Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: 16α Γενέθλια Hellenic VWClub - Αττική - 15/1/2020 :excl:

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg :excl:

Devote

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Devote

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Κοζάνης

Other Info

  • Car Type
    Passat

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Τελικά 2 χρόνια μετά το πρόβλημα επανήλθε δριμύτερο. Μετά από συνεχείς και επίμονους ψεκασμούς στην κλειδαριά ( είτε στο πλάι είτε στην κρυφή υποδοχή του κλειδιού στο εξωτερικό μέρος της πόρτας ) όπου δεν παρουσιάστηκε βελτίωση αναγκάστηκα να πάω στην επιλογή της νέας ( μαγνητικής ) κλειδαριάς. Στις δύο ημέρες που έκανα μια συλλογή πληροφοριών σε διάφορα ηλεκτροτεχνία της περιοχής μου "έπεσα" πάνω σε ένα Octavia και σε ένα Golf ( όμιλος ? ) με το ίδιο πρόβλημα. Έβαλα καινούργια ιμιτασιόν κλειδαριά : 75 + 25 εργατικά. Μου είπαν να ετοιμάζομαι για ιμάντα παραθύρου ... την ίδια στιγμή μπήκε ένα Octavia με πρόβλημα στο πίσω αριστερά παράθυρο !!! Βρίσαμε "εν χωρώ" τους Γερμανούς και ευχηθήκαμε καλό ΣΚ.
  2. Δεν μου πολύ αρέσει ο τρόπος που βγαίνει το κλειδί-μπουτόν τις τελευταίες ημέρες μ Μου φαίνεται ότι δεν βγαίνει πλήρως και αναγκάζομαι να τραβάω λίγο περισσότερο από όσο συνήθιζα. Μια - δύο φορές σαν να μου σκάλωσε και αναγκάστηκα να ξαναβάλω "μπρός" και να ξανά σβήσω για να το βγάλω . Καμιά ιδέα ? Thnx in advance
  3. Δεν θυμάμαι να έκανα επαναπρογραμματισμό ( ή οτιδήποτε τόσο "βαρύ" )
  4. Εγώ έχω βάλει τις Denso που μου τον παίνεψαν περισσότερο και είναι λίγο πιο φτηνός ( δεν ήταν κριτήριο η τιμή ). Κάνε ένα ψαξιματάκι και για τον συγκεκριμένο.
  5. ... δεν κρύβω ότι το ψάχνω . Passat - 2007 μοντέλο ( BLF κινητήρας - 1600 FSI ) 130.000 Κm 5.000 Ε ( ατρακάριστο κτλ )
  6. Είναι τόσο κρίμα , Έχω το ίδιο αμάξι και "πραγματικά" άκουσα ένα "κρακ" ( στην καρδία μου ) μόλις άνοιξε η εικόνα. Γέμισε ο τόπος τσ*γλ@νι@ ... Κλέβουν τάπες από τις ζάντες ( των 3 ευρώ ) ... καπάκια από βαλβίδες ελαστικών ... έλεος .
  7. Δεν έχω κάποιο πρόβλημα ή τουλάχιστον δεν το έχω αντιληφθεί . Το αυτοκίνητο περπαπάει κανονικότατα χωρίς κάποια διαφορά ( ούτε στον θόρυβο ). Δεν είμαι κανένας advanced user του αυτοκινήτου αλλά όπως σου είπα δεν είδα διαφορές ( άλλωστε το 225 το φορούσα περίπου 6 μηνες τον χρόνο στα χιονολάστιχα ) Νταξ ... το 235 είναι πολύ πιο όμορφο.
  8. Εγω έβαζα το 225 σε χιονολάστιχο και δεν είδα κάποια ιδιαίτερη διαφορά . Στην επόμενη αλλαγή το γυρισα και στα καλοκαιρινα και έχω τουλάχιστον 6-7 χρόνια αποροβληματιστα. Η διαφορά στην τιμή είναι πολύ σημαντική .
