Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

spooky

Members
  • Content Count

    249
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About spooky

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 05/10/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://bit.ly/9MQHu9
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Καστοριάς

User Profile

  • Interests
    Cinema, TV series fan, internet, cycling, international travel, cooking, reading, t-shirt-ing, ubunting, twittering...

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 7
  • Car's nickname
    Variant 1.6TDI

Recent Profile Visitors

8,468 profile views
  1. Τυχαία έπεσα στον τιμοκατάλογο και εξοπλισμό του Golf Variant 1.6TDI 22.400€ για το 1.6TDI DSG Urban???? Με πλούσιο εξοπλισμό!!! Μήπως έχεις γίνει κάποιο λάθος? Το Variant πριν το facelift είχε κοντά στα 27.000€ χωρίς DSG! Μήπως η VW ξεστοκάρει λόγω του ότι το Golf 8 θα βγαίνει μόνο πεντάθυρο?
  2. Δεν το βρήκα κάπου στο βιβλίο. Μπορείς να μου αναφέρεις τη σελίδα.
  3. Κάνοντας service στα 70.000km (1.6TDi 12/2014) ρώτησα τον μηχανικό μου για ιμάντα χρονισμού. Στα 120.000km μου απάντησε! Ψάχνοντας στο διαδίκτυο, κυρίως σε γερμανικά forum διαπίστωσα ότι οι Γερμανοί αναφέρουν 210.000Km και κάθε χρόνο οπτικό έλεγχο!!! Κάποιος ανέφερε ότι σε dusty countries (χώρες με σκόνη!!!) η VW προτείνει στα 120.000km. Σε παλιότερους κινητήρες πριν το 2009 υπήρχε το όριο των 120.000km ή 5 χρόνια, ανάλογα πιο θα έρθει πρώτο. Το "κουφό" είναι ότι VW της Αγγλίας μιλάει για αλλαγή κάθε 5 χρόνια! https://www.volkswagen.co.uk/owners/servicing/what-we-check-and-why/cambelt-change Oι Αμερικάνοι για τον 2.0TDi αναφέρουν επίσης τα 130.000miles = 210.000km http://pics.tdiclub.com/data/500/2015_Golf_GSW.pdf Εκεί που λέει timing belt...
  4. Κάποιοι αναφέρουν ότι το antibacteria (μυκητοκτόνο) δε χρειάζεται, κάποιοι ότι χρειάζεται. Εγώ έβαλα... DIESEL ANTI BACTERIA 1:1000 dosing bottle PRO-TEC Ανά 3-4 μήνες ανεξάρτητα από km. Σε 50lt ρεζερβουάρ βάζεις 50ml πριν το γέμισμα! Η οδηγία 2003/30/ΕΕ μιλάει για 7% biodiesel. Οι φήμες για τα diesel της Ελλάδας 15-20% biodiesel. Ο χρόνος θα δείξει... Άβυσσος η ψυχή του... ελληνικού diesel!
  5. Έβαλα μεμβράνες σε όλο το αυτοκίνητο (εκτός από το εμπρός παρμπρίζ) παρόλο που είχα πίσω εργοστασιακά σκούρα θερμομονωτικά κρύσταλλα. Η επιλογή έγινε τόσο για τη μείωση της αντιλιάς όσο και για την προστασία από την UV ακτινοβολία. Οι μεμβράνες είναι της Llumar Sun Protection 48% με χαρακτηριστικά (Μετάδοση ορατού φωτός 39%, Απόδοση στη ζέστη 48%, Μείωση αντηλιάς 55%, Ασπίδα στη UV ακτινοβολία 99%) και μου κόστισε με κάποια έκπτωση και κάποια προσφορά (μέσω σελίδας Llumar Facebook έκπτωση 45 euro) 215 euro. H τιμή που δίνει η Llumar για το αυτοκίνητό μου στο official site είναι 294 euro http://llumar.gr/pricelist Επέλεξα Llumar γιατί είχα και στο παλιότερο αυτοκινητό μου χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Τις συνιστώ ανεπιφύλακτα!
  6. Llumar Sun Protection 48% (Μετάδοση ορατού φωτός 39%, Απόδοση στη ζέστη 48%, Μείωση αντηλιάς 55%, Ασπίδα στη UV ακτινοβολία 99%) Σε Golf Variant που έχει στον εξοπλισμό του πίσω σκούρα (65%) θερμομονωτικά κρύσταλλα.
