Γενικα για το ζεσταμα ειναι και λιγο μυθος μπορεις απευθειας να ξεκινησεις να οδηγεις αρκει να ναι σε χαμηλες στροφες με ηπιο γκαζι για να ζεσταθουν ολα τα εξαρτηματα ομοιομορφα περα της μηχανης. Εξαλλου αν μενεις με τον κινητηρα ανοιχτο σου βγαζει μηνυμα στην οθονη οτι να αποφευγεις να μενει ανοιχτος σε ακινησια. Στο σβησιμο αναλογα σε τι θερμοκρασια ειναι το λαδι, αμα στην οθονη λεει πχ 105 βαθμους καλο ειναι να περιμενεις να πεσει στους 90 και σβηνεις .
Αυτο με το κολλημα στην ανηφορα το παθαινα και εγω ειδικα οταν ηταν και ο κλιματισμος ανοιχτος, και αμα σπινιαρες τις ροδες για να παρει μπρος μυριζε πολυ καμμενο , τωρα το χειμωνα ειναι καλυτερα.
Τωρα με τη βενζινη αυτο που λες δεν το χω ξανακουσει το manual λεει να καταναλωνεις οση εχεις βαλει ανα 6 μηνες, καλο ειναι να βαζεις 100 οκτανια να σαι σιγουρη οτι δε θα ναι νοθευμενη.
Αυτο το τριξιμο στη νεκρα εγω πιστευω ειναι κατασκευαστικο λαθος δεν ακουγεται για feature :P , και στο 1o service θα τους εχω μαζεμενες ερωτησεις , οπως πχ να μου απενεργοποιησουν το start stop μονιμα.
Φιλικα.