Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/22/2014 in all areas

  1. Aς παρουσιασω και εγω το δευτερο Mk2 μου που βρισκετε σε σημειο φτιαξιματος ακομα . Ειναι 1.8 16v με τον γνωστο κινητηρα Kr με τον μηχανικο ψεκασμο . Αναρτηση Bilstein κιτρινη . Φρενα μαμα Gti . Ζαντες Borbet 15' . Στο εσωτερικο ειναι μαμα απλα φοραει σαλονι απο Corrado δερματινο μπακετ μπρος πισω . Το αγορασα καπως ετσι .... και με το κλασικο μοτερακι 1.8 16v θα ακολουθησουν φωτο απο το ξηλωμα και το φτιαξιμο σιγα σιγα.....
    1 point
  2. Υπό φυσιολογικές συνθήκες δεν θα ασχολούμασταν με αυτή την είδηση… αλλά το γεγονός πως «ξένο» αυτοκίνητο αναδεικνύεται για πρώτη φορά στην 34-ετη ιστορία του θεσμού ως το καλύτερο αυτοκίνητο της χρονιάς, την κάνει άξια αναφοράς. Ναι λοιπόν, το JCOTY (Japanese Car of the Year) βραβείο για το 2013 πήγε στην έβδομη γενιά Volkswagen Golf σε μία τελετή που έγινε στο περιθώριο του 2013 Tokyo Motor Show την προηγούμενη εβδομάδα. Το VW Golf κέρδισε 504 ψήφους από τους 60 κριτές έναντι 373 του Honda Fit/Jazz και 167 του Volvo V40. Αυτό είναι ένα πολύ ιδιαίτερο βραβείο για εμάς. Πρώτον, το Golf VII μας έγινε το πρώτο εισαγόμενο αυτοκίνητο που κέρδισε το JCOTY βραβείο και αυτό έγινε την 60η χρονιά από τότε που ξεκίνησαν οι εισαγωγές VW στην Ιαπωνία. Δήλωσε ο Shigeru Shoji, πρόεδρος της VW Japan. Σε τρία μικρότερα βραβείο που δόθηκαν για πρώτη φορά φέτος, το Outlander PHEV της Mitsubishi κέρδισε το “Innovation Award”, το Mazda6 κέρδισε το “Emotional Award” και τα εξελιγμένα από κοινού Suzuki Spacia και Mazda Flair Wagon κέρδισαν το “Small Mobility Award”. Τέλος, το “Special Achievement Award” πήγε στο Daihatsu Move για την τεχνολογία των εμπρός θέσεων που επιτρέπει σε ανθρώπους της τρίτης ηλικίας και σε ανθρώπους με αναπηρία να επιβιβάζονται και να αποβιβάζονται με ευκολία. Διάβασε το πλήρες άρθρο εδώ: Το Volkswagen Golf καλύτερο αυτοκίνητο της χρονιάς στην Ιαπωνία! - AutoBlog.gr http://www.autoblog.gr/2013/11/25/volkswagen-golf-named-japanese-car-of-the-year/
    1 point
  3. Σε ευχαριστώ Σε ευχαριστώ
    1 point
  4. +1000 Το είπαμε και πριν .....όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.....νάτανε η ζήλια ψώρα... Ευτυχώς για εμάς (εννοώ την VW) όλοι προσπαθούν να την μιμηθούν. Αν πάρουμε για παράδειγμα ας πούμε την opel που είναι η πιο ανταγωνιστική εταιρεία αλλά και ποιοτική σε σχέση με άλλες, πάντα περιμένει να βγει το καινούργιο golf για να βγάλει αυτή το επόμενο astra. Και αφού το βγάζει πάλι πίσω είναι. Είτε πάρουμε το 5αρι GT, ή το 6αρι με τα 160ps ή το 7αρι με τα 140ps και το βάλουμε απέναντι στα δύο