Jump to content

Elan

Members
  • Posts

    278
  • Joined

  • Last visited

About Elan

  • Birthday 07/12/1987

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

4,878 profile views

Elan's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

2

Reputation

  1. Ναι, ακριβώς στο ίδιο σημείο, το εμπρός φανάρι του συνοδιγού είχε μεγαλύτερο κενό ( 1 πόντο περισσότερο ) με τον προφυλακτήρα από το φανάρι του οδηγού και φαινόταν να μπαίνει λίγο πιο μέσα στο καπό. Κοίτα, δεν είναι τίποτα δύσκολο, ίσως μπορείς να το κάνεις και χωρίς να βγάλεις τον προφυλακτήρα, απλά δες πίσω από το φανάρι αν φαίνεται κάποια βίδα που δεν έχει βιδωθεί καλά. Από την άλλη εγώ το έκανα γιατί έπεφτε συνέχεια εκέι το μάτι μου κκαι δεν το μπορούσα. Αν εσύ μπορείς να το ξεχάσεις, μην το κάνεις.
  2. Είχα αντίστοιχο πρόβλημα στο Golf μου. Κι εγώ νόμιζα ότι ήταν από κάποια μικροεπαφή. Όμως αφού έλυσα όλον τον προφυλακτήρα για να δω τι γίνεται, ήταν τελικά μια βίδα πίσω από το φανάρι που δεν είχε βιδωθεί ολόκληρη. Τη βίδωσα και πλέον δεν υπάρχει κανένα θέμα. Τσέκαρε μήπως είναι και σε σένα κάτι αντίστοιχο. Εκεί που νόμιζα ότι μόνο οι Ιταλοί βαριούνται να βιδώνουν...
  3. Εγώ μπερδεύτηκα τότε παιδιά, λάθος μου. Ανακεφαλαιώνω : - Bilstein κίτρινα Sprint για χαμήλωμα -> B8 - Bilstein κίτρινα Sport χωρίς χαμήλωμα -> Β6 - Bilstein μαύρα (απλή σειρά) -> Β4 Δείτε και στο web για κωδικούς και τιμές.
  4. Αν είναι λοιπόν κάποιος που να ενδιαφέρεται μπορεί κάλλιστα να στείλει ένα πμ σε μένα ή σε οποιοδήποτε από τα 100 μέλη του club που έχουν φορέσει bilstein ή sachs και να μάθει ό,τι θέλει. πχ. εσένα σου έστειλα το πμ που ζήτησες. Τώρα να διαφημίζω σε forum το τάδε μαγαζί, δεν θα το έκανα παρά μόνο αν είχα ποσοστά, αλλά επειδή δεν έχω δεν πρόκειται.
  5. Παιδιά οι παραπάνω τιμές με τα καρρέ-offset είναι σχεδόν άχρηστες αν δεν ξέρουμε σε τι μέγεθος (ίντσες) και κυρίως σε τι πλάτος ζάντας αναφέρονται. Και εξηγώ με παράδειγμα το golf 5 πχ: 1. το καρρέ να το αναφέρουμε 50 φορές είναι περιττό, οκ το golf 5 έχει 5x112. 2. βασικό πρόβλημα είναι το πλάτος της ζάντας πχ. 17" διάμετρο βγαίνουν σε 7,5" πλάτος και σε 8" πλάτος. - οι 8" είναι μισή ίντσα = 2,54/2 cm = 1,27 cm πλατύτερη, δηλαδή από κάθε πλευρά του τροχού 1,27/2 = 0,635 cm ~ 6 mm αυτό σημαίνει ότι αν πχ λέμε ότι ένας 7,5x17 τροχός πρέπει για να ταιριάζει στο golf 5 να έχει offset 38 έως 52mm ένας 8x17 για να μην βρίσκει πρέπει χοντρικά να έχει minimum 44mm. - τονίζω επίσης κάτι για όσους δεν το έχουν καταλάβει, όσο μικρότερο είναι το offset τόσο πιο έξω βγαίνει ο τροχός, όσο μεγαλύτερο είναι τόσο πιο μέσα μπαίνει. Δηλαδή εγώ θεωρώ πιο χρήσιμο για τα μέλη ένα ποστ που θα μου λέει για όλα τα διαφορετικά πλάτη της κάθε διαμέτρου το offset που μπορεί να φορέσει το κάθε αυτοκίνητο. Μακάρι να είχα τον χρόνο να το κάνω.
  6. Κάνε και καμιά βόλτα σε ζαντολαστιχάδικα... Οι ζάντες του Scirocco παίζει να έχουν ζήτηση, πιθανώς να μπορείς να τις ανταλλάξεις σε καλή τιμή με άλλες 17άρες που να ταιριάζουν στο offset σου κρατώντας έτσι και τα ελαστικά σου.
