Jump to content

igna

Members
  • Posts

    158
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

igna last won the day on June 17 2016

igna had the most liked content!

About igna

  • Birthday May 19

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης - Δοξάτου
  • Νομός
    Μη ορισμένος

User Profile

  • Interests
    ΠΑΟΚ, μπασκετ

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

Recent Profile Visitors

2,764 profile views

igna's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

36

Reputation

  1. Καλησπέρα σας, Όπως αναφέρω και στον τίτλο αντιμετωπίζω πρόβλημα κατά το "γκαζαρισμα" στις 1900 στροφές το αυτοκίνητο κάνει ένα lagαρισμα/ ένα κόλλημα (δηλαδή χάνει την πίεση του turbo?). Το αυτοκίνητο είναι Vw polo 1.6 TDI bluemotion. Είναι στον μάστορα εδώ και 10 μέρες το αυτοκινητο, έχει βγάλει και έχει βάλει σχεδόν τα πάντα με καινούρια ανταλλακτικά που σχετίζονται με την ρύθμιση της πίεσης δηλαδή κολαρα αισθητήρες πίεσης, τα πάντα... Το είχα πάει στην αντιπροσωπεία και από το διαγνωστικό μου είπαν ότι έφταιγε η βαλβίδα EGR... Ζητώντας 900€ μάλιστα... Εννοείται πήγα σε εξειδικευμένο συνεργείο εκτός (εκεί που είναι και τώρα το αυτοκίνητο) και το άλλαξα και δεν διορθώθηκε η βλάβη... Αφού δοκίμασε διάφορα ο μάστορας έβγαλε το turbo για να πάει σε ειδικό συνεργείο που βλέπουν το turbo.. από εκεί που το μέτρησαν είπαν ότι η τουρμπίνα είναι οκ, και τώρα ακόμη το κρατάει από πείσμα και μόνο μήπως και το βρει.. Να αναφέρω ότι το αυτοκίνητο μετα το "lagaρισμα" από τις χαμηλές στις υψηλές στροφές το ξανά κάνει και αργότερα ώσπου μπαίνει σε safe mode και ανάβουν τα λαμπάκια: της πίεσης των ελαστικών, το λαμπάκι του esp σαν να είναι απενεργοποιημένο και αναβοσβήνει το λαμπάκι της προθέρμανσης.. πραγματικά σαν αίνιγμα είναι αυτό το πρόβλημα που δεν μπορούν τόσοι μάστορες να το εντοπίσουν γι'αυτό γράφω και εδώ. Εάν έχει κανείς γνώση ή παρόμοια εμπειρία δική του ή γνωστού του παρακαλώ να γράψει από κάτω... Ευχαριστώ πολύ..!
  2. Τελικά τι έγινε με την υπόθεση σου? Επίσης όταν αναβοσβηνε το λαμπάκι της προθέρμανσης άναβε μόνο αυτό ή μαζί άναβαν και το λαμπάκι του esp και της πίεσης των ελαστικών? Ρωτάω γιατί εγώ αυτό ακριβώς αντιμετωπίζω, ανάβουν αυτά τα 3 λαμπάκια με της προθέρμανσης να αναβοσβήνει και το αυτοκίνητο να μπαίνει σε safe mode και να χάνω την πίεση, όταν σβήνω το αυτοκίνητο και το ξανά βάζω εμπρός ειναι εντάξει μέχρι να το ξανά πάθει μετά από λίγο...
  3. Τελικά έχουμε κανένα νεότερο? Είχα ακούσει για το θέμα αλλά το πήρα πολύ φλου γιατί άκουσα πως το πρόβλημα αφορά μόνο το μεγάλα μοντέλα της VW (passat κλπ)... Αν ισχύει κάτι τέτοιο... τη μείωση αλόγων και χαζομάρες με το κτεο, τα λεφτά μου πίσω!!!
  4. Μια χαρά.. τελικά ποια διάσταση έβαλες? Εγώ στις 16αρες μου έβαλα 205/45 (δικός μου είσαι εσύ και note 4 ???? )Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  5. 600 ευρώ καινούριες?
  6. Καλησπέρα.. ύστερα από ένα μπανάκι μαζί με παρέα! Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  7. Κανένα απολύτως, θεωρητικά η vw λέει ότι το 215/45 είναι το κατάλληλο αλλά η τιμή αυτών των ελαστικών είναι "απαγορευτική" καθώς είναι σπάνια διάσταση... Και η ελάχιστη διάφορα της ταχύτητας στο κοντέρ με την πραγματική σε σχέση με την διαφορά της τιμής των ελαστικών 205/45 - 215/45 δεν συγκρίνονται!
  8. Ύστερα από σχεδόν ένα χρόνο έγινε η δουλειά... Μπήκαν 4 καινούριες ζάντες 16' CMS με 4 επίσης καινούρια λάστιχα SAVA διάστασης 205/45/16 Τώρα όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά δεν έχω καταλάβει διαφορά στο "άρπαγμα" του αυτοκινήτου, αντιθέτως το πάτημα έχει γίνει πολύ πιο σίγουρο και στιβαρό όπως ήταν αναμενόμενο. Επίσης τα λάστιχα κάνουν λιγότερο θόρυβο και αυτό ήταν κάτι που μου άρεσε πολύ! Στην κατανάλωση δεν υπάρχει διαφορά (και αν υπάρχει αυτή είναι μηδαμινή). Γενικά ήταν μια πολύ καλή "επένδυση" όχι μόνο για το αισθητικό κομμάτι αλλά και το πρακτικό!
  9. Έχω το 1.6 TDI Bluemotion 2 χρόνια παρά 2 μήνες... Δεν μου έχει σβήσει ποτέ ο κινητήρας εκτός από 2 φορές όπου με το πάτημα του συμπλέκτη παίρνει πάλι μόνο του το αμάξι μπρος! Δεν είχα πριν diesel είχα βενζίνη, είναι το πρώτο μου diesel!
  10. Χωρίς πολλές συστάσεις... Ken Block!
  11. Μααλιστα... Μπορείς να μου πεις ποιο πρόγραμμα χρησιμοποιείς για την επεξεργασία?
  12. Εντάξει ρε φίλε οι φωτογραφίες σου σε κάνουν να νομίζεις πως είσαι στο μέρος που απεικονίζουν όταν τις βλέπεις... Αλήθεια τι κάμερα χρησιμοποιείς? Στη συνέχεια τις επεξεργαζεσαι με κάποιο πρόγραμμα?
  13. Δεν είναι τίποτα ανησυχητικό έχω και εγώ το polo 1.6 tdi BMT και κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα είτε με 2α είτε με 3η (κυρίως με την 3η εντοπίζεται!) Όταν το κάνει αυτό συμβαίνει γιατί έχεις (τουλάχιστον 1) μεγαλύτερη ταχύτητα από αυτή που θα έπρεπε να έχεις για τα χιλιόμετρα που έχει το αυτοκίνητο εκείνη την στιγμή... Με απλά λόγια πρέπει να κάνεις κατεβασιά γιατί πας αργά για την επιλεγμένη ταχύτητα που έχεις!
  14. Φτου φτου το δικό μου είναι 2 χρονών παρά 2 μήνες και όλα κομπλέ (και η μπαταριά)!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.