τελευταία μοντέλα astra 1.6 turbo 180ps θα τα κάνουνε με τα κρεμμυδάκια σε οποιοδήποτε τομέα και αν τα συγκρίνουμε. Για τον φίλο Billgr4. Αγαπητέ μου είχα το 5αρι το GTi. Το αμάξι το ξέρω πολύ καλύτερα απ΄ότι νομίζεις και του είχα πιει το αίμα για μια 5ετία. Τώρα έχω το 7αρι και ο γιος μου το 6αρι με τα 160ps. Οπότε απ΄ ότι καταλαβαίνεις μπορώ να έχω γνώμη και άποψη για τις συγκεκριμένες γενιές πολύ καλύτερη από την δική σου αν μου το επιτρέπεις. Το 5αρι ήταν ένα πολύ καλό αυτοκίνητο με τα γνωστά του προβλήματα αλλά 10ετίας πλέον. Το 6αρι το ίδιο καλό με το προηγούμενο αλλά με σχετική βελτίωση στα κουσούρια του προηγούμενο και πάντα ένα κλικ καλύτερο. Το 7αρι έχει τελειοποιήσει το μοντέλο και έχει μηδενίσει τα προβλήματα και είναι 2 κλικ καλύτερο από το 5αρι. Και επειδή όπως έγραψες και παραπάνω ''το αυτοκίνητο έφερε την vw στη κορυφή εξαπατώντας το κοινό της'' όταν αποφασίσεις να αλλάξεις το αμάξι σου, πάρε κανένα kia ceed ή hyundai άντε βρε ...και volvo..!!! Πάντως τόσους πολλούς αντιVWάκηδες σε φόρουμ της ίδιας εταιρείας πρώτη φορά βλέπω... http://www.youtube.com/watch?v=d0VF7od68fM
    1 point
  5. Εννοειται δεν ειναι αλογα μονο το αυτοκινητο... Αλλα μην υποβαθμιζεις την συγκριση μου.. Το εκανα να δεις ποσο πισω εχει μεινει... Δεν με απασχολει η αγορα καινουριου αυτη τη στιγμη.. Αλλα επειδη ξερω οτι αν παρω αλλο και ειδικα Golf θα το μετανιωσω, γι' αυτο το κραταω αυτο που εχω! Συνολικα σε στησιμο, εμφανιση κλπ θα ημουν το λιγοτερο ανοητος να εκανα μια τετοια κινηση!
    1 point
  6. Αν είναι να το φουντάρεις, θυσιάζομαι εγώ, ας το φορτωθώ
    1 point
  7. Έλεος ρε παιδιά με την καραμέλα για τον ημιάκαμπτο... Τοποθετείτε ΜΟΝΟ σε αυτοκίνητα με κινητήρες μέχρι 105 άλογα για τους εξής λόγους : Πρώτον, όποιος επιλέγει κινητήρες με τέτοιες ιπποδυνάμεις, προφανώς κ δεν επιλέγει με κύριο κριτήριο τις επιδώσεις, άρα δεν θα χρειαστεί την επιπλέον πρόσφυση που προσφέρουν οι πολλαπλοί, γιατί πολύ απλά σπάνια θα οδηγήσει το αυτοκίνητο στα άκρα... Δεύτερον, οι εκδόσεις αυτές επιλέγονται για λόγους οικονομίας κ αυτό ακριβώς προσφέρει ο ημιάκαμπτος, τόσο σε κόστος απόκτησης όσο κ χρήσης, μίας κ είναι ελαφρύτερος σε σχέση με τους πολλαπλούς με αυτό να συνεπάγεται μειωμένη κατανάλωση κ ρύπους, με συνέπεια μικρότερη κατανάλωση κ λιγότερα τέλη... Τρίτον, επειδή έχω οδηγήσει το 7άρι κ με πολλαπλούς κ με ημιάκαμπτο, μπορώ να πω ότι η διαφορά δεν είναι αισθητή στον μέσο οδηγό κ στις μετακινήσεις του, είναι τόσο καλά σχεδιασμένη η πίσω ανάρτηση που μόνο σε κάποιες δύσκολες, εγκάρσιες ανομαλίες φαίνεται η διαφορά, χωρίς πάλι να είναι ιδιαίτερα αισθητή...
