Jump to content

vtxracer

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

About vtxracer

User Information

  • Gender
    Male
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Other VAG car

Recent Profile Visitors

3,785 profile views

vtxracer's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Με την φορολογία που θα μπει τώρα και με τις τιμές βεζίνης, άντε να το πουλήσω, κανένας δεν το παιρνει.
  2. 5 χρόνια με Passat μπορώ να πω οτι είμαι ευχαριστημένος. Στον 3ο χρόνο μου εβγαλε προβλημα σε ένα μοτεράκι της εισαγωγής (δεν ξέρω τι ακριβώς ήταν). Μόλις είχε λήξει η εγγύηση (η vw αρνουνταν να επεκτείνει την εγγύηση με προφαση την αγορά απο μη επίσημο εμπορα, ενώ ήταν εξουσιοδοτιμένος απο VW) και η ζημιά βγήκε λίγο ακριβή. Πριν 2-3 μήνες έκαψε έναν πολλαπλασιατή. Το αμαξι έχει 30000 km, τα περισσότερα στην εθνική με υψηλές ταχύτητες, γίνονται κανονικά όλα τα service και δεν έχει κάψει ΠΟΤΕ λάδι (5w-30) και ας είναι FSI.
  3. Θέλει φρένο για να πάει απο το N στο D ή στο S. Σίγουρα όμως και να κατάφερε να το κάνει, το κιβώτιο καταπονήτε υπερβολικά, καλό είναι να το αποφευγει.
  4. Βιαστηκα να πάρω το passat μου , αλλιώς....
  5. Αυτοί ΔΕΝ είναι χρόνοι αλλαγής ταχυτήτων. Είναι ο χρόνος που κάνει απο την στιγμή που πατάς το paddle μεχρι την στιγμή που θα αλλάξει. Κάνει αυτό το κενό γιατί ο εγκέφαλος ελεγχει όλες τις παραμέτρους. Δηλαδή το μόνο που γίνετε είναι να βρεθείς λίγες rpm ψιλότερα απο όταν δόθηκε η εντολή για αλλαγή ταχύτητας.
  6. Δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Μαλιστα το γραφει στο manual οτι πρεπει να μπει στο S για να μην χρησιμοποιεις υπερβολικα τα φρενα.
  7. είχα ένα παρόμοιο πρόβλημα σε passat 3,2 FSI (μόνο που αυτό δεν ανέβαζε πάνω απο 200 με τίποτα). Ήταν ο ιμαντας (ή κατι τετοιο) που δεν είχαν πατήσει καλά τα δοντια του με αποτελεσμα να χάνει δύναμη. Αυτό μάλιστα έγινε μετά απο service !. Το πήγα σε δικό μου μηχανικό και μου είπε οτι και τυχερός ήμουν που δεν διέλυσε όλο το μοτέρ (εκανα και ταξίδι έχοντας το πρόβλημα !).
  8. λύθηκε το πρόβλημα. Ήταν δύο πολλαπλασιαστές.
  9. Και δεν κάνει να το μετακινήσω, έτσι ??
  10. Σήμερα πήγα να βάλω μπρος το passat. Στον ελεγχο πριν πριν παρει αναβουν τα λαμπακια EPC και Check engine. Όταν βάλω μπρος αναβοσβήνει το λαμπακι check engine και τρέμει πάρα πολύ και ακούγετε σαν τρακτέρ. Επίσης παρατήρησα οτι βγάζει νερό απο την εξατμιση και μυρίζει έντονα βενζίνη. Έψαξα και άλλα θέματα με αυτό το πρόβλημα αλλα δεν είναι ακριβώς το ίδιο. Η βενζίνη δεν νομίζω να είναι νοθευμένη. Φοβάμε να το κυκλοφορίσω μήπως με αφήσει. (Τι μπορεί να έχει ? (προκειτε για FSI κινητήρα)
  11. vtxracer

    Ibiza fr Top speed

    © © Hellenic VWClub - Members

  12. Τελικά το πρόβλημα δεν ήταν η τουρμπινα, αλλα ο σωλήνας στηρηξης του κλιματισμού ο οποίος συγχρονίζονταν κατα την επιταχυνση....... Καλός και ο 20vt αλλα όταν βγει προγραμμα για τα tsi....
  13. Πρόσφατα πήρα ενα Ibiza FR Tsi. Είχα και εγώ παρόμοιο πρόβλημα με τον θόρυβο. Πήγα στο συνεργείο, το ψάχνουν , μετά παίρνουν τηλέφωνο στην Ισπανία και μου απαντάνε οτι είναι ο θόρυβος απο τον κομπρέσορα και τουρμπο (οτι σου είπαν και εσενα.) Χθες είχα αφήσει το αμαξι για κάποια πράγματα στο συνεργείο και τους παίρνουν τηλέφωνο απο τεχνοκαρ οτι εντοπίσαν τον θόρυβο και προερχετε απο τον σωλήνα στήρηξης του κλιματισμού. Το μόνο που έκαναν είναι να πειράξουν λίγο την βάση και εξαφανίστηκε ο θόρυβος.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.