Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

tpap

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

tpap last won the day on March 9 2019

tpap had the most liked content!

Community Reputation

10 Good

About tpap

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Passat

Recent Profile Visitors

816 profile views
  1. Αυτό που φαίνεται είναι βρωμιά, με σβηστα τα φώτα δε διακρίνεις το φαινόμενο του πολυμερισμου, τουλάχιστον σ' αυτή τη χρονική στιγμή. Προφανώς είναι ακόμα στην αρχη το πρόβλημα.
  2. Θερμαίνεις το σημείο ένωσης του "τζαμιού" με το υπόλοιπο φανάρι, προκειμένου να μαλακώσει η κόλλα και στη συνέχεια χωρίζεις τα δύο τμήματα. Ο προτζέκτορας μπαίνει βιδωτός στη θέση της λάμπας Η7. Βάζεις καινούργια κόλλα, τη θερμαίνεις και ξανακλίνεις. Δεν είναι βέβαια τόσο απλό όσο το περιέγραψα, χρειάζεται αρκετό χρόνο και υπομονή και προσοχή. Το αποτέλεσμα δικαιώνει τον κόπο. Φυσικά όλα εξαρτώνται από τα υλικά που θα αγοράσεις (προτζέκτορες, λάμπες xenon, ballast κτλ) και από τον εγκαταστάτη. Όσον αφορά στη στεγανότητα μέχρι στιγμής δεν έδειξε κάτι, παρά τις συνεχείς βροχές και την υγρασία.
  3. Το ένα κοστίζει 350 ευρώ ή το ζευγάρι; Αν είναι η τιμή για το ζευγάρι, εντάξει. Όμως αυτά είναι κινέζικα ή ταϊβανέζικα ποτέ δε ξέρεις για την ποιότητα τους (στεγανότητα, ποιότητα προτζεκτορα κτλ, χρόνος ζωής των led). Εγώ προτίμησα να κάνω retrofit στα φανάρια τοποθετώντας προτζεκτορες σ΄ αυτά.
  4. Αυτό που βλέπεις είναι δυστυχώς τα αποτελέσματα του πολυμερισμού των φαναριών, δηλ. η έναρξη "καταστροφής" του διάφανου πλαστικού, λόγω της UV ακτινοβολίας, είτε από το ήλιο, είτε από τις λάμπες. Το ίδιο γίνεται και στο δικό μου passat. Μακάρι να ήταν σκόνη - δεν είναι και αυτό το λέω διότι τα άνοιξα τα φανάρια για να τοποθετήσω προτζέκτορες (retrofit) με την ελπίδα ότι είναι σκόνη, όμως δεν είναι.
  5. Κατά την άποψη μου βάλε τις racing vision και στις δύο σκάλες. Τις extreme vision τις έβαλα μετά από μια τυχαία αλλαγή και είδα κατά τη δική μου υποκειμενική άποψη ότι φώτιζαν καλύτερα στη μεγάλη σκάλα, μπορεί να κάνω και λάθος. Να ξέρεις όμως ότι οι racing έχουν διάρκεια ζωής περί τις 200 ώρες. Εγώ τις έχω περίπου ένα χρόνο μόλις ήρθαν Ελλάδα, και ακόμα ζουν, στο εξωτερικό στους περισσότερους διαρκούν γύρω στους έξι μήνες.Κατα γενική ομολογία από αυτά που έχω διαβάσει η racing vision θεωρείται η πιο δυνατή νόμιμη λάμπα πυρακτώσεως.
  6. Στο δικό μου Β7 έχω βάλει τις Philips Racing vision 150% στη μεσαία σκάλα και στη μεγάλη έχω τις Philips extreme vision 130%. O φωτισμός παρουσίασε σημαντική βελτίωση (δεν έγινε βέβαια xenon) συγκριτικά με τις απλές οσραμ που φορούσε πριν. Πάρα το γεγονός ότι οι racing vision έχουν μικρότερη διάρκεια ζωής από τις extreme vision, διαπίστωσα ότι οι τελευταίες φωτίζουν καλύτερα στη μεγάλη σκάλα, (λόγω γεωμετρίας του κατόπτρου- νηματος λάμπας;), ενώ οι racing vision φωτίζουν καλύτερα στη μεσαία σκάλα (μπορεί να κάνω και λάθος καθαρά υποκειμενική άποψη). Όσον αφορά στην osram nightbraker lazer, οι απόψεις είναι διφορούμενες, στο αγγλικό autoexpress οι εν λόγω λάμπες δεν πήραν καλή βαθμολογία, άλλοι όμως τις θεωρούν ότι έχουν απόδοση πολύ κοντά στις racing vision ένα-δυο κλικ χαμηλότερα.
  7. Πρόσφατα, πριν από μερικούς μήνες έγινα κάτοχος vw passat B7 1.4 tsi DSG MY2013, τα φώτα του οποίου είναι απλώς ικανοποιητικά. Τοποθέτησα στη μεσαία και μεγάλη σκάλα τις Philips Extreme Vision και Racing Vision αντίστοιχα, προκειμένου να βελτιώσω τα φώτα. Υπήρξε μεν βελτίωση αλλά όχι στο μέγεθος που εγώ επιζητούσα. Επειδή δε θέλω να προχωρήσω στην τοποθέτηση xenon ή led στη μεσαία και μεγάλη σκάλα, έψαξα στο διαδίκτυο και βρήκα στο vwvortex, ότι μέσω VDCS μπορείς να επέμβεις στην τάση που φθάνει στα φανάρια προκειμένου οι λάμπες να εκπέμπουν περισσότερο φως. Δηλαδή υπάρχει εντολή Disabling “Bulb Life Extension” or Changing the Headlight & Taillight voltage δηλ. μπορείς να ορίσεις την παρεχόμενη τάση μέχρι τα 13,6V αντί τα 12,6V που έχει εργοστασιακά. Αυτό ισχύει τα το αμερικανικό passat B7 το οποίο ονομάζεται και NMS, αλλά διαφέρει σε πολλά σημεία από το ευρωπαϊκό passat B7. Υπάρχουν αντίστοιχες εντολές στο ευρωπαϊκό Β7; Μήπως κάποιος από εσάς έχει ασχοληθεί με το θέμα και έχει προχωρήσει σε αλλαγές. Το λινκ είναι αυτό http://forums.vwvortex.com/showthread.php?6019602-HOW-TO-VagCom-VCDS-Mods-(w-pics)
  8. Είναι συνέχεια σκληρό; όταν το πατάς κάνει κάτι σαν να ξεφυσάει αέρας; Δες μήπως φταίει το sevro και έχει σκληρύνει το φρένο. Το έπαθα και εγώ με skoda superb και μάλιστα όχι μια φορά αλλά τρείς (!!!!) σε διάστημα τριών μηνών, διότι εκτός από το sevro έπρεπε να αλλάξει και κάποιο σωληνάκι υποπίεσης με αποτέλσμα τα τρυπάει η μεμβράνη.
×
×
  • Create New...