  7. Ίσως όντως ο κανόνας να είναι αυτός που λες. Έχω δει όμως ότι μετά από πολύ ψάξιμο, πολύ τρέξιμο, πολλά λεφτά και προσεκτική επιλογή μάστορα μπορείς να πετύχεις αποτελέσματα πολύ υψηλών προδιαγραφών ακόμα και στις πιο απαιτητικές εφαρμογές (μιλάω για ηλεκτροκινητήρες, που τα χαρακτηριστικά των μεταλλικών τους μερών επιδρούν πολύ σοβαρά στην απόδοση). Τώρα όμως συγκρίνουμε διαφορετικά πράγματα, δεν είναι το ίδιο να φας μια ζάντα με το να φτιάξεις έναν πρότυπο ηλεκτροκινητήρα για τους ερευνητικούς σκοπούς του πολυτεχνείου. Ξαναλέω ότι δεν προτείνω τη συγκεκριμένη λύση, αλλά αν είναι για μικρής έκτασης δουλειά, ίσως ένα ψάξιμο για ένα καλό μηχανουργείο να ήταν επιλογή, αν ο άνθρωπος θέλει τις συγκεκριμένες ζάντες. Αλλιώς το πιο βιώσιμο θα ήταν να πουλήσει τις 17άρες του scirocco και να κρατήσει τα λάστιχα για τις 17άρες που θα επιλέξει να βάλει στο golf του.
  8. Απ'ότι καταλαβαίνω Νίκο για να τις έχει τώρα πάνω στο αμάξι, σημαίνει ότι η ζάντες βρίσκουν ελάχιστα. Οπότε αν χρειάζεται 1-2mm για να μη βρίσκουν, δεν πιστεύω να είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα. Εγώ αναφέρω κι αυτή τη λύση - δεν την προτείνω - προκειμένου να επιλέξει ό,τι νομίζει καλύτερο. Πάντως, όπως είπα και πριν, αν δεν επικοινωνήσει με κάποιον μάστορα να δει τι πιθανά προβλήματα μπορεί να υπάρξουν, δεν υπάρχει κάποιος λόγος να μιλάμε υποθετικά.
  9. Κοίτα, εμένα πάντα μου άρεσαν οι ζάντες σε στιλ BBS CH ή RX. Τώρα περί ορέξεως... Κατά τα άλλα γνωρίζεις φαντάζομαι ότι το καρρέ πρέπει να είναι 5x112 - αλλιώς θα χρειαστείς αποστάτες για να πας από το 5x120 σε 5x112.
  10. Τώρα που το σκέφτομαι θα μπορούσες να λύσεις κι αλλιως το πρόβλημα. Σε ένα μηχανουργείο θα μπορούσες να βάλεις τις ζάντες στον τόρνο και να φας/σκάψεις το εσωτερικό (μουαγιέ) όσο σε παίρνει. Πχ αν οι ζάντες έχουν offset 35 θα τις φας 5-7mm τουλάχιστον. Αυτή όμως η περίπτωση είναι και λίγο επικίνδυνη. 1.οι ζάντες μπορεί να στραβώσουν 2.μπορεί αν οι επιφάνειες δεν είναι λείες να έχεις τρέμουλο στο τιμόνι Βέβαια όλα αυτά είναι υποθέσεις, αν δεν πάρεις τηλ. ένα μηχανουργείο να ρωτήσεις δε θα μάθεις ποτέ. Δες κι αυτό http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=22482&st=160 το τόπικ. Το #165 post του Ανέστη εξηγεί ακριβώς πόσο πρέπει να είναι το offset για να μη βρίσκει η ζάντα. ps. Στην κοπή μετάλλων πλέον χρησιμοποιείται και laser για μεγαλύτερη ακρίβεια αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει σε κάποιο κατάστημα (πραγματικά το βλέπω απίθανο) ούτε αν κάνει για τόσο μεγάλη δουλειά.
