Jump to content

Tatas

Members
  • Posts

    175
  • Joined

  • Last visited

About Tatas

  • Birthday 11/03/1988

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

Recent Profile Visitors

5,783 profile views

Tatas's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

9

Reputation

  1. δυστυχως ομως η ροπη εξαρταται απο την κλιση του δρόμου... ανεβενοντας απο γιαννενα προς θεσσαλονικη με εγνατια.. ο δρομος κανει τα δικα του σκαμπανεβάσματα.. τεσπα.. εγω με ενα ρεζερβουαρ σε ανοιχτο δρόμο βγαζω 900κμ.. ευχαριστημενος ειμαι. και ξερω αν σπασω τα νευρα μου θα βγαλω 1100.. σπανια τα σπαω
  2. τετοιες καταναλώσεις δεν θα δω ποτέ στο αμάξι μου.. μαλλον φταιει το πόδι μου.. ισως και το δισκο πλατω.....
  3. Χτές έκανα το πρώτο μου "ταξιδι" σε επαρχιακο δρόμο. Θεωρώ οτι πλεον το αυτοκίνητο εχει ρίξει καταναλώσεις οταν το πηγαινεις χαλαρά στης 1800 στροφές και 90km/h. αν ομως το ζορίζεις με γκαζια σε στροφιλικια και δεν πας χαλαρά εχει ανεβάσει κατανάλωση. δεν ξέρω ποιο είναι καλύτερο και αν μου αρεσει αυτο που έγινε.. σιγουρα ομως αν προσέξεις μπορειςνα πας παντου με 3.5 -4 κατανάλωση
  4. η αληθεια ειναι πως αν ειναι οπως τα παρουσιαζεις και διορθωθει η κοιλια που κανει ο κινητηρας στα 1500 εως 1800 στροφες, ειναι κατι που εψαχνα τροπο να διορθώσω. ζηλευα παντα το 1.3cdti corsa pou eixe pio grammiko κινητηρα.. αυριο θα μαθω.. που θα το παω.. 260.000km εχω κανει.. δεν με χαλασε πουθενα παρολα τα 1200 κυβικα του
  5. @O Palios an metanioseis me to update pou ekanes.. exo protash antalaghs me to diko mou..apla exo liga xiliometra parapano apo sena..
  6. εγω αλλαξα στα 220 χιλιαδες περιπου 220 μου πηγε μαζι με εργασια.. αντλια δεν πειραξα γτ την ειχα αλλαξει καπου στα μισα κμ...σε εξωτερικο συνεργειο
  7. γενικα απο κατασταση stop μπορεις να κανεις διαφορα. αν ανοιξεις κλιματιστικο περνει μπροστα.. αν πατησεις 2 3 φορες το φρενο περνει μπροστα. αν το αφησεις να τσουλησει παλι θα παρει...
  8. το εχω κανει και εγω αυτο. δεν ειναι κατι. κατι αλλο φταιει... πρεπει να παν να το δουν....
  9. τοτε κατι αλλο φταιει.. μηπως εχεις αλλαξει μπαταρια και δεν ειναι με το συστημα για το σταρτ στοπ? μου ειπες ειναι καινουργιο αλλα μηπως απο εκει που το πηρες καβατζωσαν την agm
  10. αν ανοιξεις το βιβλίο υπαρχουν 4-5 προυποθεσεις να δουλεψει το σταρτ στοπ. 1. να εχει προλαβει να φορτιστει η μπαταρια απο το ξεκινημα 2. να φορας ζωνη 3. να μην εχει πεσει η δυναμη της μπαταριας 4. να μην εχεις ανοιχτο κλιματιστικο η κατι τετοιο παιζει κατι απο αυτα?
  11. να φορας ζώνη
  12. μωλις εβαλα το πλαισιο και εγω στο site... ειμαι και εγω φουλ στου ρυπους... εγω παντως με 10.000ευρω το παραβλεπω...
  13. μην ασχολεισαι με βελτιωτικα.. προσεχε λιγο που βαζεις πετρελαιο... και ολα καλα.. ποτε δεν ασχοληθηκα με βελτιωτικα.. απλα παντα προσεχα που εβαζα... προτιμουσα καινουργια βενζιναδικα που εχουν σχετικα καθαρες απο σκουπιδια δεξαμενες, προτιμουσα επωνυμα βενζιναδικα (οχι shell) και το αμαξι εχει 214000 απροβληματιστα...
  14. αρχικα... να ξερεις τωρα που καλοκαιριαζει το βεντιλατερ θα δουλευει με το παραμικρο.. και για αποσταση 1χιλιομετρου θα σταματας θα σβηνεις και θα δουλευει το βεντιλατερ.. απο κει και περα.. η μυρωδια δεν μπορο να προσδιορισω απο που ηταν.. παντως το αυτοκινητο δεν εχει αναγκη... 214000.. και ακομα ζει
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.