Karthan7
Members-
Posts
23 -
Joined
-
Last visited
About Karthan7
- Birthday 04/25/1978
User Information
-
Gender
Male
-
Δήμος
Δεν έχει οριστεί
-
Νομός
Αχαΐας
Other Info
-
Car Type
Golf MK 5
Recent Profile Visitors
1,051 profile views
Karthan7's Achievements
VWClub Member (1/1)
2
Reputation
-
Με φιλικη διαθεση, δεν ειναι και τιποτα εξειδικευμενο να "τσεκαρεις" μια ασφαλεια. Δυο σειρες ειναι αρκετες για να το περιγραψουμε.
-
Ανοιγεις τη πορτα του οδηγου, θα δεις ενα καπακι στο αριστερο μερος οπως "κατεβαινει" το ταμπλο. Ανοιγεις το βιβλιαρακι με της οδηγιες χρησης του αυτοκινητου και θα δεις που αντιστοιχει η καθε ασφαλεια. Βρες αυτη που σε ενδιαφερει, τη βγαζεις εξω και βλεπεις αν ειναι καμενη. Αν δεν ειναι απο εκει το προβλημα, βγαζεις εξω το ηχοσυστημα και κοιτας την πισω πλευρα, συνηθως εχουν εμφανη ασφαλεια, τσεκαρεις και αυτη.
-
Golf - Ψυκτικό Υγρό Παραφλου (G13) & Ψυγείο [Διάφορα Θέματα & Λύσεις]
Karthan7 replied to themisSs13's topic in Problems
Καλησπερα και καλη χρονια. Τα συμπτωματα μου ταιριαζουν για θερμοστατη. Κανε την ιδια διαδρομη που γραφεις με σχετικα ψηλες στροφες και δες που θα ειναι η θερμοκρασια. Δηλαδη παρατηρησε αν πχ σε σχεση με σημερα που δεν ανεβαζε θερμοκρασια αν ψηλοστροφα κραταει μεγαλυτερη θερμοκρασια. Σε καθε περιπτωση δεν ειναι καλο να το δουλευεις αν δεν ανεβαζει θερμοκρασια. -
Golf ΜΚ5 Ρώτησα και εγώ για το κιτ αλλαγής καδενας εκεί πού αγοράζω ανταλλακτικά. Μού είπαν 400 ή 450 ευρώ δεν θυμάμαι ακριβώς το κόστος και περιλαμβάνει και το γρανάζι. Τώρα έχω 120.000 και μου είπαν ότι το νέο σετ βγάζει τα διπλάσια χλμ από το εργοστασιακό πού έχω τώρα επάνω. Μένω Πάτρα για όποιον θέλει περισσότερες πληροφορίες Καλημέρα
-
Βρες να περάσεις τα καλώδια για τον αισθητήρα από αλλού. Από τη περσιδα πέρασαν τα νερά. Δες και τη Ρεζέρβα σού, μπορεί να κολυμπάει στα νερά. Στάλθηκε από το STF-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Έχω και εγώ αυτόν το θόρυβο όταν έχω νεκρά άλλες φορές έντονο και άλλες φορές ποιό χαλαρό και οταν πατάω συμπλέκτη εξαφανίζεται ο θόρυβος. Στο συνεργείο μου είπαν για ρουλεμαν μπριζντερεκ. Μου είπαν να το αφήσω και να το αλλάξω όταν χρειαστεί δίσκο πλατό για να πληρώσω μία φορά εργασία, μην πληρώσω δηλαδή εργασία για ρουλεμαν μπριζντερεκ και μετά από λίγο καιρό χρειαστώ δίσκο πλατό και ξαναπληρωσω εργασία. Αν θυμάμαι καλά ο θόρυβος ξεκίνησε κάπου στα 85.000χλμ και τώρα έχω 101.000, δηλαδή έχω κάνει πάνω από 15.000χλμ. Πάντως Να πας στο συνεργείο σου να το ακούσει και να σου πει τι είναι ο θόρυβος Στάλθηκε από το D6603 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δεν εκανα ''τροποποιηση'' το προηγουμενο ποστ μου για να δειτε το αποτελεσμα. Αλλαξα θεση στον πολλαπλασιαστη 2 με τον 3 για να δουμε μετα αν θα βγαλει προβλημα και σε ποια θεση. Τελικα εμφανιστηκε παλι το προβλημα στον 3 και το εμφανισε πολυ ευκολα με μια βολτα 20χλμ περιπου. Αγορασα δυο καινουριους, εβαλα παλι τον 3 στη θεση του και εβαλα τους δυο καινουριους που αγορασα στις θεσεις 1 και 2. Ο 1 δεν εχε προβλημα αλλα λογο της δυσκολης αλλαγης (εχει απο πανω σωληνακια κλπ που πρεπει να βγουν για να τον αλλαξω) επελεξα να τον αλλαξω με καινουριο. Τον <παλιο> 1 τον κρατησα για καβατζα σε ενα κουτακι και τον αφησα στο πορτ μπαγκαζ μαζι με δυο στραβα κατσαβιδια. Ετσι σε περιπτωση που μου βγει προβλημα στο δρομο σε εναν απο τους δυο παλιους (3 ή 4) θα μπορω να το αλλαξω πολυ ευκολα στο δρομο. Ευχαριστω
-
Ευχαριστω για την απαντηση ! Nα ρωτησω και κατι αλλο, εκτος απο τον ελεγχο που θα κανω για το Misfire να ζητησω να μου κανουν και εναν καθαρισμο στα μπεκ ? ειμαι στα 100000 χλμ Γενικα το αυτοκινητο το δουλευω νορμαλ χαμηλοστροφα χωρις ''σπασιματα'' και σπανια να τρεξω, δηλαδη σε ταξιδια σε εθνικη οδο παω με 120-140χλμ/ωρα.
