Jump to content

nikos_px

Members
  • Posts

    45
  • Joined

  • Last visited

About nikos_px

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.painclub.gr

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

nikos_px's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

2

Reputation

  1. Αρχικα να πας σε ενα καλο εξωτερικο συνεργειο να δεις τι θα σου πουν...Δε μπορώ να καταλάβω πως βγάλαν το κουστουμι 2400€ χωρις καν να εχουν ανοιξει το μοτερ να δουν τι εχει...μάλλον τόσα τους λείπουν... Υ.Γ Πλήρωσες 890 ευρώ για 4 πολλαπλασιαστές + service???
  2. Δεν νομίζω ότι νοιάζει κανέναν αν το αμάξι κάποιου ήταν το πρώτο όχημα στο είδος του με ABS ή είχε κρεμαγιέρα ή ήταν το ασφαλέστερο όχημα στις Η.Π.Α. ή στο Λίχτενσταϊν τη δεκαετία '80 ή το 450π.Χ γιατί τώρα έχουμε 2013 και αυτά τα σουπερ αυτοκίνητα κάνουν καλές λαμαρίνες... Άντε γιατί είμαι σίγουρος πως πολλοί ακόμα μαζί μου βαρεθήκανε να διαβάζουν ιστορίες για αγρίους όπως οι παραπάνω αλλά και οι κόντρες με αυτοκίνητα 104 ή 121,3 αλόγων..
  3. Και στο βραδυνό και στο μεσημεριανο...και κατά την διάρκεια που λειτουργεί ακούγεται (πιο σιγά βέβαια)....
  4. Μέχρι τα 70000 όλα τα service τα έκανα στην αντιπροσωπεία. Το παρατούσα και βάζαν αυτοί ότι λάδια χρειάζεται. Πλέον η αντιπροσωπεία έκλεισε και αναγκάστηκα να πάω σε εξωτερικό συνεργείο για αλλάγη λαδιών. Τα λάδια τα διάλεξα εγώ Castrol Edge Sport 5w40 και ο μηχανικός τα δέχτηκε. Τα παλιά τα ρούφησε και δε το έβαλε σε ράμπα. 5000 χιλιόμετρα μετά το αυτοκίνητο θέλει καδένα. Οφείλεται στα λάδια? Αν αλλάξω λάδια παίζει να το σώσω??
  5. Ζόρικο το γκολφάκι billy! Η ανάρτηση τι λέει, καλός ο μάστορας? Αν επιτρέπεται πόσο σου στοίχισε?
  6. Εάν σε ενδιαφέρει τις ανταλλάσσω κ εγώ με τις 17άρες μανίσιες του golf gt και λάστιχα 225/45/17. Εάν δεν σε ενδιαφέρει η ανταλλαγή και απλά τις πουλήσεις (όταν με το καλό γίνει η αγορά) επίσης ενδιαφέρομαι (αρκεί βέβαια να είναι οι αυθεντικές).
  7. Την εχω εγω. ειναι μια χαρα αλλα αν σκεφτεις πως δε θα κλεισεις ποτε το κουτι και θα το εχεις παντα ανοιχτο είναι το ιδιο πραγμα με μια χοανη k&n + θερμοασπιδα που είναι και η πρότασή μου...
  8. Με 10 τσουβάλια λεφτά ίσως καταφέρεις να κάνεις ένα μαϊμού gti από συλλογή μεταχειρισμένων...
  9. Τι να πω??? Να του πω ρε μαστορα γιατί τόσα λίγα δε μου πάει καρδιά... Με ένα τελικό καζανακι, σπιραλ, dp + σωληνώσεις... Είναι γνωστός εδώ πάνω, χρησιμοποιεί κουρμπαδόρο... υ.γ όχι ανοξείδωτη, aluminize μου είπε. Λέει πως αντέχει για τουλάχιστον 5-6 χρόνια... Ο λόγος λέει είναι πως η ανοξείδωτη κρατάει θερμοκρασία, τουλάχιστον έτσι μου είπε εμένα...
  10. ok τότε s3... Είναι λογικό με 350 ευρώ να μου φτιάχνει ο μάστορας ολόκληρη εξάτμιση φ70 (turbo-back)? χωρίς καταλύτη βέβαια.
  11. Ναι αλλά αν το αυτοκίνητο πάει σχεδόν 300 άλογα (λέμε τώρα...) θα με καλύπτει καλά και τις ζεστές ημέρες? Γιατί νομίζω πως ένα μέλος ο mkdin είχε s3 και το έβγαλε...
  12. Ναι αν μπορείς στείλε μου το link, από έξω θα την πάρω και εγώ. Για intercooler σκεφτόμουνα για χειροποίητο, για καλύτερο κ ποιο οικονομικό (δε ξέρω αν ισχύουν βέβαια αυτά)... Αν ξέρει κανείς κανέναν μάστορα καλό από Β.Ελλάδα που να ασχολείται ας ενημερώσει...
  13. Πρέπει οπωσδήποτε να είναι decat άμα είναι υβρίδιο? Με 100αρι ή 200αρι καταλύτη δε κάνω δουλειά? Αντλία απο 6αρι? Και αν ναι όποιος γνωρίζει ας πει πόσο πάει το μαλλί... Μιας και βλέπω φίλε πως είσαι από την Καβάλα αν θέλεις πες μου που έκανες την μετατροπή στην τουρμπίνα και αν έμεινες ευχαριστημένος γιατί εγώ είμαι από Βέροια.
  14. Καλησπέρα, Έχω ένα golf gt (170ps) με πρόγραμμα overload 95 και στην εισαγωγή το kit της k&N. Σκεφτόμουν να αλλάξω εξάτμιση και να πάω για stage 2. Πήγα λοιπόν σε έναν εξατμισά που στα μέρη μου έχει ιδιαίτερα καλή φήμη. Του είπα πως θέλω να βάλω ολόσωμη εξάτμιση φ63. Μου είπε πως φ63 δε μπορεί να μου κάνει παρά μόνο φ60 και φ70. Έριξε μία ματιά στο αυτοκίνητο και μου είπε πως χρειάζομαι downpipe, σπιράλ, και ένα τελικό καζανάκι (εγώ του ζήτησα να πάμε μόνο με ένα). Μου είπε συνολικό κόστος για αυτά περίπου 300ε για φ60 και 350 για φ70. Μου φάνηκαν λίγα και με παραξένεψε. Μου είπε ακόμα πως αν αλλάξω καταλύτη δε θα κερδίσω τίποτα σχεδόν σε αυτό το στάδιο που είμαι, παρά μόνο καλύτερη εξαγωγή καυσαερίων, που δε θα φανεί στην συνολική ιπποδύναμη. Για 100αρι καταλύτη μου είπε 500-550ε. Για 200αρι μάλλον λιγότερα. Αυτά πάλι μου φάνηκαν αρκετα, τη στιγμή μάλιστα που δε μου ανέφερε τη μάρκα του καταλύτη. Μου πέρασε από το μυαλό να μην αλλάξω καταλύτη και να αλλάξω φτερωτή έτσι ωστε να μπορέσω να βάλω φ70. Θα ήθελα τη γνώμη από όσους έχουν υβριδική τουρμπίνα, μία σύγκριση ανάμεσα σε stage 2 και υβριδικό, όπως και τυχόν προβλήματα που ίσως μου παρουσιαστούν π.χ ανεπάρκεια αντλίας (είναι το 5άρι). Μία γνώμη και για τις τιμές της εξάτμισης θα μου ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.