Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Bitnik

Members
  • Content Count

    111
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Bitnik last won the day on October 19 2016

Bitnik had the most liked content!

Community Reputation

42 Excellent

About Bitnik

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

Recent Profile Visitors

980 profile views
  1. Υπάρχουν κάμερες αυτοκινήτου με αισθητήρα κίνησης και αυτόματη καταγραφή. Αρκεί να είναι μπροστά στον φακό η κίνηση. Τότε θα γίνει κάτι σαν αυτό: Κάμερες αυτές έχουν loop recording δυνατότητα.
  2. Ευχαριστώ για την συμβουλή. Θα την έχω υπ'οψη όταν ανοίξουμε τον κινητήρα.
  3. Λοιπόν, βρήκα μοτέρ με 300 ευρώ και πέρασμα 250. Αλλά ποιος μου λέει τι μοτέρ είναι αυτό και πόσα χιλιόμετρα είχε κάνει; Ο μηχανικός που τον ρώτησε ο πατέρας μου είπε πως αν το κοιτάξεις απ' έξω καταλαβαίνεις αν είναι καλό ή όχι. Σοβαρολογούν τώρα; Ο κινητήρας μπορεί να πλυθεί και θα φαίνεται τζιτζί. Δεν το καταλαβαίνω αυτό με το "έδωσα εκείνο και το άλλο". Αφού εξ' αρχής περιλαμβάνει την αλλαγή των πάντων και λείανση κυλίνδρων. Τι επιπλέον μπορεί να του βγει; Συμφωνώ με αυτό που λες περί τεχνικής κατάρτισης αρκετών μηχανικών, όμως δε το φοβάμαι γιατί ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι πολύ διαδεδομένος και γνωστός παντού και δεν είναι και περίπλοκος. Οπότε κατέληξα στην ανακατασκευή με 500... απλά δεν την ξεκίνησα ακόμα. Περιμένω να πληρωθώ πρώτα. ΥΓ: Σχετικά με την τιμή του αυτοκινήτου πιστεύω πως πιάνει 3500 επειδή είναι station wagon και δεν υπάρχουν πολλά τέτοια στην αγορά. Δηλαδή κάποιος που θέλει τέτοιο τύπο αμαξώματος για δουλειά δε θα υπάρχουν πολλές επιλογές.
  4. Ευχαριστώ για την απάντηση. Ας τα πιάσουμε ένα-ένα... 1) Για να αλλαξω αμάξι πρέπει να πουλήσω αυτό. Θα μπορούσα να το πουλήσω 3-4.000 με κινητήρα να δουλεύει. Όχι όμως σε αυτήν την κατάσταση. Να το δώσω για απόσυρση δε λέει. 2) Από αποψη αξιοπιστίας τα 16V FSI είναι σημαντικά χειρότερα και θα πρέπει να αλλάξω και σύστημα αερίου. Άλλα λεφτά και εκεί. 3) Τα 8βάλβιδα MPI έβγαιναν ως το 2008 αν δεν κάνω λάθος. Αυτο σημαίνει πως με "λίγα χιλιόμετρα" είναι πρακτικά ανύπαρκτα. Αν έβρισκα κάτω των 100.000 θα το έπαιρνα... αλλά ποιος μου εγγυάται ότι είναι με λίγα χιλιόμετρα; 4) Βαλβίδες καίει και με αέριο και με υψηλές θερμοκρασίες κινητήρα λόγω χαμηλού επιπέδου λαδιού. Που τα είχα και τα δύο. Αλλά μπορώ να το πάω και για έλεγχο εξάτμισης. Πάντως μέχρι τώρα πήρα τρεις προσφορές. Από 500 ως 730 ευρώ. Μάλιστα με 500 που πρότειναν με περισσότερες εργασίες (όπως λείανση κυλίνδρων), που με 730 δεν περιλάμβαναν.
  5. Χρειαζομαι ανακατασκευη κινητηρα 1,6ΜΡΙ 8βαλβιδο για γκολφ 4. Κωδικος κινητηρα ALK. Υπάρχουν ιδιωκτητες ή υπαλληλοι συνεργειων εδω που θα μπορουσαν να μου δωσουν προσφορα;
  6. Καλημέρα σε όλους! Και καλή χρονιά! Δε μας μπήκε καλά το 2017. Καθόλου καλά. Έχασα τη δουλειά μου πριν την πρωτοχρονιά και τώρα έπαθα βλάβη στον κινητήρα που χρειάζεται ανακατασκευή. Προχτές ενώ πήγαινα στο δρόμο ένιωθα ξαφνική απώλεια ισχύος. Το αμάξι ρετάριζε ακόμα και εν κινήσει. Κατάλαβα πως έχασα έναν κύλινδρο. Στο πάτημα γκαζιού ακουγόταν σφύριγμα και "πυροβολισμοί" της εξάτμισης από τα μπουκώματα. Τελική 120, για προσπεράσματα ούτε λόγος. Έτσι έφτασα Θεσσαλονίκη, ελπίζοντας να είναι κάτι περιφερειακό, π.