Jump to content
chemist89

Αγορά Μεταχειρισμενου Golf V

Recommended Posts

Παιδια καλησπερα,

Σκεφτομαι να αποκτησω ενα Golf V GT μοντελο 7/2006, 1400cc 170hp, με 100000 χλμ.Σαν εξτρα διαθετει ηλιοροφη και cruise control.

Αν το αυτοκινητο το ελεγξω και ειναι σε καλη κατασταση, να το αποκτησω;

Δεν ξερω εαν τα χιλιομετρα ειναι πολλα για αυτο το αυτοκινητο ή να βρω κατι αλλο;

To μπατζετ μου κυμαινεται στα 10000-13000 ευρω.

Σας ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπερα,

Σκεφτομαι να αποκτησω ενα Golf V GT μοντελο 7/2006, 1400cc 170hp, με 100000 χλμ.Σαν εξτρα διαθετει ηλιοροφη και cruise control.

Αν το αυτοκινητο το ελεγξω και ειναι σε καλη κατασταση, να το αποκτησω;

Δεν ξερω εαν τα χιλιομετρα ειναι πολλα για αυτο το αυτοκινητο ή να βρω κατι αλλο;

To μπατζετ μου κυμαινεται στα 10000-13000 ευρω.

Σας ευχαριστω

δεν ειναι και πολλα...αρκει να ξερεις τι εχει αλλαξει ο προιγουμενος με λιγα λογια θελει πολυ καλο και προσεκτικο ψαξιμο.να προσεξεις τι τουρμπινα αν ειναι η πρωτη πιθανον καπια στιγμη να χρειαστει εσυ να την αλλαξεις μπορει και να μη χρειαστει παντα εξαρτατε και η χρηση του..επισης αν εχει αλλαξει συχρονιζε στη 2αρα να δεις αν γρατσουναει

να το αποκτησεις τωρα η τελικη τιμη παιζει και αυτη το ρολο της για το αν πρεπει να το αποκτησεις :whistling: αρχισε να ψαχνεις και τα ματια σου 14

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ για την απαντηση.

θα χαιρομουνα να ακουσω και αλλες γνωμες.

Τι ακριβως εννοεις οταν λες-->"επισης αν εχει αλλαξει συχρονιζε στη 2αρα να δεις αν γρατσουναει";;

Edited by Chemist89
Link to comment
Share on other sites

Επισκευή Σαζμάν Αντικατάσταση Συγχρονιζέ....

Συγχρονιζέ!Τι παιζει τελικα?

Εγω πάντως το πήρα dsg και γι αυτό το λόγο. Οσο και καφτης να ήταν ο προηγούμενος με το dsg τουλάχιστον είσαι σίγουρος οτι δεν μπορεί να άλλαζε καρφωτές πχ. Οχι βέβαια οτι δεν έχει και αυτό τα προβλήματά του...

Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπερα,

Σκεφτομαι να αποκτησω ενα Golf V GT μοντελο 7/2006, 1400cc 170hp, με 100000 χλμ.Σαν εξτρα διαθετει ηλιοροφη και cruise control.

Αν το αυτοκινητο το ελεγξω και ειναι σε καλη κατασταση, να το αποκτησω;

Δεν ξερω εαν τα χιλιομετρα ειναι πολλα για αυτο το αυτοκινητο ή να βρω κατι αλλο;

To μπατζετ μου κυμαινεται στα 10000-13000 ευρω.

Σας ευχαριστω

φιλε δες και το δικο μου gti dsg.αριστο απο ολες τις αποψεις.και εχει ολα αυτα που ζητας και ακομα παραπανω.

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/1197494/

Link to comment
Share on other sites

φιλε δες και το δικο μου gti dsg.αριστο απο ολες τις αποψεις.και εχει ολα αυτα που ζητας και ακομα παραπανω.

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/1197494/

Ευχαριστω πολυ για τη προταση,αλλα προτιμω κατι στα 1400.κατα 99% θα το κλεισω αυτη την εβδομαδα.

Link to comment
Share on other sites

Τι σχολιο εχετε να πειτε για τη καταναλωση βενζινης στη πραξηβ(οχι στα χαρτια);

Θα ειμαι τακτικος επισκεπτης στα βενζιναδικα η να παρω κατι σε πιο λιγους ιππους;

Κατα μεσο ορο κανω την ημερα για σπιτι-δουλεια-σπιτι 40 χιλιομετρα.

