Οι ρευστοτητες δημιουργηθηκαν για εναν συγκεκριμενο λογο . Οταν ξεκινα να καιει λαδι η μηχανη , να βαζουμε ενα νουμερο μεγαλυτερο . Αλλα το σκεπτικο σου μου αρεσει εαν ειμουν κατασκευαστης . Ηρθες ακριβως στα λογια μου . Η θα πουλησω ανταλλακτικα η θα πουλησω αμαξι δηλαδη . Να μην τολμησετε και το σωσετε βαζοντας παχυτερο λαδι . Μου αρεσεις για dealer .
Και δεν καλυπτεις προσωρινα το προβλημα . ΤΟ ΛΥΝΕΙΣ . Το καψιμο ειναι το προβλημα και το παχυτερο λαδι το λυνει , οταν ξεκινας να καις . Φυσικα οταν καις και συνεχισεις λεπτο λαδι , ουτε το λυνεις ουτε το καλυπτεις . ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ . Απιστευτη λογικη .
Για να φτασεις το 1λ/1κ περασες απο το 1λ/5κ πρωτα . Τι εκανες ; Τπτ . Μετα πηγες στο 1λ/3κ . Τι εκανες ; Τπτ .Μετα εφτασες στο 1λ/1κ και ειπες 'Βρε μηπως καει ;"
Καλα να παθεις αφου δεν προσεξες κατι που σου ανηκει και επετρεψες στους αλλους ( βλ εταιρια ) να σου κανουν κουμαντο στην τσεπη σου και στο μηχανημα σου .
Ωμη πραγματικοτητα .