drt Posted January 2, 2010 Report Posted January 2, 2010 (edited) Καταρχην καλη χρονια σε ολους!εχω ενα golf gti 2006 με 60000κμ.μεχρι τωρα κανενα προβλημα ξαφνικα ομως αρχισε και εσβυνε μονο του αλλες φορες εν κινηση με ταχυτητα μεσα και αλλες στο φαναρι με νεκρο.Πριν σβυσει εκανε και δυο τρεις διακοπες...κλωτσαγε..Επισεις οταν το βαζω μπροστα μερικες φορες στο ρελαντι ο δεικτης του στροφομετρου ανεβωκατεβαινει μονος του δηλαδη εκει που παει να πεσει κατω απο τις 2000 στροφες πχ ανεβαινει σαν να γκαζωνει καποιος..και μετα πεφτει..(κια ο κινητηρας να κανει ενα περιεργο θορυβο)τις προαλες μου εσβθσε στην εθνικη πατας γκαζι και το αμαξι λειτουργουσε σαν να εχασε τελειως πιεση.Πας και εγω στον μηχανικο βαζει το vag com...και βγαινει οτι υπαρχει προβλημα στην σεεναν αισθητηρα που βρισκεται στην αντλια υψηλης πιεσης βασικα εγραφε low pressure regulation...)n75 αν θυμαμαι καλα...τον αλλαζω...περνανε 3 μερες παλι τα ιδια ξaναπαω...παλι τα ιδια..μου λεει θα το παρακολουθησουμε...με τα πολλα την εκατοστη φορα που πηγα εβγαλε και αλλο προβλημα αισθητηρας πανω στη μπεκιερα λεει....g247-ρυθμιστης πιεσεως...της αντλιασς.μου λεει αυτο ειναι ευθυνεται για τον εφιαλτη... τον αλλαζω και αυτον αλλαζω και το κυπελακι στην αντλια κανουμε μια βολτα κανενα προβλημα...ελα ομως που μετα απο μια εβδομαδα μου εσβυσε παλι!!Το μονο που αλλαξε ειναι οτι δεν κανει αυτα τα κλωτσηματα σαν διακοπες πριν σβυσει και το οτι το εκανε μονο μια φορα σε σχεση με πριν που το εκανε συνεχεια...Αν μπορει καποιος να με βοηθησει!!!!!ευχαριστω προκαταβολικα.(παρατηρησα επισεις οτι αυτο συμβαινει οταν πατας το γκαζι ισα ισα....πεταλουδα γκαζιου?εχει γινει καποιο ρυθμισμα μεσο vag com.Το αμαξι ειναι μαμα) Edited January 2, 2010 by drt Quote
Elias_MKIV Posted January 3, 2010 Report Posted January 3, 2010 Καταρχην καλη χρονια σε ολους!εχω ενα golf gti 2006 με 60000κμ.μεχρι τωρα κανενα προβλημα ξαφνικα ομως αρχισε και εσβυνε μονο του αλλες φορες εν κινηση με ταχυτητα μεσα και αλλες στο φαναρι με νεκρο.Πριν σβυσει εκανε και δυο τρεις διακοπες...κλωτσαγε..Επισεις οταν το βαζω μπροστα μερικες φορες στο ρελαντι ο δεικτης του στροφομετρου ανεβωκατεβαινει μονος του δηλαδη εκει που παει να πεσει κατω απο τις 2000 στροφες πχ ανεβαινει σαν να γκαζωνει καποιος..και μετα πεφτει..(κια ο κινητηρας να κανει ενα περιεργο θορυβο)τις προαλες μου εσβθσε στην εθνικη πατας γκαζι και το αμαξι λειτουργουσε σαν να εχασε τελειως πιεση.Πας και εγω στον μηχανικο βαζει το vag com...και βγαινει οτι υπαρχει προβλημα στην σεεναν αισθητηρα που βρισκεται στην αντλια υψηλης πιεσης βασικα εγραφε low pressure regulation...)n75 αν θυμαμαι καλα...τον αλλαζω...περνανε 3 μερες παλι τα ιδια ξaναπαω...παλι τα ιδια..μου λεει θα το παρακολουθησουμε...