Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

tpap

Members
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

tpap last won the day on October 28

tpap had the most liked content!

Community Reputation

25 Excellent

About tpap

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Passat

Recent Profile Visitors

964 profile views
  1. Hankook ventus prime3 205/55/16 xl 94V έχω βάλει στο Superb. Εξαιρετικό λάστιχο, αθόρυβο με καλά κρατήματα και καλό φρενάρισμα αλλά λίγο "ευαίσθητα".
  2. Τη διάσταση αυτή την είχε από το εργοστάσιο (σιδερένια ζάντα trendline), δεν έχω διαπιστώσει κάποια δυσλειτουργια. Το κόστος ήταν στα 250 ευρώ.
  3. Στο passat έβαλα τα Falken Ziex ZE310EC σε διάσταση 205/55/16 94Η εδώ και 1000 χλμ περίπου. Μέχρι στιγμής οι εντυπώσεις είναι θετικές, καλύτερο από Pirelli P7 που φορούσα (από το 2017), τουλάχιστον σε αίσθηση. Δείχνει να υπερέχει και σε στεγνό και σε βρεγμένο οδόστρωμα, ενώ είναι και κατά πολύ πιο αθόρυβο. Ο χρόνος θα δείξει αν θα κρατήσουν οι επιδόσεις του. Τα pirelli από καινούρια δε με είχαν ικανοποιήσει ιδιαίτερα (έντονο σπινάρισμα ιδίως σε ανηφόρα, υψηλός θόρυβος, όμως εξαιρετική αντοχή παρά τα 40000+ χλμ που είχαν στην πλάτη τους, δεν έδειξαν έντονα σημάδια φθοράς - οπτικά τουλάχιστον).
  4. Ευχαριστώ. Θα πάω σε ένα τουρμπινά να το δει.
  5. Έχει 225.000 χλμ, αλλά το φαινόμενο άρχισε να εμφανίζεται μετά τα 170,000 χλμ. Επίσης, περίεργο μου φαίνεται το γεγονός ότι μπορεί μέχρι πχ τα 3000 - 4000 χλμ να μην κάψει λάδι και στα επόμενα 1000 - 2000 να θέλει 1 λίτρο σχεδόν συμπλήρωμα. Αυτό έχω διαπιστώσει. Επίσης, τα μπουζί (τα αλλάζω κάθε 30.000 χλμ στο μισό απ΄ότι λέει ο κατασκευαστής) όταν τα βγάζω είναι καθαρά, δεν έχουν υπολείμματα. Να φταίει η τουρμπίνα; δε ξέρω. Μαζεύει μάκα στο σημείο σύνδεσης της τουρμπίνας με το φίλτρο αέρα, αλλά στο συνεργείο είπαν ότι είναι οι αναθυμιάσεις. Πάντως με το amsoil βλέπω το αυτοκίνητο πιο πρόθυμο, τουλάχιστον σε αίσθηση, σαν να ανέκτησε δύναμη, βέβαια βάζω πλέον 98αρα βενζίνη αντί 95, καθώς και με χαμηλότερη κατανάλωση βενζίνης σε σχέση με το LM 4100 top tec που έβαζα μέχρι πρόσφατα.
  6. Στο τελευταίο σέρβις έβαλα σε caxc κινητήρα το amsoil 5w40 european formula AFL c3 mid saps vw 502. Οι εντυπώσεις μεχρι τωρα είναι καλές. Το αυτοκίνητο δουλεύει πολύ ωραία, τον κινητήρα τον αισθάνομαι πιο πρόθυμο, η κατανάλωση δείχνει να βρίσκεται στα επίπεδα των 5w30 (θα το παρακολουθήσω περισσότερο). Στο ρελαντί η στιγμιαία κατανάλωση από 0,7-0,6 έπεσε στο 0,5-0,4. Ελπίζω να μειωθεί και η κατανάλωση λαδιού (τελευταία μέτρηση 1,4 λίτρα λαδιού στα 6000χλμ).
  7. Πράγματι έχουν πολύ καλο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Τους έστειλα email πριν από 6 μήνες και από τη στιγμή που τους το έστειλα μου απάντησαν σε 2 εργάσιμες μέρες. Μου πρότειναν τα top tec 4200 5w30. Επειδή όμως τους ενημέρωσα ότι τα αυτοκίνητα έχουν πολλά χιλιόμετρα μου πρότειναν κατά σειρά τα leichtlauf high tech και top tec 4100 και τα δύο σε 5w40 μαζι με το ceratec. Όμως το top tec 4100 έχασε την vw 502 με το νεότερο tds της liqui moly.
