Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/24/2019 in all areas

  1. Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την άμεση ανταπόκριση στις απορίες μου. Βοηθάει να μοιραζόμαστε εμπειρίες σχετικά με τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου!! @gousiasτο ίδιο σκεφτόμουν κι εγώ αν δηλαδή χρειάζεται η προθέρμανση κάθε φορά όταν κάνεις πολλές σύντομες διαδρομές και ιδίως όταν περιμένει κάποιος για να παρκάρει στη θέση μου... Γενικά και στο manual του αυτοκινήτου σελ. 137 προτείνει να μην ζεσταίνουμε τον κινητήρα εν στάσει αλλά να θέσουμε αμέσως το αμάξι σε κίνηση, κάτι που μπορούμε να εφαρμόζουμε μάλλον μόνο σε περιπτώσεις όπου δεν πρόκειται να ζοριστεί κατευθείαν το αμάξι πχ σε επίπε
    1 point
  2. Επιβεβαιώνω κι εγώ ότι χωρίς ζέσταμα και να πέσουν οι στροφές, το ίδιο συνέβη από υπόγειο γκαράζ, δεν ανέβαινε με τίποτα. Μόλις έπεσαν οι στροφές, αμέσως ανέκτησε δύναμη κι ανέβηκε. Άρα όντως χρειάζεται. Το θέμα είναι ότι κάθε φορά όμως που πας κάπου για δουλειές, ψώνια κλπ, θα πρέπει να περιμένεις αυτό το χρόνο που χρειάζεται; Άσε δε που αν είσαι σε καμία θέση και έρχεται ο άλλος καρφωμένος και περιμένει να ξεπαρκάρεις!
    1 point
  3. Γενικα για το ζεσταμα ειναι και λιγο μυθος μπορεις απευθειας να ξεκινησεις να οδηγεις αρκει να ναι σε χαμηλες στροφες με ηπιο γκαζι για να ζεσταθουν ολα τα εξαρτηματα ομοιομορφα περα της μηχανης. Εξαλλου αν μενεις με τον κινητηρα ανοιχτο σου βγαζει μηνυμα στην οθονη οτι να αποφευγεις να μενει ανοιχτος σε ακινησια. Στο σβησιμο αναλογα σε τι θερμοκρασια ειναι το λαδι, αμα στην οθονη λεει πχ 105 βαθμους καλο ειναι να περιμενεις να πεσει στους 90 και σβηνεις . Αυτο με το κολλημα στην ανηφορα το παθαινα και εγω ειδικα οταν ηταν και ο κλιματισμος ανοιχτος, και αμα σπινιαρες τις ροδες για
    1 point
  4. Για το ζέσταμα στην εκκίνηση και το κρύωμα πριν σβήσεις το κινητήρα ισχύει.Ακουω και εγώ πολλές φορές αυτόν το θόρυβο-τρίξιμο ,προφανώς έχει να κάνει με την ανάκτηση ενέργειας .Και εγώ προσπαθω 1 μέρα την έβδομαδα να δουλεύω με τη βενζίνη .
    1 point
  5. Το πηρα τελικα το polo παιδια.Αμαξαρα απλα το εχω καταερωτευτει.Ειναι και σε κοκκινο...Τωρα τι θελω να ρωτησω.Πηρα τηλεφωνο στην ΕΤΕΑ να ρωτησω για cruise control και μου απαντησαν οτι δεν δεχεται το polo.Επειδη το 1ο αμαξι που κοιτουσα και ειχα γραψει και εδω για αυτο,ειχε cruise control πως γινεται να μου ειπαν οτι δεν δεχεται?
    1 point
  6. Τελικά διωρθώθηκε το P0441 με αντ/ση φίλτρου άνθρακα αλλά το P0032 παρέμεινε όμως παρόλο που δοκιμάσαμε άλλον επάνω, μεταχειρισμένο, ο οποίος έβγαλε και αυτός το ίδιο. Με τα πολλά, πάω σε ηλεκ/γο ο οποίος αφού ήταν κάθετος πως φταίει ο λάμδα μου βρίσκει στο vagcom πως το αυτοκίνητο έχει 9 απόπειρες προγραμματισμού και έμεινα μ@@κας... Μου λέει πως δεν μπορεί να δεί τί πρόγραμμα έχει επάνω γιατί είναι κλειδωμένο και χωρίς να γράφει όνομα εταιρίας προγραμματισμού... -Και τώρα του λέω; Πώς θα μάθουμε τί παίζει με τα προγράμματα; Μου λέει πήγαινε σε αντιπροσωπεία να στα σβήσουν και να σου περ
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.