με τα πολλα την εκατοστη φορα που πηγα εβγαλε και αλλο προβλημα αισθητηρας πανω στη μπεκιερα λεει....g247-ρυθμιστης πιεσεως...της αντλιασς.μου λεει αυτο ειναι ευθυνεται για τον εφιαλτη... τον αλλαζω και αυτον αλλαζω και το κυπελακι στην αντλια κανουμε μια βολτα κανενα προβλημα...ελα ομως που μετα απο μια εβδομαδα μου εσβυσε παλι!!Το μονο που αλλαξε ειναι οτι δεν κανει αυτα τα κλωτσηματα σαν διακοπες πριν σβυσει και το οτι το εκανε μονο μια φορα σε σχεση με πριν που το εκανε συνεχεια...Αν μπορει καποιος να με βοηθησει!!!!!ευχαριστω προκαταβολικα.(παρατηρησα επισεις οτι αυτο συμβαινει οταν πατας το γκαζι ισα ισα....πεταλουδα γκαζιου?εχει γινει καποιο ρυθμισμα μεσο vag com.Το αμαξι ειναι μαμα) Πολύ πιθανό να θέλει καθαρισμό η πεταλούδα σου (παραμένει ανοιχτή-δεν κλείνει τελείως). Αν δεν την έχεις καθαρίσει ποτέ, στα km που είσαι, λογικό είναι να παρουσιάζεται αυτό το προβληματάκι με τις παλιοβενζίνες που βάζουμε.... Το είχα και εγώ αυτό το θέμα. Αστάθεια ρελαντί κατά την εκκίνηση και όταν πήγαινες να ακινητοποιήσεις το όχημα μόνο με τα φρένα, έχοντας νεκρά, μετά από επιτάχυνση, έσβηνε. Quote
nasos_ea Posted January 3, 2010 Report Posted January 3, 2010 Υπαρχει βεβαια και η περιπτωση να φταιει το καυσιμο.Βαζεις απο συγκεκριμενο πρατηριο ή οπου ναναι; Quote
svouras Posted January 3, 2010 Report Posted January 3, 2010 Πολύ πιθανό να θέλει καθαρισμό η πεταλούδα σου (παραμένει ανοιχτή-δεν κλείνει τελείως). Αν δεν την έχεις καθαρίσει ποτέ, στα km που είσαι, λογικό είναι να παρουσιάζεται αυτό το προβληματάκι με τις παλιοβενζίνες που βάζουμε.... Το είχα και εγώ αυτό το θέμα. Αστάθεια ρελαντί κατά την εκκίνηση και όταν πήγαινες να ακινητοποιήσεις το όχημα μόνο με τα φρένα, έχοντας νεκρά, μετά από επιτάχυνση, έσβηνε. Ενα καθαρισματακι της πεταλουδας μαλλον δεν το γλυτωνεις Υπαρχει βεβαια και η περιπτωση να φταιει το καυσιμο.Βαζεις απο συγκεκριμενο πρατηριο ή οπου ναναι; Οντως Νασο πιθανοτατα να οφειλεται και στο καυσιμο. Ενα αδειασμα του τεποζιτου μεχρι την <<ρεζερβα>> και λιγο παρακατω και μετα φουλαρισμα με 100 θα συνελθει. Quote
drt Posted January 3, 2010 Author Report Posted January 3, 2010 Παιδια ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας.Απο βενζινη εχω δοκιμασει αρκετα πρατηρια εχω καταληξει σε 2 3 τα οποια υποτιθεται ειναι της προκοπης(πανοτε 100 βαζω).Θα το κανω και αυτο θα το αφησω να ΄πατωσει και θα το γεμισω με βενζινα απο 1 που εμπιστευομαι καλυτερα να δουμε.Αυριο παω να δω μπας και εδειξε τιποτα το vag com και θα ενημερωσω....πεταλουδα δεν εχω καθαρισει ποτε αλλα δεν θα το ελεγε ο profesoras που το παω και αντι για αυτο μου αλλαξε ολους τους αισθητηρες...εν αναμονη.... Quote
drt Posted January 5, 2010 Author Report Posted January 5, 2010 Τελικα πηγα σημερα....το vag com ξαναεβγαλε g247!!!την οποια την ειχα αλλαξει πριν μια εβδομαδα..πωσ γινεται αυτο??μπορει να μου εξηγησει καποιος? Quote
