Jump to content

rafm

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

About rafm

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δυτικής Ελλάδας - Πύργου
  • Νομός
    Ηλείας

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

Recent Profile Visitors

1,428 profile views

rafm's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Το πας το πρωί και το παίρνεις το βράδυ ή το πας το βράδυ και το παίρνεις την επόμενη ημέρα. Σαν διαδικασία δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς. Σε περίπτωση που θα χρειαζόταν η επισκευή πάνω από μία ημέρα,πας το αυτοκίνητο βγάζει και κρατά τον ουρανό και πας την επομένη να το βάλει. Αλλά αφού γίνεται σε μία ημέρα είναι ακόμα καλύτερο... Θα μου στείλεις σε πμ το όνομα και το τηλέφωνο του τεχνίτη, για να πάω κι εγώ το δικό μου;
  2. Χρόνος αποκατάστασης και διαδικασία στον συγκεκριμένο τεχνίτη φίλε; Είμαι σε διαδικασία αλλαγής κι εγώ... Άρχισε να ...γέρνει ο ουρανός πάνω μου :-)
  3. Θα τα τσεκάρω όλα στην VW Μπουζί είναι μαμά κι έχουν 15Χ..
  4. Γειά σας φίλοι, Έχω Golf 1,4 CAXA 122 dsg highline 7/2011 με 116.000. Με αναβάθμιση απλή εγκεφάλου (Με πρόγραμμα από έμπειρο ιδιώτη βελτιωτή Θεσσαλονίκης για έξτρα ιπποδύναμη 30+ Hp Φεβρουάριο του 2017στα 65.000. Μου έχει φτιάξει 4 αυτοκίνητα τα τελευταία 20 χρόνια και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα) Αντιμετωπίζω κι εγώ το γνωστό πρόβλημα safe mode και έχω αγχωθεί λίγο τελευταία. Χρειάζομαι την βοήθειά σας. Εδώ και σχεδόν ένα χρόνο μου μπαίνει περιστασιακά σε safe mode, μόνο σε ταξίδια. Χωρίς να ανάβει στην αρχή καμία ένδειξη σφάλματος μηχανής στο καντράν. Το πρόβλημα το είχα εντοπίσει εξαρχής πως συνέβαινε όταν πήγαινα για πολύ ώρα πορεία σιγά με σταθερό γκάζι είτε με αυτόματο πιλότο στα 80-100χλμ και ξαφνικά έπρεπε να επιταχύνω για κάποιον λόγο πχ. προσπέραση. Κάθε φορά που έσβηνα την μηχανή και ξανάβαζα εμπρός ήταν πάλι όλα καλά. Όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το πρόβλημα και έσβηνα και ξανά άναβα μηχανή πήγαινε τέλεια, και εμφανιζόταν τυχαία μετά από μεγάλο διάστημα. Σε πολλές επισκέψεις σε αντιπροσωπεία Volkswagen στον Πύργο άλλαξαν κατόπιν διάγνωσης της βλάβης με σειρά πρώτα την αντλία νερού, (υπήρχε μια μικρή διαρροή νερού) την σκάστρα και την βαλβίδα map. Δεν άλλαξε κάτι. Το ξαναέκανε και μάλιστα στον μήνα επάνω μου έβγαλε και θόρυβο η νέα αντλία νερού και την άλλαξαν πάλι χωρίς κόστος λόγω εγγύησης.