Link to comment
Share on other sites

πολλες φορες η τεχνολογια παιζει μεγαλυτερο ρολο απ οτι οι ιπποι.αλλα αφου θες τοσο πολυ οικονομια γιατι δεν κοιταζεισ ενα ιβριδικο τουοτα??νομιζω οτι ειναι πιο κοντα σε αυτο που ζητας..μην παρεις κατι που θα το μετανοιωσεις αυριο μεθαυριο..οι εποχες ειναι δυσκολες.κοιτα ενα πριους τουοτα η ενα χοντα ιβριδικο.

Link to comment
Share on other sites

Με ενδιαφερει η καταναλωση να μη ξεφευγει πολυ πανω απο τα συνηθισμενα. Δεν ειπα οτι δεν μπορω να καλυψω τη βενζινη και σε καμια περιπτωση δεν με ενδιαφερει απο πολλες πλευρες η αγορα ενος πριους.

Ανεκαθεν οδηγαω αυτοκινητα 1600 κυβικων-110 αλογα και θελω αυτη τη φορα να δοκιμασω κατι διαφορετικο, αρκει οπως ειπα να μη φευγει πανω απο το μεσο ορο η καταναλωση.

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

εγω τονισα οτι οι εποχες ειναι δυσκολες (για ολους μας) και καλο ειναι να παρεις κατι συμφωνα με αυτα που ζητας για να μην το μετανοιωσεις..δεν ειπα αν μπορεις να το καλυψεις η οχι..και αφου οπως λες εχεις συνηθησει τα αργα αυτοκινητα και θες κατι διαφορετικο κοιταξε κατι σε τουρμπο και οικονομικο.δες για κανενα αστρα gtc 1.6 turbo h kanena grande punto t-jet ειναι πολυ τιμια επιλογη..και αν και κοντα σε αλογα με αυτα που οδηγουσες δεν εχουν καμια σχεση στην πραξη..καλη τυχη φιλε μου σε οτι επιλεξεις.

Link to comment
Share on other sites

το GTC 1.6 T καιει σιγουρα ποιο πολυ απο ενα twincharged tsi!!!!!

για εμενα παρε το 2.0 του ανεστη!!!!

ειναι τρελη ευκαιρια το αμαξι.

το μονο που εχεις να "φοβασαι" ειναι το σημα και η ασφαλεια...

αν μπορεις να τα αντεξεις αυτα τα 2 ειναι σουπερ.

στην καταναλωση ΔΕΝ θα δεις τρελες διαφορες σε ταξιδι ισως με το GTI να χαλας και λιγοτερα.

προσοχη μιας και το μοντελο που θες ειναι 2006 απο τα πρωτα GT δηλαδη αν εχει αλαχτει Ν75 , σκαστρα και αν εχει θεματα με το σασμαν οπως ειχαν τα πρωτα GT.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα ξανα σε ολα τα παιδια του φορουμ

τα δεδομενα ανατραπηκαν (ισως καλυτερα) και αυτη τη φορα καλοβελεπω

ενα GOLF FSI 1600 μοντελο 2007 με αυτοματο σασμαν και 55000 χλμ

Η τιμη ειναι παρα πολυ καλη.

Τι λετε να το τσιμπησω;;; βγαζει προβληματα το αυτοματο σασμαν στο Golf;;

Ευχαριστω πολυ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα ξανα σε ολα τα παιδια του φορουμ

τα δεδομενα ανατραπηκαν (ισως καλυτερα) και αυτη τη φορα καλοβελεπω

ενα GOLF FSI 1600 μοντελο 2007 με αυτοματο σασμαν και 55000 χλμ

Η τιμη ειναι παρα πολυ καλη.

Τι λετε να το τσιμπησω;;; βγαζει προβληματα το αυτοματο σασμαν στο Golf;;

Ευχαριστω πολυ

Ούτε καν! Μην πάρεις κάτι μικρότερο απο tsi 122, η διαφορά που έχουν τα fsi με τα tsi είναι πολύ μεγάλη ειδικά σε συνδυασμό με κλασικό αυτόματο (δεν ειναι dsg αυτό) το οποιό θα το κόβει παραπάνω...

Link to comment
Share on other sites

Ούτε καν! Μην πάρεις κάτι μικρότερο απο tsi 122, η διαφορά που έχουν τα fsi με τα tsi είναι πολύ μεγάλη ειδικά σε συνδυασμό με κλασικό αυτόματο (δεν ειναι dsg αυτό) το οποιό θα το κόβει παραπάνω...