  9. Δεν έχω το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά αλλάζεις λάδια κάθε 4000 km και είσαι ευχαριστημένος !!!! ????? !!!!!
  10. Πηρα ιμιτασιον - που δεν μπορείς να καταλάβεις την διαφορά - με 10 Ε την τετράδα από συνοικιακό μαγαζί στην πόλη μου . Ψαξε σε κανένα μαγαζι με αξεσουαρ αυτοκινητων , μην δώσεις 30αρια ( που έβλεπα ιντερνετικά ) ΥΓ . ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι όταν τα έβαλα τα κολλησα ελαφρως με κολλα. Δυστυχως υπάρχουν τσιπιδες που κλεβουν αντικείμενα αξίας 2,5 ευρώ το ένα .
  11. Εχω κάνει 140.000 χιλιόμετρα. Οδηγώ πολύ με συμπλέκτη ( σχεδόν πάντα μαζι με το φρένο ) αλλά αυτό που με έκανε να το ψάξω είναι το πολύ έντονο "κρακ κρακ" στην εκκίνηση του αυτοκινήτου ( 1η ). Μετά δεν έχω πρόβλημα . Ο κυρίως λόγος του ερωτήματος που έθεσα είναι ότι θέλω να το προγραμματίσω και θέλω να έχω μια πρώτη εκτίμηση για το συγκεκριμένο κιτ. Σήμερα ο δρόμος με έβγαλε και σε ένα άλλο συνεργείο ( για άσχετο λόγο ) και τους έθεσα το ίδιο ερώτημα ( περί αξιοπιστίας του κιτ ) . Μου είπαν ότι εδώ και λίγο καιρό βάζουν μόνο τέτοια μιας που δεν υπάρχει διαφορά για το αυτοκίνητο και είναι απείρως πιο φτηνά.
  12. Καλησπέρα . Ψάχνομαι για αλλαγή δίσκου-πλατω και ο μάστορας μου είπε ότι "παίζει" και ένα κιτ δίσκου-πλατω-βολάν που είναι μονής επαφής ( και όχι διπλής όπως είναι από την μαμα ) που είναι πολύ πιο οικονομικό και πάρα πολύ αξιόπιστο. ( μου έδειξε και έναν ταξιτζη-άπειρα χιλιόμετρα που έκανε αυτήν την αλλαγή ). Έχετε άποψη ; ΥΓ ... δεν ξέρω έαν χρησιμοποίησα τις σωστές ορολογίες άλλα ελπίζω να σας έδωσα να καταλάβετε. ΥΓ ... Passat 2006-2010 μοντέλο Thnx
  13. Καλησπέρα σας ... Οδηγούσα μια χαρούλα προχθές και ξαφνικά άναψε η ένδειξη κινητήρα στο Passat ( μοντέλο 2007-8 ). Δεν θα έλεγα ότι κατάλαβα και κάποια ιδιαίτερη διαφορά άν και ψυχολογικά με γονάτισε. Να πω πως η ένδειξη ήταν συνεχώς αναμένη και όχι παλλόμενα . Εχω αλλάξει μπουζιά πριν από δύο χρόνια ( 15000 κμ ) και εχουν περάσει 3 χρόνια από τον τελευταίο πολλαπλασιαστή που έχω αλλάξει. Γενικώς οι πολλαπλασιαστές με κούρασαν πολύ ( βίωσα σχεδόν όλες τις γενιές που έβγαλε η VW ). Δυστυχώς δεν είχα την προνοητικότητα να τους αλλάξω όλους μαζί ( ίσως και λίγο το οικονομικό να με έκανε πιο αναβολικό στο συγκεκριμένο θέμα ) και δεν ξέρω την κατάσταση τους πλέον στα 130,000 κμ που έχω κάνει ( όπως είπα όμως δεν ξέρω πόσα km έχει κάενι κάθε πολλαπλασιαστής ). Δεν το έχω πάει να το διαβάσει εγκέφαλος ακόμα ( λογο υποχρεώσεων θα γίνει την Δευτέρα ). Το παράξενο είναι ότι η ένδειξη έσβησε μόνη της ( με το αμάξι σε ακινησία ). Μπορεί κανεις να με προιδεάσει τι να περιμένω ; Ευχαριστω εκ των προτέρων
×
×
  • Create New...