Δηλαδή η πόρτα έχει εξωτερικό κάλυμμα!!!;;
Θα το ψάξω αύριο με το φως της μέρας...
Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία ...))
Ξέρεις που μπορώ να βρώ το manual??
Ξέρει κανείς πως βγάζω τον πίσω δεξί γρύλο στο golf V??? Έβγαλα την ταπετσαρία,,,,αλλά...από που έχω πρόσβαση στο εσωτερικό της πόρτας??? Πως ξεβιδώνω τις βίδες που κρατάνε τον γρύλο αφού είναι βιδωμένες από μέσα???
Το έχει κάνει κανείς??
Ανάλογα τι θέλει ο καθένας φίλε μου...
¶λλος γουστάρει γκάζια και δεν τον απασχολεί η εμφάνιση και άλλος το αντίθετο.
Πάντως όσα λεφτά και να ρίξεις στα μηχανικά πάλι κάποιος θα σε περνάει.
Το θέμα είναι να έχεις τα φράγκα να πάρεις δυνατό αμάξι με τη μία.Αλλιώς ότι και να κάνεις....
Το θέμα είναι αν όλα τα 195άρια μπαίνουν σε 7άρα ζάντα.
Γιατί νομίζω πως εξαρτάται από το χείλος του ελαστικού το max φάρδος ζάντας που μπορείς να το τοποθετήσεις.Μην έχουμε τίποτα ξεζαντώματα...
Ξέρει κανεις που μπορούμε να βρούμε κάποιον πίνακα που να λέει σε τι μέγιστο φάρδος ζάντας επιτρέπεται να μπει κάθε ελαστικό?
Π.χ στην περίπτωσή μου θέλω να βάλω το 195-45-15 michelin pilot exalto που τώρα είναι σε ζάντα 6,5χ15,σε ζάντα 7χ15.
Επιτρέπεται??
Καλως ήλθες και στο club και στα προβλήματα του polo.
Ομοιοπαθείς για κανα-δυο χρόνια με το 1000άρι μου μέχρι που έκανα την μετατροπή και ησύχασα..
Λύση στο πρόβλημα δεν μπόρεσα να βρω.Εκανα καθαρισμούς,άλλαξα μπουζί,μπουζοκαλώδια,φίλτρα βενζίνης,βενζίνη,αισθητήρες, κέρατα,αλλά τίποτα...
Το πιο πιθανό είναι να φταίει το ποτενσιόμετρο της πεταλούδας,αλλά πρέπει να αλλάξεις όλη την πεταλόύδα.Υπολόγιζε κανά 300άρι αν είναι αυτό.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.