χ. κάποιο μπουζί, που έχω να τα αλλάξω τουλάχιστον 100.000 χιλιόμετρα. Εχτές πουρνό-πουρνό το πήγα στο συνεργείο. Πριν το κοιτάξει μου είπε πως μπορεί να είναι και ο πολλαπλασιαστής. Το βράδυ όμως τελικά μου λέει πως μάλλον έκαψε βαλβίδα. Τα μπουζί τα άλλαξε όλα, ο πολλαπλασιαστής λειτουργεί. Άρα θέλει άνοιγμα το καπάκι... και όλα τα σχετικά. Έτσι, λοιπόν, έρχομαι σε σας με μερικές ερωτήσεις... 1) Πριν κάποιο καιρό ήταν ένα θέμα για ανακατασκευή κινητήρα Golf IV. Το παιδί περιέγραφε αναλυτικά όλες τις εργασίες, τα κόστη και το αποτέλεσμα. Δεν μπορώ να το βρω τώρα. Μπορεί να βοηθήσει κανείς; 2) Στο συνεργείο μου είπαν πως αλλαγή τεσσάρων βαλβίδων εξαγωγής ή εισαγωγής (αναλόγως ποια έκαψε), αλλαγή όλες τις τσιμούχες, νέες βίδες - θα κοστίσει 450 ευρώ μαζί με εργασία και θα πάρει 3 εργάσιμες μέρες. Επειδή ο κινητήρας θα ανοίξει που θα ανοίξει, σκέφτομαι να το κάνω ανακατασκευή όλο, αφήνοντας μόνο τα πιστόνια και το μπλοκ κινητήρα. Απ' ότι γνωρίζω το κόστος για τέτοια δουλειά δεν είναι σημαντικά μεγαλύτερος από τα 450 που μου είπαν στο συνεργείο και ο κινητήρας γίνεται "σαν καινούργιος" με εξαίρεση τα πιστόνια και το σώμα. Θέλω να ρωτήσω, λοιπόν, ποια είναι η λίστα με όλες τις απαιτούμενες εργασίες στο κινητήρα για ανακατασκευή και αν είναι να μαζέψω και προσφορές. ΥΓ: Το αμάξι έφτασε τις 440.000 χλμ, με περίπου 280.000 να έγιναν με αέριο.
  7. Διαβάζοντας το νήμα σχετικό με υγραέριο στο CC, καταλαβαίνω πως 1.8TSI δεν ενδείκνυται... ή είναι πολύ ακριβή η τοποθέτηση κατάλληλων συστημάτων.
  8. Οδήγησα ένα CC μανίσιο εχτές και σήμερα. Ο ιδιοκτήτης παραπονιέται για υψηλή κατανάλωση. Όταν το πήρα το trip computer έδειχνε 8.4λ/100 για μεικτές συνθήκες. Και εγώ το οδήγησα για 80 χλμ, πάλι μεικτές συνθήκες και μου 'βγαλε 8.5. Εχτές έκανε 240χλμ σε επαρχιακό δίκτυο με 30 ευρώ, σήμερα το πρωί 80χλμ με 10 ευρώ (μισά στην πόλη, μισά στον περιφερικό). Είναι όντως πολλά; Το δικό μου 1.6MPI θέλει 10λ.
  9. 70 € μόνο; Εγώ άκουσα για 120, για αυτό και έψαχνα κλειδαράδες. Αν είναι 70 πάω στην αντιπροσωπεία. Mercedes B-class - παραγγελία δεύτερου κλειδιού λόγω απώλειας - 300 ευρουδάκια στην αντιπροσωπεία!
  10. Άλλαξα τον θερμοστάτη. Τώρα βλέπω πως ανεξαρτήτως συνθηκών η θερμοκρασία είναι κοντά στο 90 (88-90). Όπως ακριβώς μου είπατε από δω. Εγώ που νόμιζα πως το να κατεβαίνει στους 70 στον αυτοκινητόδρομο ήταν νορμάλ. Ευτυχώς δεν πείραζε τον κινητήρα να δουλεύει και με 70. Για χρόνια ήμουν έτσι. Το πρόβλημα με την εκκίνηση μου το ξανάκανε. Άρα δεν είναι η μπαταρία. Το επόμενο που σκέφτομαι είναι το immobilizer και θέλω να ρωτήσω αν μπορεί να φταίει η ανακύκλωση αναθυμιάσεων, αν κάπου χάνει και μετά από μικρή διαδρομή να μην παίρνει μπρος ο κινητήρας;
  11. Ναι. Εχτές παρατήρησα πως σε κάποιες εκκινήσεις δεν άναβε το λαμπάκι... Δηλαδή είναι κάτι τελείως random.
  12. Φοβερό αυτό με την πενταετή εγγύηση και ειδικά για TSI με DSG Πρέπει να μπήκε χοντρά μέσα η εταιρεία. Μετά από μερικές περιστάσεις σίγουρα έκοψαν την διάρκεια εγγύησης. Από την άλλη 1000 μπράβο για την πλήρη κάλυψη. Σήμερα, ακόμα και όταν σου δίνουν εγγύηση όταν προκύπτουν προβλήματα αρχίζουν να υπεκφεύγουν... ψιλά γράμματα κλπ κλπ. Ευχαριστώ που μας ενημέρωσες για αξιόπιστο μεταπωλητή.
  13. Το κάνει συνέχεια, ενώ πριν δεν έκανε. Δουλεύει το ABS. Δεν ξέρω αν δουλεύει σωστά ή όχι, αλλά δουλεύει. Την μπαταρία την φόρτισα πριν μερικές μέρες.
  14. Γυρίζω το κλειδί, ανάβουν τα λαμπάκια στο καντράν, ένα-ένα σβήνουν. Βάζω μπρος, ανάβει το λαμπάκι ABS για ένα-δύο δευτερόλεπτα, μετά σβήνει. Τι σημαίνει; ΥΓ: Δεν έχω manual για να διαβάσω.
×
×
  • Create New...