Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

apipapi

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About apipapi

  • Rank
    VWClub Member

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 1
  1. Έχει βάλει κανείς άνυδρη ακετόνη (3ml ανα λίτρο λένε) και αν είδε διαφορά σε κατανάλωση-απόδοση-καύση? Golf gt
  2. Update for your information Τη βλαβη, την επισκεύασα, αλλά με τι κόστος...440€ στην αντιπροσωπεία επαρχίας, όπου αλλάξανε την καδένα (στα 85.000χλμ!! όταν ο ιμάντας ελέγχεται στα 90 και αλλάζεται στα 120), τσιμούχα, κάτι σωληνάκια, τεντωτηρας, 1λτ λάδι, αντιψυκτικο, καθαριστικο (καρμπυρατέρ!!), σιλικόνες..αυτά 240 και 197 τα εργατικά (4,4 εργατώρες) με κύρια εργασία το καπάκι κελύφους αλυσίδας (εξ ου και οι σιλικόνες). Την αλυσίδα την είδα, μου είπαν ότι τη μετρήσανε με ενα ειδικό εργαλείο και ήταν χαλαρή, δεν μπορέσαν να προσδιορίσουν τι ακριβώς φταίει (τεντωτήρας? ρωτησα...άγνωστο είπανε) αλλά έγώ δεν πείστηκα...Βέβαια συνειδητά δεν είχα αλλάξει λάδι-φίλτρα στο χρόνο, έβαλα για πρώτη φορά απλή βενζίνη και το κυριότερο, για 1 χρόνο το αυτοκίνητο έμεινε σχεδόν ακίνητο λόγω άλλου ΙΧ. Αν είχα διαγνωστικό θα έβλεπα το σφάλμα και ίσως δοκίμαζα στην αρχή το καθαριστικό (καρμπυρατέρ! που λέει και το τιμολόγιο) που νομίζω έχει ποστάρει κάποιο μέλος και θα έβαζα Ultimate 100αρα βενζίνη, μέχρι να δω αν χρειάζεται να προχωρήσω σε άλλη ενέργεια. Απ' όσο έψαξα στο ίντερνετ δεν υπάρχει παρόμοια βλαβη για gt. Αυτό με βάζει σε σκέψεις... Ξέρετε που θα βρω διαγνωστικό (όχι αυθεντικό) που να δουλεύει σε laptop?
  3. Έχω GT 170 και μετά από 83000 χλμ χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα (αλλαγή Ν75 ουσιαστικά προληπτικά), μου άναψε CHECK ENGINE και έμεινε μόνιμα αναμμένο για τα 150χλμ που απέμειναν από ταξίδι. Είχα βάλει για πρώτη φορά στο GT 95αρα από Carrefour (εβαζα 100αρα συχνά εκεί χωρίς πρόβλημα) και είχα καταναλώσει το μισό ντεπόζιτο στην πόλη. Βγήκα στην εθνική, έκανα 150χλμ σε χαλαρό τέμπο με λίγα ανοίγματα, σταμάτησα 2 ώρες και στην επιστροφη από την αρχή έμεινε αναμμένο. Μια μικρή πτώση στην απόδοση διαπίστωσα πριν το λαμπακι, αλλά το απέδωσα στην 95αρα. Δευτέρα θα πάω για "δωρεάν έλεγχο καυσαερίων", να δω τι θα μου πουν και πόσο θα στοιχίσει (είμαι εκτός εγγύησης)! Να πω βέβαια πως δεν έκανα αλλαγή λαδιών-φίλτρου στο χρόνο (Longlife Mobil 1 5-30W) έχοντας 6-7000 χλμ, και κάποιες λίγες φορές (πχ σε φανάρι σταματημένος, ίσως και πρωι) ενιωσα το τρέμουλο που αναφέρεται στο φόρουμ. VAG COM δεν έχω, θα δω στην αντιπροσωπεία τι θα άνεμος θα φυσήξει.... PS. Που μπορώ να παραγγείλω VAG COM καλωδιο+ cd και ποια έκδοση δουλεύει? Merci Σημερα πρώι με φως είδα ότι υπάρχει μαυρίλα σε όλα τα πλαστικά μέρη του κινητήρα και ιδιαίτερα κοντά στο καπάκι (εισαγωγής) ελαίου και κατι λευκές πιτσιλιες διασπαρτα (καμμένο λάδι?) ενώ στο ρελαντί ο κινητήρας γουργουρίζει (σαν ταξί), κατά το δοκούν , όχι όμως συνέχεια. Πϊσω στην εξάτμιση ακούγεται πάντως η αρρυθμία.. Νεότερα: Μετά από διαγνωστικό έλεγχο στην αντιπροσωπεία, μου είπαν για πρόβλημα στο χρονισμό. Έκαναν μια διαδικασία (οπτικού) ελέγχου και χρειάζεται αντικατ/ση καδένας+εντατήρας+παρελκόμενα!! (περί τα 200ευρώ υλικά + 230 εργατικά, το μαλλί). Εχει κανείς ανάλογη εμπειρία? Πόσες εργατώρες είναι η διαδικασία? Η καδένα που δεν αλλάζεται ποτέ (οn condition), πως είναι δυνατόν να είναι φθαρμένη? Μου είπαν για πιθανή χαλάρωση (και ο υδραυλικός εντατήρας τι δουλειά κάνει?). Οι ιμάντες αλλάζουν καθε 120-150.000χλμ και εγώ στα 80+ καδένα? Τι άλλο μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στο χρονισμό?
