1)O glader, σήμερα, αντέχει περισσότερο από ένα turbo. Θέλει service στα 100.000 χλμ., (300-400 €), ενώ, όπως αναφέρεται σε πολλά thread, και μέσα στο παρόν club, το turbo δεν βγάζει πάνω από 60-70.000 χλμ. χωρίς service.
Και όλα αυτά χωρίς να βάλουμε στον λογαριασμό τα συνθετικά λάδια group V, που βελτιώνουν θεαματικά τις επιδόσεις του glader, επειδή μειώνει δραστικά την εσωτερική τριβή σε όλα τα σημεία.
Eδώ δες ότι υπάρχει η βελτιωμένη έκδοση c:
http://www.corradotechnik.de/index.php/Daten_zum_G60-Lader_/_Bauformen_und_%C3%84nderungen
Generation Teilenummer Produktionszeitraum 1 037 145 401A 15.10.1988 - 15.02.1990 2 037 145 401B 15.02.1990 - 15.03.1991 3 037 145 401C 15.3.1991 -
Kαι βέβαια ο, (σπειροειδής), υπερσυμπιεστής υπερέχει σε ένα αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης, όπως εξηγείται εδώ:
http://books.google.gr/books?id=bE111229meQC&pg=PA117&lpg=PA117&dq=g+lader+supercharger+vs+turbo&source=bl&ots=g734-uw9RY&sig=64QOFF1r0NJxzMkHQ1FgOzjwiYk&hl=el&sa=X&ei=nNLSUpiSOuWu0QWL7IHIAw&ved=0CFMQ6AEwBQ#v=onepage&q=g%20lader%20supercharger%20vs%20turbo&f=true
και εδώ:
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5649978-%29-Why-NOT-to-install-a-turbo-on-the-G60-8v-engine-that-was-engineered-for-a-supercharger!
Aκόμα, εδώ μπορείς να δεις γιατί ο g60, με τα μαμίσια 160 hp, υπερέχει από τον 1,8t με τα, επίσης, 160 hp:
Όσες φορές, έως τώρα, βρέθηκε στον δρόμο μου VAG 1,8t, ...τιμωρήθηκε!
Βέβαια έχω τσιπάκι... (190-200 hp).
2)To καπάκι 8v προσέφερε κάτι μοναδικό, που το είχε απόλυτη ανάγκη η VW όταν ξεκίνησε την είσοδο σε αυτή την αγορά, μην ξεχνάμε, μεταξύ άλλων, κοντράροντας και την PORSCHE: απόλυτη, τερατώδη, αξιοπιστία, πολύτιμη για την καθημερινή χρήση ενός αυτοκινήτου που κάνει τα κέφια του ιδιοκτήτη του, αλλά είναι και εργαλείο δουλειάς και μετακίνησης.