-
καλημερα Εχω ενα golf tsi του 2007 με 100000 χλμ, χθες το ετρεξα σε μεγαλη ταχυτητα για να το ξεμπουκωσω λιγο και μετα αφου αφησα το γκαζι επεσα στα 140 περιπου και μου αναψε το λαμπακι του τσεκ, σταματησα σε ενα παρκιν και δεν ακουγα κατι περιεργο στο κινητηρα. Το εσβησα για 1-2 λεπτα και εβαλα το obd2, γυρισα το κλειδι και το λαμπακι του τσεκ ηταν αναμενο εκανα σκαν και μου εβγαλε σφαλμα p0302 powertrain cylinder Misfire detected. Εψαξα στο ιντερνετ να δω το σφαλμα και περισσοτερο ηθελα να βρω αν ειναι καποιο προβλημα που να πρεπει να ακινητοποιησω το αμαξι ή αν μπορουσα να συνεχισω. Μετα το εβαλα μπροστα και ειχε περιεργο ρελαντι σαν να νεταρει, εβαλα 1η και το αμαξι ''ζωριστηκε-νεταρε'' σαν να μην προχωραει και αμεσος το εσβησα. Το αφησα κανα 20λεπτο και μετα το εβαλα παλι μπροστα, το λαμπακι του τσεκ εξαφανιστηκε και το αμαξι εδειχνε να δουλευει σωστα και εκανα 300χλμ αποσταση χωρις να το ζορισω και χωρις να περασω της 2500 στροφες. Αυτο που βλεπω ειναι οτι το αμαξι τωρα στο ρελαντι δουλευει στις 700-730 στροφες, αν θυμαμαι καλα δουλευε καπου στις 800-850. Τη δευτερα θα παω για ελεγχο.
-
Οταν το πηγα σε τεχνικο να μου το συνδεσει με ρωτησε αν θελω να κλεινει και με το κλειδι της μιζας ή αν θελω να μενει ανοικτο, του ειπα οτι θελω να κλεινει. Δεν γνωριζω περισσοτερα για αυτο το θεμα, ψαξε μηπως υπαρχει καποιο σχετικο θεμα εδω ή περιμενε μηπως σου απαντησει καποιος σχετικα με το ρευμα. Ειδα οτι και το δικο σου εχει τον rk3066 Root: στην έκδοση 4.2.2 έκανα πολύ ευκολά με την εφαρμογή root master 1.3.6 , θα την βρείτε εδώ https://cloud.mail.ru/publ...-3-6%20(1).apk υπάρχει και ποιο φρέσκια έκδοση η 2.1.1 θα τη βρείτε εδώ https://cloud.mail.ru/publ...ster_2-1-1.apk Συνδεόμαστε στο ιντερνέτ -- >> κάνουμε εγκατάσταση το root master (μην κάνετε update στην εφαρμογή γιατί θα τα δείτε όλα κινεζικά) -- > πατάμε το ‘’root’’ button -- > στο παράθυρο που θα εμφανιστεί πατάμε το ‘’μωβ’’ κουμπί. Όταν τελειώσει η διαδικασία θα δούμε στης εφαρμογές την εφαρμογή kinguser. Edid δες εδω μηπως γραφουν τιποτα σχετικο http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=58971
-
Καλημερα Εχω 2din android σε golf tsi 2007 χωρις canbus Tο δικο μου εκλεινε την παροχη ρευματος μετα απο ~1λεπτο. Εκανα update στο 2din και τωρα βλεπω οτι κλεινει το ρευμα μετα απο ~3~5 λεπτα, δεν ξερω ακριβος γιατι δεν το εχω χρονομετρησει. Παντος πρεπει να το ψαξεις για να κλεινει την παροχη ρευματος. Επισης το obd ειδα και εγω οτι δεν κλεινει αμεσος την παροχη ρευματος αλλα κλεινει και αυτο μετα απο λιγα λεπτα. Αν θες βαλε link με το μηχανημα που αγορασες
-
Ευχαριστω για την απαντηση, η συσταση του κατασκευαστη φαινεται πολυ ποιο ευκολη.
-
COTAS_ ή οποιος αλλος,,,, πως θα εχουμε προσβαση στις πισω υδρορροες ? απο την πισω ''κολωνα'' ή απο την ηλιοροφη ? τι πρεπει να ''ξηλωσουμε'' ? Ευχαριστω