Τα tsi εχουν PCV? Ο λογος που ρωταω ειναι επειδη εχω ιχνη λαδιου στο καπακι που βαζεις το λαδι και γυρω απο αυτο, διαβασα και τα ποστ στο golf Vi gti tuning με τις σπασμενες PCV και σκεφτηκα μηπως εχω το ιδιο προβλημα.
Λοιπον ψαχνομαι και εγω πλεον για τιμονακι πλεον. Εχω βρει ενα πολυλειτουργικο τιμονι με χειριστηρια απο πισω (εχω dsg ) απο ebay. Εχω δει αυτα που εχετε γραψει αλλα δεν εχω δει κανεναν με dsg που να εχει κανει αυτην την αλλαγη. Τι χρειαζεται για να ειναι ολοκληρο το σετ?( εγκεφαλακια, καλωδια, κλπ )
Ευχαριστω .
Λοιπον,πριν 2 μερες που ανοιξα το καπο για να κανω εναν ελεγχο στα λαδια ειδα οτι ειχε λαδια γυρω απο το πωμα και σημαδι απο λαδι στο πλαστικο σωληνα αερα που παει στην τουρμπινα διπλα απο το πωμα ακριβως. Η σταθμη του λαδιου ηταν λιγο πιο πανω απο το μεγιστο(εβαλα μπροστα το αμαξι για 5 λεπτα και τα ειδα με τα απο αλλα 5 λεπτα). Απο μπορεει να προερχεται αυτο το λαδι?? Λετε να εχει τρεξει λαδι μεχρι το φιλτρο αερα γιατι διαβασα σε ενα αλλο τοπικ για σπασμενη PCV σε gti και φιλτρο σα σερβιετα μεσα στο λαδι?
Ποιο ειναι το ρισκο που παιρνει καποιος που βαζει αντλια?? Αυτο που ρωταω ειναι τι προβληματα μπορει να προκυψουν . Καταλαβαινω οτι ειναι κατι νεο το οποιο δεν εχει δοκιμαστει για καιρο αλλα οταν διαβαζουμε-ακουμε οτι χωρις αντλια δεν κραταει πολυ πιεση η οτι ενα TSI με αντλια+προγραμμα μονο ειναι πιο δυνατο απο ενα TSI ΦΠΕ++ ειναι λογικο ολοι ξαφνικα να θελουν αντλια.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.