Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/12/2014 in all areas

  1. 2 points
  2. Χθες αργά σε φανάρι μπλέ σκούρο πεντάπορτο Opel Astra F δίπλα μου έριχνε ξερόγκαζα.Παρατηρώ ότι ο κάγκουρας έχει βγάλει τα πίσω καθίσματα και έχει κουμπώσει 2 μπάκετ και στροφόμετρο σαν το κεφάλι του στο ταμπλό.Και επειδή δεν γουστάρω τους τσάμπα μάγκες,όταν ανοίγει,ανοίγω μαζί του,ε έφαγε τον αμάζευτο αλλαγή και καρότσα.... Συμπέρασμα:Δεν ήταν δίλιτρο γιατί αν ήταν δίλιτρο θα τον έψαχνα ακόμα...
    2 points
  3. τι γινεται με σενα...μια αλλγη τακακια ειχαμε στα 70000 χλμ και η επομενη ηταν στα 125000 ..μηπως εισαι καφτης?
    1 point
  4. 1)O glader, σήμερα, αντέχει περισσότερο από ένα turbo. Θέλει service στα 100.000 χλμ., (300-400 €), ενώ, όπως αναφέρεται σε πολλά thread, και μέσα στο παρόν club, το turbo δεν βγάζει πάνω από 60-70.000 χλμ. χωρίς service. Και όλα αυτά χωρίς να βάλουμε στον λογαριασμό τα συνθετικά λάδια group V, που βελτιώνουν θεαματικά τις επιδόσεις του glader, επειδή μειώνει δραστικά την εσωτερική τριβή σε όλα τα σημεία. Eδώ δες ότι υπάρχει η βελτιωμένη έκδοση c: http://www.corradotechnik.de/index.php/Daten_zum_G60-Lader_/_Bauformen_und_%C3%84nderungen Generation Teilenummer Produktionszeitraum 1 037 145 401A 15.10.1988 - 15.02.1990 2 037 145 401B 15.02.1990 - 15.03.1991 3 037 145 401C 15.3.1991 - Kαι βέβαια ο, (σπειροειδής), υπερσυμπιεστής υπερέχει σε ένα αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης, όπως εξηγείται εδώ: http://books.google.gr/books?id=bE111229meQC&pg=PA117&lpg=PA117&dq=g+lader+supercharger+vs+turbo&source=bl&ots=g734-uw9RY&sig=64QOFF1r0NJxzMkHQ1FgOzjwiYk&hl=el&sa=X&ei=nNLSUpiSOuWu0QWL7IHIAw&ved=0CFMQ6AEwBQ#v=onepage&q=g%20lader%20supercharger%20vs%20turbo&f=true και εδώ: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5649978-%29-Why-NOT-to-install-a-turbo-on-the-G60-8v-engine-that-was-engineered-for-a-supercharger! Aκόμα, εδώ μπορείς να δεις γιατί ο g60, με τα μαμίσια 160 hp, υπερέχει από τον 1,8t με τα, επίσης, 160 hp: Όσες φορές, έως τώρα, βρέθηκε στον δρόμο μου VAG 1,8t, ...τιμωρήθηκε! Βέβαια έχω τσιπάκι... (190-200 hp). 2)To καπάκι 8v προσέφερε κάτι μοναδικό, που το είχε απόλυτη ανάγκη η VW όταν ξεκίνησε την είσοδο σε αυτή την αγορά, μην ξεχνάμε, μεταξύ άλλων, κοντράροντας και την PORSCHE: απόλυτη, τερατώδη, αξιοπιστία, πολύτιμη για την καθημερινή χρήση ενός αυτοκινήτου που κάνει τα κέφια του ιδιοκτήτη του, αλλά είναι και εργαλείο δουλειάς και μετακίνησης.