lalas Posted April 6, 2010 Report Posted April 6, 2010 Τελικα πηγα σημερα....το vag com ξαναεβγαλε g247!!!την οποια την ειχα αλλαξει πριν μια εβδομαδα..πωσ γινεται αυτο??μπορει να μου εξηγησει καποιος? τελικα φιλε τι εγινε?μου παρουσιαστηκε και εμενα το ιδιο προβλημα και αυριο αλλαζω G247 Quote
panos7424 Posted April 6, 2010 Report Posted April 6, 2010 Τον τελευταίο καιρό παρουσιάζει τα ίδια ακριβώς συμπτώματα το δικό μου. Όταν τα διάβασα είναι ακριβώς σαν να περιγράφεις την περίπτωσή μου... Η μόνη διαφορά είναι ότι είναι Golf 4 GTi. Δεν έχω βρει ακόμα άκρη για το τι φταίει ακριβώς αλλά αυρίο θα κάνω ένα προληπτικό καθάρισμα στην πεταλούδα! Quote
lalas Posted April 7, 2010 Report Posted April 7, 2010 Για κοιταξτε και κατα MAF μερια... εμενα παντως ειναι αντλια γιατι σηκωνει μεχρι 49 bar Quote
tombras Posted April 19, 2011 Report Posted April 19, 2011 οταν δεν κραταει ρελαντι σταθερο ειναι η πεταλουδα. θελει καθαρισμα ειναι στανταρ αυτο Quote
AntonisK Posted April 20, 2011 Report Posted April 20, 2011 Σε ενα golf iv που ειχα το ιδιο προβλημα και με πεδευαν απο συνεργειο σε συνεργειο τελικά το προβλημα ηταν στο ηλεκτρονικο μερος της πεταλουδας. Να ειναι καλά ο Ηλιας στο Αιγαλεω με τους κοπριτες που με ταλαιπωρουσαν 6 μηνες στα εξουσιοδοτημενα και έλεγαν <<δεν βγάζει τίποτα ο εγκεφαλος>>. Οπου μετά από προτροπή ενός φίλου μου λέει πηγαινε στον Ηλία (τότε γνωριστηκαμε) του λέω το προβλημα και μου λέει <<ελα να το πάρεις το μεσημέρι, θα είναι έτοιμο>>. Θυμάμαι την έκφραση μου είχα μεινει μ...ς. Την αλλαξα και ησυχασα! Quote
soukos_anarrwnei Posted April 28, 2011 Report Posted April 28, 2011 ..να επισημανω και γω δυο πραματα, ενα σχετικο με το θεμα σου και ενα ασχετο 1. ασταθεια στο ρελαντι με ανεβοκατεβασματα απο 800 - 1500 στροφες, ελεξε και την pcv, ειναι πολυ απλο, ο μηχανικος σου ξερει 2. περνα απο αντιπροσωπεια ή εξουσιοδοτημενο, υπαρχει οδηγια για μοντελα σαν το δικο σου για αντικατασταση δωρεαν των πολλαπλασιαστων Quote
stelioszar golf iv 20v Posted February 3, 2012 Report Posted February 3, 2012 Τον τελευταίο καιρό παρουσιάζει τα ίδια ακριβώς συμπτώματα το δικό μου. Όταν τα διάβασα είναι ακριβώς σαν να περιγράφεις την περίπτωσή μου... Η μόνη διαφορά είναι ότι είναι Golf 4 GTi. Δεν έχω βρει ακόμα άκρη για το τι φταίει ακριβώς αλλά αυρίο θα κάνω ένα προληπτικό καθάρισμα στην πεταλούδα! paidia kai egw mk4 fti exw to eixa kai egw phga ekana katharismo petaloudas kai epanaprogramatismo ths allaksa ton aisthitira muf pisw apo to filtro aera pou einai kai kati swlhnakia pou htan kseramena meta to afisa me vgalmeno to polo kamia wra kai to amaksi apo tote paei sfaira kai den exei tipota elpizw na voithisa Quote