Από τότε αυτή είναι μια χαρά. Σιγά-σιγά όμως άρχισε να γίνεται εντονότερο το πρόβλημα του safe mode. Σβήσιμο και ξαναάναμα μηχανής κλπ.. Όμως πλέον όταν ήθελα να συνεχίσω πιο ζωντανά έμπαινε συνέχεια σε safe mode. Στην Volkswagen πάλι κατόπιν διάγνωσης αλλάξανε και την Ν75. Μετά και την αλλαγή της Ν75 έστρωσε για λίγο το αυτοκίνητο. Ξαφνικά πάλι σε ένα ταξίδι σπάσανε τα νεύρα μου πριν 4 μήνες όπου ξαναμπήκε το αυτοκίνητο σε safe mode αλλά άναψε και το πορτοκαλί σήμα μηχανής. Πήγα σε συνεργείο εκτός Volkswagen που φημίζεται για τις γνώσεις του πάνω στον όμιλο για έλεγχο κλαπέτου και τουρμπίνας. Καθάρισε κάτι που ήταν γεμάτο καρβουνίδι κι έλεγξε το κλαπέτο που ήταν μια χαρά όπως μου είπε. Το αυτοκίνητο πήγαινε καλύτερα μετά και βελτιώθηκε και κατά 0,5 λίτρο/100χλμ η κατανάλωση. Πριν 20 ημέρες πάλι όμως μπήκε σε safe mode το αυτοκίνητο. Σε διαδρομή μέσα στην πόλη αυτήν την φορά. Η γνώμη του νέου τεχνικού ήταν να δοκιμάσω για λίγο χρόνο το αυτοκίνητο ώσπου να το κάνει σε ταξίδι σίγουρα, γιατί ενδέχεται να ήταν κάτι περιστασιακό από ότι μου είπε μέσα στην πόλη. Σε περίπτωση που το ξανακάνει μου πρότεινε δύο πράγματα: 1.Να βγάλω το πρόγραμμα και να δοκιμάσω μαμά το αυτοκίνητο να δούμε μήπως φταίει το πρόγραμμα. Ο προγραμματιστής μου είπε πως δεν φταίει αυτό γιατί εξαρχής θα είχε πρόβλημα. Δεν έχει όμως και πρόβλημα σε αυτήν μου την επιλογή. Σε επικοινωνία όμως με την Volkswagen εδώ μου είπαν πως εάν δεν έχει update ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου, δεν μπορούν να περάσουν πάλι το πρόγραμμα της εταιρείας και να αφαιρέσουν το πρόγραμμα. Σωστά μου λένε αυτό ; 2.Και τέλος σαν δεύτερη λύση να βγάλει την τουρμπίνα να την στείλει στην Αθήνα σε τουρμπινά να ελέγξει το κλαπέτο κάτω από πίεση μήπως την κάνει εκείνη την χρονική στιγμή. Σε ταξίδι 800 χιλιομέτρων πριν 10 ημέρες ήταν μια χαρά…. Πέστε μου σας παρακαλώ τι θα μπορούσε να φταίει και τι να κάνω ; Συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο, αλλά ήθελα να σας εκθέσω όλα τα δεδομένα Να συμπληρώσω πως πλέον δεν τρέχω ούτε ζορίζω το αυτοκίνητο καθόλου μετά από πολλά γρήγορα χιλιόμετρα και ανάλογα αυτοκίνητα του ομίλου. Εάν δεν δημοσίευσα στην κατάλληλη θέση ας το μεταφέρει ο moderator .
  5. Η δική μου, που τώρα πια είναι 4ετίας, ανοίγει σε αυτό τον χρόνο που λες. Λειτουργεί με κλειδιά στην θέση 0
  6. Ποιά έβαλες ? Για δώσε μας λίγα στοιχεία... Σκέφτομαι να την αλλάξω κι εγώ
  7. Σε αυτό αναφέρθηκα κι εγώ.. Στην υποψία πως ίσως η κατανάλωσή μου αυξήθηκε από την αλλαγή των μπουζί... Πλην όμως δεν είχα προηγούμενη εμπειρία, λόγω 14μηνης κατοχής του αυτοκινήτου ,χωρίς να έχω αλλάξει μπουζί έως τώρα... Θα το παρακολουθήσω για να δω τις καταναλώσεις και θα ξαναγράψω