Λοιπον αγαπητα μελη.

Πηγα προχτες και οδηγησα ενα μεταχειρισμενο GOLF FSI 1600 με αυτοματο σασμαν. Οι εντυπωσεις μου ητανε εν γενει πολυ καλες, εκτος απο το κινητηρα.

Το αυτοκινητο δεν εχει καθολου νευρο, ειναι απλα αργο. Δεν με αποθαρρυνει απο τα να αγορασω( η τιμη του ειναι πολυ καλη) αλλα ψαχνω να βρω και καμια αλλη ευκαιρια.

Εντυπωση με εκανε πως αν και μοντελο 2007 οι πλαινοι καθρεπτες δεν ητανε βαμμενοι στο χρωμα του αυτοκινητου αλλα ητανε πλαστικοι γκρι με το φλας. Ειναι της μαμας οι καθρεπτες ή τους εχουνε αλλαξει για καποιο λόγο;;;;

οποιος ξερει κατι με διαφωτισει.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον αγαπητα μελη.

Πηγα προχτες και οδηγησα ενα μεταχειρισμενο GOLF FSI 1600 με αυτοματο σασμαν. Οι εντυπωσεις μου ητανε εν γενει πολυ καλες, εκτος απο το κινητηρα.

Το αυτοκινητο δεν εχει καθολου νευρο, ειναι απλα αργο. Δεν με αποθαρρυνει απο τα να αγορασω( η τιμη του ειναι πολυ καλη) αλλα ψαχνω να βρω και καμια αλλη ευκαιρια.

Εντυπωση με εκανε πως αν και μοντελο 2007 οι πλαινοι καθρεπτες δεν ητανε βαμμενοι στο χρωμα του αυτοκινητου αλλα ητανε πλαστικοι γκρι με το φλας. Ειναι της μαμας οι καθρεπτες ή τους εχουνε αλλαξει για καποιο λόγο;;;;

οποιος ξερει κατι με διαφωτισει.

Αυτό δεν έχει να κάνει με το έτος κατασκευής αλλά με το επίπεδο εξοπλισμού. Στη φτηνή έκδοση καθρέφτες, χειρολαβές και κάποια άλλα εξωτερικά στοιχεία δεν είναι βαμμένα.

Edited by passater
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον αγαπητα μελη.

Πηγα προχτες και οδηγησα ενα μεταχειρισμενο GOLF FSI 1600 με αυτοματο σασμαν. Οι εντυπωσεις μου ητανε εν γενει πολυ καλες, εκτος απο το κινητηρα.

Το αυτοκινητο δεν εχει καθολου νευρο, ειναι απλα αργο. Δεν με αποθαρρυνει απο τα να αγορασω( η τιμη του ειναι πολυ καλη) αλλα ψαχνω να βρω και καμια αλλη ευκαιρια.

Εντυπωση με εκανε πως αν και μοντελο 2007 οι πλαινοι καθρεπτες δεν ητανε βαμμενοι στο χρωμα του αυτοκινητου αλλα ητανε πλαστικοι γκρι με το φλας. Ειναι της μαμας οι καθρεπτες ή τους εχουνε αλλαξει για καποιο λόγο;;;;

οποιος ξερει κατι με διαφωτισει.

Τη στιγμή που ήδη το χειροκίνητο fsi είναι αργό, το αυτόματο αναμενόμενα είναι χειρότερο!

Οι καθρέφτες και οι χειρολαβές όπως σωστά σου είπε ο passater ήδη, πάνε με το επίπεδο εξοπλισμου. Λογικά για να είναι άβαφοι μιλάς για trendline το πιο άδειο δλδ που πρέπει να χει τα αστεία καθίσματα, a/c και οχι clima, νομίζω δεν έχει καν υπολογιστή ταξιδίου!! (τουλάχιστον σαν std)

Έχεις link του αυτοκινήτου απο *μη επιτρεπόμενο @ URL* ή αντίστοιχο site;

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Τη στιγμή που ήδη το χειροκίνητο fsi είναι αργό, το αυτόματο αναμενόμενα είναι χειρότερο!

