Καλησπέρα σας,
Όπως αναφέρω και στον τίτλο αντιμετωπίζω πρόβλημα κατά το "γκαζαρισμα" στις 1900 στροφές το αυτοκίνητο κάνει ένα lagαρισμα/ ένα κόλλημα (δηλαδή χάνει την πίεση του turbo?). Το αυτοκίνητο είναι Vw polo 1.6 TDI bluemotion. Είναι στον μάστορα εδώ και 10 μέρες το αυτοκινητο, έχει βγάλει και έχει βάλει σχεδόν τα πάντα με καινούρια ανταλλακτικά που σχετίζονται με την ρύθμιση της πίεσης δηλαδή κολαρα αισθητήρες πίεσης, τα πάντα... Το είχα πάει στην αντιπροσωπεία και από το διαγνωστικό μου είπαν ότι έφταιγε η βαλβίδα EGR... Ζητώντας 900€ μάλιστα... Εννοείται πήγα σε εξειδικευμένο συνεργείο εκτός (εκεί που είναι και τώρα το αυτοκίνητο) και το άλλαξα και δεν διορθώθηκε η βλάβη... Αφού δοκίμασε διάφορα ο μάστορας έβγαλε το turbo για να πάει σε ειδικό συνεργείο που βλέπουν το turbo.. από εκεί που το μέτρησαν είπαν ότι η τουρμπίνα είναι οκ, και τώρα ακόμη το κρατάει από πείσμα και μόνο μήπως και το βρει..
Να αναφέρω ότι το αυτοκίνητο μετα το "lagaρισμα" από τις χαμηλές στις υψηλές στροφές το ξανά κάνει και αργότερα ώσπου μπαίνει σε safe mode και ανάβουν τα λαμπάκια: της πίεσης των ελαστικών, το λαμπάκι του esp σαν να είναι απενεργοποιημένο και αναβοσβήνει το λαμπάκι της προθέρμανσης.. πραγματικά σαν αίνιγμα είναι αυτό το πρόβλημα που δεν μπορούν τόσοι μάστορες να το εντοπίσουν γι'αυτό γράφω και εδώ. Εάν έχει κανείς γνώση ή παρόμοια εμπειρία δική του ή γνωστού του παρακαλώ να γράψει από κάτω... Ευχαριστώ πολύ..!