Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/07/2015 in all areas

  1. Τον τελευταιο χρονο που εχω αρχισει καθημερινα να χρησιμοποιω την αττικη οδο εχω μαθει καποια πραγματα για τα ρανταρ και καλο θα ηταν να τα μοιραστω μαζι σας. Τα ρανταρ που υπαρχουν στην αττικη οδο ειναι 2 ειδων αυτα και αυτα Τα πρωτα ειναι πισω απο τους μεγαλους μαυρους πινακες οι οποιοι γραφουν διαφορα προειδοποιητικα, χρονια πολλα κ.α. (στην φωτο φαινεται ο πινακας απ την πισω μερια) και ειναι ενα για καθε λωριδα. Δεν εχουν ολοι οι πινακες απο πισω τους ρανταρ. Αν οπως περνας κατω απο ενα τετοιο κοιταξεις στον καθρεφτη θα δεις το ρανταρ(αν υπαρχει σε αυτο). Επισης φαινονται και απο μπροστα, πριν περασεις δηλαδη τον πινακα. Τα ρανταρ ισα που προεξεχουν πανω απ τον πινακα και τα βλεπεις και απο πριν. Ενδεικτικα θα σας πω 2 που συνανταω καθημερινα. ενα ειναι στο ρευμα προς ελευσινα με το που περνας την ταμπελα για περιφ αιγαλεω και αλλο ενα στο ρευμα προς μαρκοπουλο στο υψος της λεωφορου φυλης πριν το τουνελ. Τα δευτερα τωρα τα συναντας νομιζω λιγο πιο σπανια και ειναι η στο κεντρικο διαζωμα (εχω δει ενα στην περιφερειακη υμηττου) η δεξια (δε θυμαμαι που εχω δει) αλλα ακομα δεν εχω καταλαβει ποια λωριδα πιανουν η αν τις πιανουν ολες μαζι. Γενικα και τα πρωτα και τα δευτερα αν τα δεις μια φορα και τα εμπεδωσεις σαν εικονα μετα νομιζω πως οπου περνας και εχει θα τα δεις. Κατι αλλο τωρα. Εχω προσπαθησει πολλες φορες να τεσταρω ποτε ειναι ενεργοποιημενα κοβωντας πολυ την ταχυτητα την ωρα που περναω απο κατω και ταυτοχρονα περναει και αλλος διπλα μου με το γκαζι τσιτα και περιμενοντας να δω το φλας. Η μονη περιοδος που το ειδα να αναβει ηταν τα χριστουγεννα. Ολες τις αλλες μερες που το εκανα δεν αναψε καμια φορα. Φυσικα για να μην παρω κανεναν στο λαιμο μου μπορει απλα να ετυχε η να αναψε και να μην το ειδα η αυτο το συγκεκριμενο που κοιταω να ειναι χαλασμενο η χιλια δυο αλλα. Προσοχη! ολα αυτα που εγραψα ειναι ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ και τιποτα αλλο περα απ αυτο. Μπορει να εχω κανει καπου λαθος, μπορει να εχω κανει και σε ολα λαθος. Δεν εχω ουτε πηγες απο την τροχαια ουτε τιποτα. Μην επαναπαυτειτε σ αυτα που σας εγραψα απλα τα εγραψα για να βγειτε και να τα δειτε κι εσεις. Πιστευω να βοηθησα καποιους και να μην κουρασα τους υπολοιπους Επισης ξεχασα να γραψω οτι πριν απο καθε ρανταρ παντα υπαρχει προειδοποιητικη ταμπελα οτι η ταχυτητα ελεγχεται με ρανταρ. Αυτο νομιζω ειναι σε ολους τους δρομους οχι μονο στην αττικη οδο.
    2 points
  2. Ύστερα από σχεδόν ένα χρόνο έγινε η δουλειά... Μπήκαν 4 καινούριες ζάντες 16' CMS με 4 επίσης καινούρια λάστιχα SAVA διάστασης 205/45/16 Τώρα όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά δεν έχω καταλάβει διαφορά στο "άρπαγμα" του αυτοκινήτου, αντιθέτως το πάτημα έχει γίνει πολύ πιο σίγουρο και στιβαρό όπως ήταν αναμενόμενο. Επίσης τα λάστιχα κάνουν λιγότερο θόρυβο και αυτό ήταν κάτι που μου άρεσε πολύ! Στην κατανάλωση δεν υπάρχει διαφορά (και αν υπάρχει αυτή είναι μηδαμινή). Γενικά ήταν μια πολύ καλή "επένδυση" όχι μόνο για το αισθητικό κομμάτι αλλά και το πρακτικό!