Οι καθρέφτες και οι χειρολαβές όπως σωστά σου είπε ο passater ήδη, πάνε με το επίπεδο εξοπλισμου. Λογικά για να είναι άβαφοι μιλάς για trendline το πιο άδειο δλδ που πρέπει να χει τα αστεία καθίσματα, a/c και οχι clima, νομίζω δεν έχει καν υπολογιστή ταξιδίου!! (τουλάχιστον σαν std)

Έχεις link του αυτοκινήτου απο *μη επιτρεπόμενο @ URL* ή αντίστοιχο site;

ναι, εχετε δικιο το επιπεδο εξοπλισμου ειναι οπως το περιγραφετε, το trendline.

To link ειναι αυτο:

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/1498498/

Δεν ξερω αν πρεπει να προχωρησω στην αγορα του ή οχι.

Φοβαμαι μηπως το μετανιωσω, αλλα απο την αλλαη νομιζω οτι ειναι αξιολογη ευκαιρια.

Link to comment
Share on other sites

ναι, εχετε δικιο το επιπεδο εξοπλισμου ειναι οπως το περιγραφετε, το trendline.

To link ειναι αυτο:

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/1498498/

Δεν ξερω αν πρεπει να προχωρησω στην αγορα του ή οχι.

Φοβαμαι μηπως το μετανιωσω, αλλα απο την αλλαη νομιζω οτι ειναι αξιολογη ευκαιρια.

Προσωπικά όπως σου είπα ήδη δεν θα το παιρνα με τπτ! Παρόλαυτα αν σε καλύπτει σαν μοτέρ/κιβώτιο δες για πιο πλούσια έκδοση, πχ αυτό το sportline νομίζω αξίζει το παραπάνω 1 χιλιάρικο που ζητάει (φυσικά αφου το δεις/οδηγήσεις/ελεγξεις) αν και πλησιάζει τα λεφτά που πήρα το δικό μου :flowers: tsi 140 dsg sportline με κάποια extra (βέβαια ήθελε και κάποια λεφτά ακόμα για διάφορα που χρειαζόταν πχ τακάκια, μπουζί κλπ αλλά αυτό το είχα δει εξαρχής)

Επίσης είναι αρκετά κοντά σε αυτό που είναι το πιο φθηνό 140αρι dsg που βλέπω στο *μη επιτρεπόμενο @ URL* αυτή τη στιγμή.

Αυτά όμως που σου δείχνω είναι Αθήνα όπως βλέπεις, Θεσσαλονίκη δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι που να παίζει σε αυτές τις τιμές!

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

ναι, εχετε δικιο το επιπεδο εξοπλισμου ειναι οπως το περιγραφετε, το trendline.

To link ειναι αυτο:

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/cl...s/view/1498498/

Δεν ξερω αν πρεπει να προχωρησω στην αγορα του ή οχι.

Φοβαμαι μηπως το μετανιωσω, αλλα απο την αλλαη νομιζω οτι ειναι αξιολογη ευκαιρια.

10400 φιλε για το συγκεκριμενο επιπεδο εξοπλισμου κτλ μου φαινονται πολλα.....αν θελεις FSI ψαξτο περισσοτερο.....εγω πηρα το δικο μου 10000 με 52000 χλμ sportline κ σε κατασταση "διπλα πατακια,δερματινη στα καθησματα,που οταν βγηκε ολα ελαμπαν απο κατω κτλ,.κ απο ανθρωπο 55 χρονων....!!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον, εδω και μια εβδομαδα ακριβως παρελαβα απο γνωστο εμπορα στα ανατολικα της θεσσαλονικης, αντιπροσωπο seat, vw, saab το μεταχειρισμενο μου FSI στα 40000 χλμ. Μετα απο μια εβδομαδα συνεχους χρησης και οντας για πρωτη φορα κατοχος vw εχω να δηλωσω τα εξης:

1. Το αμαξι ειναι σουπερ ανετο. Οι αυτοματες ταχυτητες με εχουν βολεψει αφανταστα και κανουν το οδηγημα πραγματικη απολαυση. Απο δω και στο εξης αν αξιωθω να παρω αλλο αυτοκινητο μονο με αυτοματο σασμαν. Ο 1.6 FSI Κινητηρας με ικανοποιησε σχετικα θα ελεγα. Το περιμενα πιο αργο το αυτοκινητο αλλα αν πατησεις λιγο παραπανω το γκαζι τραβαει για προσπερασεις. Δεν ειναι σιγουρα TSI αλλα δεν με χαλασε καθολου. Επισης ειναι αθορυβο στη λειτουργια του, θαρρω μερικες στιγμες πως οδηγω ηλεκτροκινητο αυτοκινητο. Οσο αφορα την οικονομια στη βενζινη: το πρωτο γεμισμα ηταν 30 ευρω και διενυσα ακριβως 200 χιλιομετρα. Τα διανυθεντα χιλιομετρα εγιναν 70% στη πολη 30% στο περιφερειακο της θεσσαλονικης.