  11. Κοίτα, εγώ το αμορτισερόμετρο το εμπιστεύτηκα γιατί είχα και τις άλλες 2 ενδείξεις που αναφέρω (κλίσεις και πλεύση), τώρα αν υπάρχει πιο αξιόπιστη μέθοδος να δεις σε τι κατάσταση είναι τα αμορτισέρ πραγματικά δεν τη γνωρίζω. Όσο για τις τιμές είναι μέσος όρος από τιμές που έχω βρει εγώ ή άλλα μέλη κατά καιρούς σε διάφορα καταστήματα, φαντάζομαι ότι ο καθένας όταν είναι για αλλαγή κάνει μια βόλτα από μαγαζιά και παίρνει κάποια τηλ. για να ακούσει προσφορές. Να αναφέρω καταστήματα σε ένα τόπικ το θεωρώ λίγο διαφήμιση και θα το αποφύγω, καλύτερα να γίνει αυτή η δουλειά με pm αν και πραγματικά δεν το θεωρώ αναγκαίο(κι αν σου πω εγώ ένα κατάστημα Αθήνα ή Λαμία θα σε βοηθήσει ιδιαίτερα αν είσαι από Κοζάνη πχ?).
  12. Αφού δε θες χαμήλωμα, αν δεν έχεις τρομερές απαιτήσεις κρατήματος (δεν πας σε πίστα κλπ) θα πρότεινα απλή αλλαγή αμορτισέρ: 1. Sachs Performance - αυτά πρέπει να φοράει από μαμά ~ 500Ε περασμένα 2. Bilstein κίτρινα(Sprint) αλλά όχι τα χαμηλώματος - κωδικός νομίζω B6 ~ 550Ε Στην αρχή ό,τι και να βάλεις θα σου φανεί σκληρό, έχεις συνηθίσει από τα τώρα αμορτισέρ σου που έχουν μαλακώσει. Γενικά πάντως τα Bilstein κρατάνε καλύτερα, αλλά είναι και αισθητά πιο σκληρά στην αρχή. Εγώ που έβαλα τα B8 χαμηλώματος στο 1600άρι μου χρειάστηκαν 10.000χλμ για να μαλακώσουν. Τώρα για τα χλμ που τα φτύνουν τα αμορτισέρ εξαρτάται από το αυτοκίνητο κι από τη χρήση. Το καταλαβαίνεις από τις κλίσεις κι από τα φαινόμενα πλεύσης στα πολλά χλμ. Ο πιο ασφαλής τρόπος είναι να το βάλεις σε ένα αμορτισερόμετρο (σε οποιαδήποτε αντιπροσωπία ή ζαντολαστιχάδικο) και να δεις σε τι ποσοστά βρίσκονται τα αμορτισέρ σου. Υπόψιν το δικό μου(1.6 fsi) ήταν σε ποσοστά 52% μπροστά - 37% πίσω μόλις μετά από τα πρώτα 35.000χλμ και με πολύ προσεκτική χρήση - το 'γιατί' παραμένει μυστήριο...
  13. Για την ερώτηση προς εμένα : ήθελα τη συγκεκριμένη εργοστασιακή ζάντα, τη βρήκα σε καλή τιμή και θεωρώ αηδίες τις φοβίες μερικών με τους αποστάτες. Ίσα ίσα κιόλας που το τιμόνι έγινε πολύ πιο άμεσο, το κράτημα πιο απόλυτο κι η οδική συμπεριφορά δεν επηρεάστηκε αρνητικά από το χαμηλότερο κέντρο βάρους. Και οι δύο άξονες αυξήθηκαν το ίδιο και οι γωνίες ρυθμίστηκαν ώστε η συμπεριφορά να μην αλλάξει. Μόνο στο όριο-που σε δημόσιο δρόμο αποφεύγω να το φτάνω-το αυτοκίνητο έγινε ελάχιστα πιο απόλυτο-λόγω χαμηλότερου κέντρου βάρους. Γενικά θεωρώ ότι ο καθένας κάνοντας μια έρευνα αγοράς και βάζοντας κάτω + και - κάνει μια επιλογή για το τι θα βάλει στο αμάξι του. Η επιλογή αυτή βαραίνει αυτόν και μόνο.
  14. Πολύ σωστά. Πχ. εγώ με 7.5x17-225/45, offset ζάντας 57 και αποστάτες momo 16mm μπρος-πίσω έχω συνολικό offset 41. Αν και το φοβόμουν στην αρχή, ενάμιση χρόνο τώρα ακόμα και τάφρο να περάσω δε βρίσκει με τίποτα, παρά τους 4 πόντους χαμήλωμα.
  15. Ανεβάζω κατάλογο για VW που είχα πετύχει παλιότερα στο νετ με κωδικούς της HR για να μη μπερδευόμαστε. Είναι κατηγοριοποιημένος κατά αμάξι και κατά mm χαμηλώματος. Με λίγα λόγια tsi-gt-gti έχουν παρόμοιο βάρος κινητήρα και πάνε στα 29176 (κόκκινα), τα fsi (εγώ ποτέ δεν τα ξεχνάω ) πάνε στα 29260-50mm και 29261(μαύρα)-35mm. http://www.scribd.com/doc/24321444/VW-02-2008
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.