    1 point
  3. Όπως εισαι πάνε άλλαξε Μπέκ φίλε το πρόβλημα όλο ξεκινάει απο εκεί ,τα Μπέκ με το κωδικό 06H906036H έχουν δημιουργήσει σε πολλά αμάξια το ίδιο πρόβλημα να ξες πάνε και αλλάξετα έχουν βγάλει αντικατάσταση κωδικού με το τελευταίο γράμμα να τελειώνει σε q .επισης αυτός ο κωδικός Μπέκ εχει μπει σε αμάξια τέλη του 2009 και πάνω ,το ίδιο πρόβλημα το εχει πάθει και ο αδερφός μου σε πασσατ (2010)πριν δυο μήνες και το έπαθε και ο κουμπάρος μου σε σεατ Λεον (2011).επισης το ότι τώρα δουλεύουν καλα δεν σημαίνει ότι δεν έχουν πρόβλημα .
    1 point
  4. μπουζοκαλωδιο-πολλαπλασιαστης. Πιανει στις επαφες αλατα-οξυδωση στα 1.2 TSI , βγαλε τις 4 πιπες απο τον πολλαπλασιαστη και τσεκαρε το !
    1 point
  5. Σε μετά τοποθέτηση συναγερμού (STERN, GT AUTO ALARM, etc) παντρεύεται με το κλειδί.
    1 point
  6. Μετα απο λιιιιγα χρονια ειπα να συνεχισω αυτο το θεμα μιας και υπαρχουν αρκετες αλλαγες στο τουτου. Ξεκιναω λοιπον Εξωτερικα παραμενει οπως πριν εκτος απο τη μασκα μπροστα που αντικατασταθηκε με αυτην χωρις το σημα Μηχανικα intercooler s3 εισαγωγη dtm αντλια υψηλης autotech σκαστρα και wg της forge εξατμιση φ70 απο downpipe προγραμμα svs φρενα εμπρος απο s3 επισης σπαω το κεφαλι μου να θυμηθω τι μπεκ εχω βαλει αλλα χωρις αποτελεσμα. Προσεχως θα αλλαχθει η τουρμπινα(καινουργια υβριδιο) και το προγραμμα(μαλλον overload) Επισης λεω να αλλαξω τα πισω φρενα με τα μπροστινα απο gti που εχω και καθονται. Αυτα τα ολιγα
    1 point
  7. Δες μήπως ειναι και απο αντλία βενζίνης
    1 point
  8. Γεια σου φίλτατε. Το δικό μου είναι το 1.6 tdi bluemotion με τον CAYB κινητήρα και το πήρα το 2013. Αν εννοείς για θερμοκρασία λαδιού . . . . .δεν γνωρίζω ,λογικά με κάποιο οργανάκι θα μπορείς να έχεις την συγκεκριμένη ένδειξη. :goodjob: :goodjob: Και ναι χθες κλείσαμε τα 2 χρόνια συμβίωσης με το εργαλείο. . . . . . :thumbsu: :thumbsu: 10 Απριλίου του 2013 έως 10 Απριλίου 2015. . . . . Επίσημα εκτός ''εργοστασιακής εγγύησης'' συνεχίζουμε για άλλα 2 χρόνια έχοντας επέκταση εγγύησης από την πρώτη ημέρα αγοράς του. Να συνεχίσει έτσι χωρίς προβλήματα. Καλή Ανάσταση υγεία και προσοχή σε όσους ταξιδεύουν . . . . . .
    1 point
  9. Χωρίς να θέλω να γίνομαι σπαστικός, αυτό που σου είπε δεν έχει και πολύ νόημα. Δεν τίθεται θέμα 35% αζώτου, για τον απλούστατο λόγο οτι Ο ΑΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ 78% ΑΖΩΤΟ. Δεν έχει νόημα να συζητάμε για μίξη αζώτου/αέρα με αυτόν τον τρόπο... Οπως θα έβαζε και καλά 35% άζωτο μπορεί να βάλει και αέρα κοπανιστό και θα είναι το ίδιο πράγμα ακριβώς... Επίσης, η τιμή του αζώτου είναι τόσο μικρή που δεν τίθεται τετοιο θέμα των 5 η των 10 ή των 30. Αμφιβάλλω άν και οι τέσσερις τροχοί κοστίζουν πάνω απο 1-2 ευρώ στην πραγματικότητα...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.