    1 point
  5. Θα ηθελα να μου εξηγησεις γιατι να βαλεις 0w40 και γιατι πρωτα κοιτας την προδιαγραφη 502 και οχι πρωτα το ιξωδες και μετα την προδιαγραφη. Επισης γιατι να μην βαλεις 5w30 504. 5w30 με προδιαγραφη 504 βαλε και μην αλλαζεις συνεχεια ιξωδη και προδιαγραφες. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  6. τα golf ΔΕΝ ειναι ζημιαρικα. ελεος. κυκλοφορουν χιλιαδες και ομως ελαχιστοι γραφουν εδω στα προβληματα. οι αντιπροσωπειες ειναι αδειες απο αμαξια. σπανια βλεπεις golf πανω σε οχημα οδικης βοηθειας η σταματημενο στο δρομο. ολα αυτα δειχνουν πως τα προβληματα ειναι ελαχιστα. ανεκαθεν οι γερμανοι ηταν πρωτοι στην αξιοπιστια. οσο αφορα την ποιοτητα κατασκευης δεν το συζητω. η διαφορα με το γιαρις που εχεις ειναι τεραστια. 7 κλικ πανω το golf. γιαυτο αλλωστε παρολο που κυκλοφορουν παρα πολλα , δεν βρισκεις ευκολα καποιο για να αγορασεις σε μαντρα. αγορασε αυτο με τα 160 αλογα. θα απολαμβανεις την οδηγηση και αν θελεις οικονομια απλα θα πηγαινεςι χαλαρα. προσωπικα εχω το GTI V και το οδηγω στα ορια συνεχεια. εχω απολαυσει καθε ενα απο τα 150χιλ χλμ που εχω κανει με το αυτοκινητο. δεν ειχα κανενα προβλημα. μονο απολαυση. καταναλωση 11 λιτρα στα 100χλμ και οχι δεν βαζω 100αρα βενζινη ουτε αλλαζω τα λαδια καθε 7χιλ χλμ αλλα καθε 15χιλ χλμ οπως λεει ο κατασκευαστης.
    1 point
  7. Μιλτο οταν σχολασεις παρε τηλ να σου πω που θα ειμαστε. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
    1 point
  8. Ας γραψω και εγω το δικομου πατηματακι, οπως πηγαινα χαλαρα και ωραια στον δρομακομου παρατηρησα απο πισω αριστερα ενα AUDI A5 να εχει ορεξουλες!!!!! Ε και εγω αλλο που δεν ηθελα!!!!!! Φτανουμε λοιπον στο επομενο φαναρι και εχοντας βαλει το S στο σασμαν περιμενω το πολυαγαπημενο πρασινο χρωμα!! Και τσουπ αναβει (να πω οτι ειχε βρεγμενο δρομο λογο ψιχαλας) Ανοιγο και χαζοσπινιαρε οποτε μου κανει περιπου ενα αμαξι διαφορα το Α5 δευτερες και ειμαστε διπλα διπλα τριτες μου κανει μισο αμαξι διαφορα τελειωμα τριτης διπλα διπλα τεταρτες μισο αμαξι υπερμου και μεχρι τα 240 Που ανοιξαμε ηταν ενα αμαξι πισωμου!!! Το Α5 ηταν 3.2 Quattro 250hp kαι το δικομου GOLF V GTI DSG 255hp
    1 point
  9. Τα 10-40 είναι ημισυνθετικά εκτός κάποιων εξαιρέσεων.Π.χ agip αν θέλεις αποκλειστικά συνθετικό λάδι μ΄αυτό το ιξώδες για 15000 χλμ.
    1 point
  10. παραθετω κ την δικια μου στη χαμηλη (καθημερινη) πιεση κ μετα απο 4ωρη κοποση πανω στο δυναμομετρο κ απουσιας περι των 25 αλογων λογω υπερυψηλης θερμοκρασιας (μαμα κουλερ!) ΔΕΝ ΕΦΕΥΓΑ ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΤΙ!ΕΣΤΩ Κ ΑΥΤΟ!! τα νουμερα ειναι ΡΟΔΑ κ η ροπη εκεινη την ωρα ειναι 33,4Νm.
    1 point
  11. Τι εννοείς βρήκαν την υγειά τους? Τι πρόβλημα είχαν με τα Castrol το οποίο λύθηκε με τα Liqui Moly?
    1 point
  12. Καλή Χρονιά, Θα σου πρότεινα να κάτσεις να διαβάσεις περισσότερο για τα λάδια. Η Castrol βγάζει εξαιρετικό λάδι 5W30 όπως και η Mobil. Τις θεωρώ κορυφή. Μετά αρχίζεις κάνεις εκπτώσεις. Η VW συνιστά 504, αλλά και με 502 είσαι καλυμμένος για non long life αλλαγές. Η προδιαγραφές δεν είναι η μεγαλύτερη καλύτερη από την άλλη. Η 505 είναι για κινητήρες diesel, προφανώς ακατάλληλη για το μοτέρ σου. Πιθανολογώ ότι ίσως αναγράφει την 502 και καλυφθείς. Τα λάδια επιλέγονται όχι βάσει μόνο του ιξώδους, αλλά και των προδιαγραφών τους . Το μεγαλύτερο λάθος που συμβαίνει σήμερα είναι ιδιοκτήτες που αγοράζουν λάδια, που άκουσαν, που βρήκαν πιο φτηνα, για πειραματισμο, για δοκιμή κλπ. Είναι προτιμότερο να κρατήσεις ακόμα 500-1000χλμ τα ίδια λάδια και όταν έχεις τα χρήματα να πάρεις το προβλεπόμενο, για το μοτέρ σου. Το καλό λάδι και η συντήρηση είναι το Α & Ω.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.