2. Τωρα καποιες παρατηρησεις οσο αφορα την εμπειρια μου αγοραζωντας το πρωτο μου μεταχειρισμενο.

Στην αγγελια στο *μη επιτρεπόμενο @ URL* συγκεκριμενα εγραφε οτι το αυτοκινητο ητανε ατρακαριστο. Το αμαξι το πηγα πριν το αγορασω σε συνεργειο vw-audi να μου το ελεγξουν. Ο φανοποιος μου ειπε οτι το αμαξι ειναι του κουτιου, ενω στον εγκεφαλο που το συνεδεσαν ο διαγνωστικος ελεγχος δεν εντοπισε καποιο σφαλμα.

Αγοραζοντας, λοιπον, το αμαξι δεν ξερω για ποιο λογο μου καρφωθηκε στο μυαλο η ιδεα να μαθω περισσοτερα για την ιστορια του αυτοκινητου που αγορασα.

Επικοινωνησα με τον ασφαλιστη του αυτοκινητου ο οποιος με πληροφορησε οτι το αμαξι ητανε leasing για 3 χρονια στην AVIS. Τηλεφωνω στο καπακι με την εταιρια leasing και ο υπευθυνος συνεργειου μου ειπε το αυτοκινητο ειχε δυο ζημιες. Συγκεκριμενα αντικαταστησανε το μπροστινο μπαρμπριζ και κανανε καποιου ειδους βαψιμο επιδιορθωση στο μπροστινο δεξι φτερο. Σε μια δευτερη τηλεφωνικη επικοινωνια που ειχα με τον ιδιο υπαλληλο της εταιρειας leasing μετα απο μια ωρα δεν μου αποκαλυψε τα χιλιομετρα με τα οποια παρεδωσε το αυτοκινητο στον εμπορο, επειδη ειναι ζητημα προσωπικων δεδομενων και οποιες αξιωσεις εχω οφειλω να τις αναζητησω στον εμπορα.

Το επομενο απογευμα παραλαβης του αυτοκινητου μου πηγα στον εμπορα οπου και του εξηγησα τι ακριβως ειχε προηγηθει. Οι εμποροι, λοιπον, θεωρουν τρακα την αλλιωση του αμαξωματος η οποια εχει προκυψει απο ενα σοβαρο ατυχημα και οχι μια αλλαγη μπαρπριζ η βαψιμο-ψιλολαμαρινοδουλεια. Επισης ητανε ανενδοτος στο να εχουν χαμηλωσει τα χιλιομετρα, αυτα τα κανουνε οι μαντραδες και οι ιδιοτες, ειπε.

Στο τελος ειπε οτι ειναι διατεθιμενος να μου δωσει ολα τα λεφτα πισω, αν εχω μια υπονοια οτι δεν εχω μεινει ευχαριστημενος η αν νομιζω οτι μου πουλησε κατι διαφορετικο απο οτι περιεγραφε.

Γενικα απο το αυτοκινητο ειμαι μεχρι τωρα παρα πολυ ευχαριστημενος.

Link to comment
Share on other sites

Δύο πράγματα

1) Όταν τσεκάρουμε αυτοκίνητο για τρακάρισμα κοιτάμε για ζημιές στους θόλους και στα νεύρα του αμαξώματος, φτερό, πόρτα, καπό, φανάρι, προφυλακτήρας και μετώπη είναι ακριβά μεν για τη τσέπη αλλά ανεύ σημασίας για την αντοχή του αμαξώματος, οπότε καλά σου είπε ο έμπορος.

2) Αφού το αυτοκίνητο είναι απο AVIS, τότε όλα τα σερβις θα έγιναν σε εξουσιδοτημένα συνεργεία, ψάξτο με τον αριθμό πλαισίου, άν έχει πάνω απο 60.000 χλμ και δεν έχει αλλάξει βαλβολίνη στο tiptronic, αλλαγή μαζί με φίλτρο άμεσα! Αν σου πουν ότι η βαλβολίνη είναι lifetime κάνε πως δεν ακούς!