  4. Έχω GT 170 και μετά από 83000 χλμ χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα (αλλαγή Ν75 ουσιαστικά προληπτικά), μου άναψε CHECK ENGINE και έμεινε μόνιμα αναμμένο για τα 150χλμ που απέμειναν από ταξίδι. Είχα βάλει για πρώτη φορά στο GT 95αρα από Carrefour (εβαζα 100αρα συχνά εκεί χωρίς πρόβλημα) και είχα καταναλώσει το μισό ντεπόζιτο στην πόλη. Βγήκα στην εθνική, έκανα 150χλμ σε χαλαρό τέμπο με λίγα ανοίγματα, σταμάτησα 2 ώρες και στην επιστροφη από την αρχή έμεινε αναμμένο. Μια μικρή πτώση στην απόδοση διαπίστωσα πριν το λαμπακι, αλλά το απέδωσα στην 95αρα. Δευτέρα θα πάω για "δωρεάν έλεγχο καυσαερίων", να δω τι θα μου πουν και πόσο θα στοιχίσει (είμαι εκτός εγγύησης)! Να πω βέβαια πως δεν έκανα αλλαγή λαδιών-φίλτρου στο χρόνο (Longlife Mobil 1 5-30W) έχοντας 6-7000 χλμ, μπουζί μου αλλάξανε στα 30.000 (και όχι 60.000 που προβλέπεται)και κάποιες λίγες φορές (πχ σε φανάρι σταματημένος, ίσως και πρωι) ενιωσα το τρέμουλο που αναφέρετε. VAG COM δεν έχω, θα δω στην αντιπροσωπεία τι θα άνεμος θα φυσήξει.... PS. Που μπορώ να παραγγείλω VAG COM καλωδιο+ cd και ποια έκδοση δουλεύει? Merci Σημερα πρώι με φως είδα ότι υπάρχει μαυρίλα σε όλα τα πλαστικά μέρη του κινητήρα και ιδιαίτερα κοντά στο καπάκι (εισαγωγής) ελαίου και κατι λευκές πιτσιλιες διασπαρτα (καμμένο λάδι?) ενώ στο ρελαντί ο κινητήρας γουργουρίζει, κατά το δοκούν Νεότερα: Μετά από διαγνωστικό έλεγχο στην αντιπροσωπεία, μου είπαν για πρόβλημα στο χρονισμό, θα κάνουν μια διαδικασία ελέγχου και πιθανόν να χρειαστεί αντικατ/ση καδένας!! (περί τα 500ευρώ το μαλλί). ¨Εχει κανείς ανάλογη εμπειρία?Off Topic ¨Ανοιξα νέο topic
  5. Σε λίγες μέρες λήγει η 2+2 ετής εγγύηση, έχω 80,000χλμ και μέχρι τώρα άλλαξα το σετ Ν75-σκάστρα πρόσφατα. Να πάω αντιπροσωπεία για τελικό έλεγχο, μήπως και βρει τίποτα? Τι γνώμη έχετε για την αλλαγή λαδιών αν περάσει ο χρόνος πριν τα 15,000? Τα αλλάζω ή περιμένω τα χλμ? Ξέρει κανείς που μπορώ να βρω vag com καλωδιο και software εδώ στην πατρίδα? Μένω Λάρισα, καμια πρόταση για service πλην αντιπροσωπείας? Ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε απάντηση
  6. Aπό κατανάλωση πως πάνε τα τσιπαρισμένα 200αρια σε νορμαλ οδήγηση και με το γκάζι στο πάτωμα? Μπορεί να μας πει κάποιος, για να δούμε αν αξίζει τον κόπο να κάνω τη μετατροπή, καθώς πρώτη μου προτεραιότητα είναι η χαμηλή κατανάλωση σε κανονικές συνθήκες
  7. Φίλε δεν είμαι ειδικός αλλά τα κόκκινα χαμηλώνουν 30mm http://www.streetandcircuit-shop.biz/hr-sp...104-49866-p.asp Ο κωδικός για τα μαύρα σίγουρα είναι αυτός που γράφεις? Αλήθεια πόσο τα βρήκες? Σκέφτομαι να αλλάξω ελατήρια μόνο με μαμά αμορτισέρ (GT)
  8. Έβαλα πρόσφατα τα Goodyear F1 Assy 225/45/17 και ο λαστιχάς μου είπε πίεση 40psi για να μην δημιουργηθεί πρόβλημα (σκασίματα) στα πλαινά του ελαστικού. Πριν που φορούσα Dunlop από το εργοστάσιο, τα είχα σύμφωνα με το βιβλίο 32-34 και δεν είχα πρόβλημα για 60000χλμ που τα άλλαξα. Υπάρχει κάποια εμπεριστατωμένη άποψη για το ποια είναι η ιδανική πίεση σε νορμάλ συνθήκες (βάρους, καιρού, τρόπος οδήγησης κτλ)? Τα παλιά ελαστικά ήταν φαγωμένα μονόπατα από την εσωτερική τους πλευρά όλα. Βέβαια στο μπρος αριστερό φάνηκαν λινά, αλλά μήπως παίζει ρόλο η γωνία κάμπερ για αυτή τη φθορά ή είναι θέμα ευθυγράμμισης ή ακόμη και πίεσης ελαστικών? Merci
  9. Πες μας σε ποιο εξουσιοδοτημένο πήγες να προσέχουμε τα νώτα μας (ή μήπως είναι αντιδεοντολογικό?)