    1 point
  8. εγω δεν ειχα θεμα με τις ρεπλικα..και εκανα πολλα χιλιομετρα δισατσεις 8 18 και 9χ 18 στις lm και 8 χ18 στις ch 225 40 18 λαστιχο μια χαρα κρατησανε και λακουβες πατουσα και σαμαρακια...δεν ειχα καποιο δυσαρεστο συμβαν.για τα λεφτα τους ειναι καλη και τιμια επιλογη οι ρεπλικα.
    1 point
  9. rocpet να το χαιρεσαι το radο σου.ειναι πανεμορφο μπορει να μην γραφω συχνα αλλα παντα κοιτουσα την παρουσιαση σου μηπως και κανεις καμια ανανεωση...χαιρομαι που καποιοι παλιοι γνωστες αρχισαν να ξαναγραφουν στο φορουμ..για να αποκτησει λιγο ενδιαφερον το σαιτ παλι.καλες βολτες και παλι.ειναι μεγαλος αλητης ο corados σου!!
    1 point
  10. To TUV παντως καμια σχεση με την αξιοπιστια εχει... Αυτα ειναι παραμυθια που πουλανε οι διαφοροι ελληνες εμποροι/κατασκευαστες σε διαφορα ειδη... Τo tuv εχει απλα καποιες προδιαγραφες... και αυτα αφορουν το περιβαλον, την διαδικασια, τους ελεγχους, τις δοκιμες, το εξειδικευμενο προσωπικο κλπ... Ολα σπανε, ακομη και πραγματα με tuv... Μην μπερδευεστε οτι παιζει κατι τρελο με αυτες τις πιστοποιησεις...
    1 point
  11. Δεν το παίρνω προσωπικά, άλλωστε έχουν περάσει από τα χέρια πολλές μάρκες και μπορώ να κρίνω. Για τα χρήματα που δίνει κανείς για το golf παίρνει ένα καλό premium αμάξι, το οποίο μπορεί να κοντράρει αρκετά ακριβότερα μοντέλα όπως a class, bmw series 1, Α3, volvo και άλλα. Στη κατηγορία του υπάρχουν αυτοκίνητα όπως jioulietta, astra, focus, auris, civic, megane και άλλα πολλά τα οποία προσωπικά δεν νομίζω ότι μπορούν να το κοντράρουν. Εγώ δεν βλέπω καμιά φθίνουσα πορεία. Κοίτα τις πωλήσεις για το 6αρι και το 7αρι στην Ευρώπη και θα καταλάβεις τι εννοώ. Ειδικά για το 7αρι έχουν προσθέσει μιά ακόμα γραμμή παραγωγής για να καλύψουν τη ζήτηση. Στην Ελλάδα προφανώς και έχουν τα παραπάνω φθίνουσα πορεία αλλά αυτό οφείλεται στη κρίση που έχουμε. Για τα club αυτοκινήτων που λες λόγω της κρίσης όλα είναι μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας και σε πληροφορώ ότι είναι σε πολύ χειρότερη θέση από το δικό μας. Ο κόσμος έχει άλλα προβλήματα και δεν έχει διάθεση να ασχολείται με τέτοια φόρουμ.Τέλος το golf διαθέτει και πακέτο R line.!!! Προβλήματα ή αν θέλεις θετικά και αρνητικά έχουν όλα τα αυτοκίνητα. Και πάλι προσωπικά θεωρώ ότι η VW έχει τα λιγότερα και οτιδήποτε χρειαστείς για τα αυτοκίνητά της π.χ ανταλλακτικά τα έχεις άμεσα και όχι μετά από εβδομάδες και μήνες. Πάντα φιλικά και χωρίς καμιά διάθεση διαμάχης αν και βλέπω ότι πολλοί βγάζουν ''χολή'' για το 7αρι και γενικότερα για την VW χωρίς να υπάρχει λόγος.
