Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/24/2020 in all areas

  1. Όταν καις και βάζεις χοντροτερο δε λύνεις το πρόβλημα αλλά το σκεπαζεις. Νομίζεις ότι το λύνεις αλλά στην ουσία δημιουργείς μεγαλύτερο γιατί αφού το σκεπαζεις και δε καιει το χοντροτερο δε λιπαίνει στα σημεία που περνούσε το λεπτότερο. Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  2. Οι ρευστοτητες δημιουργηθηκαν για εναν συγκεκριμενο λογο . Οταν ξεκινα να καιει λαδι η μηχανη , να βαζουμε ενα νουμερο μεγαλυτερο . Αλλα το σκεπτικο σου μου αρεσει εαν ειμουν κατασκευαστης . Ηρθες ακριβως στα λογια μου . Η θα πουλησω ανταλλακτικα η θα πουλησω αμαξι δηλαδη . Να μην τολμησετε και το σωσετε βαζοντας παχυτερο λαδι . Μου αρεσεις για dealer . Και δεν καλυπτεις προσωρινα το προβλημα . ΤΟ ΛΥΝΕΙΣ . Το καψιμο ειναι το προβλημα και το παχυτερο λαδι το λυνει , οταν ξεκινας να καις . Φυσικα οταν καις και συνεχισεις λεπτο λαδι , ουτε το λυνεις ουτε το καλυπτεις . ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ . Απιστευτη λογικη . Για να φτασεις το 1λ/1κ περασες απο το 1λ/5κ πρωτα . Τι εκανες ; Τπτ . Μετα πηγες στο 1λ/3κ . Τι εκανες ; Τπτ .Μετα εφτασες στο 1λ/1κ και ειπες 'Βρε μηπως καει ;" Καλα να παθεις αφου δεν προσεξες κατι που σου ανηκει και επετρεψες στους αλλους ( βλ εταιρια ) να σου κανουν κουμαντο στην τσεπη σου και στο μηχανημα σου . Ωμη πραγματικοτητα .
    2 points
  3. Καλησπέρα σας, Είμαι καινούργιο μέλος και κάτοχος ενός Golf 5 1.4 tsi που απέκτησα πρόσφατα μεταχειρισμενο αφου το ανταλαξα με ενα POLO 16v 6N2 . Σαν μπαμπας δεν έχω κανένα πείραγμα... :P Μένω Αθήνα. Κάλως σας βρήκα Nikos
    2 points
  4. Αμα κυκλοφορουν τα νερα , αποκλειεται . Η δουλεια του θερμοστατη ειναι οταν ζεστενονται τα νερα του μπλοκ της μηχανης να ανοιγει και να τα κυκλοφορει στο ψυγειο για να τα κρυωσει . Οταν και τα δυο κολαρα ειναι ζεστα , αρα ο θερμοστατης ανοιγει και τα νερα του μπλοκ ερχονται στο ψυγειο .
    1 point
  5. Εκεί οφείλεται στο κακό σχεδιασμό των πιστονιων. Στη vw δεν υπάρχει κακός σχεδιασμός αλλά είναι φυσικό να καίει λίγο λάδι οπότε συνεχίζουμε στη προδιαγραφή του εργοστασίου για να λιπαίνεται σωστά το μοτέρ παντού και δε βάζουμε χοντροτερο λάδι για να αποτελιωσουμε νωρίτερα το μοτέρ. Αν καίει 1 λίτρο όμως στα 1000 τότε έχουμε πρόβλημα και τότε η κάνουμε επισκευή η βάζουμε όπως λες χοντροτερο για να καλύψουμε προσωρινά το πρόβλημα και το πουλαμε Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  6. Για την ακρίβεια υπάρχουν 4 dsg7 από τα οποία μόνο το dq200 είναι ξηρού τύπου. Τα υπόλοιπα, dq380, 381,500 είναι υγρού τύπου.
    1 point
  7. Εννοείται, χωρίς διαθέσιμο χώρο δεν μπορείς. Και εγώ βέβαια δεν είχα αυλή ποτέ αλλά πάντα έμενα σε ήσυχη γειτονιά. Όταν έχω χρόνο εκτός παιδιών ρίχνω και ένα κερωμα ερασιτεχνικό έτσι για την ιστορία.
    1 point
  8. ωραια διαδικασια το πλυσιμο..μου εχει λειψει η αληθεια ειναι..συνηθως το παω και μου το πλενουν στο χερι..δυστυχως δεν εχω χωρο ή πιλοτη για να μπορεσω να κανω την διαδικασια σωστα..ξερετε..καδεδακι κλπ...εχω παρει και εγω εναν αφροποιητη για το πιεστικο απο ebay και ενα παχυρευστο για μεσα στο δοχειο του...οταν παω εξοχικο που εχω χωρο ειναι η αγαπημενη μου ασχολια..χρησιμοποιω και πιεστικο-αφρο και μετα χερατο με σφουγγαρι...το 2ωρακι το χω οπως και την παντοφλα μετα απο τη γυναικα...
    1 point
  9. καλημερα...απο το βιντεο ο ηχος μοιαζει σαν να εχει παρει μποσικα η καδενα χρονισμου...αν βεβαια εχεις καδενα και οχι ιμαντα...δεν περνας καμια βολτα απο το συνεργειο σου να το δουν για να αποφυγεις τα χειροτερα;
    0 points
  10. Καδενα η ο τεντωτηρας τα εφτυσε μαλλον και η μηχανη ακουγεται και σαν να μην εχει σωστη ποσοτητα λαδιου μεσα . Μολις σηκωσε τα λαδια , αρχισε ενα μεταλικο σκουξιμο , αυτο ειναι καθαρα μεταλλο με μεταλλο . Τι να σου πω , εχεις ζορια μπροστα σου ....
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.