  10. Δεν τους βάζω όλους στο ίδιο τσουβάλι. Αλλά επειδή βρήκα το ίδιο ελαστικό με 5 διαφορετικές τιμές και με διαφορές τα 150 ευρώ, θα κάνω και γω την έρευνά μου και δε θα πάω στον πρώτο που θα βρω, σα γουρούνι στο σακκί!! Το μεροκάματό μου δε θα το χαρίσω.
  11. Πράγματι είναι φθηνότερα, τα F1 Assym στα 500-510 απο elastika-online.gr αλλά πως θα τα παραλάβεις να τα πας στο λαστιχά στην περιοχή σου (θελεις μινι βαν) και πόσο θα σε πάρει ο λαστιχάς να τα μοντάρει,..ειναι λίγο μπέρδεμα. Πως θα δεις αν είναι Made in china? Το έχει κάνει κανείς από το κλαμπ? Και θα γλυτώσεις 20-30 ευρώ, αν ο λαστιχάς δεν έχει κάνει υπερτιμολόγηση 200%, όπως λες. Πάντως οι διαφορές από μαγαζί σε μαγαζί και από διαφορετική πόλη-περιοχή, είναι τρελές. Μερικοί ζητάνε ότι τους γκαυλώσει και στο πασάρουν ως προσφορά.
  12. Έχω καταλήξει για το GT μου τι θα φορέσω και ψάχνω προσφορές για το ASSYMETRIC 225/45/17. Πριν ένα μήνα οι τιμές παίζαν 620-650 περιοχή Μεταμόρφωση και περίχωρα. Ρώτησα και Θηβα-Λάρισα, άνω των 650. Με το νέο έτος, έπεσαν οι τιμές ως 100 ευρώ και την Παρασκευή που ρώτησα σε Λάρισα (αρχές οδ.Βόλου) 550 με δείκτη φορτίου μικρό (90??-- δεν ήξερε ο λαστιχάς) και 580 με το μεγαλύτερο δείκτη (94??). Έχει πάρει κανείς προσφορές με τους νέους καταλόγους, είτε Αθήνα είτε Λάρισα?
  13. Καλησπέρα ¨Εχω GT με 59000 (27 μήνες) και φτου μη το ματιάσω, ένα λαμπάκι φρένων κάηκε μόνο. Χρήση μικτή, σε πόλη, σε Ε.Ο και κλειστά κομμάτια με στροφές. Λάδι έκαψε λιγό στα πρώτα χλμ και 1-2 γραμμές τώρα τελευταία μετά από παρατεταμένο άνοιγμα του κινητήρα. Ένας σπαστικός θόρυβος-συντονισμός ελάσματος ακούγεται από την περιοχή ζώνης οδηγού και παρόλο που αλλάχτηκε το κολωνάκι, συνεχίζει να ακούγεται όποτε του καπνίσει. ¨Εχω το νου μου για Ν75 και συγχρονιζέ, ελπίζω να τα βγάλει πριν την 2+2 εγγύηση. Ευχαριστημένος γενικά και από τη χαμηλή κατανάλωση όταν δε δουλεύει υπερωρίες το τουρμπο. Προβληματίζομαι μόνο από το επικείμενο service 60000, πόσα θα μου πάρουν άραγε (με δικά μου λάδια)? Το έκανε κάποιος φίλος να μου πει?
  14. Ευχαριστώ παίδες για τις απόψεις σας
×
×
  • Create New...