Jump to content
XIONOULIS

Golf V Gt ΑΠΟΡΙΑ?

Recommended Posts

ΟΛΑ καλα και ωραια με το GT,ΑΛΛΑ εγω εχω μια απορια λενε οτι υπαρχει μια βαλβιδα που απομονωνει τον κομπρεσσορα και ξεκιναει το τουρμπο απο καποιες στροφες και μετα....το θεμα ειναι τι θα γινει αν χαλασει αυτη η βαλβιδα???ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ 400 ΑΛΟΓΑ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ :D ???ΉΉΉΉΉΉΉ΄ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΒΗΜΑ??? :D:D

νομιζω οτι κανεις δεν εχει σκεφτει παντα απο εμας αυτο το πραγματακι....το ακουσα σε συνεργεια ηλεκτρολογων εξειδικευμενων στα vw και απλα σκεφτηκα να το θεσω να μαθαινουμε και κατι... :o:o:D

Link to comment
Share on other sites

ΟΛΑ καλα και ωραια με το GT,ΑΛΛΑ εγω εχω μια απορια λενε οτι υπαρχει μια βαλβιδα που απομονωνει τον κομπρεσσορα και ξεκιναει το τουρμπο απο καποιες στροφες και μετα....το θεμα ειναι τι θα γινει αν χαλασει αυτη η βαλβιδα???ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ 400 ΑΛΟΓΑ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ :D ???ΉΉΉΉΉΉΉ΄ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΒΗΜΑ??? :D:D

νομιζω οτι κανεις δεν εχει σκεφτει παντα απο εμας αυτο το πραγματακι....το ακουσα σε συνεργεια ηλεκτρολογων εξειδικευμενων στα vw και απλα σκεφτηκα να το θεσω να μαθαινουμε και κατι... :o:o:D

Φίλε μου εξαρτάται απο την ρύθμιση που έχει κάνει η εταιρία.

Το ποιό λογικό, είναι απλά να απομονωθεί το "πρώτο" κομμάτι της υπερπλήρωσης, και κατα συνέπεια να γίνει ένα τουρμπάτο, το οποίο όμως επιστρέφει στην διαδικασία του "turbo lag" όπως κάνουν όλα τα μικρού κυβισμού με μεγάλη τουρμπίνα.

Έχω πεί άλλωστε ότι αυτό είναι και το..."μικρό θαύμα" του GT (η χρήση μεγαλύτερης τουρμπίνας με μικρό κυβισμό), το οποίο όμως θα ΣΕΡΝΕΤΑΙ μέχρι να πιάσει ταχύτητα καυσαερίων αρκετή ώστε να σπουλάρει το τούρμπο.

Αλλά πάλι είπαμε εξαρτάται απο την εταιρία, καθώς μπορεί να έχει βάλει κάποιο "limp mode" και το αμάξι να κινείται απλά μέχρι το επόμενο συνεργείο.

Ελπίζω να σε βοήθησα.

Link to comment
Share on other sites

ΟΡΙΣΤΕ ;;;; :):lol:;):blush:

να σε ρωτησω κατι....αν οπως λενε σταματησει να δουλευει ο κομπρεσσορας και δουλευει μονο η τουρμπινα και στα καπακια το πας για δυναμομετρηση θα βγαλει τα ιδια αλογα αλλα λιγοτερες ροπες????πληροφοριακα ρωταω για να μου λυθει η απορια δηλ. οχι τπτ αλλο tongue.giftongue.gif

Edited by raven
Link to comment
Share on other sites

Το GT διαθετει εναν διακοπτη στην κονσολα, που συμφωνα με το εγχειριδιο, ειναι για να γινεται πιο ευκολο το ξεκινημα σε γλιστερο οδοστρωμα.

Στην πραξη, μοιαζει σαν να απενεργοποιει την εμπλοκη του κομπρεσσορα. Χαμηλα δηλαδη, το αυτοκινητο ειναι νωθρο.

Μηπως εννοεις αυτο;

Link to comment
Share on other sites

σε τι ακριβως κολλας?

Αν διαβασεις τι εγραψες λιγο πιο πανω, κι εσυ θα απορησεις οπως ο PoloRS...

ισως σου ξεφυγε... :o

Link to comment
Share on other sites

εξηγειστε μου τοτε...

εγω στην ερωτηση του το μονο π φανταζομαι ειναι οτι εννοει τι θα γινοταν αν συνεχιζε να δουλευε ο κομπρεσορας μαζι με την τουρμπινα μεχρι κοφτες αν θα βγαζε περισσοτερα αλογα.

αυτο π λεω στο 1ο ποστ ειναι οτι εφοσον ηδη δουλευουν μαζι μεχρι υποθετω καπου 3χιλ στροφες κ μετα κρατανε μονο τουρμπο κ βρεθει τροπος ωστε να δουλευουν συνεχεια μαζι ...εεε δεν νομιζω να μπορει να δουλευει με τοση πιεση(αγνωστη μεχρι τωρα)ενας 1.4

Link to comment
Share on other sites

εξηγειστε μου τοτε...