  7. Καλησπέρα, Είμαι κάτοχος ενός Golf 7 Variant 1.6Tdi το οποίο αγοράστηκε ελαφρώς μεταχειρισμένο (10.500km) τον Ιανουάριο 2016 (1η άδεια 01/2015). Αυτή τη στιγμή έχω 17.500Km. Πριν από λίγο έλαβα email (Kosmocar Volkswagen After Sales) την παρακάτω προσφορά για πλήρη έλεγχο και απολύμανση κλιματισμού Μιλάει για ειδική τιμή για τον έλεγχο και την απολύμανση του συστήματος κλιματισμού με 29€ σε όλο το επίσημο δίκτυο συνεργατών Service της Kosmocar A.E. και με τον παραπάνω πλήρη έλεγχο κλιματισμού το πακέτο προσφοράς για αντικατάσταση του φίλτρου καμπίνας με επιπλέον κόστος έως 25€. Αξίζει να κάνω τον παραπάνω έλεγχο στα km που βρίσκομαι ή είναι ακόμη νωρίς; Λόγω ότι το αγόρασα ελαφρώς μεταχειρισμένο πιστεύω ότι μια απολύμανση και αντικατάσταση του φίλτρου καμπίνας θα ήταν μια σωστή επιλογή!
  8. Παλιότερα (09/2012) είχα βάλει LLumar Comfort Titanium σε ένα Golf V 3D. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την απόδοση τους ειδικά το καλοκαίρι. Εδώ και λίγες μέρες έχω στην κατοχή μου ένα Golf VII Variant (μεταχειρισμένο), το οποίο και έχει στον εξοπλισμό του πίσω σκούρα (65%) θερμομονωτικά κρύσταλλα. Το ερώτημά μου είναι το εξής, βάζω μόνο μπροστά κάτι παρόμοιο ή βάζω σε όλα; Θυμάμαι ότι όταν είχα πάει στη LLumar Θεσσαλονίκης το 2012 διαφήμιζε μεμβράνες ειδικά για τα αυτοκίνητα VW με εργοστασιακά σκούρα (πράσινα) κρύσταλλα.
  9. Τελικά το manual αναφέρει QI6 και 507.00, που σημαίνει Longlife είτε 30.000km είτε 2 χρόνια. Στο site της mobil προτείνει Mobil 1 ESP Formula 5w30. Έχω 11.000km και θα πάω για αλλαγή λαδιών και φίλτρου. Προτείνετε να αλλάξω και κάτι άλλο; πχ φίλτρο καμπίνας, φίλτρο αέρα ή θα θεωρηθεί πλεονασμός. Λόγω ότι το πήρα μεταχειρισμένο.
  10. Ευτυχής μελλοντικός κάτοχος ενός ελαφρά μεταχειρισμένου Golf VII Variant 1.6tdi 105ps αφήνοντας πίσω ένα Golf V Fsi 1.6. Στο προηγούμενο Golf έβαζα λάδια Mobil esp formula 5w30 και αγόραζα συνήθως 4 λίτρα. Τώρα στο tdi μπορώ να βάλω τα ίδια; Και το ίδιο ιξώδες; Ποσά λίτρα θέλει η συγκεκριμένη μηχανή;
  11. Ναι νούμερα Θεσσαλονίκης... ΝΖΤ-****
  12. Πάρκινγκ Νομαρχία Καστοριάς, ασημένιο Golf V με σηματάκια BiFuel και Bluemotion... Πάρκαρα 2 θέσεις δίπλα σου!
  13. Πριν 2 μέρες... 340 ευρώ Sachs Super Touring... ανταλλακτικά, εργασία, ευθυγράμμιση! Golf V Sportline, 1.6FSI
  14. Billgr4 καλησπέρα... Μετά την απάντησή σου στο πρόβλημά μου με έβαλες σε σκέψεις. Αν τελικά δεν χάνω από κάπου τα λάδια, που σημαίνει ότι τα "καίω" μου προτείνεις τα 5w40. Έχεις κάποια μάρκα υπόψη σου, ή καλύτερα εσύ ποια χρησιμοποιείς. Θα πρέπει να ξέρεις ότι εδώ στην Καστοριά έχουμε χαμηλές θερμοκρασίες από Νοέμβριο - Φεβρουάριο. Αν τελικά επιλέξω τα 5w40 τι θα πρέπει να προσέξω; Τι είναι αυτό που μπορεί τελικά να με οδηγήσει στα 10w40; Ευχαριστώ για το χρόνο σου... Υ.Γ. Αλήθεια εσύ πόσα km έχεις; Έχεις κινητήρα FSi; Θα το έχω στα υπόψη μου όταν θα πάω για service μέσα στην εβδομάδα. Πάντως από το συμπλήρωμα λαδιού και μετά έκανα γύρω στα 500Km σε αυτοκινητόδρομο και δεν παρατήρησα κάποια μείωση στο δείκτη λαδιού...
  15. Καταρχήν σ' ευχαριστώ για την απάντηση... Είναι γεγονός ότι πριν τα 160.000Km ήμουν συντηρητικός στην οδήγηση, μέχρι 120-130 Km/h στις εθνικές οδούς, eco driving στις πόλεις. Μετά τα 160.000km χρειάστηκε 2-3 φορές να το "πιέσω" στις εθνικές οδούς 160-180 Km/h Καστοριά-Θεσσαλονίκη. Δε νομίζω από 2 φορές να είχα τόσο διαφορά στην κατανάλωση λαδιού. Όσον αφορά το γαλάζιο καπνό δεν έχω παρατηρήσει κάτι... Βλέποντας και κάνοντας! Συνεχίζω με 5w30 για τα επόμενα 7.500km και μετά ανάλογα το αποτέλεσμα θα πράξω! Πάντως από αυτό το topic προκύπτει η χρήση ΜΟΝΟ 5w30 λαδιών! Έλα ρε Billgr4... τι μου κάνεις; Να σου πω την αλήθεια τώρα με μπέρδεψες... 5w30, 10w40, 5w40... Τι να πρωτοδιαλέξω...
×
×
  • Create New...