δουλεια η θελει κ τιποτε αλλο;μετα θα πρεπει να το βαψω η δεν χριαζεται;

στιν ουσια δεν χρειαζονται αλλο αυτες οι ταπες. οταν το κολιμπισανε κενουριο μεσα στο χρωμα για να βγει το ιπολιπο παλι εξω.

κλειστες με καπια καλι σιλικονι απο το κατο το μερος του αυτοκινιτου και απο μεσα η παρε αλλες αλλα με πισα δεν γινεται δουλεια.

βαψιμο αν δεν εχει σκουριασι δεν χριαζεται.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.