  8. Νομίζω ότι καλύτερα είναι να πας σε 5w40 και παρατηρείς τη λειτουργία του κινητήρα. Σε liqui moly υπαρχουν πολύ καλά 5w40. Αν μπεις στο σαιτ της και κάνεις αναζήτηση για vw502 θα σου βγάλει πολλές επιλογές. Βέβαια υπάρχουν και άλλα λαδια άλλων εταιρειών πολύ καλά.
  9. Οι τοπικές αντιπροσωπειες διαμορφώνουν, κατά την κρίση τους, τους εξοπλισμούς των αυτοκινήτων προκειμένου να τα κάνουν όσο το δυνατό πιο ελκυστικά, με την δυνατό καλύτερη τιμή. Παίζουν πολλά στη διαμόρφωση του εξοπλισμού ενός αυτοκινήτου. Άλλος εξοπλισμός για αντίστοιχο επίπεδο στη Ελλάδα και άλλος πχ στη Γερμανία.
  10. Σε εμένα η μετάβαση σε 5w40, μου έχει αφήσει ανάμικτες εντυπώσεις. Στο passat το αμάξι δουλεύει αθόρυβα, με χαμηλές θερμοκρασίες λαδιού, μέχρι στιγμής δεν έχω δει πάνω από 100 σε μικτές διαδρομές εντός Αττικής, χωρίς όμως ζόρι. Κατανάλωση δεν έχω, ούτως ή άλλως δεν είχα. Επίσης η κατανάλωση καυσίμου δεν επηρεάστηκε. Στο superb όμως παρατηρώ μια πιο τραχιά λειτουργία, καίει λίγο περισσότερο λάδι δηλαδή στα 2800 χλμ έκαψε 500ml περίπου ενώ με το 5w30 lm top tec 4200 λιγότεροσε αντίστοιχα χλμ (τώρα έχω το lm 4100 top tec). Επίσης, έχω συνέχεια cold start στο αυτοκίνητο. Δηλαδή με λίγα λόγια δε βλέπω να συμπαθεί το skoda το συγκεκριμένο λάδι. Παρεμπιπτόντως, το lm 4100 top tec, σύμφωνα με το νέο TDS (5/2020) της lm, εχασε την προδιαγραφή vw502, οπότε ψάχνω τον αντικαταστατη του.
  11. Tο δικό μου το Β7, έχει ζάντα σιδερένια με τάσι και λάστιχο 205/55/16 (έκδοση trendline)
  12. Εγώ βρήκα αυτό το άρθρο σχετικά με το πως ξεχωρίζουμε τα γνήσια castrol από fake και το παρέθεσα στη συζήτηση. Δεν άφησα κανένα υπονοούμενο για το praktiker ούτε για κανένα άλλο ότι πουλάει μη γνήσια λαδια, αν είναι δυνατόν χωρίς απτές αποδειξεις. Εν τέλει ο πιο ασφαλής τρόπος για να διαπιστώθει αν το λάδι είναι γνήσιο η οχι πρέπει να προχωρήσει κάποιος σε χημική αναλυση για βεβαιωθούν οι χημικές και οι φυσικές παράμετροι του.
  13. Τα γράμματα/ αριθμοί στη βάση του δοχείου θα έπρεπε να είναι ανάγλυφα από μέσα προς τα έξω και όχι τυπωμένα, έτσι τουλάχιστον αναφέρεται εδώ: http://www.skodaclubpeloponnhsou.gr/2017/07/castrol.html Πιθανόν επειδή το άρθρο είναι και κάποιας ηλικίας να έχει αλλάξει κάτι.
  14. Έτσι ακριβώς, και το συνεργείο που κάνω σέρβις τα αυτοκίνητα, αυτό μου είπε για τα magnatec 5w40 vw 502. Είναι εισαγωγή από άλλες χώρες στις οποίες πωλείται κανονικά από το επίσημο δίκτυο. Προφανώς το ίδιο θα ισχύει και για το φίλο μας που έβαλε 10w40. Πάντως, όπως είπα παραπάνω το συνεργείο που κάνω τα σέρβις, τα magnatec του επειδή ειναι από το ελληνικό επίσημο δίκτυο δεν είναι προδιαγραφών vw502. Προσωπικά δεν βάζω πλέον castrol Edge 5w30 vw 504, αλλά liqui moly top tec 4200 στο passat και top tec 4100 στο superb, λόγω χιλιομέτρων.
  15. Καλησπέρα και σε σένα τα είδα τα λιπαντικά 5w40, αν δε μου διέφυγε κάτι, όλα είναι της προδιαγραφής vw 502/505. Όσον αφορά στο magnatec 5w40, σε άλλες χώρες η castrol πχ Ιταλία, το δίνει ως Α3/Β4 με προδιαγραφή όντως vw 502-505, σε άλλες αγορές όπως τη γερμανική η την ελληνική δεν υπάρχει ως προϊόν.
×
×
  • Create New...