Jump to content

shocka

Members
  • Posts

    113
  • Joined

  • Last visited

About shocka

  • Birthday 03/11/1982

Contact Methods

  • MSN
    hell_driver@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

User Profile

  • Interests
    Everything with 6cyl. and more....

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 3

shocka's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. ree paidiaa egw eim neo mellos....k goustarw na sunantiomaste oloi boltes kagkouries...antee enhmerosteme naa liwsoume ligo.......lastixo...

  2. Καλημέρα, τα προβλήματα που βγάζουν οι μονάδες είναι συνήθως με την τρόμπα και τις βαλβίδες μέσα στην μονάδα ή να χαλάσει κάποιο ρελέ κάτω από το μαύρο καπάκι και αν χαλάσει η πλακέτα του εγκεφάλου της μονάδας συνήθως χαιρετάει μια και καλή και δεν επανέρχεται μετά από μερικά μέτρα. Προσωπική καθαρά άποψη και εκτίμηση είναι πως είναι ηλεκτρολογικό το θέμα. Είχα παρόμοιο πρόβλημα με τον αισθητήρα ταχύτητας μπροστά δεξιά επειδή είχε φθαρεί η καλωδίωση και βραχυκύκλωνε που και που. Η σωστή προσέγγιση θα ήταν προτού να αρχίσεις να ξηλώνεις καλωδιώσεις να βάλεις έναν ηλεκτρολόγο να σου μετρήσει με ένα πολύμετρο το σήμα που φτάνει από το καλώδιο του αισθητήρα στην μονάδα. Εκεί θα φανεί αν υπάρχει βραχυκύκλωμα και αν οι παλμοί του αισθητήρα έρχονται σωστά ως μπροστά. Αν δεν υπάρχει πρόβλημα εκεί, ώρα για μοναδούλα! Μην τρελαίνεσαι πάντως μονάδες παίζουν φθηνές στο eBay.
  3. ΡΕ???!!! Μεγάλε σοφέ δάσκαλε δεν είπαμε θα με φωνάζεις?
  4. Όλα λάθος ως εδώ… 1. To VR6 ποτέ δεν φορούσε χάρτινη φλάντζα, πάντα μα πάντα και σε όλες τις εκδώσεις (εκτός του αμερικανικού Golf 4 VR6 12V (θα αναλύσω πιο κάτω)) έμπαινε η ίδια μεταλλική 3 στρώσεων. (Φλάντζα από 3 λεπτές μεταλλικές στρώσεις πιεσμένες σε μια, με τιμή στα 60 Ευρώ περίπου) 2. Η σιδερένια φλάντζα είναι για να ρίξεις συμπίεση σε περίπτωση που θέλεις να τουρμπίσεις, πράγμα που δεν θέλεις απΆ ότι κατάλαβα, αλλά ως και εκεί όσοι έχουν την παραμικρή ιδέα με το άθλημα χρησιμοποιούν 2 φλάντζες εργοστασιακές ανάμεσα σε μπλόκ, σιδερένιας φλάντζας, και κεφαλής για να αποφύγουν το σπάσιμο του μοτέρ. 3. Επανερχόμαστε στο αμερικανικό Golf 4 VR6 12V. Η φλάντζα αυτού του κινητήρα είναι πάλι μεταλλική 3 στρώσεων (και όπως και των υπολοίπων VR6 καίγεται κανονικότατα) μπαίνει κανονικά στον VR6 12V που μπήκε σε όλα τα ευρωπαϊκά μοντέλα (Golf, Corrado κλπ.) ανεξαρτήτου χρονιάς και κυβισμού (2.8 ή 2.9) ΑΛΛΑ είναι ελάχιστα πιο λεπτή με αποτέλεσμα να σου ανεβάζει την συμπίεση κατά 0.4-0.5 (κόστος στα 60-80 Ευρώ περίπου).
  5. 1) FULDA EXELERO Δεν το ξέρω οποτε δεν θα εκφέρω γνώμη 2) MARANGONI ZETA LINEA Για το όνομα του Θεού ΜΗ! Απίστευτο Grip πάρα πολύ μαλακή γώμα ΑΛΛΑ! η πλαϊνη ενίσχηση ειναι ανυπαρκτη!!! Ιταλικο ελαστηκο... Φώραγα ενα ζευγαρη απο αυτα μπροστα το προτο σκηστηκε εντος εβδομαδας! Στην πρωτη καλη λακουβα θα τα κλαις 3) AVON ZZ3 Αυτά φοράω τώρα. Μετρια γωμα ΠΑΡΑ πολυ σκληρα πλαινα θεορουντε απο τα πιο ενισχημενα ελαστικα στην αγωρα (για σημβατικα ελαστικα μηλοντας παντα) και ενω θεωρουμε καταστροφεας ελαστηκων (13 λαστιχα σε 2 χρονια περιπου) το προτω το χαιρετισα μετα απο εναμισι χρονο και δεν σκιστικε σε 40αρι προφηλ απλα πεταξε βυζι (θα πεταχτει τωρα καποιος δεν μπορει...). Απο km αποδωση και Grip για το οδηγιμα που κανω κρατησαν παρα πολυ καλα οποτε ειμαι σηγουρος οτι θα τα χαρείς μέχρι τελους αυτα. 4) Toyo Proxes T1-R Το οποιο θα σου πρωτηνα ανεπιφηλακτα. Μαλακη γωμα καλω πλαινο τρομερο Grip και η τιμη ειναι επισης καλη. Μετα απο Track Day στις Αφιδνες καταφερα να τα ταλεπορισω αρκετα σε σημιο που παραμορφοθικε το προφιλ του αλλα σινεχιζε να ειναι παρα πολυ καλο εστο και.... Ειμαι σηγουρος οτι δεν θα εχουν τετια αντιμετοπιση στα δικα σου χερια οποτε θα σου ειναι παρα πολυ καλα. Τα φοραει ο Bassakos αυτην την στιγμη ριξε μια ερωτιση και εκει να σου πει γνωμη.
  6. shocka

    test

    test
  7. To rimadi mou kai ego se eyxaristoume gia ta kala sou logia!
  8. Katargeis to filtrokouti kai bazeis ena anixto filtro typou xoanis. Otan brethoume kamia fora pempti ksana kato tha sou dikso i des tou Kosta px. Oso gia tin baboura....tha tin latrepseis...tha se kano mia bolta na akouseis omorfra pragmata.....
  9. Skoupa den pernei to VR kai me xoani tha ekanes oreo ixo.
  10. Xaxaxaxa den pezeste....oti na ne diabazete mou fenete kai akomi oti na ne sxoliazete....allo elega alla mou lete tora kai ftasame oti itan 4ari to GTi eno mou apantise me link o allos se sxolio mou se proto stadio 5ari GTi...? Sinenooumaste pliros blepo!
  11. Mpa mallon esy den diabases kala. Pigene proti selida kai ksanadiabase.
  12. Programa-Eksatmisi 300-400 aloga? Na pao na paro 2 an einai re sy....kelepouri megalo ayto to amaksi....
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.