  8. Μου φτιάξατε την διάθεση τώρα... Με αυτόματο Golf VI 2011 1,4 122HP DSG 85.000χλμ με πρόγραμμα στον εγκέφαλο μόνο. Έχω το αυτοκίνητο 14 μήνες. Πριν 5 ημέρες έκανα service (Λάδια-όλα τα φίλτρα και μπουζί) στην μαμά vw. Υποχρεωτικά λόγω 5ετούς επέκτασης μηχανικής εγγύησης από εταιρεία που συνεργάζεται με την vw (Mapfre) Την μέτρηση την κοίταξα τώρα που έγραψε ο φίλος pavlosap και μετά το service...ρελαντί κατανάλωση βλέπω 0,6 ή 0,7lt/h Κατανάλωση μέσα στην πόλη 90% είμαι στα 8,5. Βέβαια κάποια στιγμή θυμάμαι να είχα και 7,6-7,8 αλλά κινιόμουν πολύ ήρεμα τότε. Σε νορμάλ οδήγηση (ούτε σιγά-ούτε γρήγορα) σε εθνικό δρόμο πάει κάτω αρκετά 7,5-7,7... Βενζίνη εκτός βάζω 100άρα αλλά εντός πόλης κανονική Τι λέτε? Υπάρχει πρόβλημα ?
  9. Μάλλον δεν εξήγησα σωστά τι εννοούσα φίλε... Η δική μου οθόνη τουλάχιστον, δεν έχει την σωστή επίστρωση αντι-αντακλαστικών φίλτρων , με αποτέλεσμα να γυαλίζει όταν υπάρχει ηλιοφάνεια πάνω της. Δηλαδή η γωνία του αυτοκινήτου στον δρόμο, επιτρέπει στιγμιαία στον ήλιο να δει την οθόνη.(καθρεπτισμός) Όταν δεν υπάρχει αυτή η στιγμή του ήλιου, τότε κι εμένα είναι μια χαρά και φαίνεται πεντακάθαρα... Όποιο πρόγραμμα ή πρόγραμμα πλοήγησης έχω επιλέξει τότε δεν φαίνεται καλά και αναγκάζεσαι να αλλάξεις την γωνία που βλέπεις την οθόνη με αποτέλεσμα να αποσπάται η προσοχή σου από την οδήγηση. Σε σύγκριση λοιπόν με την μονάδα που φοράει από την VW (Rns-510) το δεύτερο αυτοκίνητό μου, υστερεί. Η οθόνη-μαμά της VW κόντρα στον ήλιο δεν έχει καμία αντανάκλαση και βλέπεις τέλεια... Εύχομαι η δική σου να είναι μια χαρά !!
  10. Να καταθέσω την άποψή μου σχετικά με το γυάλισμα-αντανάκλαση μιας οθόνης που έχω. Το θέμα είναι εάν σε αυτήν που εγκατέστησε ο φίλος, με έντονο φως και σε ηλιοφάνεια μπορείς να διακρίνεις λεπτομέρειες. Σαν κάτοχος rns-510 (led backround) αλλά και τέτοιας παλιότερης μονάδας android lolipop pumpkin σε δύο αυτοκίνητα του ομίλου, παρατηρώ πως σε πραγματικές οδηγικές συνθήκες βασανίζομαι με την οθόνη android να δω όταν έχει πολύ φως.Για κόντρα στον ήλιο δεν το συζητάμε... Αντίστοιχα στο rns παρότι παλιάς τεχνολογίας (2012) είναι παιχνιδάκι....
  11. Έτσι είναι, εάν ...έτσι νομίζετε !

  12. Τελικά πήγα σε καρέντα, και ζήτησα εξονυχιστικό έλεγχο. Όλα καλά το αυτοκίνητο είναι στα χέρια μου....
  13. Ευχαριστώ για την απάντηση. Τελικά αγόρασα ένα golf VI 1.4/122hp βενζίνη με dsg του 2011
  14. Καλησπέρα, έχω βρει να αγοράσω ένα golf VI 1.4/122hp βενζίνη με dsg του 2011 και με λίγα χιλιόμετρα από ιδιώτη περίπου 85.000. Βιβλίο και χαρτιά όλα κομπλέ. Με το σασμάν δεν είχε ποτέ πρόβλημα από ότι μου λέει, αλλά τον κάλεσε η αντιπροσωπεία και άλλαξε τις βαλβολίνες στο αυτόματο βάσει κάποιας οδηγίας, πριν 2 χρόνια περίπου. Δεν έχει πάλι κανένα πρόβλημα. Χρειάζομαι την βοήθεια σας. Θα πάω να το τσεκάρω σε καρέντα, και σύμφωνα με όσα γράφετε εδώ, να μου πείτε τι θα πρέπει να ζητήσω να προσέξουν ιδιαίτερα ή τι πρέπει να προσέξω κι εγώ.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.