εγω στην ερωτηση του το μονο π φανταζομαι ειναι οτι εννοει τι θα γινοταν αν συνεχιζε να δουλευε ο κομπρεσορας μαζι με την τουρμπινα μεχρι κοφτες αν θα βγαζε περισσοτερα αλογα.

αυτο π λεω στο 1ο ποστ ειναι οτι εφοσον ηδη δουλευουν μαζι μεχρι υποθετω καπου 3χιλ στροφες κ μετα κρατανε μονο τουρμπο κ βρεθει τροπος ωστε να δουλευουν συνεχεια μαζι ...εεε δεν νομιζω να μπορει να δουλευει με τοση πιεση(αγνωστη μεχρι τωρα)ενας 1.4

Ίσως αγνοείς τις βασικές αρχές τις υπερτροφοδότησης και δη του turbo , γιατί ο ΜΟΝΟΣ λόγος υπαρξης του κομπρέσσορα είναι ο ΧΑΜΗΛΟΣ κυβισμός του GT.

Το έχω ήδη πεί πολλάκις (οχι Polakis)...

Το GT είναι απλά ένα τουρμπάκι 1400αρι ενισχυμένο μέν αλλά τίποτα άλλο δέ.Κομπρέσσορας και τούρμπο δέν δουλέυουν μαζί, απλά το ένα "καλύπτει" το άλλο μέχρι αυτό να "μπεί" σε λειτουργία.

Thats all....

να σε ρωτησω κατι....αν οπως λενε σταματησει να δουλευει ο κομπρεσσορας και δουλευει μονο η τουρμπινα και στα καπακια το πας για δυναμομετρηση θα βγαλει τα ιδια αλογα αλλα λιγοτερες ροπες????πληροφοριακα ρωταω για να μου λυθει η απορια δηλ. οχι τπτ αλλο tongue.giftongue.gif

Κάπου είχα δεί ένα βίντεο του TOP GEAR που θα σου έλυνε ΑΜΕΣΑ την απορία.

¶μα το βρώ....

Link to comment
Share on other sites

http://www.vwvortex.com/artman/publish/vol...nter_1496.shtml

The compressor, with its high ratio of 1:5 in relation to the crankshaft, delivers a boost pressure of 1.8 bar even just above idling speed. This provides the power needed when moving off. An electromagnetic clutch integrated in the module of the coolant pump is responsible for switching the compressor on and off. It is driven by an additional belt. A torque of 200 newton metres is available at a speed of only 1250 rpm – and all the way through to 6000 rpm. In dynamic compressor mode, the automatic boost pressure control decides whether the compressor will be switched on in accordance with the tractive power required, or if the turbocharger alone can generate the necessary boost pressure. The compressor is switched on again if the speed drops to the lower range and then power is demanded again. The turbocharger alone delivers adequate boost pressure above 3500 rpm.

Edited by kage
Link to comment
Share on other sites

Φιλε kage...Οταν αναφερεις...

"μα ειπαμε οτι αν το πατησεις τεζα ανοιγει κομπρεσορας κ τουρμπο μαζι...τι να αλλαξει δηλ?

"

Τι να σου πει και ο RS...

1. Δεν εχει να κανει αν πατας τεζα, η ζωντανα...

2. Δεν ανοιγουν μαζι

3. Μαζι συνυπαρχουν για μερικες στροφες, απο 2500-3500 οπου εκει μεσα σταδιακα γινεται η αποσυμπλεξη του ενος, και η εμπλοκη του αλλου.

4. Πρωτα μπαινει ο Kompressor της Eaton, και μετα η Κ03.

5. Οχι μαζι.

Αυτα.

Link to comment
Share on other sites

ΟΛΑ καλα και ωραια με το GT,ΑΛΛΑ εγω εχω μια απορια λενε οτι υπαρχει μια βαλβιδα που απομονωνει τον κομπρεσσορα και ξεκιναει το τουρμπο απο καποιες στροφες και μετα....το θεμα ειναι τι θα γινει αν χαλασει αυτη η βαλβιδα???ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ 400 ΑΛΟΓΑ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ :D ???ΉΉΉΉΉΉΉ΄ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΒΗΜΑ??? :blink::blink:

νομιζω οτι κανεις δεν εχει σκεφτει παντα απο εμας αυτο το πραγματακι....το ακουσα σε συνεργεια ηλεκτρολογων εξειδικευμενων στα vw και απλα σκεφτηκα να το θεσω να μαθαινουμε και κατι... B)B)B)

να σου πω φίλε , να του βάλουμε άλλη μια ίδια τουρμπίνα ή ένα κομπρέσσορα ίδιο να πάρει άλλα 200 άλογα, δλδ να γίνει 600 άλογα, λέω εγώ τώρα. -_-

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.