    1 point
  12. Τα όργανα.... 5πόστ......παρακολουθεί...... μάλλον του επαγγέλματος είναι ο κύριος
    1 point
  13. Συγνωμη φιλε μ εχεις δικιο. Απλα αν μπορω να υποστιριξω λιγο ακομα τα λεγομενα μου που δν εχουν καποιο πειστηριο.. Δν ξερω ακριβως τ καταλαβες αλλα αν νομιζεις οτι ειμαι μ 800 αλογα γκολφ να πικαρο τους μπατσους κ να τραβαω βιντεακια.. ΟΧΙ! Αν νομιζεις οτι πεταξαν καρφια κ ειχαν ελικοπτερα ν με ακολουθουν..ΟΧΙ Απλα ημουν καπου ηταν καπου κ βρεθηκαμε ολοι μαζι σ μεγαλες ταχυτητες..ΑΥΤΟ! Την επομενη φορα θα φερω κ τα καναλια εκει.. Υ.γ Μ κανετε να δικαιολογουμε για μ@λακιες.. Τωρα αν κανας μπατσος εδω μεσα σπαστηκε ας παει να πιασει κανεναν για ζωνη να του φυγουν τα νευρα!
    1 point
  14. Και που να δεις τι δυσάρεστα περνούν μερικοί άλλοι με άλλες μάρκες και τι βλάβες βγάζουν. Επειδή δε πολλά λέγονται από ορισμένους για το volvo V40 και επειδή ήμουν κάτοχος ενός S40 2,4 από το 2004-2007 και είχε ματώσει η τσέπη μου μέχρι να το ξεφορτωθώ, καλό είναι να κάνει όποιος ενδιαφέρεται ένα test drive στο V40 και στο golf και μετά να μας πει τις οδηγικές του εντυπώσεις. Μπορεί το volvo να είναι πιο ασφαλές όταν τρακάρεις αλλά όταν οδηγείς στο δρόμο το golf είναι τουλάχιστον ένα κλικ μπροστά. Όσο για τον ημιάκαμπτο άξονα που έχουν οι μικρές εκδόσεις και το TDI, νομίζω ότι η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων είναι περιττή για αυτές τις ιπποδυνάμεις και για τον χαρακτήρα των συγκεκριμένων μοντέλων. Ίσα ίσα που κερδίζουν σε βάρος. Επίσης πολλά αυτοκίνητα ίδιου χαρακτήρα π.χ. mito έχει ημιάκαμτο αν δεν με απατά η μνήμη μου.
    1 point
  15. Δε βλεπω κινηση στο θεμα και ειπα να ποσταρω ενα γ@μ@το βιντεο.
    1 point
  16. Παιδια σας χρωσταω ενα τελευταιο ποστ με την τελικη μορφη του αυτοκινητου.Συγγνωμη για την μεγαλη απουσια αλλα κατι οτι βαριομουν και κατι οι δουλειες, κυκλοφορω το Corrado εναμιση χρονο τωρα και δεν αξιωθηκα να ανεβασω μια φωτο. Οριστε το πολυαναμενομενο project που ολοι περιμενατε. Eδω ειναι τη μερα που το προγραμματιζαμε γι αυτο λειπουν οι νεροχυτες και ειναι ολα ετσι χυμα. Σας ευχαριστω ολους σας για τη υποστηριξη και την υπομονη που μου δειξατε αυτα τα τεσσεραμιση χρονια που το εφτιαχνα.Ελπιζω σε καποιο meeting να το δειτε και απο κοντα. Καιρος να ξεκινησω το επομενο μου project το οποιο θα δειτε παλι βημα βημα μεσα απο το VWclub. Χρονια Πολλα και Καλη Χρονια σε ολους!!!!!!
    1 point
  17. επιτέλους 2 χρόνια κανείς δεν του απάντησε του παιδιού και ήταν με την απορία
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.