Αυτά

Link to comment
Share on other sites

Δύο πράγματα

1) Όταν τσεκάρουμε αυτοκίνητο για τρακάρισμα κοιτάμε για ζημιές στους θόλους και στα νεύρα του αμαξώματος, φτερό, πόρτα, καπό, φανάρι, προφυλακτήρας και μετώπη είναι ακριβά μεν για τη τσέπη αλλά ανεύ σημασίας για την αντοχή του αμαξώματος, οπότε καλά σου είπε ο έμπορος.

2) Αφού το αυτοκίνητο είναι απο AVIS, τότε όλα τα σερβις θα έγιναν σε εξουσιδοτημένα συνεργεία, ψάξτο με τον αριθμό πλαισίου, άν έχει πάνω απο 60.000 χλμ και δεν έχει αλλάξει βαλβολίνη στο tiptronic, αλλαγή μαζί με φίλτρο άμεσα! Αν σου πουν ότι η βαλβολίνη είναι lifetime κάνε πως δεν ακούς!

Αυτά

+1000 στο 2! Και μενα δεν είχαν αλλάξει λιπαντικό στο dsg, το είχαν αφήσει για το επόμενο service στα 73000!!!! Φυσικά έκανα την αλλαγή άμεσα...

Επίσης και γω ανακάλυψα κατόποιν εορτής οτι είχε χτυπήσει μπροστά (οταν κατέβηκε ο προφυλακτήρας για να αλλαξω τα φανάρια), λογικά με μικρή ταχύτητα αφού στα νεύρα δεν φαίνεται κάτι, το είδαν 2 φανοποιοί...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ για τις γρηγορες απαντησεις σας.

Το αμαξι εχει τωρα 40000 χλμ και δεν ξερω αν εχει αλλαχτει η βαλβολινη. Θα το τσεκαρω απο την AVIS.

Σε περίπτωση που δεν εχει αλλαχτει η βαλβολινη, πρεπει να βγαλει καποια ενδειξη βλαβης ή να ακουσω καποιον περιεργο θορυβο;

Περιμενω ακομα να μου φερουν το βιβλιο σερβις (το οποιο μαλλον χαθηκε)

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω πολυ για τις γρηγορες απαντησεις σας.

Το αμαξι εχει τωρα 40000 χλμ και δεν ξερω αν εχει αλλαχτει η βαλβολινη. Θα το τσεκαρω απο την AVIS.

Σε περίπτωση που δεν εχει αλλαχτει η βαλβολινη, πρεπει να βγαλει καποια ενδειξη βλαβης ή να ακουσω καποιον περιεργο θορυβο;

Περιμενω ακομα να μου φερουν το βιβλιο σερβις (το οποιο μαλλον χαθηκε)

Aυτό το "χάθηκε" δεν μου ακούγεται καλό! anyway...

Δεν θα ακούσεις κάτι αλλά η μακροζωία του κιβωτίου επηρρεάζεται άμεσα (αρνητικά εννοείται) αν δουλεύει με παλιές βαλβολίνες!! Τι χρονιάς είναι; Και λόγω παλαιότητας ίσως μια αλλαγή να είναι απαραίτητη...

Link to comment
Share on other sites

Aυτό το "χάθηκε" δεν μου ακούγεται καλό! anyway...

Δεν θα ακούσεις κάτι αλλά η μακροζωία του κιβωτίου επηρρεάζεται άμεσα (αρνητικά εννοείται) αν δουλεύει με παλιές βαλβολίνες!! Τι χρονιάς είναι; Και λόγω παλαιότητας ίσως μια αλλαγή να είναι απαραίτητη...

To μοντέλο είναι του 5/2007. Το θετικο στην υποθεση ειναι οτι επειδη το αμαξι ητανε μακροχρονιας μισθωσης απο AVIS λογικα θα εχουνε γινει οι προβλεπομενες συντηρησεις.

Δυσκολευομαι να πιστεψω οτι ο συγκεκριμενος εμπορος θα μπορουσε να εχει χαμηλωσει τα χιλιομετρα, αλλα ποτε δεν ξερεις.

Υπαρχει καποιο διαγνωστικο σε επισημη αντιπροσωπια της VW το οποιο να διαβαζει τα πραγματικα χιλιομετρα του αυτοκινητου;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.